Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetzu kirjoitti:Pupulle onnittelut! Perästä tullaan! :]
Mulla on vielä 11kk :D

Selkään ja kylkiluihin vihloo oikealta puolelta; yritin venytellä ym. mutta kipu ei tunnu lievittyvän. Taidan taas olla nukkunut urpåssa asennossa :roll:

Mun mies on :h: Se on niin söpö kun se ei saa tupakkaa ja kiukkuaa kokoajan kuin pieni lapsi :D Häissä mulla meni tupakkalakko pox, joten maanantaista asti ollaan molemmat oltu nyt polttamatta. Helpompi ko kummatkin lopettaa samaan aikaan, tai ainakin yrittää.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ohjelmassa uuden työpaikan etsiminen.
Kysy Isohaaralta.
Nuo Lidl:n kassat on kyllä monesti aika- miten sen nyt sanoisi- ei kovin high-class näköisiä.

Eli jos SJP aikoo syödä kuormasta, niin jokin muu vaihtoehto oli parempi.

Miten olisi Stockmannille kosmetiikkaosastolle töihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:Miten olisi Stockmannille kosmetiikkaosastolle töihin?
Sisko yritti, päätyi Deli:iin, kosmetiikkaosasto on stockan halutuin ;) (vähänkö mä oon tylsä)
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Miten olisi Stockmannille kosmetiikkaosastolle töihin?
Sisko yritti, päätyi Deli:iin, kosmetiikkaosasto on stockan halutuin ;) (vähänkö mä oon tylsä)
No jåå, mutta olen sata varma, että SJP:n kaltainen Magnétisme Animalea huokuva komistus palkattaisiin sinne ennenkuin ehtisi kissaa sanoa.
didi

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja didi »

Tervehdys kaikille!

Parin tunnin päästä istun naama ja suu puuduksissa hammaslääkärintuolissa. Eniten harmittaa, että unohdin kotiin mun nallen, joka on tähän asti ollut aina hammaslääkärissä mukana (ei kyl ymmärrä sitä eilistä 40v tulosta).

Nyt täytyy tehdä vielä tovi töitä. Melkein toivon, että saisi edes päivän saikkua, (ne sentään leikkaavat sen hampaan pois), niin saisin olla kotona ihan ylhäisessä yksinäisyydessäni tovin.
Quarter

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Quarter »

4
Rouva Pupu

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kiitos onnitteluista :h: Muistanko väärin jos sanon, että Gee tulee ens kuussa jo perässä?
Geetzu

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Kiitos onnitteluista :h: Muistanko väärin jos sanon, että Gee tulee ens kuussa jo perässä?
Joo muistakaa hei mut 8.11 ja unohtakaa Manala päivää ennen! 8)
bedlam

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onnee Pupu!
Bliss

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Kiitos onnitteluista :h: Muistanko väärin jos sanon, että Gee tulee ens kuussa jo perässä?
Joo muistakaa hei mut 8.11 ja unohtakaa Manala päivää ennen! 8)
80-luvun alkupuolella on ihmisillä ollu alkutalven harrastukset aika vähissä näköjään 8)

Pupuselle onneva :h:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Henkinen ikäni on 24 vuotta. Hetken mietin että sehän on just sama kuin oikeakin mutta matemaattista pähkäilyä suoritettuani uskoisin olevani oikeasti sittenkin 26.

Onnea pupulle! :]

Pupu on vaikuttanut kaikista palstalaisista ehkä eniten jokapäiväiseen elämääni ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:Nuo Lidl:n kassat on kyllä monesti aika- miten sen nyt sanoisi- ei kovin high-class näköisiä.

Eli jos SJP aikoo syödä kuormasta, niin jokin muu vaihtoehto oli parempi.

Miten olisi Stockmannille kosmetiikkaosastolle töihin?
Mut kännispäissäänhän ne keskenään sekoilevatkin, ei silloin ulkonäkö silleen paina. Sitä paitsi SJP:n magnetisme animale houkuttelisi söpöjä tytteleitä työkavereiksi, ja voisivat sitten ottaa Isohaaran kanssa kilpaa kuormasta syömisessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tärkein meinasi unohtua: Pupulle onnittelut :h: :h: :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kiitos, kiitos. Olen ihan otettu näin suuresta onnittelutulvasta! :h:
Georgina: w00t!1!?!
William Somerset

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:onnittelutulvasta!
No lisään sekaan oman tippani. Onneksi olkoon!!
Pyry-Matias

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

William Somerset kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:onnittelutulvasta!
No lisään sekaan oman tippani. Onneksi olkoon!!
Ai säkin oot kännissä. No, täältä kans 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:onnittelutulvasta!
No lisään sekaan oman tippani. Onneksi olkoon!!
Ai säkin oot kännissä. No, täältä kans 8)
Ei se oo känässä, nousi vaan just' lämpimän päältä? :P
Pyyhin Netikettiin..
William Somerset

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Pyry-Matias kirjoitti:Ai säkin oot kännissä. No, täältä kans 8)
Touhusin kaikkea muuta, muaha. Kyllähän nyt sunkin touhutippa onnittelutulvaan sopii siinä missä muittenkin. Jaa mutta sähän saatkin ilmeisesti vakipesää nykyään. Sen takiako muuten vedät päiväkännejä? Joko se parisuhde alkaa noin käydä miehen luonnolle? Jätä se nainen jo nyt, ennen kuin on liian myöhäistä!!

Multa ei sitten muuten irronnut touhutippaa onnittelutulvaan. Toi Karalahti jarruttaa niin hyvin, että Pupu ei ole soveltuvaa päiväunimateriaalia enää.
Rouva Pupu

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti: Multa ei sitten muuten irronnut touhutippaa onnittelutulvaan. Toi Karalahti jarruttaa niin hyvin, että Pupu ei ole soveltuvaa päiväunimateriaalia enää.
Ooot ilkee miäs! Jos yhtään lohduttaa niin kuolaan kyllä Jeree enemmän W. Milleriä Pako sarjasta. Sehän on runosielu, kukkakeppi, vastuuntuntoinen söpöliini. Ja Vin Dieselkin on nörtti. Kyllä pisteitä vähän pitäs saada takas, hei.
William Somerset

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Ooot ilkee miäs! Jos yhtään lohduttaa niin kuolaan kyllä Jeree enemmän W. Milleriä Pako sarjasta. Sehän on runosielu, kukkakeppi, vastuuntuntoinen söpöliini. Ja Vin Dieselkin on nörtti. Kyllä pisteitä vähän pitäs saada takas, hei.
No en oikeasti edes ole!! Oikeasti olisin halunnut onnitella sua kukin ja illallisin, mutta toi Karalahti... Hrrrrrr... Vetää pakkaselle. Ja ei auttanut, ei. Yhtään ei lämmitä että yrität jollain Millerillä viitata minuun (ajattelin siis, että noista toi söpöliini tarkoittaa minua). Annetaan sitä suoraa feedbackiä. Kato. Mies ei ymmärrä kiertoilmaisuja. Tykkään susta silti. Vähän. Karalahti. Hrrrrrrr...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on tylsää. Ihan liian vähän tekemistä, taas. Mua kiellettiin jo aamulla tulostelemasta raportteja meilistä, ne pitää kuulemma jättää tolle toiselle sihteerille. Ärsyttävää. Ulkomaalaiset vois rötöstellä vähän enemmän, että saisin palkalleni vastinetta...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti: Annetaan sitä suoraa feedbackiä. Kato. Mies ei ymmärrä kiertoilmaisuja.
Panisin! Ja Pyristä kanssa (en kato dissaa onnittelijoita, Pus!).
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Rouva Pupu kirjoitti:Panisin! Ja Pyristä kanssa (en kato dissaa onnittelijoita, Pus!).
Entä mua? Mä sentään menisin sun kaa naimisiin, jos meillä ei olis miehiä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti: Ja Pyristä kanssa
:shock: => :oops: => :lol: => :beer: => 8) => :ohyeah: => :cheer: => :h:
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 03.10.2007 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti: Entä mua? Mä sentään menisin sun kaa naimisiin, jos meillä ei olis miehiä!
Toki. En pistäis ollenkaan pahakseni! Nämä on niitä hetkiä kun toivois kaksinnaimisen olevan laillista. Ois niinQ vaimo ja aviomies.
Vastaa Viestiin