Tiistain tiss

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Posti oli tuonut kaverin ottamat kuvat kesän mökkikemuista, vaan 659 kuvaa :] Parhaat palat luonnollisesti hetken kuluttua galleriassa.
masa

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja masa »

SikaMika kirjoitti:
Nyt loppui ainakin se jo vuosia jatkunut "tarttis tehdä jotain mutta kun ei vittu kiinnosta, mikä mua vaivaa" - tyylinen pään seinään hakkaaminen. Kuitti.
Jos muistan oikein niin kyseessä oli IT-ala, ja jos oli, niin fiksun vedon teit. Ei tällä alalla viihdy kuin ne, jotka oikeasti tuntevat suurta mielenkiintoa aihetta kohtaan. Me muut sittten vaan roikutaan mukana vittuuntuneena.

Nim: pari työhakemusta vetämässä eri alalle.
Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Feiz »

masa kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Nyt loppui ainakin se jo vuosia jatkunut "tarttis tehdä jotain mutta kun ei vittu kiinnosta, mikä mua vaivaa" - tyylinen pään seinään hakkaaminen. Kuitti.
Jos muistan oikein niin kyseessä oli IT-ala, ja jos oli, niin fiksun vedon teit. Ei tällä alalla viihdy kuin ne, jotka oikeasti tuntevat suurta mielenkiintoa aihetta kohtaan. Me muut sittten vaan roikutaan mukana vittuuntuneena.

Nim: pari työhakemusta vetämässä eri alalle.
Ihan samat meiningit täälläkin.
Olen todella TODELLA vakavasti harkitsemassa täysin muuta alaa tällä hetkellä. Tuo nykyinen koulu ei vain kiinnosta paskan vertaa joten täysin mahdoton motivoida käymään loppuun vaikka ei se paljoa vaatisi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Niba »

E tltä tulee suora" lähetys Nightwishin Jostain levynjulkistuksesta, Amazing RAZE! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

masa kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Nyt loppui ainakin se jo vuosia jatkunut "tarttis tehdä jotain mutta kun ei vittu kiinnosta, mikä mua vaivaa" - tyylinen pään seinään hakkaaminen. Kuitti.
Jos muistan oikein niin kyseessä oli IT-ala
Nappiin meni. Tehtyäni päätökseni alkoi sitten tapahtumaan: kun ei enää ole "pakko" tehdä mitään valmistumisen eteen, alkoi nykyisten opintojen loppuunsaattaminen tuntumaan huomattavasti helpommalta. Muuten en paljon kusisikaan koko alaa kohti (korkeintaa päälle), mutta mulla ei ole tälle syksylle mitään muutakaan opiskeltavaa tehtävänäni ja lisäksi mun pitäisi raapaista edes jonkin verran opareita kasaan saadakseni pitää nykyisen asuntoni vielä ensi syksystä eteenpäinkin. Eli pyrin hommaamaan itselleni lopputyöaiheekseni jonkin nollatutkimusta vaativan pähkinän ja väsäämään kasaan jonkin Gattacan elämääkin paskemman rimanalituksen mahdollisimman vähällä vaivalla.
Keväällä olisi tarkoitus aloittaa uudet opinnot, vaikka virallisesti pääsenkin kyseiselle linjalle vasta ensi syksynä (olettaen että läpäisen AMK:n pääsykokeet...taas kerran!). Noi kevään opinnot voin sitten hyväksiluettaa syssymmällä. Mennään tällä plänillä eteenpäin...

Kävin iltakävelyllä Vanhankaupungin kosken maastossa. Valkoisena pärskyvä koski on erityisen komea näky näin pimeällä, pimeys verhoaa mukavasti myös paikalla salaa kalastavien puuhat! Hyvät on kyllä lenkkeilymaisemat näillä kulmilla, ei voi valittaa. Harmi vain, että tunnen suurta vastenmielisyyttä lenkkeilyä kohtaan; aina ei voi voittaa.

Nyt valmistautumaan huomiseen työpäivään. Pitäisi taas jaksaa istua ja lukea kirjaani tuntitolkulla, hikihän siinä tulee. Öit...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SikaMika kirjoitti:
masa kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Nyt loppui ainakin se jo vuosia jatkunut "tarttis tehdä jotain mutta kun ei vittu kiinnosta, mikä mua vaivaa" - tyylinen pään seinään hakkaaminen. Kuitti.
Jos muistan oikein niin kyseessä oli IT-ala
Nappiin meni. Tehtyäni päätökseni alkoi sitten tapahtumaan: kun ei enää ole "pakko" tehdä mitään valmistumisen eteen, alkoi nykyisten opintojen loppuunsaattaminen tuntumaan huomattavasti helpommalta. Muuten en paljon kusisikaan koko alaa kohti (korkeintaa päälle), mutta mulla ei ole tälle syksylle mitään muutakaan opiskeltavaa tehtävänäni ja lisäksi mun pitäisi raapaista edes jonkin verran opareita kasaan saadakseni pitää nykyisen asuntoni vielä ensi syksystä eteenpäinkin. Eli pyrin hommaamaan itselleni lopputyöaiheekseni jonkin nollatutkimusta vaativan pähkinän ja väsäämään kasaan jonkin Gattacan elämääkin paskemman rimanalituksen mahdollisimman vähällä vaivalla.
Keväällä olisi tarkoitus aloittaa uudet opinnot, vaikka virallisesti pääsenkin kyseiselle linjalle vasta ensi syksynä (olettaen että läpäisen AMK:n pääsykokeet...taas kerran!). Noi kevään opinnot voin sitten hyväksiluettaa syssymmällä. Mennään tällä plänillä eteenpäin...

Kävin iltakävelyllä Vanhankaupungin kosken maastossa. Valkoisena pärskyvä koski on erityisen komea näky näin pimeällä, pimeys verhoaa mukavasti myös paikalla salaa kalastavien puuhat! Hyvät on kyllä lenkkeilymaisemat näillä kulmilla, ei voi valittaa. Harmi vain, että tunnen suurta vastenmielisyyttä lenkkeilyä kohtaan; aina ei voi voittaa.

Nyt valmistautumaan huomiseen työpäivään. Pitäisi taas jaksaa istua ja lukea kirjaani tuntitolkulla, hikihän siinä tulee. Öit...
Todella mielenkiintoista!
Nimittäin minäkin olen samoissa fiiliksissä. olen paljon ajatellut uranvaihtoa. Mulla on kyl sikapitkä rupeama samalla alalla, kun en oo ihan poikanen enää, vaikka tunnen itseni aina vain pojaksi...

Mut alanvaihto kiehtoisi. Sellainen unelmatyöpaikka! Mikä se olisi, sitä en tiedä vielä, heh! Moni ala kiinnostaa, ja oon ajatellut että sen on pakko olla antoisaa. Raha olisi ns. sivuseikka. Tennisvalkku olisi hyvä, mut se menisi ihan hyväntekeväisyydeksi, heh, kun en pääse valmentamaan "Federerejä"...
No, onhan se hyvä, että on haaveita ja unelmia. Pitäisi joskus muistaa myös toteutuspuoli, hehheh!

Mut tässä on Kitinän hyvä puoli kun totuuksia saa nähdä helpommin kuin noin puhe-verbaalisesti! Hienoa jäbät!

SA
Sukkela Alanvaihtajako?
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
masa

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja masa »

SikaMika kirjoitti: Keväällä olisi tarkoitus aloittaa uudet opinnot, vaikka virallisesti pääsenkin kyseiselle linjalle vasta ensi syksynä (olettaen että läpäisen AMK:n pääsykokeet...taas kerran!)..
Jos logistiikka kiinnostaa vähääkään, niin sinne. Siellä meinaan piisaa nällille jannulle kovapalkkasia hommia tällä hetkellä.
Mulli75

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

masa kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Keväällä olisi tarkoitus aloittaa uudet opinnot, vaikka virallisesti pääsenkin kyseiselle linjalle vasta ensi syksynä (olettaen että läpäisen AMK:n pääsykokeet...taas kerran!)..
Jos logistiikka kiinnostaa vähääkään, niin sinne. Siellä meinaan piisaa nällille jannulle kovapalkkasia hommia tällä hetkellä.
Eikä kannata tyytyä mihin vaan, heti jalka ison oven rakoon jos ei kiinnosta niin tilaisuuksia tulee ja taas jalkaa oven rakoon. Päivääkään en ole katunut. Avoimia tehtäviä on paljon. Samassa konsernissa 7 vuotta, viidessä eri organisaatiossa, 3:ssa eri yhtiössä. Sen verran alkanut tulla tutuksi täällä tämä logistiikka että tekisi varmaan hyvää kun uskaltaisin hakeutua johonkin toiseen konserniin hankkimaan lisää kokemuksia, vaikka kaikkea en ole oppinut tai päässyt tekemään täälläkään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

IT-alalla voisin pysyä, mutta hommat voisin pistää vaihtoon. Palkka kun riittää mainiosti Erhmanniin vaikka paska onkin niin se ei ole ongelma, mutta uusi työympäristö on aika anaalista ja se merkkaa meikäläiselle aikas paljon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Valaiskaa tietämätöntä ja viitsimätöntä googlettajaa, mitä se logistiikka-ala on. Mitä semmoset niinq tekee?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Tiistain tiss

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lolita kirjoitti:Valaiskaa tietämätöntä ja viitsimätöntä googlettajaa, mitä se logistiikka-ala on. Mitä semmoset niinq tekee?
Paljon mm. kuljetukset, varastointi, materiaalin ohjaus- ja tukitoiminnot.
Vastaa Viestiin