Kessiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joo. On tuota kessiä kertynyt.

Tosin en kyllä ole varma, että saako sanaa kessi käyttää naisen vatsaa kuvatessa. Osaan enemmän yhdistää sen mielessäni miehen oluen turvottamaan alueeseen nivusten ja rinnan välissä, valuen kevyesti myös sivuille, varsinkin selinmakuulla.

Mitäs mitäs täällä on puuhittu viime aikoina? Gat bannattu, ja ketä kaikkia kadonnut, uudelleenrekkautunut toisella nikillä tai nainut, lisääntynyt, noussut kuolleista?

Aurinkoa päiväänne. *Röyh*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lilly pelasti päivän! Freshman olikin tarpeen..
Kuka kirjoittaa kronikan tästä lävestä Lillylle?
Onhan täällä monikirjoitusesteellisiä, pyydetään prossua tai A_Jtä kirjoittamaan selventävän asianhaarakirjoituksen.. Tai muuta pöytälaatikon täyttäjää, vaikka Manalaa joka äänittää kaikki keskustelut! :lol: :wink: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Quarter

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Quarter »

11
Geetzu

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mitä toi yks vitun mäyrä laskee?

3 (incl. this one) työpäivää jäljellä, aika hurjaa. Tosi rakastettu olo ku kaverit tuo kukkasia röökipaikalta - ojasta - ja kokoajan joku kyselemässä maistuisko nami tai vesi tai mikä vaan. Oon ku mikäki rinsenssa. Läski rinsenssa! Viikonlopuks on kuulema järkätty joku ylläri, johon voi osallistua ilman alkoholiakin mut mies ja lapsi on jätettävä kotiin. Jännittää iiks!
masa

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Mitä toi yks vitun mäyrä laskee?
Aamujaan.


Olihan taas aivan perkeleen loistava Sopranoksen jakso eilen. Vituttaa jo etukäteen, että enää 8 jaksoa jäljellä tätä kaikken aikojen parhainta tv-sarjaa. :cry:
Mulli75

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vittu tätä avoimen maisematoimiston mölyä, oi niitä aikoja siellä eristetyssä uudessa tornissa. Joku kuuluu nostattavan vitutuskäyräänsä heti aamusta. Jos alkaisin askartelemaan pienoismalleja.
Geetzu

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

masa kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mitä toi yks vitun mäyrä laskee?
Aamujaan.

Olihan taas aivan perkeleen loistava Sopranoksen jakso eilen. Vituttaa jo etukäteen, että enää 8 jaksoa jäljellä tätä kaikken aikojen parhainta tv-sarjaa. :cry:
Haah, mä muistin sen olleen tos luvus jo aiemminkin. Muisti pelaa vaan ei oikein! Missasin Sopranosit ja kattelin Paon taustaks jumpalle. Tänään heittäydyn villiks ja rokkaan Dream Theaterin hallilla, uuh! Ja huomiseks tuli kutsu Jyväskylään lätkämatsiin, jotenkin en taida viitsiä vaivautua reissaamaan muutaman timman (ja selkeän voittomme) tähden. Joskus haaveilin fanaatikon elämästä, oispa siistii jaksaa peleihin toiselle puolelle Suomea (!!!) - tai jäähallille.
Sheetlord

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Taas vaihteeks semmoinen päivä, että kaikki ärsyttää. Ihan vitusti.
Ette te tällä tiedolla mitään tee, mutta halusin kirjoittaa sen kuitenkin.
NuoriDaavid

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mitä toi yks vitun mäyrä laskee?
Aamujaan.


Olihan taas aivan perkeleen loistava Sopranoksen jakso eilen. Vituttaa jo etukäteen, että enää 8 jaksoa jäljellä tätä kaikken aikojen parhainta tv-sarjaa. :cry:
Harmi, että rupesin katsomaan vasta viime tuotantokaudesta. On kyllä hyvä sarja. Hahmot ovat hyvin todellisen tuntuisia.
Googlebot

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

masa kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Nyt loppui ainakin se jo vuosia jatkunut "tarttis tehdä jotain mutta kun ei vittu kiinnosta, mikä mua vaivaa" - tyylinen pään seinään hakkaaminen. Kuitti.
Jos muistan oikein niin kyseessä oli IT-ala, ja jos oli, niin fiksun vedon teit. Ei tällä alalla viihdy kuin ne, jotka oikeasti tuntevat suurta mielenkiintoa aihetta kohtaan. Me muut sittten vaan roikutaan mukana vittuuntuneena.
Sellaisia ne asiantuntija-alat tuppaavat vähän olemaan. Siivoojilla on helpompaa.

Homonta. Jotenkin järki sanoo että olen alkanut urheilla aivan liian innokkaasti, mutta antaa mennä kun kerran innostusta riittää ja kroppa tuntuu kestävän. Enköhän taas kohtapuolin kyllästy ja etsi jotain muuta ajanvietettä. Pääasia että on jokin kiintopiste elämässä.

Eilen oli kyllä upea lenkkeilyilta kuutamoineen ja lämpimine tuulineen, pääsin sille tosin vasta joskus kahdeksan jälkeen muiden reippailuharrastusten jälkeen. :roll:
masa

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Googlebot kirjoitti: Siivoojilla on helpompaa.
Tuskin, tai ainakin tässä tiät kyllä missä- lafkassa vaihtuvuus on niiin suurta, että oven saranat hajoo.

Veeittu. Olisi vaan pitänyt nulikkana uskoa viisaampiaan, ja lukea yleispätevä kaupan maisterin tutkinto. Sillä vois vaihtaa hommia yhtä usein, kuin manne hevostaan.

Mä en ala kohta enää :kontrolli:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Siivoojilla on helpompaa.
Tuskin, tai ainakin tässä tiät kyllä missä- lafkassa vaihtuvuus on niiin suurta, että oven saranat hajoo.

Veeittu. Olisi vaan pitänyt nulikkana uskoa viisaampiaan, ja lukea yleispätevä kaupan maisterin tutkinto. Sillä vois vaihtaa hommia yhtä usein, kuin manne hevostaan.

Mä en ala kohta enää :kontrolli:
Lisäksi kauppatieteen marsut saa käsittämättömiä palkkoja ihan imaginääristen asioitten liikuttelusta..

Jos liikuttelee niitä liian mielikuvituksekkaasti ja kärähtää, muualla maailmassa voi saada vankeuttakin tai köyden kurkkuun.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Söin juuri kaksi munaleipää ja nyt on aika istua perseellään tekemättä mitään. Sitä kestää ehkä noin kaksikymmentä minuuttia.

Odotan, että tämä viikko olisi ohi, sillä ensi viikolla alkaa ukolla 7 viikon loma, johon olemme päättäneet ympätä reissun espanjaan ja eteläsuomen turneen. Kivaa.

Niin, tekemättä mitään on kitistä. Tosin, pitäisi järkkäillä konetta. Tässä on kaikki vähän vatuillaan kun piti kovalevy uusia, eli siis kaikki uusiksi- ja nyt kaikki on vähän miten nyt on.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mua mietityttää...
Jos kirjoitan kirjan jossa lentää veri ja suolet olenko murhaaja?
Jos ohjaan elokuvan jossa lentää veri ja suolet olenko murhaaja?
Jos kirjoitan keskustelupalstalle viestin jossa lentää veri ja suolet olenko murhaaja?

*raapii bännit saaneena päätään*
Googlebot

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

masa kirjoitti:Veeittu. Olisi vaan pitänyt nulikkana uskoa viisaampiaan, ja lukea yleispätevä kaupan maisterin tutkinto. Sillä vois vaihtaa hommia yhtä usein, kuin manne hevostaan.
Tunnen useita kt-maistereita, enkä nyt tiedä onko heidänkään elämänsä välttämättä sen herkumpaa. Päätyvät kuitenkin joiksikin prosessinkehittäjiksi ja kalvosulkeisten tekijöiksi joita kukaan ei arvosta ("Paljon se puhuu, mutta ei se mistään mitään tiedä."). Eräskin sellainen (KTM) tuossa kertoi juuri kyselleensä kovasti pomoltaan mitä tämä haluaisi hänen tekevän työpaikallaan, kun tuntee tekevänsä kovin merkityksettömiä, lähinnä omasta päästään keksimiään juttuja ja pikkuprojekteja.

Oli asiantuntija-ala mikä tahansa, pitäähän siihen ensin tuntea kiinnostusta jotta homma maistuisi alkuunkaan. :) Jos ei voisi esim. lujuuslaskennat ja sementin sekoittamiset vähempää kiinnostaa, ei kannattane pyrkiä esim. rakennusalalle. Opiskeluaikoina tutulle tytölle tulikin kiire vaihtaa pois rakennustekniikan osastolta kun opiskeltavat aiheet tuntuivat hänestä niin mielenkiinnottomilta. Samaten jos lain kiemurat eivät kiinnosta, voisi juristiksi ryhtyminen olla aika turhaa. Ja niin edelleen.
Stinky

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olitte mitä mieltä tahansa niin mulla oli kivaa eilisissä ekoissa salibandyreeniessä. Surkeehan mä olin mut mitä sitten, mulla oli kivaa.
Nyt on jalat ja perse vähän jäykkinä mutta pallon osumat ei tehny kipeetä.
Ens viikkoa odotellen...

Töissä on ollut mukavan kiirus ja päivä mennyt nopeesti. Edelleen ihmettelen onko kaikki mennyt sinne facebookkiin kun täällä niin hiljasta. Tylsimykset.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Stinky kirjoitti:Edelleen ihmettelen onko kaikki mennyt sinne facebookkiin kun täällä niin hiljasta. Tylsimykset.
Hiljaista tuntuu olevan sielläkin, kun yritän viihdyttää itseäni tylsän työpäivän aikana. Missään ei ole mitään tekemistä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Googlebot kirjoitti: Oli asiantuntija-ala mikä tahansa, pitäähän siihen ensin tuntea kiinnostusta jotta homma maistuisi alkuunkaan. :)
Mitä sitten pitäis tehdä, jos ei paljon mikään kiinnosta? Tai kiinnostaa, mutta oon sen verran realisti, että tiedän, etten kyllä balettitanssijana tai sarjakuvataitelijana tuu itteäni koskaan hetkenkään vertaa elättämään.

Lisäks oon ihan pienessä kurkkukivussa ja aavistuksenomaisessa nuhassa taas. Yritän siis muistaa, että syyskuussa ei enää heiluta t-paitahihasillaan ulkona, oli sää mikä tahansa.
Stinky

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lolita kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Edelleen ihmettelen onko kaikki mennyt sinne facebookkiin kun täällä niin hiljasta. Tylsimykset.
Hiljaista tuntuu olevan sielläkin, kun yritän viihdyttää itseäni tylsän työpäivän aikana. Missään ei ole mitään tekemistä.
Meilläkin töissä hiljeni. Onneks kolmelta pääsee edes näöntarkastukseen. Muutakin odotettavaa kun töistä pääsy :]
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lolita kirjoitti:Hiljaista tuntuu olevan sielläkin, kun yritän viihdyttää itseäni tylsän työpäivän aikana. Missään ei ole mitään tekemistä.
Just kun pääsin itse toteamaan että tällä hetkellä ei olekaan mitään aivan hirveää akuuttipaniikkihätähätäjuttua päällä ja voi pienen hetken hengähtää. Suorastaan hymyilyttää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sheetlord

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

KoRn Tampereelle alkuvuodesta? Oho. Rupeavat ihan tosissaan pitämään noita jäähallikonsertteja täälläkin, hyvä niin. Harmi vaan että KoRnin musa on imho mennyt paskempaan suuntaan sen jälkeen kun kitaristi Head ja rumpali David Silveria lähtivät kälppimään bändistä.

Jos toivoa saisin, niin The Hives tänne asap. Mulla on Ruotsin poikien energinen garage-retkue edelleen näkemättä.
safi

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

AASI!! Mikä perskele tätä Kitinää oikein vaivaa? Rekkaan sisään ja pääsen pääsivulle, mutta kun yritän jotain lueskella huomaan lukevani kaksi päivää vanhoja teksejä.. uudempien lukeminen ei jostain syystä onnistu, kun hetkittäin.
Bhven

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Bhven »

safi kirjoitti:AASI!! Mikä perskele tätä Kitinää oikein vaivaa? Rekkaan sisään ja pääsen pääsivulle, mutta kun yritän jotain lueskella huomaan lukevani kaksi päivää vanhoja teksejä.. uudempien lukeminen ei jostain syystä onnistu, kun hetkittäin.
vika on sun selaimessa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eipä kitinässä ainakaan minulla ole kuin pientä viivähtelyä..
voi johtua kaikesta 100 torrentista joita imuttelen ATMlläni..
Pyyhin Netikettiin..
safi

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Bhven kirjoitti: vika on sun selaimessa.
No loistavaa...sillä en tajua näistä masiinoista hölkäsen pöläystä.
Vastaa Viestiin