Turskaton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Seiskassa on katselmus Suurin Pudottaja kisailijoista.
Kemiläinen Sari on mun tuttu, oon siis melkeen sukua julkkikselle!
Enttu

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Ai Kuukuna ja Vihtis seukkaa ... onnea :h: ...

kurjuutta kummempaa tänne pohjoiseen lähiöön kuulu
Rouva Pupu

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kuka on kuukuna?
prosessi

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Mikäs sukupolven vaihdos täällä on menossa?
Me vaan kato vallotetaan tää mesta. Seuraavax tulee varmaan isi, joka saa raivarin ku se näkee mitä siitä on kirjotettu.
Ai sitäkö varten aloittekin prosessoida pikkuelukoita .. noniin. Ei vähä mittään. Kuhan kasvastatte lestadiolaiselal mentaliteetilla, kitinästä on vuonna 2100 hallussanne n. 99%.
Sitä varten just, mitä muita syitä tässä muka voisi olla. Mutta vuosi 2100 on kyllä liian kaukana, opetan mieluummin lampaat kitinöimään:

Kuva
prosessi

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

William Somerset kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Seuraavax tulee varmaan isi, joka saa raivarin ku se näkee mitä siitä on kirjotettu.
Sitten tulee isin ex-sihteeri ja sen jälkeen alkaakin kunnon sossupoke. Asiaa!
Jummalaut. Pitää äkkiä yrittää kieltää aseet maailmanlaajuisesti, tai olen vainaa alta aikayksikön.
Storia

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Storia »

prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Mistä hitosta täällä on kyse?! Pikkusisko, kuka? Nexie tai Lilo, jompikumpi juuri antoi Facebookissa äänensä mun puolesta sille, että "most likely to corrupt the minds of a young children". Notta pirähän sisko turvallisen välimatkan päässä :twisted:
BettyB.

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:Kuka on kuukuna?
Kuukuna olen käsittääkseni minä, mutta ei oo kyllä Dumista nurkissa näkynyt... Eikös se ollu kaakana?
Vihtahousu

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Kuka on kuukuna?
Kuukuna olen käsittääkseni minä, mutta ei oo kyllä Dumista nurkissa näkynyt... Eikös se ollu kaakana?
Häh? Mä kutsun naisyksikköäni Kaakunaksi. Muista en tiiä.
Herra Manala

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kuulehan nyt Vihtahousu. On tapahtunut maailman vääryys.

StadinArska raportoi, että olet harjoittanut piinaavaa, viiltävää ja pistävää koulukiusaamista perustamalla tällaisen viikonpäiväketjun SA:n viikonpäiväketjun jälkeen, joka on sitten menestynyt paremmin kuin SA:n oma vastaava ketju. SA on niin hapoissaan tilanteesta, että on joutunut alkamaan nillittämään privaatisti jopa sellaisille ihmisille, jotka ovat juuri saaneet kuulla ystävänsä poismenosta. Niin vakavasta asiasta on nyt kyse.

Ja koska kyse on näin vakavasta asiasta, lupasin SA:lle että otan sinut puhutteluun.

Kerrohan nyt Vihtahousu, miten näin on päässyt käymään? Minkä ihmeen takia kiusaat StadinArskaa tällä tavalla? Miten voit olla niin julma, että teet tämänkaltaisia asioita? Missä on empatiakykysi? Miksi kiusaat itseäsi vajaavaisempaa ihmistä tällä tavalla perinjuurin kieroilla tavoilla?

Etkö ymmärrä että SA kaipaa rohkaisua? Tällaisella käytöksellä sinä sen sijaan osoitat, että SA:n kirjoitukset tällä palstalla ovat yhdentekeviä, ja rohkaiset muitakin ihmisiä suhtautumaan SA:n kirjoituksiin välinpitämättömästi. Se on törkeää. Haluan sinulta täyden raportin ASAP tästä törkeästä teostasi. MIKSI perustit viikonpäiväketjun 6 tuntia sen jälkeen kun SA oli perustanut omansa?

Toivon että tulevaisuudessa ymmärrät, että SA:ta pitää ennemminkin rohkaista.
William Somerset

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

prosessi kirjoitti:Pitää äkkiä yrittää kieltää aseet maailmanlaajuisesti, tai olen vainaa alta aikayksikön.
Höpö höpö. Lyöt isoimmat kanuunat äitisi kouraan ja pyydät hänet mukaan kinkereihin.
Storia

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Storia »

Herra Manala kirjoitti:Kuulehan...
Päivän paras insight muotoiltuna verbaali helmikaulanauhaksi.
Ihanaa - tässä suhteessa Manalaan voi aina luottaa.
Pyry-Matias

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Storia kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kuulehan...
Päivän paras insight muotoiltuna verbaali helmikaulanauhaksi.
Ihanaa - tässä suhteessa Manalaan voi aina luottaa.
Ei se manalakaan ainaisesta perseennuolemisesta pidä. Korkeintaan tuntee myötähäpeää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:Oon nyt ollut s-postiyhteyksissä erään naisen cans joka haluis mahdollisesti vaihtaa kämppiä päittäin miun kanssa... nyt venaan sen replyä ja käyn tarkistamassa postini joka tunti, aika hullua. Mut se kämppä vaikuttais ainakin paperilla aika mun haluamalta, kaksio partsilla kauppakeskus Columbuksen vierestä. Vuokra tosin nousis parilla huntilla mutta neliöitäkin tulis 20 lisää, eli toinen huone.
'

Onks se venäinen? Jos niin vaatii puhdistusta, siellä voi olla jälkiä. Joo Vuosaari Port kutsuu kuiteskin, ymmärrettävää enikeis. Siellä on kyl vaikee mutukkiongelma, eikä ne oo niin kun aikasemman paikan sopeutuneet mutukit, vaan vastatulleita ja arvaamattomia käyttäytymiseltään, niitä pitää tarkkailla.
Ja pääset viimein metron viekkuun! On sinä lähellä pari hyvää räkälää.
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:Kuulehan nyt Vihtahousu. On tapahtunut maailman vääryys.
Vai että maailman vääryys, taidat vähätellä tilanteen vakavuutta. Luulen että kyseessä on intergalactinen konflikti josta selviän ainoastaan vetämällä kosmiset kännit mökillä viikonloppuna. Toinen vaihtoehto on että rakennan liiterin valmiiksi enkä ajattelekaan kitinää/SA:ta, voitte vapaasti valita kumpaan uskotte :wink:
StadinArska raportoi, että olet harjoittanut piinaavaa, viiltävää ja pistävää koulukiusaamista perustamalla tällaisen viikonpäiväketjun SA:n viikonpäiväketjun jälkeen, joka on sitten menestynyt paremmin kuin SA:n oma vastaava ketju. SA on niin hapoissaan tilanteesta, että on joutunut alkamaan nillittämään privaatisti jopa sellaisille ihmisille, jotka ovat juuri saaneet kuulla ystävänsä poismenosta. Niin vakavasta asiasta on nyt kyse.
Koska saatan joutua rikoksestani korkeimpaan (kitinä)oikeuteen, joten on paikallaan että vastaan syytökseen. Koulukiusausta en ole harrastanut sitten apukoulun, joten joudun vastamaan: Syytön. Ainoa mihin olen syyllinen on rinnakkaisen viikonpäiväketjun perustaminen, sitäkään en tehnyt terrorisoidakseni arskan mielenterveyttä, vaan oman ja toivoakseni myös muiden palstailumukavutta parantaakseni.

Ottaa niin saatanasti välillä kupoliin, kun jokaisen ketjun nimi on "otan pähkinän ja tungen sen perseeseeniperjantai, arska-täti tykkää kaikista", joutuu välillä ihan turhaan hakemaan siitä oikeeta viikonpäiväketjua ja siinä ilmaisevaa viikonpäiväsanaa. Esimerkkini ei nyt koskenut ainoastaan viikonpäiväketjuja ja Arskaa vaan myös joitain muitakin ketjua, jotka lähinnä ikiliikkujissa/paskanjauhanta/miitit-osiossa on ollut.
Etkö ymmärrä että SA kaipaa rohkaisua? Tällaisella käytöksellä sinä sen sijaan osoitat, että SA:n kirjoitukset tällä palstalla ovat yhdentekeviä, ja rohkaiset muitakin ihmisiä suhtautumaan SA:n kirjoituksiin välinpitämättömästi.
Toki hän varmasti kaipaa rohkaisua, aivan kuten Poikuus/Gattaca/yms.. Käsittääkseni on myös annettu palstalaisten toimesta ja useimpien mitta on täynnä. Niin kauan kun Arskan ajatustuotanto tulostuu näytölleni kirjoitusasultaan sekä sisällöltään sekavana pysyy turskan hajatelmat noressa osaltani.

Tälläistä tänään, huomenna taas samat jutut.
Zeb

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

swirl kirjoitti:Paha olla. Eilen illalla tuli suru-uutisia Norjasta. Joskus näitä kohtalon oikkuja on niin vaikea hyväksyä. RIP Isak, my friend :h:
Osanottoni ja jaksuja!
Chap

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

prosessi kirjoitti:Pikkusiskoni fanittaa huimaa, Chappia
Mystery method toimii aina synnytysikäisiin naisiin.

Miten kauan siskosi on ollut palstalla?
prosessi

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Chap kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Pikkusiskoni fanittaa huimaa, Chappia
Mystery method toimii aina synnytysikäisiin naisiin.
Vain jos siitä ei tiedä.
Miten kauan siskosi on ollut palstalla?
Eikö olekin kiusallista, että sinua fanittaa joku, jota et ole edes yrittänyt saada fanittamaan itseäsi?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jaaha. Yhteistyötä? No, olen tehnyt tosiaan oikean ratkaisun. En olisi arvannut enkä halua uskoa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

William Somerset kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Pitää äkkiä yrittää kieltää aseet maailmanlaajuisesti, tai olen vainaa alta aikayksikön.
Höpö höpö. Lyöt isoimmat kanuunat äitisi kouraan ja pyydät hänet mukaan kinkereihin.
Ja pikkuveljen kans, vai onx se liian sinisilmäne?
Herra Manala

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:Niin kauan kun Arskan ajatustuotanto tulostuu näytölleni kirjoitusasultaan sekä sisällöltään sekavana pysyy turskan hajatelmat noressa osaltani.

Tälläistä tänään, huomenna taas samat jutut.
Mutta kun vääryys!

Mutta kun koulukiusaus!

Mutta kun viikonpäiväketju oli jo!

Miten KEHTAATTE kirjoittaa tähän ketjuun, kukaan!

Jos vittu joku kaveri on kuollut, niin pitäisi olla sen verran tahdikkuutta, ettei mene VÄÄRÄÄN ketjuun purkamaan tuntojaan siitä, ettei SA:lle tule paha mieli! Asiat pitää osata laittaa tärkeysjärjestykseen! Ensin MUN ketjut, sitten kavereiden kuolemat!

Nyt alan laulamaan Juicen Ilomantsia vaihtaen sanan "Ilomantsi" tilalle sanan "avohoito".

Mikämikämikämikä avohoito! Mikämikämikämikä avohoito! Avohoito paratiisi on, voittaa, voittaa television!
masa

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vittupillujapuupalli. Tuli sitten käytyä mulkkaamassa yhtä taloa taasen.

200 000 euroa, ja käteen saa 100 000 euron remontin vaativan talon 70 kilsan päästä duunista. Upeeta ja mahtavaa asua pk-seudulla.

Voisittekohan pomot siirtää mun duunit vaikka turkuun. Siellä ois puolet halvempaa asua..
Bliss

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä lähden nyt saunaan. Ilmoitusluontoinen asia :P

Tulkaa joku herättämään mut sieltä parin tunnin päästä, jooko.
Herra Manala

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Korjasin juuri Competition Pro -joystickin että voin pelaa Commodore 64- ja Amigapelejä.

Tuli oikeesti aika seksiuros-olo kun korjasin tuon uutta parempaan kuntoon (vähemmän klappia ja herkemmin toimivat mikrokytkimet).
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Nip »

WHAT WHAT?

nyt nukkumaan
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Smailer

Re: Turskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Smailer »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Oho! Ootko antanu periks ja olet yhteistä pikku pesää etsimässä? ;)
No olihan se nyt jo suunnitelmissa alusta lähtien, mutta mitään pientä pikkupesää en halua ostaa. Pitää olla tilaa, tonttia ja harrastetiloja riittävästi. 8)
Ei muuta kuin rakentamaan sit vaan, niin tulee mieleinen (+ tietää mitä se on, miten tehty jne.). :wink:
Älä ny toisten tekemiin murjuihin mene asumaan. :D
Vastaa Viestiin