Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

MiiX kirjoitti:
StadinGay kirjoitti:ONKO UROS VAI KOIRAS? TUHMA TAHVONEN, SINULLA TULEN KYLLÄ PAREMMIN!
Oon oikee alfauros!
Pääset ehkä kohta mukaan Arskan ja Homopoyn treffeille.
Universaali disclaimer.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MiiX »

So Hard kirjoitti:
MiiX kirjoitti:
StadinGay kirjoitti:ONKO UROS VAI KOIRAS? TUHMA TAHVONEN, SINULLA TULEN KYLLÄ PAREMMIN!
Oon oikee alfauros!
Pääset ehkä kohta mukaan Arskan ja Homopoyn treffeille.
Se mulla on vähän yrityksenäki.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

MiiX kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
MiiX kirjoitti: Oon oikee alfauros!
Pääset ehkä kohta mukaan Arskan ja Homopoyn treffeille.
Se mulla on vähän yrityksenäki.
Vilpittömästi onnea! Kerro miten kävi ja millainen mekko homopoyllä oli.
Universaali disclaimer.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

arskalla ja Homiella oli perheriita, koska Homie oli alkanut kiinnostua MiiXistä. Homie päätti lähteä pois arskan luota. Ovella Homie kumartui sitomaan kengännauhojaan ja päästi samalla kauheen pierun. Tähän arska huusi olohuoneesta että "Turha enää lähettää lentosuukkoja!"
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

- Miksi sleazoid ottaa poseerausasennon kun salama iskee lähellä? - Hän luulee, että häntä valokuvataan.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MiiX kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
MiiX kirjoitti: Oon oikee alfauros!
Pääset ehkä kohta mukaan Arskan ja Homopoyn treffeille.
Se mulla on vähän yrityksenäki.
13. huippukokous pian edessä. Toivottavasti ei ole epäonnea...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Heissan.
Aamutuimaan ennen päivän LUKUISIA eri "rasteja" kirjoitan hiukan omalle ikiomalle rakkaalle palstalleni.

Luin viime postauksia. TIETENKIN kiitän niistä kovasti, mutta EN VOI olla puuttumatta asiaan, joka aina vaan on alkanut kimmeltää täällä: "Homopuhuminen".

Minulla on ollut hieman "skitso"-olo kun näitä hassuja runoja ja homojuttuja luen. Toisaalta ne naurattavat aivan hervottomasti, mutta toisaalta tulee niiden yksityiskohdista ts. yksilöivistä jutuista tosi yököttävä olo.
Miksi tämä homojutustelu on varsinkin Slea-Manalalla päällä? Ja Tixillä...
saattaa se olla sellaista "kiusantekoa", mutta mikä tarkoitus sillä on. Minä, joka olen kuitenkin muailmaa nähnyt eri kanteilta ja varsinkin ihmisiä "sen sisällä" niin voisin jopa uskoa, että he itse saattavat olla vähemmistömme edustajia. Tämä lähinnä siksi kun pitkittävät tuota "vitsiään". JOS olette homoja niin kertokaa se aivan selkeästi! Minä en pure: Olen aina sanonut, että hyväksyn kaikki ihmiset ominaisuuksineen, joita he itse eivät ole saaneet aikaan eli juuri homot, lesbot, biit (vaikka vain sellaisestkin, jotka ympäristö on hionut- ei olisi heidän vikansa), tummaihoiset, vääränkieliset, lahjattomat, vammaiset, vanhat, lapset, sairaat, henkisesti sairaat toki myös. Minulle henkilökohtaisesti on ollut jaakobin painia se, hyväksynkö mielessäni rikollisia ja ketkä niistä. Nimittäin ei sekään tie ole yleensä niin "itsehankittu" vaan omien olosuhteiden ja sattuman kauppaa ja köyhyyden ja lahjattomuuden yhdistelmää.
Ja jos joku on sadisti, niin kyllä hänellä siihen on geenit tai ne ilmentyvät jonkun sattuma-asian vuoksi tavalla, joita hän itse ei olisi halunnut.

Siis kaikki olisi inhimillistä. Sekin, että ihminen ei halua toiselle ihmiselle hyvää, vaan koettaa alasajaa sen monilla keinoin. Ja ihan huvikseen.

Mutta ongelmaksi eo. tulee vasta kun ne asiat ja jutut on vakavia.

Nämä eivät ole. Ainoa TODELLA vakava oli manalan tappouhkaus, jota Kitinässä ansiokkaasti pidettiin muutaman ihmisen puolelta hauskana ja siviilirohkeutta ei ollut muillakaan sanoa, että se on täysin tuomittavaa. Se on hyvin sääli ja vaikka se nyt varmaan sitten olikin sitä kuuluisaa sairasta huumoria niin se oli nykyaikaa ja ihmisen luonnetta kuvaavaa, ettei läheisistä oikeasti välitetä. Mitä tulee sitten konkreettisesti läheisiin niin se välittäminen on usein viran puolesta, ns. sosiaalista pakkovälittämistä, olen empiirisesti havainnut.

Noniin, taas tuli saarna. KOETAN vain välttää lähtemästä naisystäväni työleirille...ei maar, se on hauskaa yhteistoimintaa ja liittyypi nyt ihan kasviksiin... heh.

Niin, tää mun juttuni lähti Sleamanan ja Sohartin ihme-homo-jankutuksesta. Minusta vain on mahdollista että kun ne jatkavat tuota aina vain niin jokin siinä heitä kiinnostaa paljon. Ja se SAATTAA olla oma homoutensa? Tietääkö kuka ja vahvistaa?

MUTTA siis kiusantekona se LIENEE sitä vaan, että minut kitinäpersoonana koetetaan mustamaalata ja yhdistämään jotenkin ikävällä tavalla Homeboyhin. Toki olemme tavanneet jopa muutamia kertoja. Homeboyssä on muuten paljon "käyttämätöntä" älyllistä kapasiteettia. Hän on kirjallisesti lahjakas ja älyllisesti lahjakas ihminen. Mutta homo hän ei ole minun elämänkokemukseni mukaan missään mielessä.

Ja vaikka hyväksyn homot, en heidän kanssaan olisi ystävä enkä tapaisi juuri mistään hinnasta, koska en yksinkertaisesti viihtyisi seurassaan. Hyväksyminen on eri asia. Lesbojen ja Bin seurassa viihdyn, ellei Bi ole mies.


Tämä tähän.

VASTAAN VIELÄ kaikille henkilökohtaisesti.

Lähden NYT töihin ja päivään sisältyy hauskaakin, mm. tori ja sellaista. ja pikku liikuntakin. Ihan saatan olla elävä päivän jälkeenkin!


Molskis kaikille ja tytöille MOLSKISS


Toivoo

Lämpimän kesälauantainKuva värimestarimme, kitinäkuraattori ja ystävällinen neuvonantajanne STADINARSKA

P.S Eikö ole hieno krruunu, mutta tällainenkaan ei tarkoita sitä, että olisin Saminnarsku, jossa on narskua minun arvaukseni mukaan satakertaisesti maltilliseen Arskaan verrattuna.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pe: tapasin tädin Tampereelta. Pelattiin minigolfia Munkkivuoren radalla. Homeboy voitti 57 - 80. Röpötin keskaria pelin aikana. Pelin jälkeen läheiselle terassille vähäksi aikaa. Juteltiin niitä näitä. Eroaminen. Jatkoin keskarin juomista kaduilla ja kotona.

La: pussikaljoittelua serkkupojan kanssa Alppilassa. Myöhemmin join vielä raakana (!) Finlandia-vodkaa. :miitti:

Vitsi:

Grillikioskilla:

- Nakkisämpylä.
- Laitetaanko kaikki mausteet?
- Jätetään vähän muillekin.

Homeboy
suomussalmen mustikka
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Pe: tapasin tädin Tampereelta. Pelattiin minigolfia Munkkivuoren radalla. Homeboy voitti 57 - 80. Röpötin keskaria pelin aikana. Pelin jälkeen läheiselle terassille vähäksi aikaa. Juteltiin niitä näitä. Eroaminen. Jatkoin keskarin juomista kaduilla ja kotona.

La: pussikaljoittelua serkkupojan kanssa Alppilassa. Myöhemmin join vielä raakana (!) Finlandia-vodkaa. :miitti:

Vitsi:

Grillikioskilla:

- Nakkisämpylä.
- Laitetaanko kaikki mausteet?
- Jätetään vähän muillekin.

Homeboy
suomussalmen mustikka

Yleisesti kerrottakoon kansalle, että SA elää ja voi kohtalaisesti kuitenkin tai no...okay: SA voi aivan upeasti. Mutta ei voi liikaa hehkuttaa: saa Saminnarskun maineen!

Mutta kivasti menee. Elo jatkuu ja veri pysyttelee kierrossa suonissa ja monenlaisia asioita tulee tehtyä. En nyt jaksa mennä yksityiskohtiin. Listani koostuu peräti tavallisista ja ehkä sitten hieman epätavallisistakin asioista. Yhtä kaikki ovat terveitä ja hyväksyttäviä kaikki ja siksi Arska on iloinen ja vailla morkkiksia! :)

MUTTA MITEN VOIVAT ARSKALAISET? Olettehan kaikki Arskalaiset vielä minun tukijoitani? Nyt kun en ole ollunna erityisen aktiivinen täällä niin pakostakin iskee epävarmuus kuinka asia on! MINÄ EN OLE teitä unohtanna ja toivon että olette te tukijat uskollisia. Älkää sitten menkö joidenkin populististen manipuloijien ja alasajajien riveihin. Aivan käsittämätöntä mustamaalausta ja törkeyksiä tullut silloin tällöin. tOSIN VAIN SEN YHDEN toimittamina monilla nimillä. Se on naurettavaa ja absurdia kun SA on kuitenkin kiltti ja tavallinen ja rauhaarakastava.

Hetkinen, anteeksi, menin taas tälle linjalle kun en itsekään nyt ole varma kuinka tämän asian otatte. Pidätte sitä varmaan vitsinä kun esitän sen noin hassusti. Ei se ole tarkoitettu vitsiksi. Mutta kiva kun tukijoita on!


MITÄS ME ARSKALAISET!! Eikös niin, toivoo

STADINARSKA


Tässä seuraavassa vastauksia Homielle

Kiitos postauksesta! Vastaus tulee myöhässä kun touhuja joka puolella, mutta onneksi EHKÄ nyt tällöinkin ja silloinkin. Tai miten se nyt oli. silloinkin. Tai miten se nyt oli? :D

VASTAUKSET NÄIN!


Pe: tapasin tädin Tampereelta. Pelattiin minigolfia Munkkivuoren radalla. Homeboy voitti 57 - 80.

NO TÄTI OLI KYLLÄ UNIVERSUMIN HUONOIN MINIKOLFFFFAAJA! MUISTATKO KUN RÖKITIN SUA SUURINPIIRTEIN SAMANLAISIN LUVUIN ALKUKESÄSTÄ VAI KOSKAS SE OLI? MUTTA ERI RADALLA!

Röpötin keskaria pelin aikana.

EI HITTO VIE! TÄTISI ANTOI SUN TEHDÄ NIIN!!! KUN MINÄ PELASIN SUN KANSSAS OLIKS SE ALKUKESÄÄ,VAI KOSKAS SE OLI, NIIN EN SALLINUT MITÄÄN KALJAA JA PUSSISIKIN OLISIN MIELELLÄNI KIELTÄNYT HEHHEH.

Pelin jälkeen läheiselle terassille vähäksi aikaa. Juteltiin niitä näitä. Eroaminen.
Jatkoin keskarin juomista kaduilla ja kotona.

KADUILLA!! SAAT KIRJALLISEN HUOMAUTUKSEN!! (OTA RENNOSTI HOMIE VAIKKA MULLA TUKKA NOUSI PYSTYYN! ARSKALAISARSKA KUN EI MILLOINKAAN...NO ANTAA OLLA, MUTTA EI SILLOINKAAN... ÄH)

La: pussikaljoittelua serkkupojan kanssa Alppilassa. Myöhemmin join vielä raakana (!) Finlandia-vodkaa. :miitti:

NO KUULE HOMIE. NYT MÄ ALAN KAAVAILLA SULLE HAPPOISTA LEMPPARIA. TUOHAN KUULOSTAA NIIN HAPPOISELTA.

Vitsi:

Grillikioskilla:

- Nakkisämpylä.
- Laitetaanko kaikki mausteet?
- Jätetään vähän muillekin

TÄÄ OLI ITSE ASIASSA TODELLA HAUSKA!
HOMIE YLLÄTTI VITSILLÄ, JONKA TAJUSIN HETI JA ANNAN 9-

AINIIN, MUN ON RUNO TEKEMÄTTÄ SILLE YHDELLE KOJOOTTIHYEENALLE NIMELTÄÄN JAKKE-SLEA. JAKKE ON VIHJAUS SIIHEN KUKA HÄN TODELLISUUDESSA POMMINVARMASTI ON. ITSE NARSKUIN PARSKU.

NYT TYÖLLISEEN ILTALEIRIIN (SÄÄLIÄ SAA).
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Huomasitkos Arska tämän päivän viikonpäiväketjun ja mitä mielenkiintoista Dave siellä kertoili? TJEU.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Huomasitkos Arska tämän päivän viikonpäiväketjun ja mitä mielenkiintoista Dave siellä kertoili? TJEU.
Kiitos Houm kun ilmoitit. Juuri tätä toivonkin, mutta ei ole aikaa nyt katsoa koko viikonpäiväjuttua silloin. Jotakin se (vai onkos se lääkärin ammattijuttunsa vitsiä, toivon) purisee huoranotosta. Lääkäri??!! No oli mikä oli niin kyllähän se ihminen ainakin on kun kirjoittaa.

Kerro Houm siitä Daveasiasta se pääasia. Onko Arskasta asiaa jossain? Rakkaudentunnustuksia tai joitain tyhmyyksiä. Tuskin on kun enoo ollut aktiivinen nytten. Paljasta kiireiselle SA:lle!! Kerro myös muut tärkeimmät asiat taas Kitinästä (erot, suuret tyhmyydet, syntymät, rikastumiset, köyhentymiset, kuolemat, panot ja menot!! Kiitos.


TSADIN MUKAVIN MIES, JA TÄMÄ TARINA ON TOSI (tai osoittakaa mukavampi)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Okei. Dave oli Oulussa, tarjosi stripparille 500 e yhteisestä yöstä, strippari kieltäytyi. Tästä sitten debattia. Lisäksi vasemmistolaisuuden olemuksesta kiistelyä. Siis tuossa samassa viikonpäiväketjussa.

Muuta:

Asiakeskustelut: Kreikan lainat ja vakuudet. Offtopic: Suomen maatalous ja tuet maatalousyrittäjille.

Persujen viralliseksi englanninkieliseksi nimeksi The Finns.

Yleiskeskustelut: Tytöttely ja pojittelu, Ruoan kotimaisuus ja hinta, Joulunvietto (!).

Paskanjauhanta: viikonpäiväketjuja lähinnä, Pauli Vahterasta taas jotain.

En ole huomannut Arskasta mainittavan missään.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olen päässyt SA:n sanomiin. :dream:

Andy Warhol oli oikeassa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:Olen päässyt SA:n sanomiin. :dream:

Andy Warhol oli oikeassa.
UNELMASTA VIHDOIN TOTTA!
TAAVETTI-DAVE PÄÄSI VIHDOIN STADINARSKAN SANOMIIN!

"Olen niin iloinen, nyt tuntuu niin hyvältä, aivan kuin uudelleensyntyisin", sopersi Dave selkeästi liikuttuneena saamansa yllättävän kunnian jälkeen.

Mutta Arska osoitti jälleen suuruutensa, paitsi rahvaan osallistumisena hienon median loisteeseen, myös haastetteluumme. Seuraavassa Arska vastaili rennon asiallisesti varsin kauniina syyspäivänä jahtinsa vierellä:

"Mukava, että olet iloinen ja kiitollinenkin, ystäväni! Kyllä vaan olisit aikaisemminkin päässyt tänne ja huomioon keskipisteeseen.

Hassu juttu kun äsken rekkautuessani kirjoitin oikeasti sadistarska...

hymähdin, että JOS JOKU teistä olisi tuon nähnynnä, mutta onneksi ei

SE ON TAAVETTI hiukan niinkin, että kun olet rikas niin saisit hiukan maksaa Sanomiini pääsystä, mutta se nyt on kuitenkin vielä ilmaista.

Olisiko euro per pano hyvä maksu?

Ja panit tähän, että Andy Warhol...ai anteeksi, ethän sinä raasu päässyt panemaan, kappas kun käytin väärää verbiä... ETKÖ OLLUT STIPPARILLE tarpeeksi kaunis mies? Tsadinarska ei kyllä ilotyttöön pane mitään, ei rahaa eikä patukkaa.

Stadinarska on LUOMU ja saa luomusti kun saa ja onneksi saa vaikka syksy vasta saakin taas. Ja rakastaa luomutissejä koosta huolimatta. On hän niin salliva rska!

Mutta KERRO DAAVETTI, mitä tarkoitit Arska Warhollin oikeassa olemisella?

Olenko minä Antti Warholli?"


---------------------------------------------------------------

Arska pani taas parastaan siis haastattelussa. Toimittajat näkivät Arskan taas olevan elementissään vaikka Arskan vastauksissa näkyi ehkä liikaakin Arskan hersyvä huumori. Sanoi hän vielä viimeiseksi sanoikseen, että "panin parastani, ainakin veneen katon alla. Huhhuh meidän johtajaamme, Arska suurta!

STADINARSKAN SANOMIEN JA VARMOJEN VASTAUKSIEN TOIMITUSKUNTA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastailen tässä tuohon Andy Warhol-juttuun.

AW lanseerasi aikoinaan idean, että tulevaisuudessa jokaisella on mahdollisuus olla 15 minuuttia julkisuudessa. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Vastailen tässä tuohon Andy Warhol-juttuun.

AW lanseerasi aikoinaan idean, että tulevaisuudessa jokaisella on mahdollisuus olla 15 minuuttia julkisuudessa. :wink:
Ou, kiitos! Sinä se oot luotettava kun Dave ei vastannut. Eit kai tätä muutkaan lukijat voi tietää, MUTTA MISTÄ sinä tällaisenkin tiesit? Katsoitko nettiä? Mulla ei oo ikinä ollut mielenkiintoa johonkin Anti Warholliin. Mutta oikeassahan äijä oli ja Davekin sai sitten edes multa. Siis huomionosoituksen.

Kiitos siis, kirjoitan enemmän Sanomiini kunhan ehdin. On nääs vapaapäivä ja ...ikäänkuin päivä varattu tekemisille. Matkaan käy "orjan" tie :D

Ai ja Homeenpoika! JOS VAAN viitsit taas kerätä, mitä täällä Kitinässä tapahtuu ja kaikki ne mielenkiinnot! TAI JOKU MUUKIN SAA kertoa minulle. Homeboy on vaan luotettavin ja itseasiassa myös erittäin selkeä kirjoittaja. AIniin mun piti laittaajo aikaisemmin että näin taas Homeboyn vajaantunnin tässä palatessani omista aioistani ja siirryin Homeasioihin eräässä nimeltämainitsemattomassa pikku ruokalassa. Home oli hiukan omissa maailmoissaan (hehheh älä suutu) mutta tapaaminen meni oikein sovinnollisesti ja hyvin. Home varmaan hermostui kn mä en innostunut röpöttämispaikasta. Mun kun piti viel ajaa autolla tunnin päästä noin 100 km.
Mutta tietopalvelusta: Minä luen sujuvasti siitä mikä kiinnostaa, ja sitten vaan katson postaukset jos katson! Kätevää.

Kiinnostukseni aiheita ovat: Elämä ja yksityiskohdat yleensä, yhteenmenot, erot, rakastumiset, syntymät, kuolemat, panot ja köyhyydet ja rikkaudet ja autot ja urheilu ja taudit ja sairaudet ja parantumiset ja seksi ja erotikka ja uudet miitit ja Arskastakerronnat tietenkin ja matkat ja suuret typeryydet. Mutta ei oikeastaan typerät spekulaatiot taloudesta, kun täällä katsotaan vaan omaan peiliin eikä kirkkohistoriaa eiä uskonnon filosofiaa eikä mitään tekotaiteellista eikä mitään yksinkertaista kännäystekstiä peruskoulutyyliin, ei sitä, eikä mitään tylsiä juttuja. Kyl te tai sä tiedätte. Eikä muasti inspiroi vauvanhoitojutut tai lapsien tekemiset tai harrasteissa pakosta oleminen, vaikka lapsista ja ainakin vauvoista pidän kovasti muuten. Jos asiallista vauvanhoitoa tlee ilman omaa narsistisa otetta niin saa tulla. Sitten OIKEASTI narsistisia blogeja ei saa laittaa ja itseään oikeasti täynnä olevia. Mutta vaikka home et ole kiinnostunut autoista, laita heti jos sleamanala on hankkinut uuden Jaggen. Sen se kuitenkin panee. Siis sen tiedon. Kenties sitäkin. Yäk mua , tää on SA:ta typerimmillään. Ja SA ei ole oikeastaan ollenkaan typerä eikä lapsellinen vaan sisältä vakava ja pane vain hauskaa kuorrutukseksi. Ohoh. Siis ihan oikeasti, ootteko laittanut likkakaverin tisseille kermavaahtoa! Suosittelen. Joku sanoi että olisin lihonnut ja sanoin että se johtuu mun tyttöystävän tisseistä.

Ihmisarvo täällä Kitinässä on aina ollut nolla ja siksi en oikeastaan halua kuulla mitään ihan tyhmyyksiä, muistatko mitä saatan tarkoittaa.

Laita siis heti myös jos se Dave on vihdoinkin saanut (eikö se ole enää naimisissa muuten), mutta jos Gat on saanut niin viitsitkö alkupostauksessa kehottaa minua sitomaan itseni vöihin järkytyksen tulon estämiseksi. No eihän Gat nyt ketään voi saada. Ehkä sille riittää, jos pääsee vahingossa tunnustelemaan olkapäätä (olen vieläkin katkera)


STADIN KYLLÄTETIEDÄTTEKUKASTADIN TURHASITÄONPANNA TAIEISITÄTURHAOLEPANNA SEOLISIHYVINKANNATTAVAAMONINTAVOIN MUTTA EI KANNATASANALLISESTIMAINITAKUNKAIKKISENTIETÄÄ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tuon AW:n väläytyksen vaan muistan jostain.

Viime aikojen tapahtumia:

Yleiskeskustelut: Tytöttely ja pojittelu, Ruoan kotimaisuus ja hinta, Influenssarokottaminen

Suhteet: Parhaat lahjat

Paskanjauhanta: Sitä samaa, vp-ketjuja lähinnä, ninni kertoi kaverinsa (Nuutti) kuolemasta

Miitit: uusi miittiketju by Elppis

13. HB & SA-tapaaminen todella. To 1.9. eräässä Hesburgerissa.
Keskustelunaiheita mm.:

- Kitinäläiset
- Raha
- Linkola
- Kuolema
- Kuulumiset

P.S. Palstalapsen 4-vuotispäivä lähestyy... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

VASTAUKSET HOMEENPOIJAAN VASTAUKSIIN:
Homeboy65 kirjoitti:Tuon AW:n väläytyksen vaan muistan jostain.

Muistat vain jostain AW-väläyksen! Huhhuh. Sä oot varmaan ainoa noin hyvin muistava, ainakin Gitinässä.

Viime aikojen tapahtumia:

Yleiskeskustelut: Tytöttely ja pojittelu, Ruoan kotimaisuus ja hinta, Influenssarokottaminen

Nojoo, onks nässä kiinnostavaa vai sitä samaa... :P

Suhteet: Parhaat lahjat

Ohoh, oliko joku saanut leikkimopon? :D

Paskanjauhanta: Sitä samaa, vp-ketjuja lähinnä, ninni kertoi kaverinsa (Nuutti) kuolemasta

Kerro paremmin vielä noista vkpäiväkedjoista!
Voi Ninniä, mutta siis kaveri eikä poikakaveri. Ninnille terveisiä ja osnotto. kaverin kuolema pysähdyttää.

Miitit: uusi miittiketju by Elppis

AIJAA, täytyy kattoa!

P.S. Palstalapsen 4-vuotispäivä lähestyy... :wink:

TAIVAS VARJELE MITÄ SITTEN TULEE!!! keksitään jotain värikästä
MUUTEN STADINARSKALLA ON MATALALENTOA, TARKOITAN SIIS KAIKENLAISTA ETTEI AIKA RIITÄ, MUTTA OLEN SAANUNNA AIKAANKIN.

TÄMÄ TÄSTÄ. PIKKU LOMASELLA OLEN NYT MUUTEN IHAN TUOLLA LAHDEN POHJOISPUOLELLA...

VOIKAA KILTISTI

TOIVOO JOHTAJANNE
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Homeboy65 kirjoitti: P.S. Palstalapsen 4-vuotispäivä lähestyy... :wink:
Onko teillä Arskan kanssa lapsi?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

NuoriDaavid kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: P.S. Palstalapsen 4-vuotispäivä lähestyy... :wink:
Onko teillä Arskan kanssa lapsi?
Palstalapsi= tämä ketju. :wink:

Arska. Ei noissa em. yleiskeskustelujen ketjuissa niin kiinnostavaa ole.
Vp-ketjuissa sitä samaa lähinnä, popula kertoo arkielämästään.
29.8. ma vielä keskustelua prostituutiosta ja 5.9. ma keskustelua urpiaisen ja Hämiksen kielenkäytöstä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: P.S. Palstalapsen 4-vuotispäivä lähestyy... :wink:
Onko teillä Arskan kanssa lapsi?
Daavid Nuorinen hyvä!

Huomioittehan, että Stadinarskan sanomien ilmoitushinnoittelu on muuttunut alkaen 1.9.2011.

Pahoittelemme, jos tiedotus tästä on teille ollut puutteellinen. Parannamme viestintäämme, mutta juuri nyt olemme olleet kovin kiireisiä.

Kiitämme Ilmoituksestanne ja postauksestanne. Jokainen ilmoituksemme ja postauksemme SA:n arvostettuihin ja vanhoihin sanomiin vie maailmaa osittain ta...eenpäin. Kiitos sinullekin, että tuet yhteistä hyvää, sillä jokaikisestä postauksesta laitamme 0 - 1 centtiä hyväntekeväisyyteen ja loput tilitämme kokonaisuudessaan lyhentymättömänä pahantekeväisyyteen.


Postauksenne hinnoittelu on uusien ehtojen mukaan seuraava:

Pirusmaksu 17 euroa (huomaa edulliset rintamme)

RANKA ISTU SOSUUS

Ilmoituksenne sisälsi tietokoneanalyysimme mukaan herjanheittoa. Ymmärrättehän, että kiireisenä ja tehokkaana aikanamme emme voi hyväksyä leikinlaskua virallisella palstalla ilman sanktiota.

Tuomarina herjamaksussa on tällä kertaa mr. Good ArskaGod ja on päättänyt seuraavaa:

Luokittelemme herjanheittonne luokkaan a5647 eli lievään herjaluokkaan.

Siitä sanktiomaksu on vain 25 eur ja saatte siitä 10% erikoishinnalla vielä tämän kuukauden eli hintanne on vain 27,50 eur.

Pyydämme suoritustanne 44,50 mahdollisimman pikaseksi.
HUOMIO, tietokoneemme antaa ilimahällyytyksen, ja ilmoittaa nimenne kohdalla, että maksua ei voi suorittaa luonnossa SA:n pikku sihteereille, ettekä te siinä millään onnistuisikaan koneen mukaan.

Stadinarska huolehtii kyllä kullistaan pikku sihteereistä.

Tehkää siis pano vain ja ainoastaan SA:n rahasäiliöön nummero 2322265-112 112

Suosittelen nopeaa pikapanoa, että ei suorituksenne menisi sähläilyksi.

SA:n rahasäiliö antaa näet ihan jokaiselle!!


VASTAUSOSIO:

Olisin muuten epäillyt, että palstalapseni olisi sinun pimperosta, mutta kun et olle saanut nyt niin se on haikaralta tää palsta kai.

Ystävällisin perveisin terveisin

STADINARSKAN SANOMAT JA VARMAT MAKSUT - KETJU


Yliohtaja, Kalifi Arska Stadin

Toimituskunta:

Kitinän kaikki osanottajat mihinkään katsoen, eikun katsomatta.
Kiitämme erityisesti Homeen poikaa esimerkiksi luotettavasta tiedottamisesta, mitä Kitinässä tapahtuu. Se on uusi palvelumme, että kannattaako muita palstoja lukea.No ei tosiaankaan kannata. Lue sinäkin vain Stadinarskan kodikasta ja antavaa palstaa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

arska lääkärille:
Pitäis saada itselle rintakarvat!

Lääkäri:
Hiero vaseliinia rintaan.

arska:
Jos se tehoais, niin mulla olis perseessä jo poninhäntä!!!
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sleazoid matkusti Hampuriin ja meni bordelliin.
- Saisiko 50 eurolla jotain?
- Voit mennä tuonne kulman taakse vetämään käteen.
Sleazoid teki työtä käskettyä. Sitten hän tuli takaisin ja kysyi: "Tännekö piti maksaa"?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:arska lääkärille:
Pitäis saada itselle rintakarvat!

Lääkäri:
Hiero vaseliinia rintaan.
!!!
Hyvää päivää Kitinän väki.

Noin yhtäkkipäkkiseltään ei ole muuta sanottavaa, että elossa ollaan ja ihan mukavasti mennyt. Sellainen syyssuvantovaihe, jossa hyvät ja huonot asiat maltillisesti ui keskenään ei-upottavassa liemessä.

Ou, on mussa jonkinverran runomiehen vikaa niin sanoakseni.
Suomi-Ruotsi maaottelu ollut. Upea tunnelma oli,siellä oli Arskakin tietenkin.

Nää ihmevitsit mitä sleamanakin pani... Tosin en kyllä oikeasti muista enkä enää tajua mistä nää typerät, osin iljettävät jutut, on saanut alkunsa. En nyt ole liian totinen. Totinen olin silloi kun mana puhui kuolemantoivotuksesta ja kehotti minua menemään sillätavalla pois. Nämä runot ovat harmittomia, ainoa "haitta" lienee, jos joku ottaa niitä tosikseen vaikka mitäs väliä silläkään on kun en ihmisiä livenä edes näe niinkään. Silti tulen näkemään, se lienee varmaa.

En millään keksi hyvää vitsirunojuttua slealle. Äh. Sori. Ovat liian typeriä ja mulla on itsekritiikkikäyrä korkealla.


STADIN PERHANAN HAUSKA STADILAINEN ARSKALAINEN

no mikä hänen tittelinsä oli... pssst.. sehän on se meidän tirehtöörimies...se väritirehtööri, oppinut hieno mies... vuoden kitinäläinen tittelin omistava forever...oikea jaguaarimies! MURRR

Kuva
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Seuraava postaus taas tähän ketjuun stadin slangilla. Siis minulta.

Vitsi joka toimii parhaiten alkukielellä:

- I'm perfect.
- You are nobody.
- Well, nobody's perfect.

Täytyy mennä kertomaan faijalle että hänen kännykkänsä on löytynyt.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin