Heruux?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Heruux?

Jos luonne ja käytös olisi sopiva
2
7%
Heruis jos tilanne olisi sopiva ja ei olisi käytökseltään vastenmielinen
0
Ei ääniä
Heruis
1
4%
Ei heruis
22
81%
On jo herunut
2
7%
 
Ääniä yhteensä: 27

Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Haluatko että poistan aukot tekstistäsi? Se voi tuntua kiusalliselta.
Ei tätä tarvitse henkilöidä Geetsuun, joka saattaa olla ihan oma naisalalajikkeensa. Ei tarvitse henkilöidä välttämättä kehenkään, mutta valaise nyt ihmeessä minua, tikahdun kohta uteliaisuuteen! (Ja olen edelleenkin liian laiska googlettaakseni jotain kuivia selitysmalleja.)
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Juu ihan vapaasti, no prob.
prosessi

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Haluatko että poistan aukot tekstistäsi? Se voi tuntua kiusalliselta.
Ei tätä tarvitse henkilöidä Geetsuun, joka saattaa olla ihan oma naisalalajikkeensa. Ei tarvitse henkilöidä välttämättä kehenkään, mutta valaise nyt ihmeessä minua, tikahdun kohta uteliaisuuteen! (Ja olen edelleenkin liian laiska googlettaakseni jotain kuivia selitysmalleja.)
Asioilla vain on taipumusta henkilöityä, vaikka sitä yrittäisi välttää. Ei liene sattumaa, että kun sinä pyydät vastausta näennäisen yleisesti ei-suutelevilta himottelijoilta, juuri Geetzu vastaa.

Vihjeeksi voisin kuitenkin antaa sen, että selitys löytyy teoriasta suutelun alkuperästä.

EDIT: Geetzun luvalla:
Geetzu kirjoitti:Sen eron olen kyllä esim. kavereihini itsessäni huomannut, että kroppa tuntuu ihan aidosti tarvitsevan ajoittain kunnon panoa, joka poistaa sen tykytyksen toisin kuin ehdottamasi dildo. Osa siis henkistä tykytystä.
Minä näen tämän hyvin aidon alkukantaisena toimintamallina, joka edellyttää kykyä irrottautua kaikesta tiedosta ja antautua puhtaasti tarpeiden vietäväksi. Eli kuten sanoit, kroppa tarvitsee jotain, psyyke ei niinkään. Eli siinä missä seksi naisten silmin mielletään useimmiten sosiaaliseksi tekijäksi, se on parisuhteen "varmistaja" ja "vahvistaja", joka bonuksena tuntuu myös hyvälle, voi se välillä olla silkkaa seksiä ilman minkäänlaisia sosiaalisia puolia.

Ja dildot sun muuthan eivät ole seksiä nähneetkään, jos niitä ei käytä joku muu kuin itse, koska niissä ei itse käytettynä ole minkäänasteista yllätyksellisyyttä. Eli vaikka itsetyydytys on kivaa, on se kuitenkin jotain ihan muuta. Nih.
Tänään valitsisin panosta ja suutelusta jälkimmäisen. Vain tämän yhden ihmisen kanssa. Aiemminkin olen valinnut näin erään naisen kanssa. Ainoat, joita kai voin sanoa koskaan rakastaneeni.

Se on niin intiimiä! Ei naiminen ole. Ne on helppo erottaa toisistaan, vaikka kuinka tuntisi HIMOA. Mun päässäni siis suutelu, halit, hellintä on kai välittämisen suurin mahdollinen muoto, tai no suuri. Suurin kai on kun ne yhdistää siihen yhtymiseen.
Teoria suutelun alkuperästä väittää, että suutelu on peruja siitä, miten aikoinaan äidit ovat omassa suussaan pureskelleet ruoan pehmeäksi ja siirtäneet sen sitten omasta suustaan lapsen suuhun. Niinpä sillä ei voikaan olla mitään tekemistä himon kanssa, vaan juuri läheisyyden ja riippuvaisuuden. Ja näin se tietenkin suurella osalla naisista on välttämätön osa seksiä, koska seksi kerran on parisuhteen "varmistaja" ja "vahvistaja", eli samaa kuin suutelu. Mutta edelleen jotain aivan muuta kuin himo.

Ja tässä vaiheessa tietenkin täytynee myöntää, että olen samaa maata Geetzun kanssa, sillä muutenhan en tätä osaisi selittää...
Viimeksi muokannut prosessi, 09.10.2007 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Eikös suutelun alkuperä liity jollain tavalla tähän emojen tapaan ruokkia jälkeläisiään omasta suustaan...
Rouva Pupu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:Honey, whipped cream or chocolate sauce?
Chocolate sauce!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:Eikös suutelun alkuperä liity jollain tavalla tähän emojen tapaan ruokkia jälkeläisiään omasta suustaan...
Joo, kiitos vaan. Nyt loppu limailu meidän taloudessa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Eikös suutelun alkuperä liity jollain tavalla tähän emojen tapaan ruokkia jälkeläisiään omasta suustaan...
Joo, kiitos vaan. Nyt loppu limailu meidän taloudessa.
Ja meillä voitais taas petrata tällä saralla, uuh!
Horrrrmoonit.

Kerro ny prossu.
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Prossukka, huhuu! Eipä pidetä hulluja jännityksessä liian pitkään!
prosessi

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Prossukka, huhuu! Eipä pidetä hulluja jännityksessä liian pitkään!
Editoin vastauksen tonne aiempaan viestiin, kun Geetzu oli antanut luvan.
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ja kiitos kun selkeytit ajatuksiani!
prosessi

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti:Ja kiitos kun selkeytit ajatuksiani!
:P Jossain vaiheessa noi vielä huomaa, et oon sun alter ego.
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

prosessi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ja kiitos kun selkeytit ajatuksiani!
:P Jossain vaiheessa noi vielä huomaa, et oon sun alter ego.
Ja ne vaan sikiäääääää :muu:
Hassu lemmu, teki mieli käyttää.
BettyB.

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Honey, whipped cream or chocolate sauce?
Chocolate sauce!
Sweetie Darling!
prosessi

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ja kiitos kun selkeytit ajatuksiani!
:P Jossain vaiheessa noi vielä huomaa, et oon sun alter ego.
Ja ne vaan sikiäääääää :muu:
Hassu lemmu, teki mieli käyttää.
Muistanx oikein, et tähän tulee tää: :h:
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

prosessi kirjoitti: Muistanx oikein, et tähän tulee tää: :h:
Hih! Lähen metsästää tänne yhtä ihkuhymppää. Tai no heti ku oon leikkiny lapsen unille. Pus poks! Taidan vähän suudella enempi tänään miestä. Varmistamaan, että se kanssa pysyy tossa, en anna pimppaa. 8)
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Teoria suutelun alkuperästä väittää, että suutelu on peruja siitä, miten aikoinaan äidit ovat omassa suussaan pureskelleet ruoan pehmeäksi ja siirtäneet sen sitten omasta suustaan lapsen suuhun. Niinpä sillä ei voikaan olla mitään tekemistä himon kanssa, vaan juuri läheisyyden ja riippuvaisuuden. Ja näin se tietenkin suurella osalla naisista on välttämätön osa seksiä, koska seksi kerran on parisuhteen "varmistaja" ja "vahvistaja", eli samaa kuin suutelu. Mutta edelleen jotain aivan muuta kuin himo.

Ja tässä vaiheessa tietenkin täytynee myöntää, että olen samaa maata Geetzun kanssa, sillä muutenhan en tätä osaisi selittää...
No huh. Kyllä mun kokemukset suutelusta on jotain ihan muuta kuin jälkeläisten ruokkimista, onneksi. Suuteluakin on erilaista, osa voi olla ihan tuota hellyyttä ja läheisyyttä, mutta ettekö te hyvät ihmiset ole koskaan kokeneet himoa suudellessanne? Tai ehkä siinä on nuo molemmat sitten yhdistettynä, läheisyys ja himo, kuten hyvässä seksissäkin. (Just my point of view, of course. Me taas taidamme olla eri maata.)
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

... Oletko koskaan nussinut ilman pusuja?
BettyB.

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä en oo kyl koskaan pussaillu ilman nussimista.
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetzu kirjoitti:... Oletko koskaan nussinut ilman pusuja?
En alusta loppuun, en. Se on joko kaikki tai ei mitään.
Pyry-Matias

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetzu kirjoitti:... Oletko koskaan nussinut ilman pusuja?
*viittaa*
Joskus aamulla, kun huomaan, et henki döfää ihan rotalle, niin laitan vain lihan ineen ja höngin vaikka sit korvaan 8) Ei pusuja siis.
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Ja ihan varmaan joskus oot työntyny narttuun pikasesti jotain lavuaaria vasten kun kauheel kiireel ootte ollu lähös bileisiin ja narttu vaan näyttää niin hotsilta siinä vermeissään... Iuh jooh. Tarttis kai sittenkin panna tänään jotenkin erikoisesti ja pussailla vaik aamusella hampupesulla.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Liittyykö bloujobiinki ravitsemuksellista läheisyyttä, kerran ei sillä ainakaan lisääntymisen kanssa ole mitään tekemistä?
BettyB kirjoitti:Mä en oo kyl koskaan pussaillu ennen nussimista.
En minäkään. Enkä pussaillut suihinoton jälkeen, pthyi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Liittyykö bloujobiinki ravitsemuksellista läheisyyttä, kerran ei sillä ainakaan lisääntymisen kanssa ole mitään tekemistä?
Mä luulen, että se on vaan näitä miellyttämisjuttuja.
Nyt pois, ärh.
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Joskus aamulla, kun huomaan, et henki döfää ihan rotalle, niin laitan vain lihan ineen ja höngin vaikka sit korvaan.
No ei tää ihan maailmankaikkeuden seksihistorian huippukokemukselta kuulosta näin äkkiseltään. Mä oon sitä mieltä, että jos voi tehdä asian paremmin niin sitten kannattaa tehdä niin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Joskus aamulla, kun huomaan, et henki döfää ihan rotalle, niin laitan vain lihan ineen ja höngin vaikka sit korvaan.
No ei tää ihan maailmankaikkeuden seksihistorian huippukokemukselta kuulosta näin äkkiseltään. Mä oon sitä mieltä, että jos voi tehdä asian paremmin niin sitten kannattaa tehdä niin.
Yön aikana kertyy niin paljon paineita freudilaisten patoumien purkautuessa, että aamupano tuntuu taivaalliselta vaikka patjanrakoon tökkäis. Etkö ole koskaan huomannut?
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin