Perjantain kunniaksi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ainakaan tietojeni mukaan tule korkkaamaan skumppaa..
Vaan Postuumisti Julistan syksyn parhaaksi TV-sarjaksi....."Häiritsevän tekijän! Distraction"
Pyyhin Netikettiin..
Quarter

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

9
nyt voi laskee jo sormilla <3
Mulli75

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Quarter kirjoitti:9
nyt voi laskee jo sormilla <3
Varo ettei Joku käy katkasemassa sulta sormea, sitovat punkkaan ja muokkaavat pyyhkeeseen käärityllä saippuan palalla.
Geetzu

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Todellinen sadisti kääräsee soapin karheaan kankaaseen ennen kuin survoo sen toverista sisään. Mistähän tulikin mieleeni se tunne, hmmh, ei ehkä miellyttävin kaikista. Kyllä ihan liukkaana vaan niin ku!

Vika duunipäivä, haikeeks vetää. Tekis mieli kupittaa, mun ei tee juuri koskaan. Pakoilen tunteitani!!!1 Haikeus on jees! (Ryhdistäydy, mene itkemään pomon olkaa vasten!! Muista kysyä ens kesän lomarahoista!)

Mun rakas mies on seonnut, se siivosi lomapäivänsä aikana koko himskatin kodin sellaiseen kuntoon, että mun tuskin tarvitsee tehdä pinnoille yhtään mitään kun muuttokamat raahattu uuteen. Ihana ihana! Miten elämä voikin toisinaan tuntua niin älyttömän helpolta?
Bliss

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huomenta. Vituttaa. Ei mulla muuta.
ninnithequeen

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Muakin vituttaa. Ei mullakaan muuta.
masa

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja masa »

hyi perse. Müsliä aamupalaksi kun leipä on loppu :laatta:

Noh. klo 1200 auton nokka kohti lakioota, suuntana alajoen pellot ja niiden tarjoama riista. Keukeu!
didi

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja didi »

Töissä!
Nyt on kohtuuhyvä fiilis.
Salladia ja hetelmiä napaan ja töitä tekemään.

Hyvää huomenta kaikille :h:
William Somerset

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Ihan ok bööna hierojana. Kävin jo heittämässä huomenta vaan -läpät ja kohta retkahdan kaulittavaksi. Melko asiallista.
ninnithequeen

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

William Somerset kirjoitti:Ihan ok bööna hierojana. Kävin jo heittämässä huomenta vaan -läpät ja kohta retkahdan kaulittavaksi. Melko asiallista.
Oliko ihan thai-hieroja?
Pyry-Matias

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Perushapokas aamukäynnistys. Ahdistaa pari vanhaa työjuttua, joille en ole tehnyt juuri mitään yli kolmeen vuoteen. Menevät kohta vanhaksi, saatana. Eikä jaksais ny mitään tuomioita virkavelvollisuuden laikkarista.

Yritän taas väkisin keksiä kaikkea muuta kivaa 8)
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja mdm »

Vien neidin tänään leikattavaks, jänskättää. Onkohan se ihan pihalla koko päivän? Pitääks mun olla sen kanssa kotona koko ilta? Pitäis auttaa kaveria muutossa.. Äh, hyvällä tekosyyllä taidan muhia kaikussa :]
fuck me I'm fabulous
Sheetlord

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Duunissa vaihteeksi etelä-Suomessa. Tästä klo 16 putki punaisena Ojamolle. Viikonlopun lupasin viettää vaimon riemuksi kuivalla maalla ja tarjoilla laatu-aikaa... mitä se nyt sitten tarkoittaakin. Toivottavasti ei kaupoilla juoksua :roll:
NuoriDaavid

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti: Viikonlopun lupasin viettää vaimon riemuksi kuivalla maalla ja tarjoilla laatu-aikaa... mitä se nyt sitten tarkoittaakin. Toivottavasti ei kaupoilla juoksua :roll:
:) Eikö nuorenparin laatuaika kuuluisi vietää sängyssä?
Bliss

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:Ojamolle.
Melkein naapuriin siis :D
Noh. On tästä kolme kilometriä matkaa.
ninnithequeen

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti: Viikonlopun lupasin viettää vaimon riemuksi kuivalla maalla ja tarjoilla laatu-aikaa... mitä se nyt sitten tarkoittaakin. Toivottavasti ei kaupoilla juoksua :roll:
:) Eikö nuorenparin laatuaika kuuluisi vietää sängyssä?
EI!!!

Siellä vietetään aikaa muutenkin liikaa - nukkuessa. Laatuaika on juuri sitä yhdessä kahdestaan ulkona oloa. Johonkin kivaan ravintolaan syömään...mmmm :]
William Somerset

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

ninnithequeen kirjoitti:Oliko ihan thai-hieroja?
Jaa nyt en muuten tiedä. Taivaallinen olo on ainakin. Ihan niin kuin olis saanut. Ja kun olin kuvaillut oireilevan alanselän vaivoja, niin ensi töikseen hän repi pakarat paljaaksi ja kävi leipomaan niitä antaumuksella. No tuskin se nyt mitenkään erityisesti mun takapuoleen ihastui, vaikka se tietenkin on naisten mielestä aivan erityisen herkullisen oloinen, vaan löysi melkoista jäykkyyttä pakaralihasten ja ristiselän välimaastosta. Niin sanotusti perse jumissa. No oli noi selän pitkät lihaksetkin kokolailla jäykkinä. Käyn tässä nyt kerran viikossa leivottavana, jos vaikka toi selkä alkaisi toimimaan ilman isompia kiputiloja. No yhtä kaikki. Paras hieroja jolla minä tähän asti olen ikinä käynyt. Kyllähän hänen leivottavana viihtyisi useamminkin ja pidempään.
William Somerset

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Sheetlord kirjoitti:Viikonlopun lupasin viettää vaimon riemuksi kuivalla maalla ja tarjoilla laatu-aikaa... mitä se nyt sitten tarkoittaakin. Toivottavasti ei kaupoilla juoksua :roll:
Muahahaa! Ikea, Anttila, Seppälä ja Maxi. Seiniäkin riittää listoitettavaksi. Paikkoja monta, niin uskomatonta, on päässyt kämpässä rempalleen…
Sheetlord

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikö nuorenparin laatuaika kuuluisi vietää sängyssä?
Kuka sielläkään jaksaa koko aikaa... :D
Jos on kaunis ilma, vois varmaan yhdessä laittaa vähän takapihaa talvikuntoon tai käydä pyöräilemässä jossain luonnon helmassa. Illalla saunan päälle aattelin vallata keittiön ja pyöräyttää jotain flipauttavaa safkaa hyvän punkun kera (esim G.S.M.) ja eiköhän loppuilta mene omalla painollaan..
Bliss kirjoitti:Melkein naapuriin siis :D
Haluatko tulla kantaan mun kamoja? Saisin rutkasti respektiä. Yhdellä kaverilla on jo mulattityttö autonkuljettajana, mut mä olisin eka jolla on hyvännäköinen blondi roudarina :p:
Viimeksi muokannut Sheetlord, 28.09.2007 9:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

'menta.
TPK.
Väsy. :swirl:
Ei mulla muuta, jatkakaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

ninnithequeen kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Ihan ok bööna hierojana. Kävin jo heittämässä huomenta vaan -läpät ja kohta retkahdan kaulittavaksi. Melko asiallista.
Oliko ihan thai-hieroja?
Ja oliko loppu onnellinen?
Bliss

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti: Haluatko tulla kantaan mun kamoja?
Mä olen parhaimmillani työnjohdollisissa tehtävissä :P
Sheetlord

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti: Haluatko tulla kantaan mun kamoja?
Mä olen parhaimmillani työnjohdollisissa tehtävissä :P
No olisko sulla ketään riskiä, isotissistä brunettikaveria? :)
Mulli75

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sheetlord kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti: Haluatko tulla kantaan mun kamoja?
Mä olen parhaimmillani työnjohdollisissa tehtävissä :P
No olisko sulla ketään riskiä, isotissistä brunettikaveria? :)
Miten sulle onkaan käynyt noin ettei sulle ole sattunut naista dyykkikaveriksi. Mulla oli OWD-kurssilla useampi tosin AOWD:lta ei tullut lisää. Ai niin joutuisit puun ja kuoren väliin kotona, sorry. Ei niitä mullakaan kohta kovin monta ole kun syystä tai toisesta alkavat jäämään pois. Yksi ilmoitti ettei korviensa takia toistaiseksi pysty jatkamaan ennen kuin ne on tutkittu.
Sheetlord

Re: Perjantain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mulli75 kirjoitti:Miten sulle onkaan käynyt noin ettei sulle ole sattunut naista dyykkikaveriksi
Tek-puolella on huomattavasti vähemmän naisia kuin virkistyssukelluksen harrastajissa. Homma on N kertaa vaativampaa - yksin varustelogistiikan osalta. Jo selkätankit painavat täynnä saman verran kuin pienikokoinen naisihminen. Veteen mennessä mimmillä saattaa olla päällä lähes 1.5 x oman painonsa verran varusteita. Kyllä muakin saattaisi alkaa minigolf kiinnostamaan, jos pitäis pukea 150 kg rojua päälle ja vaappua niiden kanssa veteen..
Viimeksi muokannut Sheetlord, 28.09.2007 10:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin