Turskaton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti: Runeberginkadulla on muuten hierontaliike Bliss. Tuttuja?
Nääh. Mä hieron vaan privana, ei mitään liiketoimintaa :P
William Somerset

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Mulla on joku pahemman laatuinen vika päässä. Ilmeni sen jälkeen kun muutin ’maaseudun’ rauhasta tänne pääkaupunkiseudun hulinaan. Ongelma on sellainen, että aina kun olen polkupyörällä liikenteessä, niin liikennevalojen kohdalla alkaa pään sisällä piipittämään. Välillä se on sellaista lyhyttä ja nopeatempoista piipitystä, välillä pitkään ja hidastempoista. Joskus se on sellaista nakutuksen omaista ääntä. Olen tulkinnut sen johtuvan siitä, että olen ollut rajattoman vittuuntunut vanhaan pyörääni ja aina kun ajoviiman ulina poistuu, niin vitutus ilmenee piipityksenä. Sitä en ole osannut selittään että miksi aina liikennevalojen kohdalla. Hankin eilen siis uuden pyörän ja koen sen olevan aivan sairaan helvetin hyvä. Ongelma ei silti poistunut. Mitä tässä nyt enää voi tehdä? Pelkään mielenterveyteni puolesta.
Savannah

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

William Somerset kirjoitti:Ongelma on sellainen, että aina kun olen polkupyörällä liikenteessä, niin liikennevalojen kohdalla alkaa pään sisällä piipittämään.
Kuuletko kenties muita ääniä? Näetkö vihreitä pikku-ukkoja tai vaaleanpunaisia elefantteja?
SaintJohnPerse

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Runeberginkadulla on muuten hierontaliike Bliss. Tuttuja?
Nääh. Mä hieron vaan privana, ei mitään liiketoimintaa :P
Ilmaiseksi?
Bliss

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

William Somerset kirjoitti:Mitä tässä nyt enää voi tehdä?
Aina pysähtyessäsi liikennevaloissa, kun tuo piipitys ja naksahtelu alkaa kuulua, ala suureen ääneen laulaa. Mikä tahansa kappale kelpaa. Vannon, että piipitystä ei enää kuulu ;)
Bliss

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti: Seksi?
Hyi mitä sä ajattelet :x
SaintJohnPerse

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Seksi?
Hyi mitä sä ajattelet :x
Olen mies. Daah!!111

Äh, pitäisi kirjoittaa juttu talviurheilusta 12-15 ikäisille. En osaa pissistä. Hankalaa...
masa

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

SaintJohnPerse kirjoitti: Äh, pitäisi kirjoittaa juttu talviurheilusta 12-15 ikäisille. En osaa pissistä. Hankalaa...
Pyydä nibalta apua.
BettyB.

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oijoi SJP, sun ja poplaritakkisen miehen eilinen kohtaaminen olis voinu olla kohtalokas!
SaintJohnPerse

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

masa kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Äh, pitäisi kirjoittaa juttu talviurheilusta 12-15 ikäisille. En osaa pissistä. Hankalaa...
Pyydä nibalta apua.
Ajattelin kyllä palstapissistämme Geetsua, mutta kyllä SetäMiehenkin apu kelpaisi.
SaintJohnPerse

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:Oijoi SJP, sun ja poplaritakkisen miehen eilinen kohtaaminen olis voinu olla kohtalokas!
Mutta se oli Tampereella. Siellä on muutenkin jotain hämärää. Vanhukset väkivaltaisia ja poliisit metroseksuaaleja...
masa

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Töllössä tänään:

http://www.telkku.com/tiedot?oid=35069497

Älä missaa.
SaintJohnPerse

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Runeberginkadulla on muuten hierontaliike Bliss. Tuttuja?
Nääh. Mä hieron vaan privana, ei mitään liiketoimintaa :P
Ilmainen mainos sulle.

http://www.hierontabliss.fi/
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Töissä on ihan vitun kiire, nyt vasta ehtii hengähtää ekan kerran. Syöminen ja kitinöinti sujuu tässä pikaisesti työn lomassa. Me likes :]

Mihin ketjuun pitää kirjoittaa, että saa typeriä yv:itä? Mä haluun kans! Jumalauta, jos se on joku idiootti, jonka mielestä naisten kuuluu pitää liettä lämpimänä, kun miehet sotii Travianissa, niin mä kyllä... Argh!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ajattelin kyllä palstapissistämme Geetsua, mutta kyllä SetäMiehenkin apu kelpaisi.
Oon oikeesti ihan paska pissis.
Googlebot

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

(Vielä) en laittanut aamulla pitkiä kalsareita ja jätin jopa kännykkävyökotelonkin kotiin. Taidan olla metrozegzuaali.

Nyt on kiva kun kännykkä unohtuu jatkuvasti kaikkialle ja se putoilee jatkuvasti povitaskusta lattialle räkspoks. Mutta mitäpä minä en tekisi tyylikkyyden eteen. Ehkä tämä edesauttaa uuden työsuhdekännykän saamista?
Vihtahousu

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Etkä sitten ruinaa mua kalialle joka päivä!!!1133+2
No enpä!!11! Ja jos et lähe, rupeen ruinailee sun tyttöystävää!
(No ei kai ny, mä en oikeastaan edes dokaa enää viikolla, ja sitäpaitsi on Hertsikasta Vuokkiin ja päinvastoin kyllä sopivasti matkaakin. 8) )
Koska muuttaisit, jos muuttaisit?
Be careful what you wish for, se on sellainen daiju että lähtee mielellään kalialle jutteleen kaikkee paskaa :D (jos nyt tää sen terveyshömppäys ei estä sitä dokaamasta..)

Muutosta ei vielä mitään varmaa, pitäähän vanhakin kämppä irtisanoa vielä joten muutto olis aikasintaan n. parin kk:n päästä, jos nyt tulee saumaa vaihtaa.
Googlebot

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Ihmettelen töissä ihmisiä joilla on tapana HAKATA näppäimistöä kirjoittaessaan, kuten tuo yksi tyyppi tuossa vieressä tässä samassa palaverissa. Varsinkin kirjoituksen lopuksi pistettä, välilyöntiä tai mitä lie lyödessään hän tuntuu ottavan vähän vauhtia neukkarin ovelta saadakseen iskettyä näppäintä mahdollisimman kovaa ja terävästi.

Onko kyseessä fyysinen aivovamma vai tavallinen henkinen epästabiilisuus? Hän ei kirjoita Kitnään, sen verran tiedän.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Miekin hakkaan näppistä ku viimistä päivää - kamala meteli kuuluu. En tiedä miksi ja olen yrittänyt saada sitä hillintään, mutta ei onnistu. Olen varmaankin epästabiili.

Kiitos osanotoista. En muistanut, että suru voi olla näin fyysistä. Jossain tuolla pallean ja sydämen tienoilla tuntuu sellainen tylppä kipu, joka välillä salpaa hengen. Vielä on vallalla myös epäusko - eihän näin voi tapahtua ja tämä on kaikki vain pahaa unta. Epäreilu maailma.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Googlebot kirjoitti:Ihmettelen töissä ihmisiä joilla on tapana HAKATA näppäimistöä kirjoittaessaan.
:oops: Mä en tiedä miksi, mutta hakkaan näppistä liialla voimalla. Mitä nopeammin kirjoitan, sitä kovempaa hakkaan. Yritän kyllä keventää painelua, mutta vauhdin kiihtyessä voima kasvaa. Voisiko syynä olla vanhanaikainen kirjoituskone, jolla olen hankkinut ensimmäiset kirjoituskokemukseni?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Googlebot

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Lolita kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Ihmettelen töissä ihmisiä joilla on tapana HAKATA näppäimistöä kirjoittaessaan.
Voisiko syynä olla vanhanaikainen kirjoituskone, jolla olen hankkinut ensimmäiset kirjoituskokemukseni?
Kuulostaisi hyvältä selitykseltä. Tosin en usko että kyseinen nuorehko tyyppi on koskaan edes nähnyt oikeaa kirjoituskonetta, ja toisaalta minä kävin aikoinaan peruskoulussa konekirjoituskurssin jossa käytettiin vanhanaikaisia mekaanisia kirjoituskoneita, enkä silti muista koskaan erityisemmin hakanneeni näppistä.

Emmätiedä. Aikamoinen mysteeri. Kyseinen näppäimistönhakkaaja on muutenkin vähän semmoinen säpsähtelevä ja äkkinäisesti eri suuntiin liikehtelivä terrieri, jonkin sortin ADHD-tapaus tjsp.?
William Somerset

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Savannah kirjoitti:Kuuletko kenties muita ääniä? Näetkö vihreitä pikku-ukkoja tai vaaleanpunaisia elefantteja?
Kyllä ja ei. Ei ja kyllä. Kyllä ja e-ei.
Bliss kirjoitti:Aina pysähtyessäsi liikennevaloissa, kun tuo piipitys ja naksahtelu alkaa kuulua, ala suureen ääneen laulaa. Mikä tahansa kappale kelpaa.
Tätä täytyy kokeilla. Ajan kanssa tästähän saattaa vielä aueta uusia uria tulevaisuuteen alá laulava talonmies Sepi Kumpulainen. Levyttäisin kappaleen "Mikä tahansa kappale".
masa

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

jeesusperkele, että ihmisillä on karmean näköisiä koteja, kun kattelee etuovea tai oikotietä omakotitalon toivossa. Siis aivan uskomattoman huonoja sisutuksia ja makuja.
Ja se sininen väri. Saatana. Se on jo 10 vuotta vanha muotiväri sisustuksessa. Älkää nyt vittu tunkeko niitä sinisiä kaakeleita, verhoja ja tapetteja murjuihinne!!! ARGHHH!

"täydellinen keittiöremppa tehty" = Tyyli kuin 67 vuosimallin kafi-asuntovaunusssa. Kaikki kaatopaikalle ja uutta tilalle.
BettyB.

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:jeesusperkele, että ihmisillä on karmean näköisiä koteja, kun kattelee etuovea tai oikotietä omakotitalon toivossa.
Oho! Ootko antanu periks ja olet yhteistä pikku pesää etsimässä? ;)
masa

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Oho! Ootko antanu periks ja olet yhteistä pikku pesää etsimässä? ;)
No olihan se nyt jo suunnitelmissa alusta lähtien, mutta mitään pientä pikkupesää en halua ostaa. Pitää olla tilaa, tonttia ja harrastetiloja riittävästi. 8)
Vastaa Viestiin