Lauantai kielessäin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kysyn teiltä yksinkertaisen kysymyksen

Kyllä
2
18%
EI
3
27%
Tähän ei saa kukaan laittaa raksia
6
55%
 
Ääniä yhteensä: 11

bedlam

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:Jotenkin ajatuksena itselläni on että kannattaa vähäsen katsoa mitä tekee ja ennenkaikkea millä. Jotenkin tuntuu itsestäni tehdä jokin asia kunnolla ja oikein kuin räpeltää paskoilla kamoilla sutta ja sekundaa.
Kuten jo sanoin, en todellakaan aio yhden seinän takia nähdä niin suurta vaivaa, että alkaisin sen takia säätämään ja sähläämään, varsinkaan kun en ole koskaan aiemmin mitään tapetoinut. Koko olohuone pitäisi valjastaa moiselle liisteröinnille.

Sisustusalan ammattiliikkeet kuitenkin myy sellaisiakin tapetteja, jotka on helpompi asentaa. Eiköhän nekin samalla tavalla seinällä pysy.
BettyB.

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mun täytyy tunnustaa: vaikka olen vannoutunut maalattujen seinäpintojen kannattaja, olen salaa jo muutamia viikkoja hiplaillut erilaisia tapetteja sisustus- ja rautakauppojen nurkissa. Tekis mieli laittaa makkari uusiks... (taas). Toisaalta, ei siellä makkarissa oo koskaan mitään äksöniä, eli ihan sama.

PeeÄs: panettaa ihan perkeleesti.
bedlam

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:Mun täytyy tunnustaa: vaikka olen vannoutunut maalattujen seinäpintojen kannattaja, olen salaa jo muutamia viikkoja hiplaillut erilaisia tapetteja sisustus- ja rautakauppojen nurkissa.
Itsekin yllätyin tästä pälkähdyksestä, olen aina aiemmin irvistänyt tapeteille. Mutta yksi seinä kaipaisi nyt joko maalia tai tapettia ja esim tällanen tapetti yhtäkkiä alkoikin vaikuttamaan ihan kiinnostavalle vaihtoehdolle.

En tiä, yksinkertasinta tietty olisi hakea vain maalisanko ja alkaa lätkimään.
Elukka

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ääh, eihän tästä Wanhasta läskisäkistä ole mihinkään. Kaurat & heinät kun heittää hepoille ja lammaksille ja muutaman koiranruokapussin (á 15 kg) raahaa autosta koirille ja varastoon ni sitte onkin jo ihan rikkipoikki.
Semmonen Robocop-tyylinen kyborgikroppa mulle, heti! :x
BettyB.

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:esim tällanen tapetti yhtäkkiä alkoikin vaikuttamaan ihan kiinnostavalle vaihtoehdolle.
No just jotain tollasta mäki kaipaisin. On muuten perskeleen vaikeeta ettiä tapetteja netistä! Ihan paskoja sivuja kaikkialla.

Täs on joku juttu... oliks Kittysillä jotain tän kaltasta seinillään?

Kiva fiilis, vaikka väri ei ihan kohdillaan ja kaipaan kyl jotain räväkämpää

Kiva kuosi, vaikka pohjaturkoosi ei mun sisustukseen sopis millään

Tuolta ideakuva 1:stä eka kuva, mustaa ja valkoista

Hitto, kun ei nyt tunnu netistä löytyvän just sellasia tiettyjä, mitä mulla on mielessä...
Zeb

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Boredom. Pitää lähteä varmaan mökille, kunhan noi kanssaihmiset vaan antaisi kuulua itsestään. Haluan a) saunaan b) nuijia kaikki aliaksessa.
Savannah

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Cha cha cha sain viimein siivottua! Kohta pääsenkin lähtemään kaverille saunomaan ja juoruamaan elämän suurista vääryyksistä eli siitä miten julmasti kaverin auto hajosi tänään ja esti minua pääsemästä messuille.
1108

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:...tapetit on kivoja...
RTV:n alennusprosentti kokolailla 38 tapeteista, taidan kikkailla makuuhuoneen uuteen kuosiin itsekin. INNOstuin.
Zeb

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Testing... Laitoin allekirjoituksen, näkyykö??


Edit: Haa, näkyy! Kuten kaikki sitä paitsi tiedämme niin hullut keskustelevat vaikka itsekseen.
1108

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja vittu launatain parasta antia on ollut Gallhammer

Tavasin Soundia ja hokasin kolmen japanilaisneitosen black/punk poppoon joka hipsii kiertämään Suomea kohta. Vittu saatana, harvemmin on kolahtanut mikään näin lujaa.

np: Gallhammer - Ill Innocence

Kotisivut
MySpace
Arvostelu

[youtube]http://youtube.com/watch?v=6balaHGQg38[/youtube]

:h: :h: :h:
Viimeksi muokannut 1108, 06.10.2007 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mun mielestä tää sopii paljon paremmin lauantaille kuin tuo edellinen.

Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joku tollanen vois kyllä kans olla hyvinkin jees, en vaan tiä oisko liian tumma ittelle.
SikaMika

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Synkky-hynkky sykyti rynkky!

Eilen Nosturissa soitettiin heviä. Ostin tuikituntemattoman bändin paidan, hetki sitten tarkistettuani kyseessä oli Before the dawn -niminen retkue. Ostin myös Ison Kännin, koska kaupan päälle sai tämän Ison Krapulan.

Mussutan pitsaa, litkin kolaa ja valmistaudun tarjoilemaan eioota kohta pirisevän puhelimeni kautta kaikille niille, joita itse eilen houkuttelin täksi illaksi ratamestarin hommiin. Minen mäne minnekään, ehkä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti: Before the dawn
:h:


Kolmatta kertaa istun tänään. Just sain vasta eläimet hoidettu, hirmuinen määrä on eläimiä tullut, lähtenyt omaan kotiin, lähtenyt uuteen kotiin ja pari on nyt varattu. PHEW! Paljon mitään en ole ehtinyt syömään, makaroonilaatikon lämmitin jo viidettä kertaa, ja heitin äsken roskiin. Ehdinköhän ehkä neljä haarukallista popsia :roll:

Kohta überhåttis tulee hakemaan, mennään meille, syödään, vaihdetaan vaatteet (;)) ja lähdetään läksiäisiin keilaamaan ja viettämään iltaa. Pahus vaan että on aamulla töitä, pitää tulla ajoissa kotiin; tai olla vain alkoholittomalla linjalla... Maanantai on sitten aikaa levätä, kyllä yks tällainen "duunari" jaksaa vetää tällaisen samanlaisen päivän vielä putkeen, oli krapula/väsy tai ei.

Onneksi kotona on siistiä ja sänky on pehmeä. Mieskin on suht. hyvä tyyppi.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Grilli/partsi siivottu talvikuntoon.

Tuparilahjaksi aikoinani saadut pääkällokumihanskat oli pop tässä hommassa.
BettyB.

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Tuparilahjaksi aikoinani saadut pääkällokumihanskat oli pop tässä hommassa.
Ei kestä kiittää ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva
lataus jatkuu.......
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Ei kestä kiittää ;)
Kiitän ne on ihQut, saavat aikaan miehisen olon siivotessa.

Kyy Betty tietää.
Bliss

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä olen syönyt tänään ihan liikaa lähes kaikkea. Uhhhhh :barf:
BettyB.

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Mä olen syönyt tänään ihan liikaa lähes kaikkea. Uhhhhh :barf:
Niin mäkin. Ja olen fyysisesti niin romuna tosta työreissusta, etten todellakaan päässyt tänään edes urheilemaan. No, maanantaina jatkuu taas terveellinen elämä. Onneks.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tapetit
tapetit
Hmm, ihan kivoja. Mutta luulis että tuollaisten isojen tarkkojen kuvioiden osuttaminen kohdalleen on ihan saatanan vaikeaa?

Olin koko päivän kenttävalmentaja valmennuksessa, mielenkiintoista!
Ja pääsis jo uusiin töihin, ei jaksa enää!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pyry-Matias

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Taas se joku voitti lotossa. Ihan uskomaton säkä sillä. Argentiinalaista mukissa. Jos pikku tömpsäkkeet tässä näin.
Bliss

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:Taas se joku voitti lotossa.
Pitäiskö ihan varmuudeksi tarkistaa jos se joku asuis täällä :P
bedlam

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tapetit
tapetit
Hmm, ihan kivoja. Mutta luulis että tuollaisten isojen tarkkojen kuvioiden osuttaminen kohdalleen on ihan saatanan vaikeaa?
Noissa on vissiin jotku kohistusmerkit, että osuu helposti kohilleen. Emmie tiedä, mutta luulis kyl.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai kielessäin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vaola kirjoitti:Jee jee jee jee jee! :cheer:

Tänään ulos tänään ulos tänään ulos tänään ulos tänään ulos tänään ulos. Mullon kivaa mullon kivaa mullon kivaa mullon kivaa mullon kivaa!!! :h: :]
Hetkinen! Koettaako Vaola iskeä minut? Vautsi vau mikä rotuisa nainen! JEPU JEEEEE! Ja lähti!!

SA
kopioitu ja lassotettu? MITÄ väliiii!! Ok settiii!!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin