Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

irmelianneli kirjoitti:Joo, täsmäroppeja migrikseen a.s.a.p! Saakohan niitä vaan lekurilta muka kysymällä, että anna lääkettä, mulla on migreeni..?
Juu ainakin ite sain! Itseasias en tainnu ees mainita sanaa migreeni mut menin pahan jysärin aikana vastaanotolle ja setä sitten tuumas mun sellaisia (Imigran) tarvitsevan. Oli yksityinen mut varmaan antavat arvauskeskuksestakin, sieltä ainakin irtoaa hädässä pilleri-pari ilmatteeks...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Geetzu kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Joo, täsmäroppeja migrikseen a.s.a.p! Saakohan niitä vaan lekurilta muka kysymällä, että anna lääkettä, mulla on migreeni..?
Juu ainakin ite sain! Itseasias en tainnu ees mainita sanaa migreeni mut menin pahan jysärin aikana vastaanotolle ja setä sitten tuumas mun sellaisia (Imigran) tarvitsevan. Oli yksityinen mut varmaan antavat arvauskeskuksestakin, sieltä ainakin irtoaa hädässä pilleri-pari ilmatteeks...
Entisenä migreenikkona suhtaudun aika penseästi Imigraniin. Ensinnäkään se ei mun kohdallani koskaan auttanut; ja toiseksi neurologini tiesi kertoa paristakin tapauksesta, joissa Imigrania napsinut alle kolmekymppinen oli saadun aivoverenvuodon. Toisin sanoen, älkää popsiko sitä kuin leipää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^^ Ok, no sit varmaan lähtee työterveydestäkin, I think. Hyvä tietää, silkkaa perkelettähän tuollaset jysärit on, ei tästä galaksista. Mitäköhän eroa nuilla on muihin särkylääkkeisiin? Jaa no mut, kai niitä muitakin migrulääkkeitä on ku tuo, jos se kerta on niin vaarallista? Ja onkohan se sit kui terveellistä popsia jotain Burana800 tai Panacodia ku leipää.. :?

SikasikamegamegahenkisestiWanha, 31v! Vuodella huti, mut hyi perse silti, mihin tää maailma on menossa...?
ninnithequeen

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Viddu. 106 euroa köyhempi siitä hyvästä, että kissalta vietiin munat. :shock:
Jumankauta onko se uroskissoillakin jo noin kallista??? Ei perhana...no, ihmisethän maksaa, kun eivät muuta voi.
Geetzu

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vadim kirjoitti:Entisenä migreenikkona suhtaudun aika penseästi Imigraniin. Ensinnäkään se ei mun kohdallani koskaan auttanut; ja toiseksi neurologini tiesi kertoa paristakin tapauksesta, joissa Imigrania napsinut alle kolmekymppinen oli saadun aivoverenvuodon. Toisin sanoen, älkää popsiko sitä kuin leipää.
Älkää popsiko mitään lääkettä kuin leipää... Mulla se onneksi auttoi, käsittääkseni yksi miedoimmista migreenitäsmistä (Imigran 50mg)?
BettyB.

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uus tukka päässä, lisää väriä kulmissa ja ripsissä, laukku pakaten ja aamulla Unkariin. Son moro!
Enttu

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Osanotot vanhentuneille :twisted:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minullakin oli henkinen ikä. Se oli 33 vuotta. Mietin kuinka Didi on saanut 40? Huh.

Kuinka joku voisi saada sata vuotta? Tarkoittaako tämä sitä että satavuotias ei olisi koskaan satavuotias mieleltään?

Onko kukaan kokeillut mikä on maksimi ja minimi?

EHKÄ MÄ suhtaudun tähän taas liian analyyttisesti.

MINÄPÄ LOPETAN postauksen ajoissa koska olen tällainen asioiden tiivistäjä nykyään!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja prosessi »

irmelianneli kirjoitti:^^ Ok, no sit varmaan lähtee työterveydestäkin, I think. Hyvä tietää, silkkaa perkelettähän tuollaset jysärit on, ei tästä galaksista. Mitäköhän eroa nuilla on muihin särkylääkkeisiin? Jaa no mut, kai niitä muitakin migrulääkkeitä on ku tuo, jos se kerta on niin vaarallista? Ja onkohan se sit kui terveellistä popsia jotain Burana800 tai Panacodia ku leipää.. :?
Yksi usein hyvin tehoava on Triptyl, vanha masennuslääke, vaikka sitä harvemmin migreeniin määrätäänkään, ja kun määrätään, niin säännölliseen ennaltaehkäisykäyttöön. Sitä käytetään masennukseen todella tyjyjä annoksia, tyyliin 200mg vuorokaudessa, mutta normaalitapauksissa se poistaa alkavan migreenikohtauksen 10-25mg kerta-annoksena. On kyllä kolmiolääke, mutta se vähän hutera olo lienee pienempi paha kuin migreenikohtaus. Lisäksi se on ihan eri hintaluokkaa kuin varsinaiset migreenilääkkeet, 25mg pillereitä sata kappaletta vain muutaman euron. Ainoa varsinainen huono puoli tuossa lääkkeessä on, että se pitää ottaa ajoissa, eli kunnolla vauhtiin päässyttä kohtausta se ei enää poista.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja mdm »

Bliss kirjoitti:Viddu. 106 euroa köyhempi siitä hyvästä, että kissalta vietiin munat. :shock:
Onpa siellä etelässä kallista! Mä köyhdyin 85 euroa ja vielä neidistä. Äijä ois maksanu about 50. :shock:
fuck me I'm fabulous
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì

Viesti Kirjoittaja mdm »

Eiks meillä oo mitään runoketjua?
fuck me I'm fabulous
Vastaa Viestiin