Perjantai mielessäin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:Koska olen helvetin huono kaivelemaan vahoja ketjuja ja googlettamaan, niin muistaisiko joku sen linkin, jossa oli lukio laajamatikka? Olisikohan se Dave, joka sen joskus postasi?
Olkaa hyvä
NuoriDaavid

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bhven kirjoitti:
Quarter kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Et oo tosissas, armeija päätty jo!
Kuka on puhunu mitään intistä? :)
Suussasi olevien hampaiden määrä?
Maailmanloppu tulee?
SaintJohnPerse

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Koska olen helvetin huono kaivelemaan vahoja ketjuja ja googlettamaan, niin muistaisiko joku sen linkin, jossa oli lukio laajamatikka? Olisikohan se Dave, joka sen joskus postasi?
Olkaa hyvä
Kiitos. Jos olisit mies voisi rakastua suhun.

Oisko mahdollista saada vielä lihasrelaksantteja?
NuoriDaavid

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Koska olen helvetin huono kaivelemaan vahoja ketjuja ja googlettamaan, niin muistaisiko joku sen linkin, jossa oli lukio laajamatikka? Olisikohan se Dave, joka sen joskus postasi?
Olkaa hyvä
Kiitos. Jos olisit mies voisi rakastua suhun.

Oisko mahdollista saada vielä lihasrelaksantteja?
Miten olisi resepti lidl:n kassaneitiä vastaan?
SaintJohnPerse

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Olkaa hyvä
Kiitos. Jos olisit mies voisi rakastua suhun.

Oisko mahdollista saada vielä lihasrelaksantteja?
Miten olisi resepti lidl:n kassaneitiä vastaan?
Onko sulla sellainen, joka toimii?
NuoriDaavid

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Kiitos. Jos olisit mies voisi rakastua suhun.

Oisko mahdollista saada vielä lihasrelaksantteja?
Miten olisi resepti lidl:n kassaneitiä vastaan?
Onko sulla sellainen, joka toimii?
No on, onhan mulla kolme lasta!
SaintJohnPerse

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Miten olisi resepti lidl:n kassaneitiä vastaan?
Onko sulla sellainen, joka toimii?
Lainaisit siis vaimoasi?

Tuota voi kutsua uhrautumiseksi potilaan parhaaksi.

No on, onhan mulla kolme lasta!
Googlebot

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Quarter kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Quarter kirjoitti:2!!
Et oo tosissas, armeija päätty jo!
Kuka on puhunu mitään intistä? :)
Vitun sivari! I hate hippies, I have hunted them down since I was 5½ years old!

No ei vaiskaan, valinta sekin on. Matkin vain eilistä South Parkia.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Havaintoja koirista tehty. Polliisi soitteli aamutuimaan ja kävin ajelemassa siellä, missä olivat tienvarressa istuskelleet. Ei näkyny, ei kuulunu.

Kävin vieraan miehen ronkittavana ja johan ropisi saikkua niin, että heilahti. Näyttäis siltä, ettei työmaalle ole asiaa enää tänävuonna. :) Vois nyt jatkossa keskittyä niiQ olennaiseen.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetzu

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^
Auts, karkulaiset äkkiä kotiin! Pitäiskös vinkkipaikalle jättää joku sapuska / lelu / mies vahtiin? Vai onko ne ihan karannu karannu eikä siis lainkaan eksyksissä?

Jes, vertaismammalomailija, pysytään cooleina. 8)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetzu kirjoitti: Pitäiskös vinkkipaikalle jättää joku sapuska / lelu / mies vahtiin? Vai onko ne ihan karannu karannu eikä siis lainkaan eksyksissä?
Karannu tai eksyksissä tai sekä että... tiiä nuista. Kai ne jo kotio kaipailis, mutta samalla metsästyskoiria kun ovat ja erittäin herkkiä kuonostansa, niin kaikki ihanahan se mettään sitte houkuttaa.
Nyt syötävä hiukan ja sitten taas ajeleen ja katteleen, oisivatko niiQ missä... (ku edes oisivat jossain jonku tien varressa tai ihmisten ilmoilla eikä keskellä mettää, missä myös susia...).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
SikaMika

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:Päivän ongelma: ottaisinko huikkaa tänään vai huomenna (yritän olla ottamatta molempina!).
Päivän ongelma: ottaisinko huikkaa tänään vai huomenna vai molempina vai en kumpanakaan. Oletusarvo jälkimmäisin.

Geetzu kirjoitti: onko minulla palstan poliisiin jos näen kahdesti soutuvene-unia galleriatirkistelyjen jälkeen?
LUTKA!!11!! Pitäisikö munkin laittaa kuviani galleriaan, olen kuitenkin melko paljon Pyriksen näköinen ilman partaa. Saisit katsella kirkkovene-aiheisia unia palstan rosvostakin... :wink:


Hei, mullahan on tämäkin päivä vapaata, kuten myös koko viikonloppu. Pomolla oli tarjota pelkkää paskaa, joten pyysin kohteliaasti pitämään tunkkinsa. Ensi viikolla sitten, sano. Pitäisikö tästä lähteä kupittaan kautta lärvätsaloon... :?:
Geetzu

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Just eilen naapurikadun nainen itki kun pentukoiransa ammuttiin metsään rusakkona... :(
Toivottavasti löytyy pikana!
Sheetlord

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Päivystystä himassa divaanisohvalla makoillen ja välillä kamoja pakkaillen.

Muutamia tärkeitä havaintoja seurauksena neljän tunnun Teh Voice -kanavan katselun jälkeen:

- Lauri Tähkä on taatusti värjännyt tukkansa ja kulmakarvansa tummemmiksi. Hauskannäköinen kundi joo ja hieman Hearthilliä rippaava soundi ryyditettynä sopivan "mualaishenkisillä" sanoituksilla -> ei ihme että menestyy
- juontaja Sonja K. on erittäin - miten te nuoret sen nyt sanottekaan - pantavan näköinen
Bliss

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:Hauskannäköinen kundi joo
Sanoisin jopa että naurettavan näköinen.
Sheetlord

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

^ Me ei taidetakaa olla kohderyhmää. Eiköhän LT&EK:n innokkain yleisö löydy tuolta parin kympin molemmin puolin..
NuoriDaavid

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Hauskannäköinen kundi joo
Sanoisin jopa että naurettavan näköinen.
Oleppas nyt lepso hiljaa, kyllä me lakanalordin kanssa tunnistetaan komea mies, kun sellainen nähdään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Hauskannäköinen kundi joo
Sanoisin jopa että naurettavan näköinen.
Nauretaan kaikki yhteen ääneen, ja vielä "pohjalainen", voi ollakin mutta..
Hauskuutta lisää että naaman toinen puoli osoittaa eri suuntaan kuin toinen..
Vittu oon tosi synmetrinen itsekin, hampaat lasketaan..

Ja Homot on hiljaa niistä kauniista pojista! Eiks jee?
Viimeksi muokannut Niba, 05.10.2007 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:^ Me ei taidetakaa olla kohderyhmää. Eiköhän LT&EK:n innokkain yleisö löydy tuolta parin kympin molemmin puolin..
*periskooppisyvyyteen*
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elämä on taas tosi ihanaa... kamala flunssa ja päänsärky, jonka lisäksi tänään aloin sitten oksentamaankin. Nenästä vuotaa verta liiallisen niistämisen seurauksena ja jos teen yhtään mitään, pukkaa sairas tuskanhiki ja huimaus päälle. Pahinta tässä on, että meillä on kamala sotku, enkä pysty olemaan tekemättä mitään :cry:

Huomenna pitäisi mennä Fitness Expoon seisoskelemaan koko päiväksi. Saattaa jäädä väliin :(
Geetzu

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:LUTKA!!11!! Pitäisikö munkin laittaa kuviani galleriaan, olen kuitenkin melko paljon Pyriksen näköinen ilman partaa. Saisit katsella kirkkovene-aiheisia unia palstan rosvostakin... :wink:
Olen monesti (mielessäni ainakin) käskenyt lähettämään ne ylimääräset nakukuvat mailitse! Tai tiputtamaan postiluukusta! Lutkilta ei paljoo / usein heru kato ilman matskua!!11 Tai sanotaanko, että mielikuvitukseni on nykyään hieman väsynyt. Kaikki puhti sillä saralla menee lapseen ja toisaalta mieheen, josta olen nyt kamalan epävarma ja täytyy koittaa miellyttää sitä erilaisin uusin tavoin.

Kakka on kyllä tosi öklö juttu. Hitto yäk. Meil oli just kakkaa pitkin veskiä ja sit oli vähän jo oksuakin seassa. Tietyt hajut ne ei oikein edes tulevaan valmistavina sovi tähän raskauteen. Tämänkin tiedon teille antoi tylsistynyt kotiäiti.
William Somerset

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:Kakka on kyllä tosi öklö juttu. Hitto yäk. Meil oli just kakkaa pitkin veskiä ja sit oli vähän jo oksuakin seassa. Tietyt hajut ne ei oikein edes tulevaan valmistavina sovi tähän raskauteen. Tämänkin tiedon teille antoi tylsistynyt kotiäiti.
Gimma matkii! Onneksi olen saanut tänään olla töissä. Paskavahtina oleminen alkoi jo jumittaa aivotoimintaa vaarallisen paljon. Kilahdus oli lähempänä kuin arvata saattaa.

Itse asiassa niin paljon kiva olla töissä, että olen jopa keskittynyt töiden tekoon, enkä ole kuin pikaisesti vilaissut sun pisamia galtsusta, nam nam.
SikaMika

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:Hitto yäk

Ähh, sä pilasit taas kaiken. *poistaa G:n kikkelikuvien postituslistalta*
Geetzu

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

[quote="William Somerset"][/quote]

Iih höpöpöpö. Mut hei onneks meil ei virukset pääl, ihan peruskakkaa vaan tommonen ja yhdistettynä itkupotkuraivareihin potalla asioidessa se nyt vaan ihkusti levähti... Kuin hidastetussa filmissä. Puunasin jo kaiken mihin mahaltani yletin, uudet asukkaat hoitakoot loput. 8)
Geetzu

Re: Perjantai mielessäin!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:Ähh, sä pilasit taas kaiken. *poistaa G:n kikkelikuvien postituslistalta*
TosiÄijät kestää kyl pienet kakkaleikit!
Vastaa Viestiin