Paljas pyöräilijä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haluan vaan ilmoittaa, että kun laitoin eilenillalla postauksen että aion riisuutua paljaaksi ennen suihkua niin tämä pyöräilijä EN OLLUT minä!
En varmasti, en varmasti ollut eilen pyörällä AleksisKiven kadulla illalla suihkusta tullessani kun ilma oli vielä ihan lämmin ja yö oli alkamassa. EN varmasti!! Älkää väittäkö!

MULLA on todiste! EN KOSKAAN kävisi karaokebaarissa!!! :idea:

Terveisin SA



Alaston mies pyöräili Helsingissä karaokebaariin
7.10.2007 21:51
Alaston mies pyöräili sisään Kalliossa sijaitsevaan karaokebaariin sunnuntai-iltana. Suosittu karaokebaari oli täynnä asiakkaita, kun alaston vilauttelija rullasi sisään kesken karaoke- esityksen.

Miehen ainoa vaatekappale oli toisessa jalassa ollut sukka. Henkilökunta sai hänet poistumaan ravintolasta asiakkaiden kannustushuutojen saattelemana.

Vilautusreissu ravintolan sisällä kesti vain parisen minuuttia, mutta villi meno jatkui ulkopuolella.Ravintolan ulkopuolella vahvasti humaltunut mies jatkoi tempaisuaan ajamalla Aleksis Kiven katua edestakaisin aiheuttaen liikennekaaoksen.

Mies muun muassa hidasti autoilijoiden kulkua ajamalla keskellä tietä.

Lisäksi miehen ajamasta pyörästä olivat kumit puhjenneet, mikä yhdessä humalan kanssa teki ajamisesta holtitonta.

- Kohta tuo kaheli jää jonkun auton alle, jos sitä ei kukaan pysäytä, totesi eräs tilannetta seurannut nainen vakavana.

Alastoman fillaristin matka päätyi lopulta nolosti, kun hän kaatui yrittäessään ajaa pakoon paikalle saapunutta poliisipartiota.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
ninnithequeen

Re: Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis!!!!!!111
Bliss

Re: Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika?
Geetzu

Re: Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Veikkaisin kans SikaMikaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo, varmaan SikaMika tai Dumari tai jopa poikuus,

Käväisin Aleksis Kiven kadulla tuossa päivällä. Se oli ihan puhdas sattuma. Mulla oli edellisesltä reissulta jäänyt polkupyörä sinne ja vaatekassinikin uimasta tultua oli onneksi vielä siinä. Tuossa mennä viikolla olin hiukan hajamielinen.

Ihan hassu sattuma, että tääkin Iltasanomien juttu oli eilen, mutta kukaan ei siis saa syyttää minua. SikaMika varmaan halusi kauniissa syksyilmassa kun lehdet ihanasti eilen Aleksis Kiven kadulla putoili tuulessa, esiintyä alastomana, HYI!!!

SA
hiukan pellee, mut ihan ok settii! :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
SikaMika

Re: Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Alastomana karaokea laulava pyöräilijä? Tutunkuuloinen konsepti! Vaadin tolta tyypiltä rojaltit jahka tapaan itse teossa...
BettyB.

Re: Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Stadinarska kirjoitti:hiukan pellee, mut ihan ok settii! :P
Ai sä oletkin metroseksuaali poliisi Tampereelta. Kiinni jäit!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:hiukan pellee, mut ihan ok settii! :P
Ai sä oletkin metroseksuaali poliisi Tampereelta. Kiinni jäit!
Betsy Boobs!!
Ei oo mahdollista! Nääsvillessä ei oo metroa missä seksuaalisuutta harjoittaisin! Kiinni jäit sinäkin! Meillähän on nyt YHTEISTÄ!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
BettyB.

Re: Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Stadinarska kirjoitti:Betsy Boobs!!
Haluaisin kuitenkin korostaa nimeni jälkimmäisen B:n tulevan sanasta Bottom, ei Boobs. *ehdollistaa*
prosessi

Re: Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

SikaMika kirjoitti:Alastomana karaokea laulava pyöräilijä? Tutunkuuloinen konsepti! Vaadin tolta tyypiltä rojaltit jahka tapan itse teossa...
Sit se olis jo liian myöhäistä vaatia yhtään mitään...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Paljas pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Betsy Boobs!!
Haluaisin kuitenkin korostaa nimeni jälkimmäisen B:n tulevan sanasta Bottom, ei Boobs. *ehdollistaa*
Hyvää aamupäivää neiti Bettie Bottom! :D

Kuinka muistaisin sen. Ehkä siitä kun Boobsit olisivat tarpeeksi painavat niin sitten ne olis Bottom.

Etkö voisi nimesi muuttaa Betsie Tophilliksi?

Stadinarska PUM PUM poks.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin