Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis tämä on ihan kliinisesti puhdas sunnuntai. Istun jossain jonka tunnistan kodikseni.

Muutama elävän ihmisen = minun ajatuksiani seuraavassa!

Turvavöitä ei tarvita! Mutta pehmeät seinät olisivat suositeltavia!

BEGIN

Katson Elvistä. Tulee Teemalla tuollainen ennennäkemätön Doku-leffa vuodelta 1970. Tämänhän jälkeen Elvis the pelvis joutui lihavuus ja huumekierteeseen ja lopputulos oli se, että ilmeisesti kuningas elää!

Mutta millä katson kun samalla näpyttelen! Sivusilmälläpä tietenkin!

SITTEN TOINEN asia! Arvatkaapa mikä mua on ruvenna kyllästyttämään!! Aivan! Tuo Gattacapoikuus-vitsi kaikkine mahdollisine ketjuineen! Tulipa tässä mieleen, että itsekään en enää sitten yhtään tiedä mikä juttu tää on, mut tylsältä vaikuttaa! Mikä kumma tuossa on?
Ajatelkaa! Minä väsyn vitsiin!

Itsekin olen siis ollut jonkinmoisesti ehkä tuttu näillä palstoilla siis myös sillai, you know, joillekin ärsyttävästi. Mutta se oli silloin kauan kauan sitten!

Mutta nyt kuitenkin siis umpitylsä tavis. Oikein harmaa laumasieluinen hiiri. Melkein yhtä harmaa kuin esim. Tiksi.

EN KOROSTA ENÄÄ ITSEÄNI milläänlailla! Tämänkin ketjun nimi oli puhdistettu myös Stadinarskasta, jotta olisi miellyttävämpää!

Huikean kevyttä oloa tosiaan, MUTTA nyt minusta tuntuu, että olen laittanut täydellisen Höpsykkävaihteen päälle! Kysymys kuuluupi, kuinka saisin h-vaihteen vaihdettua aikuisempaan vaihteesen, esim. voisin jutella teille jotain poliittisesta historiasta!

MUTKU mä en jaksa kun jotenkin tunnen että on mentävä helpottavaan hotelliin. Sen kertominen detaljein ei taas ole kenellekään mielenkiintoista eikä se ainakaan ole sivistynyttä.

Ja me Arskalaiset olemme kaikki sivistyneitä ja meissä kaikissa elää pieni lempeä lehmä sisällämme, joka lievittää meistä pois häijyyden!Ja tuo mukanaan valkeanhohtoista onnea! Näin uskon.

MINUA tosissaan harmittaa sekin, kun olisi ihan kiva olluttulla miittiin. Ei siksi, että minua kukaan tietenkään siellä tarvitsisi, mutta itse olen kiinnostunut ihmisistä ja heidän tunnistamisensa on tietenkin kiinnostavaa.
Mut en lähtenyt kun ei uusi aika ollut hyvä harrasteen vuoksi ja sit myöhemmin olo on jokseenkin rasittunut.

Mitäpä sitten? Mitäänhän ei ole enää tehtävissä siihen asiaan, että ajat sitten tämä postaukseni on tullut liian pitkäksi että joku sen lukisi, hehheh!

EIMAAR, huono vitsi! ARSKAlaiset lukevat tämän. Se on heidän velvollisuutensa. Tämä on hiukan samaa kuin partiolaisliike: Ole valmis, ole valmis rulettamaan!

Minä en tosiaankaan ole puheenjohtaja, vaan kaikki valituksista suosionosoituksiin voi ohjata uudelle puheenjohtajallemme Keikaukselle.

NYT ELVIS heittää tuon tutun veisun tuolla.Viva Las Vegas. JOSPA tämä SA-miestyyppi lähtisi KOISIIN. Voisin yön tunteina vielä paljastaa teille yhden asian! Että mitenkä mä nukun! Se kiinnostaa varmasti miljardeja ihmisiä ja Slamia.

Minä nukun aika usein selälläni ja pää on tuettu johonkin kallistettuna sivulle. Katson ettei kallistu liikaa, ettei katkea tai tule niskaongelmia.
Olisi kamala herätä pää katkenneena. En ainakaan nuku vatsallani, koska suu on kiinni tyynyssä ja ilma ei kulje takapuolen aukon kautta kovin hyvin sisäänpäin. Älkää vain naurako, saattaa ilmaa mennä pois!

JOKU voi ihmetellä, että kuinka jaksan kirjoittaa tällaista raskasta kevyttä proosaa eli kenttälounasta näin yön tunteina? Kuinka jaksan, ja olenko ihan kunnossakaan!
Vastaan heille että kunto on mainio mutta väsymään päin. TAIVUN itsekin siihen ajatukseen että mun on mentävä SÄNKYYN!

Joten sitten huomenna olen jotenkuten pystyssä. Siis koko mies. Minä olen jo mies tosiaan. Kasvanut kokooni.

Olen ollut huomaavinani, että Kitinässäkin on ollut voimassa jossain määrin joillakin kirjoittajilla jonkinlainen kiireinen pinnallinen pärjäämiskierre ja sellainen hieman epäsympaattinen ote nopeine käänteineen ja kehuskeluineen ja jotenkin kalseine mielipiteineen. Mutta se on tällaisen palstan vaikeus. Tuoda esille sanoin ihmisen tarvitsemaa asiaa, joka on lämpö, ajatukset ja rakkaus, noin verbaalisestikin.Siis kin!
Olen havainnut, että Kitinässä on oikeasti kuitenkin varmasti vahvasti tuntevia immeisiä. Ja se paras asia eli hienoin anti eli realismi masentavine hetkineen ja iloineen!

Stadinarska kiittää, jos ja kun luitte tämän.

Joskus vielä haluan avata ketjun, jossa ei jatkossa ole kiroilua kiroilun vuoksi ja sisäpiirin kylmyyttä. Kokeilkaapa jos se vaikka onnistuisi tänään! Tiedän, että sunnuntai on kuitenkin sellainen, jossa kirjoittajia on vähemmän. Ja sapattimieliala. Voi hemmetin hemmetti, mähän olin taas "pappi"!!

Nyt saisi mua arvostella! Voisitte mua arvostella että "Perhanan köyhän vuoren pappi, kuono tiiviimmäksi!".
MUTTA nythän se tuli jo sanottua niin teidän ei tarvitse arvostellakaan tuosta edellisestä lauseesta. Ei toki koko tekstistä, HUI.

Sen verran elämästä tiedän, että jos ja kun kommentteja ei tule, se tarkoittaa että on hyväksytty ja että asia hyväksytään! Heh.

SA
syntynyt toiveeksi :wink:
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.09.2007 11:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Quarter

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Eka tpk!!

14
isohaara

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja isohaara »

No vittu kerrankin ajoi yöbussi kotiovelle saakka! Myymäläpäällikön läksiäiset ryypätty kostunein silmin ja nyt sit vaan odottamaan mitä tulevaisuus tuo meille. Ehkä enenevää ryyppäämistä.

Ja hieno huomata kuinka työkaveri, joka aina ensin kieltäytyy keittokutsuista, osallistuu niihin lopunperin täysin voimin ja kännipäiteen aina äityy kehumaan tissejään. Juu oli niitä tosiaan kiva tuijottaa. Mut nyt nukspoks.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Rälläkkä tekee pahaa jälkeä sormissa ja haaroissa. Tarinan opetus: varo kavereita jos he käsittelevät työkaluja. Mutta tuli viikko saikkua. :D
Älä löi! En ole hurrit!
Mulli75

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kimmen kirjoitti:Rälläkkä tekee pahaa jälkeä sormissa ja haaroissa.
Tarpeeksi kun on onnea niin haava palaa kiinni rälläkän polttaessa nahkaa.
Pyry-Matias

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pää täynnä räkää ja silmät vuotaa ylipaineesta, mutta kyllä aamu"jumppa" piristi 8) Tänään ninneillään.
Rahkapussi

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Hello, nussukat!

Ensimmäisestä työviikosta selvitty ja odottelen innolla toista. Tuntuu, että olen todellakin nyt oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Olen joutunut hankkimaan ihka ensimmäisen jakkupukuni. Kustantamon messudresscode on tiukka ja minun vastuulla on järjestää ja vetää lävitse n. 10 messut/vuosi. Suunnittelin itse mallin ja ystäväni ompeli puvun. Tänään viimeiset sovitukset. Periaatteeni on se, että jos joudun maksamaan valmiista jakkupuvusta min. 500 euroa, on järkevämpää teettää se mittojen mukaan. Malli on klassinen, mutta vanhanaikainen, sellainen kuin 40-50-luvun elokuvissa. Itse asiassa aika tiukka dominatyyli tyköistuvine jakkuineen, jossa herraintyyliset kauluskäänteet ja valetaskut, vyötäröllä kapea nahkavyö :-D Lisäksi teetän pari työhametta.

Syksyn työkiireiden takia olen pakotettu vetäytymään Kitinästä ja hillitsemään sanallista antiani. Tosin luulen, että enemmistö ei ole asiasta milläänsäkään. Sähköpostejakaan en jaksa juuri silmäillä, vaan vietän vapaa-aikani mielelläni ilman tietokonetta ja nautin mieluummin ystävien seurasta sekä ulkoilusta. Palajan jälleen paremmalla ajalla.

Ja, obeliX, en ole vieläkään "sitä" hankkinut. Tosin hankin digijärkkärin todennäköisesti itselleni synttärilahjaksi marraskuussa ja menen uuden vuoden jälkeen kameraseuran tai vastaavan kurssille, jotta oppisin hallitsemaan masiinani täysin ;)

Ajattelin viedä vuosia sitten taitelemiani öljyväritöitä ja akvarelleja kehystettäväksi, jotta saan vihdoinkin kotini seinille "oikeaa" taidetta. Ystävieni seinillä töitäni on roikkunut jo vuosikausia. Lisäksi kehystytän keväällä ottamani mustavalkoisen kuvasarjan pihapuuni varjoista päivän eri kellonaikoina. Sijoitan triptyykin sängyn päätyyn.

Syksy tuntuu nyt aika kivalta :h:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Byhyy!
1108

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Uusi nightwish soi ja liput ostettu 15.12 olevalle keikalle (Tampereella, urvot) loistava päivän avaus!!!!
Elukka

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Quarter kirjoitti:Eka tpk!!

14
Aamukasa!

GTJ=0. :l33t:
Kertaus-TJtäkin jäljellä enää 32.
SikaMika

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:Uusi nightwish soi ja liput ostettu 15.12 olevalle keikalle (Tampereella, urvot) loistava päivän avaus!!!!
Karaokelaulajia näkee Pataässässäkin tai Tartu hessuun -ohjelmassa, urvo. Minä menen katsomaan Machine Headia 14.12.

Taas yksi krapulaton sunnuntai-aamu. Tämä on jo kolmas sunnuntai peräjälkeen, kun on päässyt käymään näin hassusti. Ensi viikonloppuna iskeekin sitten päälle taas arki (eli ensi viikolla on 7 arkipäivää) kun vietetään poikien kanssa kaksipäiväiset tuparini. Viinat ja hörhellykset hankin itse, muonituksen olen onnistunut ulkoistamaan hyvin yhteen pelaavalle kombolle: mutsi duunaa, sisko roudaa!

Jatkan sunnuntai-askareitani... 8)
BettyB.

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Puolessa päivässä vasta mennään ja olen jo ehtinyt ommella lakanan, kehystää kolme taulua, viedä peitot, tyynyt ja petauspatjan ulos sekä sienestää kaksi tuntia. Tulikin syksyn paras sato. Nyt nautin aamupalaa ja kohta kirmaan lenkille. Krapulattomat sunnuntait on kyllä ihan kivoja! :h:
1108

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Minä menen katsomaan Machine Headia 14.12.
Bändiltä tullut muutakuin paskaa housuun Burn my eyes platan jälkeen.

Mene perkele, ei käy kateeksi.
SikaMika

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Minä menen katsomaan Machine Headia 14.12.
Bändiltä tullut muutakuin paskaa housuun Burn my eyes platan jälkeen.
Et ole kuunnellut uusinta, huomaan.
1108

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Et ole kuunnellut uusinta, huomaan.
Stanan Sherlock, onko poijaat paukuttanut ripulit jälleen?

http://www.mininova.org/tor/602534

Näemmä *klick downloading*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikkea paskaa tekin kuuntelette. 14.12 näkee sentäs DragonForcen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt jos heittäisi vasaran kädestä tältäpäivältä, johan sitä saikin monta juttua tehtyä. Toinen eteisen lamppu jäi vielä kiinnittämättä kun betonikatto oli niin julmetun hapertoa, että pora meni painamatta karaan asti ilman iskua. Ei jaksaneet proput kannatella puolen kilon lamppua. No ei sitä hurreilta voi liikoja odottaakkaan.

Nyt sinne pihalle ja kahville, tai ainakin kohta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oliskin puhdistettu. Mutta kun EI!!! Olen nyt reilun tunnin putsannut noita suppilovahveroita enkä oo edes puolivälissä tota röykkiötä! Uaaaaah, tuun hulluks! Se, joka keksii sienenpuhdistuskoneen, on oleva miljonääri!

Puuh!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Että huomenna pitäisi raahautua työpisteelle. Mutta kun se on muuttanut viikonlopun aikana uuteen pisteeseen niin on melkoisen oletettavaa ettei mikään toimi vielä ainakaan muutamaan päivään. Kiva istua ja katsella uusia hienoja tiloja ja pyöritellä peukaloita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua harmittaa, etten pääse huomenna töihin. Ens perjantaina vasta :(
SikaMika

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Kaikkea paskaa tekin kuuntelette. 14.12 näkee sentäs DragonForcen.
Kyseinen bändi on esiintyjänelikosta ainoa, jonka keikan ajan ryystänen virvokkeita loungen puolella.

Hommaapa muuten Ancaran uusin. Kun kerran pidät Tarotin ja Thunderstonen tyyppisistä hard rock -pumpuista, pidät varmasti tästäkin. Levy on hyvä. Suosittelen. Toimii.

Lounaaksi/päivälliseksi söin salaattia. Päätin repäistä näin iltasella, ja syönkin salaatin lisäksi jälkiruokana pussillisen sekohedelmiä, jiihaaa!!
Bliss

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:syönkin salaatin lisäksi jälkiruokana pussillisen sekohedelmiä, jiihaaa!!
:shock: kuinka rohkea veto!!
SikaMika

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:syönkin salaatin lisäksi jälkiruokana pussillisen sekohedelmiä, jiihaaa!!
:shock: kuinka rohkea veto!!
Mä olen kova jätkä, saatana! *takoo rintakehäänsä*
Bliss

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti: Mä olen kova jätkä, saatana! *takoo rintakehäänsä*
:P
Ole nyt varovainen siellä :D
SikaMika

Re: Sunnuntai (pastöroitu,puhdistettu)

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Mä olen kova jätkä, saatana! *takoo rintakehäänsä*
:P
Ole nyt varovainen siellä :D
Yes, mam/mom.

Pikku-Mika menee nyt (pippelin)venyttelyn kautta yöpuulle. *röyh*
Vastaa Viestiin