Unohdettu Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Uonhdin päivittää tilanteen töissä (ja nyt tästä ei edes makseta mulle):
Lomille lomps! 2 viikkoa lomaa palkkatyöstä, kyllä kelpaa :]
Bliss

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti:jos sen ostat!
Ostin jo. Oli se melko ilmainen kun tarpeeksi jaksoi tinkiä. :]
Quarter

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Quarter »

16
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kuinka plonti voi ihminen olla? Venailin puol tuntii kylmissäni ja litimärkänä junaa assalla, ja missasin sen silti :? Noh, osansa oli niillä vtun kuulutuksillakin.. (eli siis millä kuulutuksilla???) Mutta. Ehkä tää oli tarkotuskin näin, nyt kun pääsen vain viidessä tunnissa (kuuden sijaan) perille ja vieläpä suoraan kotiassalle, ilman Mansen vaihtoja. Ja vain 50 min alkuperäistä suunnitelmaa myöhemmin.

Rupesin sit keitteleen täs vielä kahvit lämpimikseni, niin tokihan heitin kahvinpurut vahingossa pitkin pöytiä :evil: Jepjep, kohta taas liikenteeseen. Huomenna pääsee/joutuu ehkä Kaurialan kentälle yleisurheilemaan, jäbän ja 'apen' kanssa. Jos ei sada. Mähän oonkin oikein haka jossain keihäänheitossa.. Not.
Mulli75

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

BettyB. kirjoitti:Jaaha. Pudotin kommarin lattialle, kylläkin ihan pehmeälle kokolattiamatolle, mutta nyt kansi ei suostu menemään kunnolla kiinni. Voi v*ttu että v*tuttaa!
No tuskin olet yhtä huolimaton tumpelo kuin pari kaveriani. Toinen menetti saman vuoden aikana ryöstön yhteydessä työpuhelimen ja pari kertaa kännissä kadotti firman sekä omat luottokortit. Kyllä se itsekin tajusi sen jälkeen jotain ja sanoi että mitäköhän ne sanoo töissä. Työkaverini hajotti 2 viikkoa vanhan kommarin pitämällä sitä nappipaidan rintataskussa. Teki kumarrusrefleksin kun tupakka oli tippumassa sormista, eikä muistanut että puhelin on rintataskussa. Sieltä se lensi kaarella asfalttiin. Mulla meni oma digikamera palasiksi kun joku rasitusvamma oli kädessä ja samalla kädellä kannoin kameraa. Ihan kuin olisi tullut sähköisku käteen kun puristin kameraa ja käsi aukesi, loput voikin arvata.
Bhven

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kännykän kuoret pitäisi valmistaa superpallomateriaalista niin se pomppaisi takaisin käteen asfaltista.
Bliss

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bhven kirjoitti:Kännykän kuoret pitäisi valmistaa superpallomateriaalista niin se pomppaisi takaisin käteen asfaltista.
Ja myöhässä olevaa bussia odotellessa olis ihan kiva pompottaa kännykkää.
Mulli75

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bhven kirjoitti:Kännykän kuoret pitäisi valmistaa superpallomateriaalista niin se pomppaisi takaisin käteen asfaltista.
Lisäksi vesitiiviitä jos se sattuu pomppaamaan väärään suuntaan esim. mereen/järveen.
Mulli75

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
Bhven kirjoitti:Kännykän kuoret pitäisi valmistaa superpallomateriaalista niin se pomppaisi takaisin käteen asfaltista.
Ja myöhässä olevaa bussia odotellessa olis ihan kiva pompottaa kännykkää.
Uusi hittituote jonka perässä japanilaiset juoksevat. Ei muuta kuin alat suunnittelemaan mainoksia.
bedlam

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Alanpa juoda olutta! Näppäilen pleikkarilla, nyt on samalla ruudulla bb24/7 ja kitinä, en tarvi enää elämää.
SaintJohnPerse

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

bedlam kirjoitti:Alanpa juoda olutta! Näppäilen pleikkarilla, nyt on samalla ruudulla bb24/7 ja kitinä, en tarvi enää elämää.
Ajattelin juuri tehdä saman, mutta pleikkarin ja bb:n korvaan youtuben-videoilla... Säälittävää.. :(
Rouva Pupu

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:Alanpa juoda olutta! Näppäilen pleikkarilla, nyt on samalla ruudulla bb24/7 ja kitinä, en tarvi enää elämää.
Peloittavaa. Onneksi en näe tuota BB24/seiskaa. Maailma meinasi kellahtaa kumoon jo siitä kun odottamani Kauhukeittiön päätösjakso ei tullutkaan tänään.
BettyB.

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kusti oli polkenut postilaatikkooni kaksi mukavaa yllätystä: uuden pestin ensimmäisen palkkanauhan ja verottajan ilmoituksen, jonka mukaan he ovat lainanneet minulta n. 1700 euroa riihikuivaa, jonka palauttavat joulukuun aikana tililleni. Aika mukavia heppuja, vaikkeivät korkoja maksakaan.
Nyt voikin hyvillä mielin suunnitella jotain mukavaa lomareissua, etenkin kun työnantajani ilmoitti tänään mokailleensa vuosilahjojeni kanssa. Mulla tuli 10 vuotta täyteen jo pari vuotta sitten, mutta lahjat jäi saamatta. Tuli sitten lahjojen lisäksi ylimääräinen viikko palkallista lomaa, sen aikana sopiikin sitte tuhlailla noita veronpalautuksia. Ja onhan mulla muutenkin vielä 3 pitämätöntä talvilomaviikkoa... Oliskohan se Thaimaa vai New York...

Enpä olisi tätä uskonut sanovani, mutta joskus on siis ihan kivaa olla minä :h:

Ainii, sattui hupaisa tapaus tullessani salilta: hiihtelin siinä kaupan suunnalle hikisenä ja pää märkänä juoksutrikoissani ja suomen "edustushupparissa", niin joku poikaporukka ihmetteli että kukahan kuuluisa urheilija mä olen ja mitähän lajia mä edustan. Meinasin huikata niille että sumopainia, ostakaa silmälasit. Mutta sitten päätinkin ottaa kohteliasuuden vastaan :]
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mies on duunipaikan saunaillassa ja mun piti mennä kaverin kanssa ulos, mutta mulle tehtiin oharit. Juon siis yssinäni roseviiniä, surffailen netissä, tuijotan telkkaria ja puhun kissan kanssa. Ja päässäni soi jostain syystä Katri-Helen Joulumaa :shock: Ei kai voisi asiat juuri huonommin olla.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

swirl kirjoitti:Ja päässäni soi jostain syystä Katri-Helen Joulumaa :shock: Ei kai voisi asiat juuri huonommin olla.
Uaargh! Se alkoi soimaan mun päässä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Olen todella pahoillani. Jaettu tuska on kaksinkertainen tuska. Elä kuitenkaan bannaa mua :cry:
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja pix »

Suvinen kirjoitti:Huomenna...perskännillä...junalla tsaddiin...100 egee
no ei muuta kun duo-tunnille sit..se o vaan 2 egee/laaki :wink:
Bliss

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:Veivatkaas jonkun sortin pikkujoulut niin tungen sitten sinne. Tänä vuonna edes!
Yhdyn tähän kehoitukseen. Koskaan en oo ollu, ja voin tälläkin kertaa jättää tulematta :P
No ei. Mutta joku vois järkätä.
Pyry-Matias

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Veivatkaas jonkun sortin pikkujoulut niin tungen sitten sinne. Tänä vuonna edes!
Yhdyn tähän kehoitukseen. Koskaan en oo ollu, ja voin tälläkin kertaa jättää tulematta :P
No ei. Mutta joku vois järkätä.
Nutturat on munan puutteessa.
BettyB.

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Veivatkaas jonkun sortin pikkujoulut niin tungen sitten sinne. Tänä vuonna edes!
Yhdyn tähän kehoitukseen. Koskaan en oo ollu, ja voin tälläkin kertaa jättää tulematta :P
No ei. Mutta joku vois järkätä.
Hmmm... Pitäsköhän mun...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No kun niitä 2005 pikkiksiä ei voi ylittää, ei kukaan uskalla järkkäillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:No kun niitä 2005 pikkiksiä ei voi ylittää,
BLÄH!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti:Niin. Pitää varmaan iskeä äkkiä joku ruma mies. Ehkä se pamputtaisi mun huumorintajun taas kukkimaan.
Ei sen ruma tarvi olla. Pääasia että saisitte kunnon kyydit. Hyvää se tekee. Kun kerran olette Blissin kanssa saamattomia, voisitte hommata yhdessä sen äijän, niinku FFM. Kaikki olis varmasti tyytyväisiä.
Bliss

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti: Saamattomuusputki katkesi tuossa hiljattain, itseasiassa. Blissistä en tiedä.
Mitään en ainakaan tunnusta 8)
Pyry-Matias

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Saamattomuusputki katkesi tuossa hiljattain, itseasiassa. Blissistä en tiedä.
Mitään en ainakaan tunnusta 8)
Sitten sun täytyy varmaan järjestää ne pikkujoulut. Siellä kun häslää, niin ei tarvitse jälkeenpäin tunnustaa 8)
Vastaa Viestiin