Torstai, olkaa hyvät!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Piti tämäkin tehdä, kun kukaan muu ei ole vaivautunut.

Stadin reissu tänäänKIN.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Cappas vaan, joku muukin heräs!
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kiitokset tuhannesti Helvi-mummon peitosta, se on ihana! :]
didi

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja didi »

Töissä.. ei mitään uutta.. AAAA paitsi uudet ihanat korkokengät :h:
Sheetlord

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Helevetti. Puolen vuoden sitkeän yrittämisen jälkeen pääsin läpi "Tuhannen Taalan Kysymykseen", odottelin viitisen minuuttia. Alkujuonto, vedän syvään henkeä... ja lähetykseen otetaan se viereinen kaveri! :evil:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Sheetlord kirjoitti:Helevetti. Puolen vuoden sitkeän yrittämisen jälkeen pääsin läpi "Tuhannen Taalan Kysymykseen", odottelin viitisen minuuttia. Alkujuonto, vedän syvään henkeä... ja lähetykseen otetaan se viereinen kaveri! :evil:
Äh, älä pienistä murehdi. Koita löytää positiivisia näkökulmia, kuten että dollarin kurssi on niin huono että tuhat taalaa ei tunnu missään.

4. saikkupvä. Märkivä avohaava nivusessa suihkutettu. Vastasin muutamaan duunimeiliin ja kohta lähden mutsin kämpille siskoani moikkaamaan. Tekee mieli kahvia, mutta en jaksa keittää. Kiitos tyypille joka piti mulle seuraa koko eilisillan, ja toi vielä jätskiäkin, olet muru! :D
Älä löi! En ole hurrit!
Sheetlord

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Kimmen kirjoitti:... että tuhat taalaa ei tunnu missään
Kyllähän sillä saa nykykurssillakin esimerkiksi 55 pulloa Kossua...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sheetlord kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:... että tuhat taalaa ei tunnu missään
Kyllähän sillä saa nykykurssillakin esimerkiksi 55 pulloa Kossua...
Hys..Hys-->Hyssälä laatii lääkkeet tuohon, vaikka sopis upottaa suohon..

55 kossua->50 kossua->45 kossua->20 kossua->hups ei lainkaan kossua!

Parempi taala taskussa kuin sosiaalisektorin povarissa..
Pyyhin Netikettiin..
SaintJohnPerse

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tylsää... Tekisi mieli mennä juoksemaan, mutta jalka on edelleen kipeä. Vielä pari asiakastapaamista tälle viikolle ja sitten jonkin sortin "lomaa"
NuoriDaavid

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti: Sit thaikkulassa asuva kamuri kaupitteli ykköstason paikkaa "organisaatiossa" WinClubissa, kymppitonnilla irtois kuulemma. .
Tiedät varmaan, että tuo on pyramidihuijaus.
NuoriDaavid

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Sit thaikkulassa asuva kamuri kaupitteli ykköstason paikkaa "organisaatiossa" WinClubissa, kymppitonnilla irtois kuulemma. .
Tiedät varmaan, että tuo on pyramidihuijaus.
Tiedät varmaan että rehellisellä työllä ei voi rikastua?
En nyt ota tuohon väitteeseen kantaa, mutta totean, että et voi rikastua pyramidihuijauksella, ellet ole huijauksen aloittajien joukossa.
NuoriDaavid

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Tiedät varmaan että rehellisellä työllä ei voi rikastua?
En nyt ota tuohon väitteeseen kantaa, mutta totean, että et voi rikastua pyramidihuijauksella, ellet ole huijauksen aloittajien joukossa.
Kas vain, saat toiset 12 pistettä taiteellisesta suorittamiseta ohilyönnissä. Paappa-pappa luuppi kouraan ja lukase alakuperänen viesti uudelleen.
OK. Miksi kaverisi myisi tuottavan huijauksen alihintaan?

edit: tarkoitat ilmeisesti, että huijaisit kaveriasi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku voisi neuloa meikäläiselle villasukat. Polvipituiset, tuplapohjalla ja tumman vihreät.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Kas vain, saat toiset 12 pistettä taiteellisesta suorittamiseta ohilyönnissä. Paappa-pappa luuppi kouraan ja lukase alakuperänen viesti uudelleen.
OK. Miksi kaverisi myisi tuottavan huijauksen alihintaan?

edit: tarkoitat ilmeisesti, että huijaisit kaveriasi.
Tarkoitan ilmeisesti että muutama vuosi lisää savossa tekisi Sinulle oikein hyvää.
YK:n ihmisoikeuksien julistus, 5. artikla;

"Ketään ei saa kiduttaa eikä kohdella tai rangaista julmasti, epäinhimillisesti tai alentavasti."
Stinky

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vai niin... meillä ois tulossa taas työn puolesta opintomatka etelään. Mut on laitettu yhteyshenkilöksi agenteille. Mitäs mitäs? Kysyin pomolta notta kuka sinne meidän toimistolta sitten lähtee. Ei tietoa vielä, tuli vastaukseksi. Miksi siis mun "pitää" olla yhteyshenkilö jos joku muu kun minä lähtee sinne? Mitäs järkeä siinä on että toimin välikätenä tässä jutussa?
Matka ois kuitenkin jo parin viikon päästä. Onpa taas järkeä tässäkin jututssa... *huoh*
ninnithequeen

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:Vai niin... meillä ois tulossa taas työn puolesta opintomatka etelään. Mut on laitettu yhteyshenkilöksi agenteille. Mitäs mitäs? Kysyin pomolta notta kuka sinne meidän toimistolta sitten lähtee. Ei tietoa vielä, tuli vastaukseksi. Miksi siis mun "pitää" olla yhteyshenkilö jos joku muu kun minä lähtee sinne? Mitäs järkeä siinä on että toimin välikätenä tässä jutussa?
Matka ois kuitenkin jo parin viikon päästä. Onpa taas järkeä tässäkin jututssa... *huoh*
Mä tiedän, ettei mun pitäis sanoo tätä, mutta sanon kuitenkin: Jestas sä kirjotat ihan samalla tavalla ku ukkos.
Bliss

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Joku voisi neuloa meikäläiselle villasukat. Polvipituiset, tuplapohjalla ja tumman vihreät.
Katotaan jos mää ennätän... Tämä ei ollut 100% lupaus.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Hitto. Vapaapäivät oli ja meni. Tänään mentävä töihin. Blaah..
Kelaltaki tuli päätökset äitiys- ja vanhempainrahoista. Alkais jo se äippäloma...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Stinky

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

ninnithequeen kirjoitti: Mä tiedän, ettei mun pitäis sanoo tätä, mutta sanon kuitenkin: Jestas sä kirjotat ihan samalla tavalla ku ukkos.
Miten sä voit muistaa miten se kirjotaa? Mä nimittäin en muista :roll:

edit:lisää t oikeaan kohtaan.
Viimeksi muokannut Stinky, 27.09.2007 12:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Joku voisi neuloa meikäläiselle villasukat. Polvipituiset, tuplapohjalla ja tumman vihreät.
Katotaan jos mää ennätän... Tämä ei ollut 100% lupaus.
Tän jo arvasinkin.
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti: Tän jo arvasinkin.
Vituttaako se sua jotenkin? :)
Stinky

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Joku voisi neuloa meikäläiselle villasukat. Polvipituiset, tuplapohjalla ja tumman vihreät.
Katotaan jos mää ennätän... Tämä ei ollut 100% lupaus.
Mulle kans mut yksinkertanen pohja ja viininpunaset vois olla kivat :]
No ei, pitäs varmaan opetella kun jos joskus vois sitten neuloa nuttua sun muuta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Uuuh aaah just a little bit, uuuh aaah a little bit more!

Mun pitäis pikkuhiljaa päättää mitä teen ruokaa kuudelle ihmiselle lauantai-iltana :roll: Alkupaloista jälkiruokaan pitäis keksiä jotain ei-niin-kauhean-kallista (eli ei sisäfilettä montaa kiloa), mutta herkullista. Herkullista mä kyllä osaan, mutta kuudelle ihmiselle. Kääk. Vuonna 2004 kokkasin 12:sta joka päivä aamupalat, lounaat ja illalliset puolen vuoden ajan, miten tää tuntuu muka nyt niin kimurantilta?

Mies jäi viettämään vapaapäivää PES:n ja kahden oluen kera. Epäreilua. Mäkin haluun. Siis ne 2 olutta :P

Töissä on kuolemanhiljaista.. illaksi tulee aina kiire, mutta nää päivät nukuttaa. Nyt katsomaan työpaikkoja ->
The great club outshines the individual, always and forever.
didi

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja didi »

Kylymä.

Kauhukseni huomasin juuri, että mulla on viikon päästä naamansorkkimisaika. Meinaavat operoida minulta hampaan irti. Toivottavasti siinä ei mene kovin montaa päivää toipuessa. Pitäisi viimeistään päivän juban jälkeen päästä töihin normaalisti, mutta jos mä näytän operaation jälkeen ihan hakatulta, niin sitten en kyllä haluaisi/kehtaisi.

Kyllä sä E jotain kivaa keksit.

Mä voisin muuten ottaa kans jonkun vapaapäivä. Olisi kiva jos joku aamu odottaisi puhelimessa viesti, että saa jatkaa unia, on vapaapäivä.
safi

Re: Torstai, olkaa hyvät!

Viesti Kirjoittaja safi »

Auto antoi taas muistuksen siitä, että se pitäisi vaihtaa uuteen. Aamulla töihin...noh avain ei suostunut kääntymään virtalukossa mihinkään suuntaan. Minä hakemaan toista avainta ja rasvaa. Ei auttanut... enkä siis lähtenyt töihin. Soitto huoltoon ja hinausautolle, että tulevat hakemaan tuon kirotun rakkineen kotipihasta ja tekevät sille jotain. Auton sain heti takaisin, tosin ilman virtalukkoa ja käynnistys jollain ihme puukapula systeemillä. Miksi hemmetissä tuo voi hajota ilman ainuttakaan ennakkovaroitusta, jolloin olisin säästynyt kuljetusfirman laskulta, sillä eilen se toimi vielä ihan moitteetta.
Pojot lähtee kyllä taas nopeasta ja hyvästä palvelusta merkkiliikkeen pojille.
Vastaa Viestiin