Heruux?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Heruux?

Jos luonne ja käytös olisi sopiva
2
7%
Heruis jos tilanne olisi sopiva ja ei olisi käytökseltään vastenmielinen
0
Ei ääniä
Heruis
1
4%
Ei heruis
22
81%
On jo herunut
2
7%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
bellona
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 06.10.2007 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja bellona »

Eipä heruisi, mutta jamppa toi varmasti monelle mietittävää... Aiemmin ehkä virheellisesti eletty luulossa, että vain ulkomaalaiset tällä saralla vaarallisia?
Pullolliseen vauvaöljyä käytetään n. 100 vastasyntynyttä.
Rouva Pupu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei heruis. Tuossa ei ole mitään itseäni miellyttäviä piirteitä.
Rouva Pupu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bellona kirjoitti: Aiemmin ehkä virheellisesti eletty luulossa, että vain ulkomaalaiset tällä saralla vaarallisia?
Plus suonensisäisiä aineita käyttävät.
safi

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja safi »

Ei ole ihan minun tyyppiäni. Toivottavasti ne tyttöset, jotka antavat vielä täysin vieraan vedellä paljaalla saavat tästä hieman ajattelemisen aihetta. Paska flaksi, mutta kuinka moni ympäriinsä nussivista miekkosista/naisista todella edes tietää minkälaista aikapommia mahdollisesti kantavat jalkojensa välissä....testeissä käynti, kun tuntuu aika monellekkin olevan täysin ylivoimainen tehtävä.
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei heruisi. Ei miellytä näin äkkiä ja olen ronkeli ja hidas lämpiämään.
BettyB.

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei kosketa mun simpukkaa. Ei tää HIVi-Aki eikä Hevi-Arikaan.
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pistin, että ei heruis mut nyt rupesin miettimään, että on tuonkin näköiselle herunut kun tilanne oli sopiva (=panetti vtusti, kukaan ei ollu näkemässä, pippeli oli iso mutta ei niin iso, etteikö oma kumini ois siihen venyny ja kantajansa aika hellä eikä yhtään tunkenu suutelemaan).
NuoriDaavid

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tuntuu, että kitinäkansa ei ole objektiivisen rehellistä, kun noin tiukasti pitää jalat ristissä.

Geetzulle rehellisyyspisteitä.

Kyllä tuon näköiselle jampalle todistetusti on mukavasti herunut.
PerttiMakimaa

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

If you don't know who the patsy is in this game, it's you.

Aikamoinen ruudinkeksijä, sellaiset lienevät naisten mieleen?
Pyry-Matias

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Veikaan, että jokainen palstatar antais tolle känässä ja puutteessa. Luotan Geetsuun. Jos Geetsu antais, niin kyl te muutkin.
Bliss

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:Veikaan, että jokainen palstatar antais tolle känässä ja puutteessa. Luotan Geetsuun. Jos Geetsu antais, niin kyl te muutkin.
Ja pyh, mä en edes puutteessa vilkuile tollasia blondeja.
Pyry-Matias

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:Ja pyh, mä en edes puutteessa vilkuile tollasia blondeja.
Et vaan tunne itseäsi.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 08.10.2007 9:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vaikea kuvitella tilannetta, kun se on noin pieni ja nuori. Mutta jos nyt oletettais, että ikäeroa ei olisi lainkaan ja edes jollain lailla kokisin hepun itseni kokoiseksi, niin kyllä. Mahdollisuus on häviävän pieni todellisuudessa, mutta kyse on kuitenkin sattumasta. Sattumalta tuo mukavahkon näköinen mies ei ole tarpeeksi vanha ja pitkä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pyry-Matias kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ja pyh, mä en edes puutteessa vilkuile tollasia blondeja.
Et vaan tunne itseäsi.
Oon kuullu et jotkut kaipaa irtopanoiltaan(kin) muutakin kuin hyvän alaosaston. 8)
(Ja jotkut saattaa seurasta huolimatta kiihottua ja ikään kuin käyttää sitä seuraa sit vaan apuna päästäkseen rauhalliseen tilaan, khöh... )
Pyry-Matias

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetzu kirjoitti:Oon kuullu et jotkut kaipaa irtopanoiltaan(kin) muutakin kuin hyvän alaosaston. 8)
Näillä on menty tähän asti 8)
Elukka

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ei heruis. 130%. :leuhka:
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Veikaan, että jokainen palstatar antais tolle känässä ja puutteessa. Luotan Geetsuun. Jos Geetsu antais, niin kyl te muutkin.
Astun tukevasti provokakkaläjään ja kerron että mä olen sellainen reliikki, et mun tarvii olla hyvin ihastunut/rakastunut jotta heruisi, eli tuntea ihminen jotenkin henkiseltäkin puolelta. Niin kovaa puutetta ei ole toistaiseksi tullut, että ulkonäön perusteella olisin intoutunut, siihen puutteeseen on ihan muut konstit. Ja musta tuntuu ihan kauhealta tuo mitä Geetsu sano, et kunhan ei änkee suutelemaan, seksiä ilman suutelua?

Juu ja ei tuo kaveri ole ulkoisesti mun makuun. (Vrt vaikka Nick avatarissa :h: )
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä oon vaan niinku "hanging around"..
Varmaan polttaakin..
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:Astun tukevasti provokakkaläjään ja kerron että mä olen sellainen reliikki, et mun tarvii olla hyvin ihastunut/rakastunut jotta heruisi...
Ehkä sitä toivois kaikkien puutteessa elävien peräkammarin poikien(kin) puolesta, että naiset pystyisivät tuntemaan aitoa, kalvavaa ja kollektiivista syyllistyyttä pihtaamisestaan - olisihan maailma kivempi paikka jos nussuteltais enempi ja tasapuolisesti 8)

Tuokin kuvan jamppa on varmaankin saanut hivinsä thaikkutytöltä, kun ei natiivilta lohjennut.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Pyry-Matias kirjoitti:Tuokin kuvan jamppa on varmaankin saanut hivinsä thaikkutytöltä, kun ei natiivilta lohjennut.
Tuskinpa. Se on saanu tippurinsa suomalaiselta lortolta, jolle on maistunu mustamakkara.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Zeb kirjoitti:Ja musta tuntuu ihan kauhealta tuo mitä Geetsu sano, et kunhan ei änkee suutelemaan, seksiä ilman suutelua?
Joo mua on aina ällöttäny tuntemattomien kanssa suutelu, suuseksiäkään ei voi edes harkita lyhyellä tuttavuudella (molemmista on kyllä jo poikkeuksensa) mut jotenkin sellanen pimppi-pippeli-pano ei oo niin justiinsa.
SaintJohnPerse

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ootte vaan kateellisia kun joku levyseppälentäjä on saanut enemmän piparia kuin te. (no, saipa HIVin kaupan päälle, mutta silti)
Chap

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Chap »

SaintJohnPerse kirjoitti:ootte vaan kateellisia kun joku levyseppälentäjä on saanut enemmän piparia kuin te. (no, saipa HIVin kaupan päälle, mutta silti)
jep. todennäköisesti se levyseppälentäjäautonkuljettaja tienaa lisäksi enemmän kuin jokainen lääkäri ja lakimies täällä. se on helppoa kun sen osaa.
Elukka

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

SaintJohnPerse kirjoitti:(no, saipa HIVin kaupan päälle, mutta silti)
Eniten tässä ihmetyttää se, että mihin tuolta kaverilta ja sen kanssa bylsineiltä on jääneet järki ja varmuuskumi?
Kun tuollainen "kumiesine #2" (suuren ja mahtavan Neuvostoliiton tuotantosuunnitelmissa "kumiesine #1" oli kaasunaamari) on ihmisten suojaksi keksitty, niin käyttämättä jättäminen vallankin ns. irtoseksissä on suoranaista typeryyttä.
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Sitä kutsutaan järjettömäksi kiimaksi, darling. Luulin kaikkien kokeneen sen tyhmän järjettömän kiiman jo aikuisikään mennessä.
Vastaa Viestiin