Puolikaspäinen dies Iovis

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Puolikaspäinen dies Iovis

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kävin just treffeillä. Hymyilyttää. :h:
Älä löi! En ole hurrit!
isohaara

Re: Puolikaspäinen dies Iovis

Viesti Kirjoittaja isohaara »

SaintJohnPerse kirjoitti:Entä ne kassaneidit?
No okei, niitäkin vain yksi kerrallaan. Pitää kyetä tekeen töitä sit seuraavana päivänä!

Mut vitu jees puolen tunnin "motivointipuhelu" tuli tänään myyntipäälliköltä, Kun ei oo vittu mikään hyvin! Ap harkitsee jo saikkua, joulu tulloo ja puolet mun työntekijöistä ei osaa edes kunnolla suomea. Tänään jo puolsin palkattavaksi ukrainalaista kirjanpitäjää myyjäksi - ei voi olla näin epätoivosta.

Kruununa päälle helvetin hiekkanen lattia kotona, kun tuun töistä. Urakoitsija on poikennut tarkastamaan julkisivurempan tulokset sisäkautta eikä ole raaskinut vittu riisua kenkiään sisään tullessaan.

Tekis niiin mieli lähteä taas Tampereelle nollaamaan päätä, mut tuntuu että kun lauantaina töistä pääsee niin pari emäntää alkaa vonkaan huomiota stadin suunnalta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Puolikaspäinen dies Iovis

Viesti Kirjoittaja Niba »

isohaara kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Entä ne kassaneidit?
No okei, niitäkin vain yksi kerrallaan, tuntuu että kun lauantaina töistä pääsee niin pari emäntää alkaa vonkaan huomiota stadin suunnalta.
Alfa-uroon elämä on raskasta? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Puolikaspäinen dies Iovis

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti:Olisikohan Elcon nurkissa tilaa vielä yhdelle pakolaiselle...?
Tarjous on kyllä houkutteleva: housujenkäyttötaidoton juoppo jokeltamaan kämpille. Toisekseen lain mukaan kämpässä saa asua vain kaksi ihmistä. Toisaalta, voisinhan minä muuttaa pois. Taidan silti passata.
SikaMika

Re: Puolikaspäinen dies Iovis

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Olisikohan Elcon nurkissa tilaa vielä yhdelle pakolaiselle...?
Tarjous on kyllä houkutteleva: housujenkäyttötaidoton juoppo jokeltamaan kämpille. Toisekseen lain mukaan kämpässä saa asua vain kaksi ihmistä. Toisaalta, voisinhan minä muuttaa pois. Taidan silti passata.
Pitikin mennä kaivelemaan vanhoja. Tästä tuli kyllä niin paha mieli, että tuli ihan itku silmään. Varsinkin kun tietää, kuinka kovasti olen pyrkinyt vähentämään jokeltamista... :muu:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Puolikaspäinen dies Iovis

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
elco kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Olisikohan Elcon nurkissa tilaa vielä yhdelle pakolaiselle...?
Tarjous on kyllä houkutteleva: housujenkäyttötaidoton juoppo jokeltamaan kämpille. Toisekseen lain mukaan kämpässä saa asua vain kaksi ihmistä. Toisaalta, voisinhan minä muuttaa pois. Taidan silti passata.
Pitikin mennä kaivelemaan vanhoja. Tästä tuli kyllä niin paha mieli, että tuli ihan itku silmään. Varsinkin kun tietää, kuinka kovasti olen pyrkinyt vähentämään jokeltamista... :muu:
Minkäs teet jos se on mieli?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin