Tiistain tiss

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aivan. Kyllä mielikuvitukselle on annettava mahdollisuus!

Se asia, että on tiistai, se vaikuttaa nyt realistiselta ja siihen ei mielikuvituskaan vaikuta. Valitan tätä, jos tiistai on inhokkipäivänne!

Mutta possukarjut ja varsatammat, eläkäätte elukoiksi tai immeisiksi kuinka vaan parhaaksi näette.

Live and let ...live!!!

SA
tiss tykkääjä myös tiist. :wink:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voisko Hämärämiäs kertoo mihinä kohtaa Kannelmäkee tollasta murjomista tapahtui? Oon ite asunna Kannelmäes myäs.
Itteäni ei tosin oo murjottu, mut kyllä olen joutunu "kiärtämään" miljoona tuhatta kertoo uhkaavan näköset paikat,sano, ja , kyllä, aikalailla juur Kantsussa!

Masentavii ova väkivaltahommat, ihan p-hommia...ääh.

Jatkan töissäni! Ei, en pelaa kolffii, vaiks mieli tekis ku pirun KAANIS PÄEVÄKI.

SA
kantsun kamu evp.
tykkää silti Kantsusta VIÄLÄKI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elukka

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mikäs viikonpäiväketju tää nyt on, kun tekstinä on vaan 2*
Stadinarska on norattu.
:?:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja aasi »

Elukka kirjoitti:Mikäs viikonpäiväketju tää nyt on, kun tekstinä on vaan 2*
Stadinarska on norattu.
:?:
Hyvin huomaamaton.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Niba »

aasi kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Mikäs viikonpäiväketju tää nyt on, kun tekstinä on vaan 2*
Stadinarska on norattu.
:?:
Hyvin huomaamaton.
JA! pakko oli mennä vastaamaan?
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No täähän nyt on taas ihan superpäivä. Oon kipiänä töissä (tiedän, paska minä, ampukaa heti)..ja kun saan tehtyä päätöksen, että haluan ku haluanki lähteä lääkäriin, kusipääpomoa ei saa kiinni mistään. Pyörryttää niin paljon, että tipahdan kohta tuolilta ja asiakaspalveluhan tästä kärsii. (Hullu natsiakka haluu varmaan tappaa mut tänne.)
No, jos en pääse lääkäriin (sinne ei voi mennä ilman lähetettä)..lähen ihan just himaan sekoilee.

Näinpäs muuten äsken valehtelematta noin 2,5 m pitkän ihmisen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
prosessi

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Oli sitten pikkusisko löytänyt tiensä Kitinään.
didi

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja didi »

Alkaa taas olla itkupotkuraivarit lähellä. Väsyttää ihan liikaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Elppis »

didi kirjoitti:Alkaa taas olla itkupotkuraivarit lähellä. Väsyttää ihan liikaa.
:paijaa: Kyl se siitä. Aina saa soittaa ja avautua, asiat (!) pysyy kyllä meidän välillämme :)
The great club outshines the individual, always and forever.
didi

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja didi »

Elppis kirjoitti: :paijaa: Kyl se siitä. Aina saa soittaa ja avautua, asiat (!) pysyy kyllä meidän välillämme :)
Hyvä tietää..
Väsy johtuu tällä kertaa hiljalleen hiipivästä flunssasta ja siitä, että joku herätteli mua pitkin yötä huvin (?) vuoksi :evil:
Eikös myö nähdä tässä lähiaikoina? Pitäisi aluksi selvittää itselleen mikä mielen painaa alas. Tarvitsisi vähän omaan aikaa, edes yhden päivän.
Stinky

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Didille halaus ja jaksuja!

Onkos kaikki nyt Facebookissa kun täällä ei näy ketään?? Taasen siis joukkopako muualle.. Minä kieltäydyin pari (?) viikkoa sitten kutsusta kun ajattelin että tää kitinöintikin vie liikaa aikaa...

Mä tilasin ihanan syksytakin josefssonilta vain 17€. Nyt vaan toivon et ois kylmempi niin sitä kehtais käyttää jo..Ja duunin jälkeen ostaa pari neuletta mitkä sopis hameiden kanssa. Ne ois sit niinku etukäteissynttärilahjaks mulle :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Elppis »

didi kirjoitti:Eikös myö nähdä tässä lähiaikoina? Pitäisi aluksi selvittää itselleen mikä mielen painaa alas. Tarvitsisi vähän omaan aikaa, edes yhden päivän.
Toivottavasti nähdään :)

Ehkä sun pitäis pyytää sitä omaa aikaa ;) En mä usko että se suuri ongelma on. Ehkä mun pitäis vähän järkätä jotain salakavalasti että saat sitä omaa aikaa :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
didi

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja didi »

Kiitos stinky ja elppis =)
Elukka

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Oli sitten pikkusisko löytänyt tiensä Kitinään.
:shock:
Bliss

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Diu diu... Huomenna herätys epäinhimilliseen aikaan, matka aamuruuhkassa Lauttasaareen ja siinä se... hermot loppu jo ennen kymmentä aamulla. Onnellisuuspillereitä huomiseksi?
Bliss

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onnellisuuspillereitä huomiseksi?
Suppona vai suun kautta?
Riippuu antajasta?
SikaMika

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tiukka duunipäivä takana: kolme tuntia kirjan lukua ja tunti sapuskointia ja kahvittelua. Jaksoin vaivoin vääntäytyä töistä salille, jossa jaksoin vaivoin vääntää ihan vitun tiukan jalkatreenin.

Tänään päätin lopettaa nykyiset opintoni. Viimeinen niitti arkkuun napsahti, kun sähköpostiin tupsahti taas kerran opinto-ohjaajamme eteenpäinlähettämä työtarjous. Totesin, etten osaa mitään pyydetyistä (melko perus)taidoista, ja ennen kaikkea ettei mulla ole pienenpienintä mikroskooppisen pikkuriikkistä aikomustakaan niitä opetella, koska ne ovat ihan kädettömien homojen tylsiä hommia (sori vaan kaikki nörtit). Jatkan opintoja näillä näkymin eri alalla, ja niiden alku saattaa venähtää koulutuspoliittisista syistä jopa ensi syksyyn. Ellen sitten keksi sillä välin jotain lennokkaampaa...

Nyt loppui ainakin se jo vuosia jatkunut "tarttis tehdä jotain mutta kun ei vittu kiinnosta, mikä mua vaivaa" - tyylinen pään seinään hakkaaminen. Kuitti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:SA-tusetä nyt vähän relaa ettei nouse pissa kupoliin.. 8)
Mitä Nibha tarkoitat? EI HALUU et menis kupoliin! Olenko muka käyttäytynyt ylpeesti aikuisen oikheesti? Pois se minusta.

Mutta jotten puhu itsestäni vain...se on kovin huono tapa...niin puhutaan jotain yleistä!

Ollut kaunis ja lämmin päivä ja ...
Blissilläkö Saareen päästyä pollaan onnellisuutta vajaana tuli?

Eikö saari sinänsä auta jo oloa merineen kaikkineen.

Mut nyt nassut, mun on mentävä KARTSALLE. Minullakin on näet jonkinlainen ystävätrio,liikunnan ulkopuoleltakin, jonka tapaan. He puhuvat ja minä puhun ja kukaan ei tietenkään ymmärrä eikä kuuntele...hehheh. Ja mut luonnollisesti norataan heti. heillä on pahvi, jonka asettavat eteeni! Tekee KUTAA!

Mitäkö otan? Kahvin ja pullukan. Se sulaapi elimistössä kyllä mainiosti. Ja kahvista saan voimaa palata saareen ja ehkä nauttia elämätä tai sitten vaipua osa-talviuneen huomiseen.

SA
olemattomaksi yllättävän olevainen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Quarter

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Quarter »

12
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niin mahtava jalkatreeni, että vielä jos nyt saisi suihinoton niin lähemmäksi nirvanaa tuskin pystyisi ääsemään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Yliannostus söpöilyä tälle viikolle:
http://videoni.fi/video/9324/
SaintJohnPerse

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bluntly kirjoitti:Niin mahtava jalkatreeni, että vielä jos nyt saisi suihinoton niin lähemmäksi nirvanaa tuskin pystyisi ääsemään.
Venyttele, niin olen taas askeleen lähempänä Nirvanaa...
BettyB.

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Home, sweet home!
Edith

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Edith »

SikaMika kirjoitti: Tänään päätin lopettaa nykyiset opintoni.
Vähänkö samixet, hei! Siis sikäli ei täysin, että mä olin edelläkävijä ja päätin jo viime viikolla (ja päätin viime keväänäkin, mutta kesän aikana peruin päätökseni). Nyt päätin kuitenkin oikeesti. Ilmoitin tänään päätöksestäni opintolinjani vastaavalle tädille ja kävin tiedekunnan opintoneuvojan luona ja laitoin spostia amanuenssille. Jos amanuenssitäti hyväksyy yhden pienen korvaavuusjutun, multa puuttuu niistä kuulusista kandinpapereista enää se yks kypsyysnäyte, jonka teen lokakuun puolessa välissä, kun en aiemmin kaikelta typerältä hermoilultani ole kyennyt. Viime viikolla kyllä vihdoin putos iso kivi sydämeltä ja päätös on selkee.

Ihan heti en nyt voi alkaa työkkärin tai sossun rahoja nostaa, kun pitää ainakin tuo lokakuu vielä olla täysillä yliopiston kirjoilla. Mutta kunnon jokapäiväsen työn etsintä alkaa jo tällä viikolla. Fiksu olis tietty ettinyt sitäkin jo aiemmin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Siunattu kotitalousvähennys! Mä oon joulukuussa äveriäs nainen 8)
Käytiin kattoo Ganes, oli aika hyvä. Meil oli kutsuvierasliput. Varastin sieltä pipon. Ai tää ois varmaan kuulunu tonne toiseen ketjuun. No emmä tavallaan mitään pölliny, niitä jaettiin siellä. Mut vaan yks kullekin. Mä otin tietenkin kaks.
Vastaa Viestiin