Maanantai, vabaapäivä !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lyrica

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Lyrica »

Ei oo, mut ei voi mitään. "Maanantai, taas saapui aivan liian aikaisin kai!" :?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja swirl »

Fiilikset on aika pohjamudissa. Väsyttää ja olo on flunssainen. Suuri huoli äitin koirasta, joka päätti karkureissulla maistella rotanmyrkkyä :cry: Näennäisesti kunnossahan tuo nyt on, mutta vaikutus saattaa tulla toistakin viikkoa myöhässä.
BettyB.

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vapis on kyllä tästä maanantaista kaukana, pitää vielä ajaa Seinäjoelle töiden takia.
Oikeesti mua vaan vituttaa, kun joku mua rohkeampi uskalsi aamulla ohittaa oikealta ihan kammoruuhkan. Se siis ohitti sen pientareelta, kaiken lisäks vielä rampissa. Uh, rispektiä! Ite uskallan vaan ajaa Käpylässä bussikaistaa, oon ihan mamis. Ja siks aina tosi myöhään töissä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Niba »

didi kirjoitti:Toka tpk!

Tulipa taas nukuttua huonosti. Ei olisi kannattanut pämpätä viikonloppuna. Alkaisikohan tästä uusi terveellisempi elämä? Ainakin alku olisi ollut hyvä, 45 min tuli taas lilluttua altaassa.

Osaisikohan joku auttaa.. mitenköhän sitä pääsisi juttelemaan jonkun mukavan tädin/sedän kanssa, että saisin vähän selkiyttä omaan elämään ja ajatuksiin?
Selkiyttä kyllä kaipaisi kuka vain..
BettyB. kirjoitti: Oikeesti mus vaan vituttaa, kun joku mua rohkeampi uskalsi aamulla ohittaa oikealta ihan kammoruuhkan. Se siis ohitti sen pientareelta, kaiken lisäks vielä rampissa.
Riskinottoa tapahtuu, joskus kannattaa joskus taas valitettavasti ei osoittaa
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lyrica kirjoitti:Ei oo, mut ei voi mitään. "Maanantai, taas saapui aivan liian aikaisin kai!" :?
"On liian helppoo olla onnellinen" kun on maanantai vapaa, samoin huominen.
Savannah

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Ihana maanantai! Kerrankin loistavalla tuulella ja väsymyksestä ei ole tietoakaan. Näin ihanaa unta, mutta harmillista kyllä en muista siitä muuta kuin sen, että siinä oli Roger niminen mies (en tunne sen nimistä ihmistä) :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Facebookin kanssa meni myöhään illalla, joten tänään väsyttää. Taidan lähteä heti kolmen jälkeen kotiin, mutta en aio avata konetta kotona vaikka Naamakirja miten huutelisi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Savannah kirjoitti:Näin ihanaa unta, mutta harmillista kyllä en muista siitä muuta kuin sen, että siinä oli Roger niminen mies (en tunne sen nimistä ihmistä) :D
Moore?

:joikuus: Sitä ei muuten usko <vähemmistöryhmä>kään, minkämoisen sillisalaatin saa aikaiseksi, kun saman ongelman ratkaisuun sotketaan kolme eri sovellusohjelmaa, kahden sorttista tietokantaa ja bonuksena vielä XML-rajapinta yhteen väliin ja siirtotiedosto toiseen.
masa

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja masa »

Paah. Kuselta, paskalta ja hieltä haisevaa duunikaveri ei ole näkynyt viikkoon ja tarina kertoo että asiakas ei halua enää sitä duuniin.

I wonder why :think: :kontrolli:
Geetzu

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihanii noi teijjän tittelit. Mul ei koskaan mitään ku en keksi mitä. :?
masa

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Ihanii noi teijjän tittelit. Mul ei koskaan mitään ku en keksi mitä. :?
Laita siehen et "pilu viiskööt"
Geetzu

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

masa kirjoitti:Laita siehen et "pilu viiskööt"
Hö!
Savannah

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Elukka kirjoitti: Moore?
No yök! Toivottavasti ei sentään.
William Somerset

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:
masa kirjoitti:Laita siehen et "pilu viiskööt"
Hö!
Uimapallollinen
Quarter

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Quarter »

13
Elukka

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Quarter kirjoitti:13
Hajoo aamuihis, mosa!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Noni, sipsi tietokoneneropatti on onnistunu lukitsemaan koko kulkukorttinsa. Ja vielä niin, että sulkeutumispäivä oli joku 1.1.1976. (Mitäs pirua? Enhän mä ollu sillon vielä edes pilke isin silmäkulmassa..)
Millä mä nyt pääsen töihin?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
William Somerset

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Nämä tämän palstan böönat kun eivät ole tajunneet pitkäaikaista vihjailuani siihen suuntaan, että lihakseni kaipaavat säännöllistä hellää huolenpitoa, jouduin turvautumaan maksulliseen hierontaan. Perjantaina se alkaa. Maltan tuskin odottaa. Plussaa tietenkin olisi jos hieroja olisi joku Geetzun ja Bettyn risteytyksen kaltainen täydellinen luomus, mutta ehkä minä voinen tyytyä johonkin hintsusti tavanomaisempaan luomukseen. Tai siis. Eihän nyt ollutkaan kyse Thai hieronnasta…
Bliss

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Järkytyksekseni huomasin pitäväni Jenni Vartiaisen Ihmisten edessä -biisistä :shock:
Chap

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Chap »

William Somerset kirjoitti:Thai hieronnasta…
Joo, suosittelen. Hesari suoritti äskettäin laajan tieteellisen testin ja totesi Thaihierontapalvelutarjonnan laadukkaaksi ja monipuoliseksi. Useimmissa paikoissa homma hoitui miellyttävästi kädenkäänteessä.
Geetzu

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:Tai siis.
Thai siis.

Mä kävin perjantaina psykiatrilla ja se tarjos samaan syssyyn sit hieronnatkin. Piti kyllä pitää vaatteet päällä, huudahti "eijjeijeii!" kun rupesin riisumaan. Ja sain vaan takaapäin yläkulmasta, tyydytti sekin.

Kävin juuri ostamassa haravan. Ensimmäiseni koskaan. En muistanut haravan nimeä ja yritin myyjälle sitten höpöttää "no se sellainen jolla haravoidaan lehtiä pihalta, siis mikä se nyt on se semmonen tiekkö" ... Kummaa mut se tajus mitä hain! Ja sit kävin tankkaamassa ja tarvittiin 3 miestä vääntelemään ja puristelemaan bensatankin korkkia et se saatiin auki. Se on nytkin ihan jumi. Täytyy viedä huoltoon ja se ei kismitä yhtään, tos on aika komeeta porukkaa tos volkkarilla.

Eikä sitten muuta kiitti moi.
Googlebot

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

William Somerset kirjoitti:Nämä tämän palstan böönat kun eivät ole tajunneet pitkäaikaista vihjailuani siihen suuntaan, että lihakseni kaipaavat säännöllistä hellää huolenpitoa, jouduin turvautumaan maksulliseen hierontaan. Perjantaina se alkaa. Maltan tuskin odottaa. Plussaa tietenkin olisi jos hieroja olisi joku Geetzun ja Bettyn risteytyksen kaltainen täydellinen luomus, mutta ehkä minä voinen tyytyä johonkin hintsusti tavanomaisempaan luomukseen. Tai siis. Eihän nyt ollutkaan kyse Thai hieronnasta…
Olen ollut kaksi kertaa hierottavana. Ekalla kerralla suomalaisessa kylpylässä keski-ikäinen nainen, rentoutti ihan mukavasti. Toisen kerran tilasin samanmoisen Tallinnassa, jolloin pääsin nuoren lihaksikkaan miehen käsittelyyn. Jaiks.

Vaikka kumpaankaan tilaukseen ei kuulunut Häpi Endiä, täytyy myöntää että ensimmäinen hierontakerta miehen käsittelyssä sai mielessäni risteilemään Gattacan esittämän kysymyksen: "Jos kerran jalkahieronnassa ei ole mitään seksuaalista, miksi miehet eivät koskaan tarjoudu antamaan toiselle miehelle jalka-(tai niska-)hierontaa?".

Pääsin kuitenkin homotuskammoni yli miettimällä Lasse Vireniä mieshierojan käsittelyssä voitokkaan viiden tonnin jälkeen. Jostain syystä virolainen kassatyttö kuitenkin virnuili minulle ja hierojalle heti hieronnan jälkeen? Oliko siinä sittenkin jotain huvittavaa, hä?
BettyB.

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

[quote="William Somerset"] Geetzun ja Bettyn risteytyksen kaltainen täydellinen luomus...quote]
Uuhhh, kuuminta hottia!

:h:

Mää lähären ny Seinääjoelle, morjens!
Geetzu

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aja varovasti! Varo kenguja ja muita lentävii juttui!
Mä mietin millä korjailen aamun faxia asiakkaalle Saksaan... "Good morning honeybunny uuh!" - beeb wrong numba.
Sheetlord

Re: Maanantai, vabaapäivä !

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Väsynyt, hikinen ja kiimainen. Huono yhdistelmä maanantai-iltapäivälle.
Vastaa Viestiin