Kessiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Mihin Ninni on kadonnut?? :think:
Mä ihmettelin ihan samaa :?
Siis ei pyykinpesuraporttia neljään päivään. Nyt on jotain vialla. Tietokone rikki..?
Moon tosi otettu tästä huomiosta.
Ja juu, se oli tietokone joka hangoittelee vastaan. Pesukone pyörii iloisesti kyllä :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Hei Saira! :) TÄMÄ on sellainen tapa Suomessa. Oikeaan saunakulttuuriin kuuluu varsin selkeästi, että sauna on poltettava käytön jälkeen!

Muuten. En voi olla täysin COOL nimesi kanssa? Miksi olet Saira? Tarkoittakohan se sitä, että olet Saira... ? :)

Arskassa on samoja kirjaimia, hiphei!! Mut sun upeaan avattareesi en koskaan pääse! :wink:

t.Arskaira
Eli kertakäyttösauna!

Mut tavanneet voi kertoa olenko kuinka saira, mut nimi on muunneltu mun omasta nimestäni.

Pidän kyllä avattarestani, kaunis kuva kauniista naisesta.

Joo, se olisi kunnon meininkiä! Muistan aina kauhuissani kun mulla oli kesätyöaikana AMMOIN yksi huvilasauna varattu viikonloppuna ja tarkoootus paistaa tomaatteja grillillä ja moottoriveneillä niin eiköhän firman isokengät polttaneet koko saunan edell. päivänä. Huh.

Oits, olen vakuuttunut ettet ole "saira " !!

Siis vieläkin sanon, että aivan superupea avatar. Kolahtaa Arskaan kuin häkä. Tirisevää sellaista...OUUUUUUUUUUUU! Kollin KUTSUhuutoa!!

Ei sairain terveisin terveiden kesken

SA
SA on hyvä alku, Saira!!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 27.09.2007 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kessiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SikaMika kirjoitti:Tiedotusvälineet puskevat uutisia Burman tapahtumista. Miksei Neuvostoliitosta, Jugoslaviasta tai Mesopotamiasta kuulu mitään uutta, mä kysyn vaan?

Ilta meni sitten nukkuessa, ei esim. sählyä pelatessa. Sählynpeluuseen ollaan yleensä ilmoittauduttu googlekalenterin avulla, mutta nyt sen kuuk(l)ahdettua piti ilmoittautua erään toisen portaalin kautta. Rekisteröidyin ja ilmoittauduin mukaan nimellä "Mä", joten pelikaverit eivät välttämättä edes tiedä että mun piti olla tulossa - luulen niiden tosin arvanneen ihan oikein...

Pienen puuhastelun ja ilon kautta kohti Denny Cranea ja unten maita.

Son moro SM eli SikaMika!
Luepa tämä seuraava lainaus IS:sta! Silti postauksesi nauratti Arskaa, minullekin esim. Pietari on aina "muistojen Leningrad"...!Kiitos elinajan pidentämisestä parilla minsalla! :)

Ei, ei mulla ole siteitä Leningradiin, muistan vain laulun sanoja...


SA
********
Onko maan nimi Burma vai Myanmar?
27.9.2007 13:09
- Burman juntta hallitsee pelolla, tokaisi Yhdysvaltain presidentti George W. Bush YK:n yleiskokouksessa alkuviikosta.

Bush käytti läpi puheensa maasta sen vanhaa nimeä Burma, eikä sotilasjuntan sille antamaa nimeä Myanmar, joka on ollut maan virallinen nimi vuodesta 1989 lähtien.

Nimenmuutoksesta päätti kenraali Than Shwen, 74, johtama sotilasjuntta. Maan täydellinen nimi on Myanmarin liitto.

Samalla vaihtui myös pääkaupungin nimi, kun pääkaupunki Rangoonista tehtiin Yangon. Viime vuonna pääkaupungin sijaintikin vaihtui, kun viidakon keskelle rakennetusta Naypyitawista tehtiin uusi pääkaupunki.

Myanmarin nimi symboloi monille burmalaisille tyranniaa ja rikoksia.

Maailmalla Myanmarin nimen ovat omaksuneet muun muassa YK ja suuret kansainväliset uutistoimistot kuten Reuters ja AP. Euroopan unioni on päätynyt kompromissimuotoon Burma/Myanmar. Britanniassa puhutaan pelkästään Burmasta, samoin Ruotsissa.

Suomen viranomaiset käyttävät Myanmar-muotoa, myös Helsingin Sanomien käytännön mukaan valtio on Myanmar. Sen sijaan STT käyttää Burma-nimeä.

Ilta-Sanomat käyttää valtiosta Burma-nimeä.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin