Luodinkestävä Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kerran elämässä -tilaisuus. Kai se sitten pitää käyttää.
Quarter

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Quarter »

8
Pyry-Matias

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Eturintamassa unta vastaan. Kohta äksönzäksöniä, vihu on umpihullu.
BettyB.

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jaahas. Se on sitte ylös, ulos ja hyväntekeväisyyttä!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:Jaahas. Se on sitte ylös, ulos ja hyväntekeväisyyttä!
Kuka saa?
BettyB.

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vadim kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Jaahas. Se on sitte ylös, ulos ja hyväntekeväisyyttä!
Kuka saa?
Sairaat lapset.

Pervo!
Bliss

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä suunnittelin liittyväni vapaaehtoistoimintaan. Ystäväksi yksinäisille niinq. Ja perheväkivallan uhrien tukihenkilöksi. Katotaan miten tädin käy...
BettyB.

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Mä suunnittelin liittyväni vapaaehtoistoimintaan.
Suosittelen. Mistään muusta ei nimittäin saa yhtä hyvää mieltä. :]
1108

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ajattelin alkaa aiheuttaan vapaaehtoistoimintaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Jaahas. Se on sitte ylös, ulos ja hyväntekeväisyyttä!
Kuka saa?
Sairaat lapset.

Pervo!
Voi hitsi, luulin jo, että tänään olisi onnenpäiväni. Mikä pettymys!
Bliss

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:Ajattelin alkaa aiheuttaan vapaaehtoistoimintaa.
Mistä ajattelit aloittaa? Vaimoa et uskalla lyödä :D
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Bliss kirjoitti:Mä suunnittelin liittyväni vapaaehtoistoimintaan. Ystäväksi yksinäisille niinq. Ja perheväkivallan uhrien tukihenkilöksi. Katotaan miten tädin käy...
Mäkin voisin alkaa lahjoittaa laatusiemeniä. Hyvää teen ja hyvän teen juon.
(mahdollisesti määrä korvaa laadun)
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saakutti kun säikähti, kunnon pamaus ja keittiö savun vallassa. Eikun sähköt poikki ja repimään työvalaisinta seinästä. No konkkahan oli vain pamahtanut, mutta efektit oli mainiot. Olisi pitänyt tunnissaa hajusta, mutta taitaa sähkärikaudesta olla liian kauan aikaa kulunut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rahkapussi

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Huomenta, nussukat!

Toisesta työviikosta selvitty, johon kuuluivat 3 pvää Kuopion lääkäripäivillä. Rankkaa ja kivaa oli, onnistuin pääsemään yhtä markkinointipäälliköämme karkuun, joka on kova bilettämään ja tykkää värvätä lukuisan porukan yökiitäjiä mukanaan. Hemmo uhkasi, että seuraavalla kerralla en pääse karkuun :-D

Tosin, olen surullisenkuuluisa siitä, että messuilla menen nukkumaan viimeistään klo 22 ja herään pirteänä klo 5.30, että se siitä bilehilettämisestä...

Huomasin, että teetetyssä, laadukkassa jakkupuvussa on mukava olla. Voisin ottaa jopa tavaksi siinä oleilemisen. Pe-illan päätteeksi vietin rentouttavan shoppailutuokion ja ostoskoriini tarttuivat pellava-villa-sekoitteesta (59%/41%) tehdyt rennot, ukkomallia olevat ns. siistit pitkät housut, merkkiä Part Two. Ompelijaystäväni lyhentää ne ja tekee lahkeisiin pyytämäni erikoisleveän upslaakin, joka saa lahkeen laskeutumaan kauniisti kengän päälle. Yllättävää oli se, että nämä "laatubyysat", jotka ovat vuoritettu polviin asti maksoivat alle sata euroa. Eli huippuedullinen löytö.

Nyt pitäisi vielä saada pari mustaa bodya, muistatte varmaan trikooelastaanisekoitteiset bodyt 80-90-luvun taitteesta. Olivia-lehdessä oli kuva hupullisesta bodysta, joka oli Benettonin, mutta kun menin liikkeeseen, eivät myyjät olleet kuulleetkaan, että sellainen kuuluu heidän valikoimiinsa. Eli arvon Kitinäläiset, kun tiedätte jonkun liikkeen, jonka mallistoon kuuluvat kohtuuhintaiset trikoobodyt, vihjatkaa YV:nä (Tiedän, että Wolfordilla on, mutta en periaatteesta maksa bodysta 250 euroa).
Pyry-Matias

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Iso pomo poikkes huoneessamme juuri kun olin nostanut jalat pöydälle ja avannut aamulehden. Niin mun zägääni :oops: *nostaa jalat takaisin ja jatkaa lukemista*
SikaMika

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Baarissa olin. Perusmeininkiä, paitsi että jo parin kaljan jälkeen tunsin humaltuneeni. Kuukauden harjoittelemattomuus on pahasta tässäkin lajissa.

Tulin ekaa kertaa kotiin uudella yöbussilla, joka jätti mut odotetusti puolen kilometrin päähän kodistani. Himaan kalppiessani huomioni herätti erään omakotitalon värikäs valaistus ja värikäs meteli. Näin ikkunasta ihmisten tanssivan pöydillä ja bilettävän, joten kutsuin itseni kohteliaasti kuokkimaan. Parin tunnin ajan nautin mm. tarjottuja virvokkeita ja taikurin(!) esityksestä, kunnes heittivät mut lopulta pihalle. Kutsuin muutaman tyypin tämänpäiväisiin tupareihini, katsotaan saapuvatko paikalle.

Nyt boolinkeittoon ja keittoa kiskomaan, hihhei!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SikaMika kirjoitti: Tulin ekaa kertaa kotiin uudella yöbussilla, joka jätti mut odotetusti puolen kilometrin päähän kodistani. Himaan kalppiessani huomioni herätti erään omakotitalon värikäs valaistus ja värikäs meteli. Näin ikkunasta ihmisten tanssivan pöydillä ja bilettävän, joten kutsuin itseni kohteliaasti kuokkimaan. Parin tunnin ajan nautin mm. tarjottuja virvokkeita ja taikurin(!) esityksestä, kunnes heittivät mut lopulta pihalle. Kutsuin muutaman tyypin tämänpäiväisiin tupareihini, katsotaan saapuvatko paikalle.
Asiallista meininkiä. Jätkä tietää, miten pitää hauskaa.
Kikkelis kokkelis.
BettyB.

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rahkapussi kirjoitti:(Tiedän, että Wolfordilla on, mutta en periaatteesta maksa bodysta 250 euroa).
Hemmeti. Hypin jo kotona tasajalkaa että minä tiedän, minä tiedän!! Kunnes luin ylläolevan. No, en osaa auttaa :D

Itse ostin juuri myös ns. edustusbyysat, joskin rennot sellaiset. Materiaali hieman farkkumaista, ihanat prässit eikä mitään leveää mallia, vaan sellaset lähes pillit, muttei kuitenkaan ihoa nuolevat. Ihkut!

Mistähän muuten löytäisi sellaset korkeat kiilakorkoiset, sirot, sulavalinjaiset, kauniit, mustat nahkasaappaat? Kävin tänään ainakin kymmenessä kenkäkaupassa ja sellasia ei vaan ole. Mulla on kaapit pullollaan piikkareita, ja nyt haluaisin yhdet kunnollisella kiilakorolla olevat saappaat. Kiila on parin myyjän mukaan kyllä edelleen ihan trendikäs, mutta silti niitä ei tunnu löytyvän mistään. En myöskään halua tilata kenkiä nettikaupoista, liian monta riskitekijää, etenkin kun jalkani on joka toinen päivä 38 ja joka toinen 39.
1108

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Mistähän muuten löytäisi sellaset korkeat kiilakorkoiset, sirot, sulavalinjaiset, kauniit, mustat nahkasaappaat?
www.x-tra-x.de

Kuva
Bliss

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti: Kuva
Muuten hyvä, mutta nuo on vinyyliä, eikä kiilakorkoiset :D
1108

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

www.joyboots.fi

Joko alkaa olla oikealla suunnalla?
Bliss

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti: Joko alkaa olla oikealla suunnalla?
Mielenkiintoiset saappaat :P
Mutta ei.
Kuva
1108

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Kuva
RUMAT JA TYYLITTÖMÄT!!!
BettyB.

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:RUMAT JA TYYLITTÖMÄT!!!
Mutta niissä on kiilakorko ;) Ja ihan oikeenlainen vieläpä. Mutta muuten liian länkkärit, mulla on yksinkertaisempi maku.

Hitto kun en osanut yksiä mitkä näin keväällä, ne olis ollu just täydelliset.

Niin, ja mä taisin sanoa ettei nettikaupat nappaa... Niistä toki osaan etsiä itsekin.
Mulli75

Re: Luodinkestävä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Onpa taas saapastelua. Aloitin tai siis jatkoin siitä mihin jäin. Eteisen seinästä loputkin tasoitettu ja hiottu, katto maalattu osittain, huomenna lisää maalia kattoon ja sitten yksi seinä. Kirjojakin pitäisi alkaa lukemaan ennen palautuksen eräpäivää.
Vastaa Viestiin