Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kassa ei huomaa tavaran 30 c alennusta.Haluatko alennuksen silti?

Ehdottomasti
10
59%
Vaihdan tavaran uudempaan, jolloin summa täsmää
1
6%
En pidä tärkeänä saada 30 senttiä vaikka se mulle kuuluisi
6
35%
Haluan avustaa Stadinarskaa 30 centillä. Tuo se maakuoppakätköön.
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 17

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Mua taas ei kiinnosta paskaakaan. Pyrin ohittamaan tollaset alennetut piimät, eihän niis oo päivämäärääkään! Varokaa niitä!
Geetzumuru!

OLI siinä päivämäärä, (vai jummarsinko Geetzulaisen-sinut väärin) se oli 1.10 ja join piimää heti kotona ja tänään. Aivan hyvää ja olen elossa.

Ei hyökännyt viattoman Arskan kimppuun piimä!

SA
viimeisen hetken juoja :) :)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetzu

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä oonkin kato tottunu tällasena suurperheen äitinä ostamaan viikon sapuskat kerralla, ei tollasii merkattuja sillon uskalla. Nyt kyl rupeen ehkä ostelee, täytyy käydä ohjelmanumerona niin ku päivittäin lähikaupassa. Kiitti ku kannustit elämälläsi!
Herra Manala

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stadinarska kirjoitti:OLI siinä päivämäärä, (vai jummarsinko Geetzulaisen-sinut väärin) se oli 1.10 ja join piimää heti kotona ja tänään. Aivan hyvää ja olen elossa.
a) Ymmärsit väärin, dorka. Geetzu tarkoitti tietenkin sitä, ettei päivämäärässä ole yhtään liikkumavaraa. Täysin päivämäärättömiä elintarvikkeita ei ole olemassakaan.
b) Kauppa ei saisi myydä lainkaan viimeisen käyttöpäivän ohittaneita tuotteita, edes alennuksella. Tänään on 2.10.
ninnithequeen

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stadinarska kirjoitti:Mutta koska tapahtuma oli KONTU MARKETISSA?
Ei, vaan Lippulaivassa, Espoonlahdessa.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Nip »

Herra Manala kirjoitti: Tänään on 2.10.
Arska olikin kaupassa eilen.

Tollaset ei nyt varmaan oo vaivan arvosia, enkä yleensä hirveesti tarkkaile mitä multa laskutetaan, annan vaan kortin ja sutaisen jotain kuittiin. Jos huomaan taas, että mua on kustu silmään niin sitten boikotoin ko. kauppaa. Tällä hetkellä ikuisessa bannissa on Pentik. Vieläkin v*tuttaa niitten idioottimainen asiakaspalvelu. Uusiot.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
SikaMika

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kyllä mä urputan, jos mua on laskutettu liikaa. En kylläkään ostele mitään viimeisen käyttöpäivän tuotteita, mahdolliset kämmit tulee useimmiten joidenkin etukorttitarjouksien yhteydessä ja nekin ovat harvemmin kassatyttösten/-poikasten/-mummujen/-pappojen mokia ja suuruusluokaltaan euroja.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Herra Manala kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:OLI siinä päivämäärä, (vai jummarsinko Geetzulaisen-sinut väärin) se oli 1.10 ja join piimää heti kotona ja tänään. Aivan hyvää ja olen elossa.
a) Ymmärsit väärin, dorka. Geetzu tarkoitti tietenkin sitä, ettei päivämäärässä ole yhtään liikkumavaraa. Täysin päivämäärättömiä elintarvikkeita ei ole olemassakaan.
b) Kauppa ei saisi myydä lainkaan viimeisen käyttöpäivän ohittaneita tuotteita, edes alennuksella. Tänään on 2.10.
a) voi kun ilke'n rumasti sanottu SA:sta. :cry:
b) Hitler myöhemmin sanoi oikein että olin kaupassa eilen! :)

ylimääräinen c) kaupankäyntimme päättyi hymyyn (söpön kassatytön kanssa) ja sehän sulattaa tällaisen yksinkertaisen tyypin kuten minä ja olin rakastunut ja tyhmäniloinen hymystä :oops: noin 21 minuuttia eteenpäin. Sitten olinkin jo Kitinöimässä ja tietenkin viileän asiallinen! 8)

MUTTA SIIS kiitos vastaajille. Niitä tuli hienosti viljalti ja olen itse kovin iloinen siitä!! Tulos oli eittämättä SENTÄÄN SE, että 30 snt halutaan takaisin! :D

Ja erityiskiitos Bettylle :) , joka tosiaan ojensi centin tai sentinkö se on, lyhennyksen, snt:ksi! En muuten tiennyt!

APUA, onko centti sentti vai centti. Vissiin sentti jos lyhennys on snt! :idea:

SA
se on Arska se ja sillä Sipuli vaikka maksais 30 snt enemmän! :) :o
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mutta koska tapahtuma oli KONTU MARKETISSA?
Ei, vaan Lippulaivassa, Espoonlahdessa.
Jaa jaa se on joku sun sukulaissuhteesi juttu että teet syrjähyppyjä pois KontuMarketista!

Larun K-Market on kanssa aikas kiva paikka tai hyvä kauppa siis, selkeä ja valikoimaa on paljon.

Hitsi soikoon. Jospa mä tekisin maakuntamatkan Kontulan kulmille katsomaan meininkiä! Se voisi ikäänkuin olla harjoittelua, jos matkustaisin Mustaenkelin luo todellisille susimaille!

Mitä sä luulet Ninni, pärjääkö Stadinarskan kaltainen tyyppi muualla kuin kotisaarellaan?

Ja vastaisit vielä ammattilaisena kuinka keraamiseltä liedeltä saadaan piintyneet kalvomaiset liat pois!!
Muutkin saa vastata kyllä ainakin tähän jälkimmäiseen!

Stadinarska
aikaisempi toivo, nykyinen toivo
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti:
Larun K-Market
Käy tsekkaa S-market! Siel on söpö tuttu tyttö töissä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Stadinarska kirjoitti:kuinka keraamiseltä liedeltä saadaan piintyneet kalvomaiset liat pois!!
Osta sieltä Larun K-kaupasta keraamisen lieden puhdistukseen tarkoitettua töhnää. Lähtee. (Lue käyttöohjeet).
SikaMika

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:kuinka keraamiseltä liedeltä saadaan piintyneet kalvomaiset liat pois!!
Osta sieltä Larun K-kaupasta keraamisen lieden puhdistukseen tarkoitettua töhnää ja juo se. Lähtee. (Syö käyttöohjeet).
Juurikin näin.
Pyry-Matias

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:kuinka keraamiseltä liedeltä saadaan piintyneet kalvomaiset liat pois!!
Osta sieltä Larun K-kaupasta keraamisen lieden puhdistukseen tarkoitettua töhnää. Lähtee. (Lue käyttöohjeet).
Mulla on erikoiskaupasta ostetut puhdistusaine ja metallilasta. Toimii kuin veeärrän vessa. Täytyy silti sanoa, että keraamista liestä ei kannata jättää puhdistamatta kovin kauaksi aikaa, koska pinttynyt lika ei meinaa lähteä millään.
Bliss

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:kuinka keraamiseltä liedeltä saadaan piintyneet kalvomaiset liat pois!!
Osta sieltä Larun K-kaupasta keraamisen lieden puhdistukseen tarkoitettua töhnää ja juo se. Lähtee. (Syö käyttöohjeet).
Juurikin näin.
Kiitos. Lisää mustelmia. Putosin tuolilta.
*ei pysty lopettamaan nauramista*
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Larun K-Market
Käy tsekkaa S-market! Siel on söpö tuttu tyttö töissä. 8)
SIPSI! Sieltähän minä tuon piimän juuri ostin. Tyttö oli söpö siellä kyllä. Oli varmaan sun kaverisi. MUTTA mä olen aika kamala mies. Nyt en millään muista muuta muttaku hänellä oli tumma tukka

BLISS! kiitos MUUTEN! En ollut vielä tietoinen, että siihen olisi omaa ainetta, koska en ole tutustunut asiaan! Kiitos, yksinkertainen ohje on usein parempi kuin monimitkaisia monia!!!!

SIKAMIKA! Senkin sikamika! Vääristelit Blissin ohjeen kuten alkuperäinen häirikkömme Ann! Mutten mene lankaan! Kerran join vahingossa hiukan fairya ajatuksissani ihan noin huulille, mutta en kuollut.

Näinköhän se puhdistaisi synninläikät sydämestä se puhdistusliuos. Käyttöohjeet paistettuna vois olla iltapäivän valipala. Kiitos sullekin.

MIKSEIKÖHÄN itse suursiivooja Ninni vastaa mitään? Siivoaaako hän koko ajan vai on miehensä kainalossa vaan?

SA
keraaminen kokonaisuus
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti:
SIPSI! Sieltähän minä tuon piimän juuri ostin. Tyttö oli söpö siellä kyllä. Oli varmaan sun kaverisi. MUTTA mä olen aika kamala mies. Nyt en millään muista muuta muttaku hänellä oli tumma tukka
Jaahas, onkohan se menny värjäämään hiukset? Aika blondi se kyllä viimeks vielä oli, tosin nyt ei oo kyllä näkyny koko neitosta pitkiin aikoihin..
Ja muutenkaan en oo ku noin 82-prosenttisen varma siitä, että kyseessä on nimenomaan S-market. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stadinarska kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mutta koska tapahtuma oli KONTU MARKETISSA?
Ei, vaan Lippulaivassa, Espoonlahdessa.
Jaa jaa se on joku sun sukulaissuhteesi juttu että teet syrjähyppyjä pois KontuMarketista!
Mä en ikinä käy Kontumarketissa.

Kontulan Lidlissä kyllä, kun on lähin.

Mul on paha tapa käydä aina duunin jälkeen täällä Espoossa kaupassa. Ja istua sitten ruuhkassa kauppakassi kyydissä kotio päin mennessä :nuts:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:HUOMAA KORJASIN OTSIKON

Kassan tilalle "Tyttö" ja c:n tilalle "snt"
Nibaseni, voisitko myös lisätä välilyönnin, ja poistaa ylimääräisen kirjaimen?
Tollasista asioista valittaminen on suurta pikkusieluisuutta. :lol:
NI! Sanovat kaikki, jotka sanovat NI!
Tervetuloa Arska! SA! Eihän sähköposteissakaan kirjoiteta otsikkoon viestiä? :wink:

Olisiko ollut otsikko "30 sentin asennus" parempi? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Olisiko ollut otsikko "30 sentin asennus" parempi? :wink:
Kyllä ois jätkä päässyt halvalla asentamaan, varsinkin jos tyttö tosiaan oli söpö.
Elukka

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olisiko ollut otsikko "30 sentin asennus" parempi? :wink:
Kyllä ois jätkä päässyt halvalla asentamaan, varsinkin jos tyttö tosiaan oli söpö.
No kyllä sitä nyt tuolla hinnalla jo (tosi) söpölle tytölle asentaa vaikka Linuxin.
Microsoftin tuotteiden asennuksista neuvotellaan sitten erikseen.
Geetzu

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tosi kauhee otsikko. Miks siin sanotaan tyttö eikä esim. kassa? Siis onks niin ku tytöt huonompii kassoja vai hä? Ei keskity tollasiin turhuuksiin ku alet?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olisiko ollut otsikko "30 sentin asennus" parempi? :wink:
Kyllä ois jätkä päässyt halvalla asentamaan, varsinkin jos tyttö tosiaan oli söpö.
Sä olisit sitä kymmentä senttiäs asentanu sitten varmaan kolmeen kertaan? :wink:
Halpaa olis ollu edellensä!(Ja tyttö kaanis)

Itse sotkin Vuosaaren City-marketan uuden kassaneidin täysin punnitsemattomilla pusseillani(hedelmiä).
-En tiedä oliko rakkautta ilmassa, ainakin etyleeniä(kasvihormoni/feromoni) oli koska rääpynät oli tosi kypsiä ja mehukkaita, hyiii hitto!:cheer: :cheer: :cheer:
(J Karjalainen) :cry:
(nuija)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Tosi kauhee otsikko. Miks siin sanotaan tyttö eikä esim. kassa? Siis onks niin ku tytöt huonompii kassoja vai hä? Ei keskity tollasiin turhuuksiin ku alet?
GEETZU-FANI!:

Voih sinua kun et huomaa kuka on otsikon tehnyt, ääh! Arskalaiset kuten me saatamme vain huomauttaa toisiamme rakentavasti. Mutta kerrankos sitä virheen tekee. Meildän kesken, siis sinun ja minun, tapaan kuuluu myös unohtaa ja antaa anteeksi!

MUTTA sitten selityksiin!

BETTY käski minun muuttaa otsikkoa kun lyhennys oli snt ja muutenkin.

Muutin nimenomaa "Kassan" tytöksi. Ei tietenkään tytöt ole huonompia kassoja. On aivan selvä, että tytöt ovat kassoina monipuolisesti parempia. Mieti Geetzu-kulta, miksi mä aina meen naisen kassalle!

Miehet nyt ovat niin suurpiirteisiä, että hyvä jos sadan euron tarkkuudella saavat oikein laskun summan, mutta he ovat nopeita.

NIBA:

Betty toteutti uhkauksensa nimitt'' minua Nibaksi, mutta onneksi olen taas Stadinarska!!
Kiitos, jos postauksesi oli mukava mutta kun en jummarra niin olen epävarma. (Nyt tunsin muuten olevani Niba!!)

Viimeinen viesti oli hyvä. Minäkin olen sekoillut kauneuden edessä. Viimeksi hieman aikaa sitten olin maksamassa kirjastokortilla. Kyllä siitä tuli juttua. Poistuin takavasemmalle kun takana tullut muori laittoi murhaavan säteen silmillään kun tapahtui tytön kanssa ns. "miehinen pysähdys".

SIPSI:

AIKA vaillinnaisia tietoja nyt sulla, jotta voisin edetä kassaneidin pokauksessa, hihhih.
S-Market on aika uusi kauppa. Se on entinen Sesto ja Valintatalo. Oon ollunna siellä ainostaan siksi, että banaanit ovat 99 snt kilogramma ja paistijauheliha on 2,79 400 gr.
Mut siellä on helelelelelvevevevetin kylmä. Ja vain yksi söpö kassa. Hän.

ELUKKA ja MANALAN POIKA, myös Elukan vaimo Prosessori:

Tyttö oli söpö aivan takuulla. Asetus häneen ei millään tavalla huonontaisi terveyttäni, eikä varmaan kenenkään terveyttä. Olisin kyllä todennäköisesti juossut kone kädessä, Linux olisi asennettu NIINQ vauhdilla...

NINNI:

MITÄ IHMETTÄ sinä nyt? Miksi kummassa et käy kotikaupassa? Sen täytyy johtua siitä, että olet saanut pilaantunutta muonaa sieltä, TAI kassalla on liian rumia miehiä?

Onhan Espoossa nyt tietenkin huonompaa ruokaa kuin Helsingissä!


KAIKKI eli ALLA: Pugatsova

JOKU VOISI ajatella, että mitä kumman väliä sillä on kuka maksun ottaa, kunhan ottaa nopeasti.
Voih, hän joka niin luulee on totaalisesti oikeasta asiasta HUKASSA. Hän ei ole tajunnut sitä oikeaa langanpäätä!!


SA
propelliton kanssakulkurinne
:)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
1108

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ketä vittua kiinnostaa?
Herra Manala

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stadinarska kirjoitti:Ei tietenkään tytöt ole huonompia kassoja. On aivan selvä, että tytöt ovat kassoina monipuolisesti parempia. Mieti Geetzu-kulta, miksi mä aina meen naisen kassalle!
Ööööh, siksi kun ne kaikki on naisia?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyttö ei huomaa piimän 30 snt alennust.Haluatko alenn silti?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ei tietenkään tytöt ole huonompia kassoja. On aivan selvä, että tytöt ovat kassoina monipuolisesti parempia. Mieti Geetzu-kulta, miksi mä aina meen naisen kassalle!
Ööööh, siksi kun ne kaikki on naisia?
Kuulemma on niitä muitakin nähty kassalla, joku joskus kuitenkin väitti joutuneensa ahdistelun kohteeksi kassalla. Valintatalossa havaittu ainakin 2 miespuolista kassaa, eivät olleet siellä myymässä itseään vaikka Manala niin ilmeisesti luuleekin. Eivätkö naiskassatkaan ole myymässä pipariaan siellä. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin