Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kassa ei huomaa tavaran 30 c alennusta.Haluatko alennuksen silti?

Ehdottomasti
10
59%
Vaihdan tavaran uudempaan, jolloin summa täsmää
1
6%
En pidä tärkeänä saada 30 senttiä vaikka se mulle kuuluisi
6
35%
Haluan avustaa Stadinarskaa 30 centillä. Tuo se maakuoppakätköön.
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 17

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SE ON hän taas joka answeeraa!

1107 plus yksi: SE yksi oli liikaa ilmeisesti! Pimps!

Manala Herra Alexander: Juu ei oo kaikki naisii. Lopetin Alepan käynnit kun ensinnäkin se tuli aivan kamalan siivottomaan kuntoon, sitten jonkinnäköinen hienhaju oli siellä ja lisäksi mieskassat.
Olin todellinen hienohelma ja rasisti HYI!

Niba Örjan Kotivalo::

Valintatalo? Onkos se lopettanna kokonaan nyt toimintansa? En kerkee enää maailmanmenoon mukaan.
Naiset on parempia jos ihan oikein ja kuivasti sanotaan siinä, että ne on tarkempia noin persoonina enemmän kuin "sukkelia".

KIITOKSET kaikille mielenkiinnosta taasen! Äänimäärä oli kasvanut sen puolesta et 30 senttii tulee nyhtää söpöltäkin kassatytöltä! :lol:

SA
skriivas ennenkuin mietti mut ehkä selvisin!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Kuulemma on niitä muitakin nähty kassalla, joku joskus kuitenkin väitti joutuneensa ahdistelun kohteeksi kassalla. Valintatalossa havaittu ainakin 2 miespuolista kassaa, eivät olleet siellä myymässä itseään vaikka Manala niin ilmeisesti luuleekin. Eivätkö naiskassatkaan ole myymässä pipariaan siellä. :wink:
Mitä vittua siinä makkarassa on, mitä sä vedät?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pergeletto Pitkäliuta!!

Nyt mä vasta huomaan Manalan kopion jälkitunnelmissa, että vaikka vastauksia on tullut kiitettävästi (kiitos) niin ykkäsiän ei oo kylmyyksissään tähän ketjuun halunnut tuoda kätköön mulle 30 centtiä, korjaan senttiä SNT.

Mutta onneksi Manala (rekisteröity tavaramerkki) korjasi tilanteen toisessa hienossa (feikki)kedjassaan. Nyt siellä olisi jo 90 centtiä, joilla saan melkein pärönpirtelön Mäkkäriltä. , JEPU JEE!

Missähän se maakätkö on? Tuokaa Laruun tuonne etelämetsiin. Kuljen siellä.

SA
ehkä tyttö antoi, ehkä ei
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

UUSI KOKEMUS! Ei kuitenkaan aivan sama kuin edellinen, eikä sama kiltsikään vaan nyt kyseessä oli blondiini ja vanhemmanpuoleinen. OSTIN tarjouskorista Janssonin kiusauksen kun tulin kotiin eilen ja se oli siis vissiin koirienruokakorissa, mutta väliäkö sillä. Söin sen kyllä. RÖH.

OHO. Ajauduin asioiden edelle koska pääasia jäi VIRKKAAMATTA!!

Eli tyttö joka oli jo lady (elähtänyt) ei huomannut 45 sentin alennusta. Ja huomautin asiasta. Elänyt tyttö virkkoi hieman matalalla viinaisellakin äänellä, että "aijaa" ai tässä oli alennus kun se on vanha. MUTTA VOITHAN SÄ OTTAA TUOLTA UUDEN. VAI HAENKO MINÄ?

En taas ollut uskoa korviani. Otin rauhallisen hiljasen äänen ja sanoin puolivikisten "minä haluaisin tämän kun se on alennuksessa"

Tähän jo aikaisemmin elänyt tyttö joka siis oli hieman jo liikaakin elänyt nainen katsoi alas ja mumisi ja LÄHTI MATKAAN!

Sitten se tuli minuutin tauon jälkeen pois, nussi kassakonettaan ja antoi.

En viitsinyt kysyä. Mieleni oli tasaantunut vastaväitteisiin liikaa. Sain alennuksen ja nauroin vasta kotona itsekseni. Olinko siis hullu, kuuluu KUSI mukseni?

SILLÄ TAAS SIPULI!!

SA
kassaelottarien kiusaajatyyppi
köyhä rikas pennitön eurollinen, mutta aitoa limaa sisältävä AINA ja lisäksi aito feikki
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin