Pakko aloittaa Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Aleksis kivi on

Äänestys päättyi 11.10.2007 1:15

Merkittävin suomalainen kirjailija?
4
44%
Merkittävin suomenkielinen kirjailija?
1
11%
Joku muu on, kuka?
4
44%
 
Ääniä yhteensä: 9

Zeb

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Sain koiran pestyä, luoja mikä projekti taas. Nyt on pakko sallia pikku hetki laatuaikaa vielä itselleen.

Vastaus päivän kysymykseen: Mika Waltari
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Eks se mee enemmän "TITTIDIDII TITTIDIDII, TITTIDI TI TI TII" ? :D
Mä taas laittaisin rahani tähän:

"TITTIDIDII TITTIDIDII, TITTIDI TITTITTII"

Maistelepa tuota, noi vikat tavut rytmittyy paaaaljon paremmin! :P
Pöhköt!

Ne vikat tavut menee tietysti "TITTIDI DIT-TIT-TII!"

Jo on väsynyt keskiviikko. Alan pikkuhiljaa uskoa siihen tutkimustulokseen.
AIKAMOISTA Provoa Stadinarskalle, mutta arvatkaa mitä! Hän ei nyt titityile ollenkaan kilpaa vaan vakavana näppäilee vaan. Sairastunut? Voih? Jos olisin voimissani, niin värittäisinkin kivasti Titityyt!

SA
tylsä, hajuton ja mauton? :o
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Xiberia kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kyllä tuo reputtaminen on ihan yleistä. Mutta tottakai minuakin harmittaisi todella tuollainen Xiberiankin ajatuksen mukaan varmaan turha rahanmeno. Muttei tuota asiaa uusine tunteineen ja inssiajoineen ole kiusaksi kehitetty! Siinä on ihan se järki kuin kaikessa pääsykokeessa: töihin, naimisiin, saada lapsia, onnistua jossain harrastusksessa, armeija, koulutus...

Xibeä on vaikea ellei mahdoton lohduttaa. Se on vähän kuin huono golflyönti! On nolo olo kun muut näkee ja epäonnistuu lyönnissä, oma pelitulos menee huonommaksi ja hyvin usein vielä hyvä pallo hukkuu (esim. lampeen). Siinä ei ole mitään hyvää!

MUTTA SE EI TAPA vaan kyllä ymmärtääkseni vahvistaa! Ehkä tämä olisi lohdutus Xibelle.

...

Ja sen verran mä sanoisin, että kyllähän se palkinto (ajokortti) siten tuntuu vielä upeammalta kun sen kuitenkin saat ennen pitkää! Ei mikään helppo tunnu voitolta!
Osaat säkin joskus olla ♥

Ei tänään onneksi ole enää surettanut enää yhtään niin paljoa. Sain lainarahoituksen järjestymään, niin pääsen pian taas jatkamaan. Vähän jopa harmittaa se, etten tajunnut suosiolla jo ennen inssiä ottaa paria lisätuntia, koska oli mulla vähän epävarma olo siellä ratin takana.

EDIT: Soitin ajo-opettajalle, ja se alkoi heti varata jo uutta inssiä ensi viikolle! Arvatkaa vaan jännittääkö...

No niin, TÄMÄ oli tosi ihq palautetta, kiitos! Koetin asettua sinun hetkeesi, joka ei autokoulureputuksen jälkeen ole niitä aurinkoisimpia!!
Ja onneksi sitten olet jo selkeästi luonteesi mukaan täysillä asiaa eteenpäin viemässä! Vautsi vau. Kuulostaa hyvältä!

Eihän tässä ole lisättävää tällä erää, eihän!

SA
iltaviäst läht Turkkusse ja muuallekki gyllä fissiin
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Puhun just beaglekasvattajan kanssa :wink:
Mitäs puhut? ja oliko parempi puolikkaasi eilen Jokerit-matsissa?
Ei ainakaan mun tietääkseni, ihan työvaatteissa se oikealla bussilla tuli mua vastaan kaupalle.. Ja jos oli, niin hyvät sille.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Puhun just beaglekasvattajan kanssa :wink:
Mitäs puhut? ja oliko parempi puolikkaasi eilen Jokerit-matsissa?
Ei ainakaan mun tietääkseni, ihan työvaatteissa se oikealla bussilla tuli mua vastaan kaupalle.. Ja jos oli, niin hyvät sille.
Njees, sit vaan näin hänen kaksoiskappaleen telkasta :D
(1/4s kamera vilahti katsomossa ja toki näen silloin "tuttuja", liian vähän olutta olin selkeesti juonut)
Vastaa Viestiin