Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mikä OLISI autosi toiveväri?

Punainen tai -sävyinen
5
22%
Vihreä tai -sävyinen
5
22%
Sininentai -sävyinen
2
9%
Oranssi tai -sävyinen
1
4%
Ruskea tai -sävyinen
0
Ei ääniä
Keltainen
0
Ei ääniä
Hopea
1
4%
Valkoinen
0
Ei ääniä
Grafiitinharmaa
0
Ei ääniä
Musta
7
30%
Riemunkirjava (tosissaan!!)
0
Ei ääniä
Joku muu, mikä`?
0
Ei ääniä
Kulta
0
Ei ääniä
Samppanja
2
9%
 
Ääniä yhteensä: 23

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olisi varmastikin kiinnostava galluppi!

Eli kerro:

-Jos et omista autoa

-Oma autosi ainakin jollakin tarkkusasteella! Rekisteriä ei kannata ilmoittaa, mutta merkki, malli ja väri ja se mitä tykkäät siinä ja mistä et.
JOS ei kehtaa sanoa auton merkkiä, voi laittaa onko se pikkuauto vai keskikokoinen vai masturi vai kuorma-auto

-JA toiveautosi! Jos se on uusi Lada, niin ok, kaikkien ei tarvii olla Maserateja!

Minäkin laitan kohtapuoliin omia ajatuksiani!

EDIT: Olisi pitänyt arvata, että Kitinäkäyttöliitäntä ei kestä värejä äänestyskammassa! Aasi aaseilemaan siihenkin, tai tuskin maksaa vaivaa kyllä!

SA
Saaren Autoilija
Viimeksi muokannut Stadinarska, 10.10.2007 9:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
masa

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja masa »

Olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan pienellä dieselkipolla.
William Somerset

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

masa kirjoitti:Olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan pienellä dieselkipolla.
Näinhän se menee. Mulla ei ole koskaan ollut mitään pakkomielteitä mihinkään automerkkeihin, eikä sen puoleen hevosvoimiinkaan. Auton tulee olla sellainen että se palvelee käyttäjäänsä tarpeen mukaan. Mun tämän hetkiset tarpeet auton suhteen ovat selkeät (lähtökohta on, että mulla on täysi autoetu työn puolesta):

- Kuljettaa luotettavasti paikasta a paikkaan b
- On riittävän tilava että mukaan mahtuu perheen tavarat
- Peräkoukku
- Automaattivaihteet
- Ilmastointi
- Ja sen verran mussa asuu pieni vihreä mies, että bensan kulutus saisi olla sellainen siedettävä, vaikkakaan mun ei tarvitse bensakuluja maksaa omasta kukkarosta
- Siedettävä verotusarvo

Muutoin se on aivan sama mikä koppimopo perseen alla virkaa toimittaa. En mä siellä asu enkä nussi. Sen verran on tietenkin heti korjattava, että yksi fiksaatio on. Nimittäin Ford on jättänyt riittävän monta kertaa tien poskeen, että ihan heti en kyseistä automerkkiä alleni ota. Varsinaista toiveautoa ei ole, eikä tule. Onhan niitä joita tuolla katukuvassa näkee ja joista tulee sanottua jotain positiivisia kommentteja. Hallitus on meistä se joka on selkeästi enemmän kiihkoloisempi noiden autojen suhteen. Olen yrittänyt ymmärtää mikä niissä oikein viehättää, mutta en ole juurikaan päässyt asian suhteen selvyyteen. Ei hän ainakaan jatketta tarvitse. Puuttuu munat. Olen tarkistanut.
elco

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:Olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan pienellä dieselkipolla.
Minäkin olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan 6-litraisella V8:lla.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:Olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan pienellä dieselkipolla.
Minäkin olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan 6-litraisella V8:lla.
Onko totta??? Ei taida olla??? Mikä merkki? Jaguar?

Onko tää toiveauto??

Mä en oo viel keksinyt mikä mun toiveautoni on kun käyn jaakobinpainia vielä itseni kanssa (järki-haaveet)...
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
NuoriDaavid

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:Olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan pienellä dieselkipolla.
Minäkin olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan 6-litraisella V8:lla.
No näinhän se menee.
Smailer

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Smailer »

William Somerset kirjoitti:... Hallitus on meistä se joka on selkeästi enemmän kiihkoloisempi noiden autojen suhteen ... Ei hän ainakaan jatketta tarvitse. Puuttuu munat. Olen tarkistanut.
Voinemme siis todeta, että nykypäivänä naisetkin ovat varsin tietoisia autoista eivätkä todellakaan halua ajaa millään romuilla. Mitä nyt olen sivusta seurannut ... :wink: Onko sillä väliä? Ei minkäänlaista.
Ja siis minullahan on vaan kulkuneuvo, autot asia erikseen. :roll:
masa

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:Olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan pienellä dieselkipolla.
Minäkin olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan 6-litraisella V8:lla.
Nähtävästi aussilandian juomavesi pilaa potenssin, koska suomessa ajelit minillä.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Pieni sininen Fiat kuskaa minua paikasta toiseen, minulla on ollut auto heti siitä lähtien kun 18 täytin ja ilman sitä en osaisi elää.

Minimivaatimuksina on se että auton tarvitsee jaksaa kuljettaa minut + 1 matkustaja + kauppakassi.

Kiitos Suomen absurdin ajoneuvoverotuksen (tai siis sen laskentaperusteen) takia päädyin autoon jossa euromääräisesti on vero on pieni vaikka kooltaan isompi auto olisi tietysti käytännöllisempi. Eipähän ainakaan tarvitse maksaa valtiolle ylimääräistä veroa pelkästä merkistä.

Seuraava auto tulee muuten olemaan väriltään vihreä.
BettyB.

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Monipuolinen Audi A3 Sportback on uusi askel kohti yksilöllisyyttä ja urheilullisuutta. Siksi se on niin paljon enemmän kuin vain viisiovinen versio tutusta Audi A3:sta. Käytännössä lähes kaikki onkin suunniteltu uudelleen. Lopputuloksena on vauhdikas, tiloiltaan väljä ja ensiluokkaisen viihtyisä laatuauto, joka tarjoaa kaikilla osa-alueilla aina tekniikasta ja varustelustaan lähtien enemmän kuin mikään muu vaihtoehto tässä autoluokassa.

Oih, rakas pikkumusta kuljettaa minut päivittäin työmatkat köhimättä. Tänä aamuna joku Toyota-kuski päätti hieman pussatakin etupuskuria, peruttamalla/liukumalla keulaani liikennevaloissa. En edes vaivautunut ulos autosta, vaan luotin sedän sanaan jäljettömyydestä. Oikeasti uskon hänen halunneen vaan tehdä tuttavutta näinkin ihanan blondiinin kanssa :h: Parkkihallissa sitten tarkistin keulan, ja naarmutonhan se oli.
Peli on siis vuoden 2007 ihana, musta, automaattivaihteinen (tai no, onhan se tarvittaessa manuaalikin) Audi A3 Sportback kaikilla herkuilla.

Moponi on punainen. :h:
Herra Manala

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ajan punamustalla, 6.8 litraisella turboahdetulla V12:lla.

Valitettavasti vain värin lisäksi sekä litrat, sylinterit että turboahdin on jaettu kahden auton kesken.

Tällä hetkellä sellainen käytännöllinen, ei-ihan-utopistinen dreamcar olisi '08 (6.2l, 436hv) Corvette tehtaan alipainetoimisella tehoputkistolla, säädettävällä jousituksella ja 6-portaisella automaatilla.
Bliss

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ajan tylsällä perheautolla, uudehkolla punaisella VW Golf Variantilla. Turbodiesel. Kasvoton auto :)

60-luvun loppupuolen Mustang olisi se toiveauto, tai sitten tämmönen.
Ja autohan voi olla minkävärinen tahansa, kunhan se on musta.
Zeb

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Bliss kirjoitti:60-luvun loppupuolen Mustang olisi se toiveauto...
Muuten siisti mut tuossa on joku ylimääräinen linjat rikkova härpäke konepellillä.

Jotain tuommoista 60- tai 70-luvun hyväkuntoista eurooppalaista pikkusporttia voisin himoita, väri riippuu sitten ihan autosta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihreäsävyinen johtaa neljällä ja mustalla on kolme ja punaisella muistaakseni saman verran. Muut ovat aika tasaisesti. Oliko tuolla viitisentoista ääntä tällä hetkellä.

Valkoinen ei ollut vielä saanut ääniä, eikä hopea kuin yhden vaikka se on ollut hyvin suosittu! Mutta onhan se tylsä väri!!!

MUTTA SIIS mun toiveautoni on ollut lähes aina Jaguar. Aina se jotenkin herättää minut kun näen. VARSINKIN ne vanhat.

Niin hassu en tokikaan ole, että olisin hankkinut moisen! Mutta laitoin tämän siksikin, että minun ajatukseni toiveautosta ovat JOKA PÄIVÄ hiukan erilaiset.

Minä olen autohullu luonnonrakastaja ja ne asiat ei oikein liity yhteen aina.

Siksi ihailen Porscheja ja Ferrareita, mutta silti realistinen toiveautoni on Toyota Aygo tai Citroen c1 tai Peugeot 107 city.
Kulutuskin kaupungissa vain 4,5 litraa! Huisaa!

Ja nyt Italiassa on suureksi hitiksi tullut Fiat 500 Multijet, tosi söpöläinen pikkuauto, juuri tekstiä ja kuvia oli Tekniikan Maiilmassa joka ilmestyi eilen. EI RIITÄ Italiasta ulkomaille vielä!

MUTTA mitä teen itselleni, kun olen kovin huojuvaa lajia,siitä mistä autosta oikein pidän!
Rakastan autoja mutta silti kun järki voittaa niin ajaminen muskelimaasturilla arveluttaa kovasti.

No minulla on aina ollut sellainen auto, jolla on maailman paras massatuotantoautoista ajaa ja joka ei kuitenkaan poikkea niin paljon muista autoista ts. sitä autoa on kaduilla kyllä eikä maksa ylettömän paljon.Tai siis kaikki autothan maksaa paljon, mutta ei mikään typerä sikahinta. Olen rakastunut siihen(kin). Kuitenkin platonisella tavalla vaikka siinä onkin pakoputki sopivan halkaisijoinen. ÄÄh.

Mutta olen siitä täysin kumma tyyppi, että vaikka rakstan raksilla autoja, VOISIN siirtyä kokonaan julkisiin! Jotenkin se on niin leppoisaa ja kiva katsoa muitakin immeisiä.

Harrastuksiin meno sitten on se akilleen kantapääääää.

Minkähänlainen auto mun tulevalla tyttöystävällä on? En muuten valitse tulevaa vaimoani auton mukaan! EN VARMANA. Mutta jos se tulee treffeille kahvilaan Ferrarilla, saattaa kyllä Muffinssi mennä väärään kurkkuun!!!!

Stadinarska
hän jutskasi JÄLLEEN ja jutskasiko jälleen liikaa, kas siinä illan kysymys!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 11.10.2007 10:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21381
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Paras auto on ei autoa, eli nykytilanne.

Jos autoon haluaisin polttaa rahaa, niin joku luotettava harmaa toyota. Kai niitä saa piheinä ja nuhaisina diisseleinä?

Jos nyt unelmakärry pitäisi valita niin 2008 RS6 avant:
http://www.rsportscars.com/eng/cars/audi_rs6.asp

Perustelu: En jaksaisi omistaa kuin yhden auton, joten tuossa olisi kaikki tarvittavat samassa paketissa.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja ak »

Luin tietysti vaan puoli otsikkoa ja siltä pohjalta äänestin. No ei se mitään. Musta kuin musta.

Nykyinen on ruåtsalaistraktori mallia C30.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Väri: punainen Malli: maastoauto.

Just sopiva mulle niin värinsä kuin kokonsa puolesta. Mahtuu hyvin pari valtavan kokosta koiraa taakse, yhet yhdistelmävaunut, yksi lasten turvakaukalo ja vaikka pari muutakin pentua sinne takapenkille kiljumaan.

Kaupunkiajoon otan kyllä aina mieluummin ton kullankeltasen värisen Peugeot 206:sen. :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
nokkaelain

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ikinä en ole autoa omistanut. Lainassa on punainen -94 ZX.
ninnithequeen

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Valkoinenhan tuo. Ei hyvä. Ihan mikä vaan muu olis kiva väri.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:Olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan pienellä dieselkipolla.
Minäkin olen sinut miehuuteni kanssa, joten ajan 6-litraisella V8:lla.
Niin...sääää tosiaan olet Ausseissa! Luin blogiasi. On kyllä intressanttia. Itse olen ollunna myös siis loma(tennis)matkoilla ja ihastunut Ausseihin. Mut ei siellä autokanta ollut sen kummempi kuin Suomessakaan. Onkos tilanne nyt muuttunna kovasti?

Vai V8. Taitaa murista mukavasti! Mä joskus ajattelin, että REPÄISISINKÖ kun Hyundai Coupe 2,7 V6 on vissiin Suomen kaunein auto ja kuitenkin varsin halpa vee kutoseksi ja niin hyvännäköiseksi (38000). MUTTA järki voitti. Sitäpaitsi saisin finnejä kaupungissa kun taloudellisuusmittari näyttäisi kirkkaanpunaista!!!

Auto on huonoin tavallinen finanssihankinta mitä voi kuvitella, mutta sen tenho piilee juuri siinä ettei kaikessa asiassa saa olla järkeä!!

Aikooko Elco kenties tulla Junttilaan enää koskaan??

SA
Selosti Autoista
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stadinarska kirjoitti: No minulla on aina ollut sellainen auto, jolla on maailman paras massatuotantoautoista ajaa ja joka ei kuitenkaan poikkea niin paljon muista autoista ts. sitä autoa on kaduilla kyllä eikä maksa ylettömän paljon.kysymys!
Jos Hyundai Coupe on sun mielestäs kaunein suomesta saatavilla oleva auto, niin mua kyllä kiinnostaa siinä tapauksessa mikä on sun mielestäsi maailman paras auto ajaa massatuotantoautoista? Toyota Corolla? Lada Niva?
PerttiMakimaa

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Herra Manala kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: No minulla on aina ollut sellainen auto, jolla on maailman paras massatuotantoautoista ajaa ja joka ei kuitenkaan poikkea niin paljon muista autoista ts. sitä autoa on kaduilla kyllä eikä maksa ylettömän paljon.kysymys!
Jos Hyundai Coupe on sun mielestäs kaunein suomesta saatavilla oleva auto, niin mua kyllä kiinnostaa siinä tapauksessa mikä on sun mielestäsi maailman paras auto ajaa massatuotantoautoista? Toyota Corolla? Lada Niva?
Vastauksia nopeasti, arska.

Olen pidättänyt hengitystäni jo parikymmentä minuuttia.
Googlebot

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:
Bliss kirjoitti:60-luvun loppupuolen Mustang olisi se toiveauto...
Muuten siisti mut tuossa on joku ylimääräinen linjat rikkova härpäke konepellillä.
Ei se ole mikään "härpäke", vaan turboahtimen imusuuttimen suppilovahvero. Ilman sitä takajarrut eivät toimisi kunnolla lämmettyään.
Herra Manala

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Googlebot kirjoitti:Ei se ole mikään "härpäke", vaan turboahtimen imusuuttimen suppilovahvero. Ilman sitä takajarrut eivät toimisi kunnolla lämmettyään.
Olet väärässä. Takajarruilla on omat suppilovahveronsa lokasuojissa. Eikä oikeissa autoissa ole turboahtimia. Leikkiautoissa on.
Zeb

Re: Millainen ON autosi? Millainen OLISI toiveautosi?Värikysely!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Ei se ole mikään "härpäke", vaan turboahtimen imusuuttimen suppilovahvero. Ilman sitä takajarrut eivät toimisi kunnolla lämmettyään.
Olet väärässä. Takajarruilla on omat suppilovahveronsa lokasuojissa. Eikä oikeissa autoissa ole turboahtimia. Leikkiautoissa on.
Hähhähhää!! Siitäs sait! Turha ja ruma härpäke, just niin kuin sanoin! Älä sä Mustakikkeli yhtään aliarvioi mun autoexperttiyttä, oon katsonut kuule Top Gearia ihan yhtä monta jaksoa kun sä Sinkkuäidille Sulhasta.
Vastaa Viestiin