Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti: Pakko kai etsiä puhelimen käyttöohje, että tietäisin kenelle lähetin vonkausviestin kun pieni kutina ettei se mennyt oikeaan osoitteeseen.
Niksipirkka: Poista puhelimestasi numerot, joita et tarvitse.
Elukka

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Pakko kai etsiä puhelimen käyttöohje, että tietäisin kenelle lähetin vonkausviestin kun pieni kutina ettei se mennyt oikeaan osoitteeseen.
Niksipirkka: Poista puhelimestasi numerot, joita et tarvitse.
No mutQ sit vaikuttaa niin epäsosiaaliselta. :?
"Mitä, eikö sulla ole kännyssä ku äidin ja poliisin numerot?!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Pakko kai etsiä puhelimen käyttöohje, että tietäisin kenelle lähetin vonkausviestin kun pieni kutina ettei se mennyt oikeaan osoitteeseen.
Niksipirkka: Poista puhelimestasi numerot, joita et tarvitse.
Mä en ole poistanut puhelimestani edes kuolleiden tuttujen numeroita..
Ei jaksa vaivautua, niitä vasta kaksi varmasti haudattua tai sitten kats0n kuinka monta menee ennen mua..

Päivän aiheeseen mennäkseni..
^^^^^^^^^^^^^

SS, jani sievisen kanssa saimisiin mennyt looseri..
Toiset on pokanneet paremmin, vrt. Jenni D.

Voi näitä missejä..sinne kuuluvat mistä ovat tulleetkin, blontit..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Olo niin kertakaikkisen huono ja jaksaminen ihan miinuksella että päätin skipata tallille menon ja menen kotoa suoraan töihin kunhan käyn ensin kaupassa. En tiiä selviänkö kuukautta enää näin, kroppa ja pää ja parisuhde vielä leviää....
Voi ei :( Toivottavasti tuo on tilapäistä.. Mulla migreeni eilisaamusta lähtien (vai krapula?) En päässyt tänään töihinkään. Aivan järkyttävä olo. Hiljasessa ja hämärässä vaan pystyny olemaan. Oksettaa ja ei oo pystyny oikein kävelemäänkään, eikä syömään. Miten voi särkee ja vihloo ja viiltää päätä yli vuorokauden putkeen?? Ei auta Burana kasisataset ei Panacodit ei mikään. Nyt alkaa ihan pikkuhiljaa tuntua, että voisko tää ehkä tästä.. Oon jo pystynyt puhumaan puhelimessa ja kävelemään vähän täällä.
SikaMika

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nyt voisin laittaa soimaan Miljoonasateen rallatuksen "Enhän mä kuollutkaan". Siinä määrin kuolleelta meinaan tuntui, kun kello "herätti" aamulla. Valvoin melkein koko yön, onnistuin vain sätkimään ja hikoilemaan. Jatkoin jokseenkin samaa koko päivän, soijat pursusi kropan joka huokosesta pihalle vaikka olisin vain istunut paikoillani. Nyt kun olen koko kuluneen vuorokauden vain sätkinyt ja hikoillut, voin lopettaa sätkimisen; painelen taloyhtiön lenkkisaunaan kylmän oluen kera. Tulkaa herättämään, kun molemmilta puolilta on paistettu puoli tuntia. En enää koskaan juo viinaa...
Bliss

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:En enää koskaan juo viinaa...
Buah :D
Elukka

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Äh. Mä lähden himaan.
Quarter

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Quarter »

6
SikaMika

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:En enää koskaan juo viinaa...
Buah :D
No, ainakaan kolmeen viikkoon...ehkä... :)

Kyllä nämä viikot vain kuluvat sutjakammin kun ei ole tenuttanut itseään tärviölle viikonloppuna. Kokonaan ilman nyt ei kukaan täysjärkinen edes yritä olla, kyllä pienet resetoinnit on toisinaan vaan poikaa!

Suvinen kirjoitti:
masa kirjoitti:Viikonlopun saaliina 8 fasaania ja yksi uusi auto. Jäätävä jahtireissu.
Pelottaa kysyäkin, mitä auton edelliselle omistajalle mahtoi tapahtua..
Suvinainen on sangen vitsikkäällä tuulella heti maanantaina, hyvä niin!
safi

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja safi »

Päivä pulkassa kaupassa käyntiä ja sapuskan tekoa lukuunottamatta. Oikein mukavat uudet työkaverit ja juttu luisti heti, kun vanhoja tuttuja oltais oltu. Mitään kovin raskasta normaaliin päivääni verrattuna ei tehty ja silti olen aivan väsyksissä...heh. Yks aikast mielenkiintoinen uros pongattu puljusta. Täytyypä yrittää ehtiä vielä tarkemmin tyyppiin perehtyä :twisted:
Mulli75

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

SikaMika kirjoitti:En enää koskaan juo viinaa...
Noin mun kaverikin sanoi eilen kun oli päässyt pahimman vaiheen ohi. Ihme ja kumma ettei kaverini aloittanut perjantaista. Sain houkuteltua hänet perjantaina kuntonyrkkeilytreeneihin eikä se sitten jaksanut lähteä perjantaina baariin niin kuin yleensä. Kaveri oli puhki kaiken sen huitomisen ja jumppailun jälkeen mutta tyytyväisen näköinen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Pakko kai etsiä puhelimen käyttöohje, että tietäisin kenelle lähetin vonkausviestin kun pieni kutina ettei se mennyt oikeaan osoitteeseen.
Oli se mennyt oikeaan numeroon. Vastaanottaja olisi tainnut olla onnellisempi jos olisi mennyt väärään numeroon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on mustelmia yllättävissä paikoissa, lisäksi vatsa- ja kylkilihaksiin sattuu. Saanko nyt syödä suklaata?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Mulla on mustelmia yllättävissä paikoissa, lisäksi vatsa- ja kylkilihaksiin sattuu. Saanko nyt syödä suklaata?
Mielihyväyhdisteitä?
Pelkkää magnesiumia, joo kaikkea sa yrittää, mutta jos potku-urheiltu nin kai se suklaakin käy..

Itse pääsin viimein kotiin punttisalilta..
Palkitsen itseni todella tulisella pastakastikkeella, kynnellinen HabAnerOa..
lipaisin kokeeksi leikkuuveistä, aromit tallessa sanalla sanoen..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ninni on ilmeisesti käynyt täällä tänään huomaamattani. Joku on pessyt pyykit, tiskannut astiat, kerännyt pullot ja roskat ja siivonnut paikat + kokannut.

Kurkku on hieman kipeä. Toivottavasti kyse on pelkästään lauantaisesta tupakoinnista (jep, retkahdin taas) eikä lentsusta. Lääkitsen joka tapauksessa parhaillaan itseäni chilimarinoiduilla valkosipulinkynsillä, puspus!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mukava polte suupielissä..
Ole-liner
Pyyhin Netikettiin..
Bhven

Re: Päivä-jonka-nimeä-emme-mainitse

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vaola kirjoitti:Kuivausrumpu
:nuts: Luulin, että vain amerikkalaiset ostavat moisen turhakkeen kotiinsa.
Vastaa Viestiin