Torstai, olkaa hyvät!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Niba kirjoitti: Tän jo arvasinkin.
Vituttaako se sua jotenkin? :)
Joudun vastaamaan kultaseni, ettei vituta. Jos toinen saa pesää tai villasukat tai lottovoiton, ei se ole minulta mitään pois. Harmiksesi minun on asia todettava. Laskin vain 1+1=3

Kun katselin tuholaisia joita on alkanut lennellä kodissani, vein kaikki villatuotteet pitkään saunalämmitykseen. Järjetön on nykyisin ohje kolmesta päivästä 30 asteen pakkasessa.
Minulla on yhdet vihreät, kahdet harmaat, yhdet punaharmaat pitkävartiset villasukat ja sitten vielä joku hajapari villasukkia. Olen siis täysin tyydytetty ainakin villasukkien osalta.
didi kirjoitti: Mä voisin muuten ottaa kans jonkun vapaapäivä. Olisi kiva jos joku aamu odottaisi puhelimessa viesti, että saa jatkaa unia, on vapaapäivä.
Sun pitää ottaa kolmas homma itsellesi, että pääset eroon vapaa-sanasta ja edes ajatuksesta siitä.
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti:Jos toinen saa pesää tai villasukat tai lottovoiton, ei se ole minulta mitään pois. Harmiksesi minun on asia todettava. Laskin vain 1+1=3
Sä vertaat pesän saamista villasukkiin? :D Jooooooooo...
Mä taidan olla nyt ainoa, joka ei ymmärrä ollenkaan sun laskutoimitusta. Menetinkö jotain?
Rouva Pupu

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ennen kouluun lähtöä kellahdan sohvalle, otan postiluukusta saapuneen MeNaiset lehden nenäni eteen ja kuuntelen Antti Tuiskua. Ette kehtais!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Niba kirjoitti:Jos toinen saa pesää tai villasukat tai lottovoiton, ei se ole minulta mitään pois. Harmiksesi minun on asia todettava. Laskin vain 1+1=3
Sä vertaat pesän saamista villasukkiin? :D Jooooooooo...
Mä taidan olla nyt ainoa, joka ei ymmärrä ollenkaan sun laskutoimitusta. Menetinkö jotain?
Ootsä nähny koskaan American Pie- elokuvaa? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Ootsä nähny koskaan American Pie- elokuvaa? ;)
En. Tai joo, 10 min alusta, sitten riitti.
Olenko nyt sivistymätön? :D
ninnithequeen

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Töissä on kuolemanhiljaista.. illaksi tulee aina kiire, mutta nää päivät nukuttaa. Nyt katsomaan työpaikkoja ->
Nooouuu! Sä teet oikeesti tärkeetä työtä!

Kyl mä sen ymmärrän että jotkut sihteeriköt täällä kiukuttelee töistään, mutta eih, sinä OLET tärkeä.

Ja hymiö varuksi perään ;)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Töissä on kuolemanhiljaista.. illaksi tulee aina kiire, mutta nää päivät nukuttaa. Nyt katsomaan työpaikkoja ->
Nooouuu! Sä teet oikeesti tärkeetä työtä!

Kyl mä sen ymmärrän että jotkut sihteeriköt täällä kiukuttelee töistään, mutta eih, sinä OLET tärkeä.

Ja hymiö varuksi perään ;)
Niin tekee viemärintyhjentäjätkin, mutta ei nekään kauaa sitä paskaa jaksa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Enttu

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Tuli perseen alla jatkuvasti ... pärkkele mulla on jo kalenteri täynnä
koko ensi viikon ... ma- to välillä vielä tyhjää viikolla 41 ...
Kohta tarttee alkaa jakelee vuoronumeroita ensi vuodelle :rofl:

Edit: Mihin mä duunia tarvin,kun eläminen ja järjestötoiminta vie kaiken ajan
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tiedättekö te missä Ninni on?

6 tuntia jossakin! Hitsin hitsi! Mitä salaista se puuhailee??

Liian vähän vastauksia torstaiketjussa yleensäkin? Johtuneeko siitä, että joillain on ollut toivoa torstaina, heh!

SA
kuningatarta kysyen!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
BettyB.

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Piti oikeen tulla kertomaan teillekin, että mun cyclingohjaaja on kuuminta hottia. Se on siis nainen. Sellanen tumma kaunotar. Eikä mikään ruipelo vaan oikee Nainen. Isot tissitki, veikkaan että yhtä isot ku mulla. Sen tunnit on ihan huippuja. Ja se on tosi kiva. Ja kaunis. Ja ihku. Oon hetero.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja mdm »

Elppis kirjoitti:Mun pitäis pikkuhiljaa päättää mitä teen ruokaa kuudelle ihmiselle lauantai-iltana :roll: Alkupaloista jälkiruokaan pitäis keksiä jotain ei-niin-kauhean-kallista (eli ei sisäfilettä montaa kiloa), mutta herkullista.
Kokeile vaikka jotain teemaa, tyyliin että vain ranskalaista ruokaa tms. Itse meinasin järjestää lauantaina iltamat kreikkalaisittain! Sitten tietty juomat samasta maasta. Kreikka on teemana ainakin edullinen: salaatti, valkosipulileivät ja tzatziki, moussaka/pastitsio/jouvetsi pääruuaksi ja vaiks baklava jälkkäriks. Aperitiiviks ouzoo! Retsinaa en tarjoais ollenkaan, hirveetä myrkkyä mut kreikkalaisia viinejäkin on, tosin aika makeita. Sit joku Jorgos hoilaamaan taustalle ja a vot! :D Jos em. kiinnostaa, allekirjoittaneelta vinkkejä lisempää.
fuck me I'm fabulous
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:Piti oikeen tulla kertomaan teillekin, että mun cyclingohjaaja on kuuminta hottia. Se on siis nainen. Sellanen tumma kaunotar. Eikä mikään ruipelo vaan oikee Nainen. Isot tissitki, veikkaan että yhtä isot ku mulla. Sen tunnit on ihan huippuja. Ja se on tosi kiva. Ja kaunis. Ja ihku. Oon hetero.
Hetero? Joo molemmat kelpaa mulle jos todella tykkäätte toisistanne?
(Mut luulen et elät vaan unelmissas, on sulla suuremmat.)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja nexie »

mdm kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun pitäis pikkuhiljaa päättää mitä teen ruokaa kuudelle ihmiselle lauantai-iltana :roll: Alkupaloista jälkiruokaan pitäis keksiä jotain ei-niin-kauhean-kallista (eli ei sisäfilettä montaa kiloa), mutta herkullista.
Kokeile vaikka jotain teemaa, tyyliin että vain ranskalaista ruokaa tms. Itse meinasin järjestää lauantaina iltamat kreikkalaisittain!
Vaihtoehtona italoteema: simppelissä muodossaan alkupalaksi mozzarellasalaatti, pääruokana lasagnea ja jälkkäriksi kannat kaupasta tonkan pappagallon herkkujätskiä tai sitä toista italotyyppistä, mitä saa ainakin stockalta (nimeä en muista, mutta on asteen verran edukkaampaa).
Don't Panic!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Niba kirjoitti:Jos toinen saa pesää tai villasukat tai lottovoiton, ei se ole minulta mitään pois. Harmiksesi minun on asia todettava. Laskin vain 1+1=3
Sä vertaat pesän saamista villasukkiin? :D Jooooooooo...
Mä taidan olla nyt ainoa, joka ei ymmärrä ollenkaan sun laskutoimitusta. Menetinkö jotain?
Jos jätetään laskutoimitukset omaan arvoonsa, voidaan sanoa "aina olevan erittäin mukavaa saada jotain lämmintä jalkansa ympärille!" :wink:
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

nexie kirjoitti:Vaihtoehtona italoteema:
Luin tästä noin viisi kertaa että ilotaloteema. Joo, hankkiudun hoitoon tai ainakin tarkistutan lääkitykseni.

Miten olis tapakset? Helppoa, miljoonia vaihtoehtoja ja suuren osan voi esivalmistella jo edellisenä päivänä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BettyB. kirjoitti:
nexie kirjoitti:Vaihtoehtona italoteema:
Luin tästä noin viisi kertaa että ilotaloteema. Joo, hankkiudun hoitoon tai ainakin tarkistutan lääkitykseni.
Sama vaiva. Mutta mulla nyt ei kuulokaan aina toimi niinQ pitäis. :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin