Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 17.05.2019 12:23 Käsitätte väärin.
Tarvitset elämääsi avaruuslennoista kiinnostuneen pystytisumisun, joka on rietas, mutta siveällä tavalla, ja romanttisen rakastunut sinuun.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Voin minä Gat edelleen soitella. Sillä ehdolla että olet kohteliaampi. Mutta jos olen kertakaikkisen tylsää seuraa niin ei sitten ja kivat sulle. Minulla on muitakin ihmissuhteita...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 17.05.2019 18:48
Gat kirjoitti: 17.05.2019 12:23 Käsitätte väärin.
Tarvitset elämääsi avaruuslennoista kiinnostuneen pystytisumisun, joka on rietas, mutta siveällä tavalla, ja romanttisen rakastunut sinuun.
Surullista,että itse asiassa tunsin juuri tuollaisen ja olipa söpö. Juuri tuota ja paljon enemmänkin. . Ehkä kuvittelin liikoja jo kirjahyllynsä katsottuani. Samoja kirjoja ja musiikkia kuin minulla ja vielä Kama Sutra. Pääsin pariin kertaan " "huoneellekin", kuten pohjalaasittaan sanotaan, Heräilin Kate Bushin biiseihin..

Kun sitten kävi kuten minulle aina.. olin melkein kaksi vuotta kanttuvei, vaikken silloin vielä juopotellutkaan. Luulin että sen pahempaa kipua ei voi ollakaan, ja lopulta onnittelin itseäni,että olen vielä hengissä. Tuota ei kukaan ymmärrä. Ainoa kerta kun luulin kelpaavani perheen ulkopuoliselle, vieläpä naiselle ja ehkä jopa romanttis-seksuaalisesti. Menetin kaiken uskoni siihen. Luulin ettei mikään voisi sattua enemmän, Myöhemmin paska osuikin kunnolla tuulettimeen muista asioista,

Virhe saattoi olla minut. En silloin vielä neitsyenä uskaltanut yrittääkään lifttoffia ja haliittua splashdownia. Kuitenkin naisillakin on kuulemma "tarpeita"

Salaa nauhoitin viimeisen puhelun jossa "sinähän se olet sanonut että ollaan vain kevereita. Sitä sinä olet jankuttanut ja jankuttanut". Luulin, että niin pitääkin tehdä siweyuden takia ja jos siinä olen minä..

No, opinpa häneltä tupakoinnin, eli terkut vaan Annelle.

Homielle,etä pyhelimeni on kiinni, koska en ole viitsinyt ladata sitä. Voi kyllä olla "boy loses boy"-tilanne.

"Kohteliaisuudesta", että jatkossa sanon sinun arkijuttuihisi vain "jaksamista".
Viimeksi muokannut Gat, 19.05.2019 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattis. Näistä meidän keskusteluista. Ollaanhan me muustakin puhuttu kuin arkijutuista: politiikasta, uskonnosta, eläinjutuista, musiikista, kirjallisuudesta..
Arkijutuista että suurin osa ihmisistä vaan rajaa elämänsä arkeen, yksityisyyteen ja osakulttuureihin. Tämä taitaa koskea myös ns. sivistyneistöä.
Minulla on muitakin ihmissuhteita. Kun heidän kanssaan juttelen se on aika järjestään arkijuttuja, kuulumisten vaihtoa tms. Heidän mielestään se on OK. Minusta se on OK.
Jos sinulla on asenne että haluat puhua melkein vaan Tärkeistä ja Vakavista asioista niin: 1) sellainen on kovin poikkeuksellista ja 2) sinulle ei taida löytyä helposti Nobel-palkittuja raskaan sarjan painijoita keskustelukumppaneiksi.

Mm. kapakoiden small talkista sinulla on myös väärä käsitys: kysytään, vastataan, väitetään. Tarkoitus ei ole lisätä kenenkään tietomäärää. Tarkoitus on luoda viihtyisä, yleismukava ilmapiiri jossa jokainen voi feel relaxed,
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niin ja sinulla on noita ongelmia. En minä niihin paljon osaa sanoa, tuntuu että vaikka yrittäisin olla myötätuntoinen, se olisi vain lässyttämistä. Ikävä juttu. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homie. Ymmärrän ja olen kiitollinen, jos ja kun yhteydenpitosi on ollut minua hengissä pitämiseen viime aikoina. Kuitenkin samat arkijutut olet deja vuna jutellut jo vuosia sitä ennen. Samat asiat joka päivä. Ja minä yritän, yritän sanoa niihin jotain, ehkä liikaa puhuen.. asioista jotka leikkaavat omaa arkikokemustani. (Toissapäivänä muuten minäkin påskoin housuuni, kahdesti minäkin. Solidaarisuutta, käytännön myötäelämistä tai siis löysä vatsa..) Ja huomaan, että voi puhua yleisasioissakin vain asioista, jotka ovat sinulle tuttuja, ei toisinpäin minun kiinnostuksistani. Minä siis ponnistelen vastatakseni ja rajoitan aiheitani, sinun ei kai tarvitse.

Kun olet ehkä tajunnut, etten olekaan tappamasssa itseäni, olet soitellut monta kertaa päivässä, bussipysäkeiltä. Ja taas samat arkitarinat sinulta. Luultavasti sinäkin tarvitset juttukaveria.

Jos saan kännykkäni ladattua, niin voidaanhan jatkaa. Hyvä kun sinä maksat ne puhelinlaskut. Sinä raportoit ne iänikuiset ja minä sanon "jaksamista... sitten kerrankin minä selostan yhtä yksityiskohtaisesti jokaisen kaupassa ja paskalla käyntini. Deal. (tuossa piti olla kysymysmerkki, mutta huomaan tupakalla vahingossa sulattaneeni sen usb-näppäimistön napin. Pitänee ostaa taas uusi). Suuret kipuni olen sinulle jo moneen kertaan sanonut, sinullehan soitin heti äitini kuoltua.

Olet ilmeisesti seuraa vailla sinäkin, mutta jo kuten ennen äitini kuolema ärtyneenä sanoin: Ei minusta ole sinun tukihenkilöksesi. Ja joo ei jonninjoutava asia tue ainakaan minua.

Joten eipä ole sitten paljoa puhumista. Vai keskustellaanko uusista kuulentosuunnitelmista. Artemis ja Gateway.

Mitä olisin tarvinnut, olsii vaikka maksullinen siivousapus siellä maallai. (Olisit saanut paljon rahaa sun mitoilla). tai edes että olisit tullut vieraaksi Varkauteen, silloin minä vain matkalippusi maksaen.

Sinun luoksesi kutsuitkin minut, mutta oieasti eksiysin jossain Haagassa, ja sinullakaan ei ole tietoa pysäköintipaikoista eikä oikeastaan reiteistäkään, eli edes mitä viitoissa lukee. Ja minulle olisi liikaa stressiä yöpyä vieraan luona.. Äläkä taas uudestaan selosta asiaa, ei se niin simppeliä ole. Et tajuu jos et itse aja.

No niin, laskut ovat vieläkin avaamatta ja pitäisi peseytyäkin ennen huomista hammaslääkäriä. Olutkin taas lopussa. Kämppä lähestyy taas kaaosta jo parissa päivässä. Ylivoimaisen vaikeaa tässä tilassa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nuo arkijutut. Kyllähän minulle arjessa jatkuvasti tapahtuu uusiakin juttuja ja olen kertonut niistä. Olen huomannut että aika usein niin jopa huvittavat sinua. Minä kun en kerta kaikkiaan voi sille mitään että minua ei kiinnosta avaruus, tiede ym. jutut. Jos yritettäisiin kartoittaa jotain uusia keskustelunaiheita jotka kiinnostavat molempia?

Arkijutuista vielä että muistutan miten muut ihmiset suhtautuvat niihin. Miksi ihmiset keskittyvät kommunikoinnissaan lähinnä kevyisiin aiheisiin? Koska he tarvitsevat kevyitä ja kepeitä juttuja hengittääkseen...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat: ihmisten mielenkiinnon kohteet ovat erilaisia.Itseäni kiinnostaa tiedejutut, mutta luultavasti avaruuslentojuttusi eivät kiinnostaisi. Opiskelin siis alun perin fysiikkaa, ja mm. teoreettinen fysiikka, kosmologia ja matematiikka kiinnostivat. Jossain avaruuslennoissa taas ei ole tapahtunut kehitystä 50 vuoteen, boring. Vähän on pehmennyt ajattelu sittemmin. Eikä minulla olisi asiasta kiinnostuneille mitään sanottavaa em. aiheista.

En taida olla loppujen lopuksi kovinkaan matemattisesti lahjakas. Siinä missä fysiikan pääsykokeesta sain toiseksi parhaat pisteet, matematiikkaa en olisi päässyt opiskelemaan pelkillä pääsykoepisteillä. (En tosin valmistautunut mitenkään, mutta eivät varmaan muutkaan - sisäänpääsyraja oli hyvin alhaalla.) Jotain matematiikan pääaineopiskelijoiden kursseja kuitenkin suoritin huvikseni, algebraa ja lukuteoriaa.

Lukiokaverini, opiskelukaverini (ja sittemmin graduohjaajani) kommentoi, että armeija pilasi minut. Ekana opiskeluvuonna ennen sitä tein n. kolmasosan tutkinnosta ja lopulta meni 6 vuotta. Armeijassa oppi että älä tee mitään ja ole näkymätön, niin ei tule paskaa käteen. Olen siis epäonnistunut elämässä ja varusmiesjohtajana (tuo on vain sanonta, olen vain tykkimies.)

Armeijan jälkeen vietin enemmän aikaa ainejärjestöhommissa ja ihastuin yhteen matematiikanopiskelijatyttöön. Aikailin liikaa ja hän päätyi opiskelukaverin tyttöystäväksi. Myöhemmin olisi ollut saumaa, kun heillä tuli jokin tauko. Tein kuitenkin oikein ja he palasivat yhteen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 19.05.2019 20:27 . Jossain avaruuslennoissa taas ei ole tapahtunut kehitystä 50 vuoteen, boring.
Kyllä niissä nyt n viimeisen kymmenen vuoden aikana on, kun yksityiset yritykset ovat tulleet alalle.

Jos ajattelee varsinaisia uusia juttuja, joita yksityiset ovat tuoneet, niin heti tulee mieleen kantorakettien uudelleen käytettävyys (Space X) ja yksi imho mielenkiintoinen detalji, josta ei ole paljon puhetta ollut, eli turbopumppujen sähköistys, kts. https://en.wikipedia.org/wiki/Electric-pump-fed_engine ja sitten "auki puhallettavat" avaruusasemat https://en.wikipedia.org/wiki/Bigelow_Aerospace
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Espoon naista auttamassa eilen autonsa kanssa ennen katsastusta. Suojaus sanomalehdillä, kitin hionta ja maalaus. Aikaa meni reilu tunti. Ihmettelin ensin, miksi maalaaminen ei tuonut väriä pintaan, sitten huomasin purkissa lukevan "lacquer". Eli lakkaa. No sitten löytyi turkoosia maalia. Hyvä lopputulos. Lähdin metrolla takaisin Helsinkiin.

Levyhankintoja:
Country Legends: Waylon Jennings (kokoelma)
Kuluttajavalistusta: kyllä tätä kuuntelee ennen kuin päihinsä ottaa. :kele:

Waylon Jennings, country outlaw: Kirjoittakaa musiikista, ei miehestä!
Reino Rahkaperse, city-slicker: Kuinka voisin vastustaa kiusausta?

Systerin pojan synttärit ja tyttären nimipäivä lähestyy. Vien niille lahjat. Jotain mitä minulla on ennestään.

Vitsi:
- Miksi ihmissyöjät pitävät arpajaisista?
- Koska niissä on pääpalkinto. :)

Homeboy
pesunkestävä (60. astettta) kitinäläinen
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 9:45 Espoon naista auttamassa eilen autonsa kanssa ennen katsastusta. Suojaus sanomalehdillä, kitin hionta ja maalaus.
Ei kait katsastuksessa kosmeettisia juttuja tutkita?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 20.05.2019 10:01
Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 9:45 Espoon naista auttamassa eilen autonsa kanssa ennen katsastusta. Suojaus sanomalehdillä, kitin hionta ja maalaus.
Ei kait katsastuksessa kosmeettisia juttuja tutkita?
Kyse oli primäärisesti terävien "röpelöiden" hiomisesta. Ja maalaamisesta sitten, se puhtaasti esteettisestä syystä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi hyvä tavaton kun mulla on vastaamista Blogin johtajana tänne ja nyt aikani meni muihin ketjuihin.
On tullut kauhea kynnys vastata kun on niin paljon kirjoittajia. Mutta vastaan varmasti!

Mutta Touko arvostaa ja halaa kaikkia kirjoittajia, kunhan puntissa ei ole mitään. Se on raja!!

Palaan asiaa kun vastaan.


TOUKOARSKA
Väriterapeutti
Suomen mukavin mies
Oksennusvapaa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 22.05.2019 11:46 Voi hyvä tavaton kun mulla on vastaamista Blogin johtajana tänne ja nyt aikani meni muihin ketjuihin.
On tullut kauhea kynnys vastata kun on niin paljon kirjoittajia. Mutta vastaan varmasti!

Mutta Touko arvostaa ja halaa kaikkia kirjoittajia, kunhan puntissa ei ole mitään. Se on raja!!

Palaan asiaa kun vastaan.


*odottaa*
Ei kiirettä, take your time...
En ole oksennusvapaa vaan viime tiistaina...*yrjö*
Ei viinan takia, pahoinvoinnin syy tuntematon.

Espoon nainen kertoi että katsastuksessa havaittiin 6 vikaa, täytyy teettää hitsausta ja vaihtaa tuulilasin pyyhkimet. :(

Levyhankintoja:
Pink Floyd: Dark side of the moon
Tämä on minulla vinyylinä, mutta preferoin CD-muotoon siirtymistä. Vinyyliversion keräilyarvo pitää tsekata, kiitos vinkistä Gat.

Pyrkimystä pitää nenänvalkaisua 31.5. asti, sitten pussikaljoittelua. :idea:

Vitsi:
- Miksi taksikuskit eivät saa juoda alkoholia työaikana?
- He eivät pysyisi tolpillaan. :)

Homeboy
Dark side of Keith Moon
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ilmoitan, etten oo saanut vielä otetta vastauksista. Mutta vastaan kaikille! On kunnia-asia!

Sillä aikaa kaikki kansa, Arskalle tulkaa, ja kirjoittakaa mukavia. Saatte kirjoittaa ikävääkin, mutta väkivalta on kielletty. Kakka sallittakoon.

Mukava ja lempeä takuuvarma ja oksennusvapaa TOUKOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 29.05.2019 17:13 Ilmoitan, etten oo saanut vielä otetta vastauksista. Mutta vastaan kaikille! On kunnia-asia!

Sillä aikaa kaikki kansa, Arskalle tulkaa, ja kirjoittakaa mukavia. Saatte kirjoittaa ikävääkin, mutta väkivalta on kielletty. Kakka sallittakoon.



OK. *odottaa*

Äitimuoria auttamassa toissapäivänä. Putkiremontti ohi, vietiin kamaa sen Lauttasaaren mökille. Toisella kerralla vein kamaa yksin ja eksyin mökkialueen polulla. Sitten muori huikkasi "Tänne päin" ja oikaisin metsikön läpi mökille. Sain 10 e vaivan palkkaa.

Levyhankintoja:
Tom Jones: Greatest hits
Kirjaston kierrätyshyllystä. Voisihan tuon tsekata. TS on esiintynyt Vaasassakin. Samoin Kevin Coyne ja Vardis. Mutta miksi esiintyä susille? :?

Sarjakuviakin löytyi tänään em. hyllystä mukavasti.

Vitsi:
Kaksi suomalaista ruokakaupassa Kairossa:
- Hei tässä pussissa lukee "Fresh dates". Mitähän se tarkoittaa?
- Tuoreita päivämääriä. :lol:
(Date: mm. taateli)

Homeboy
howlin' wolf
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos HOME!
Minun työurakka vaan suurenee mutta minä kun saan innostuksen niin tekstiä syntyy.

Missäs Kapteeni Kaos on?
Ethän nyt jätä ja toivottavasti luet plokiani. Huippukokous ehkä taas??
Minä luulen, että K K on Poikuus kun imitoi Homeboyta hauskasti. Olen sen saanut selvää, että hän ei ole Home. So Hard voi olla muttei hän olisi noin kiltti. Ehkä James tai Nokkaeläin.


KESÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Kapteeni_kaaos
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 24.03.2015 12:04

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kapteeni_kaaos »

Stadinarska kirjoitti: 02.06.2019 21:57 Kiitos HOME!
Minun työurakka vaan suurenee mutta minä kun saan innostuksen niin tekstiä syntyy.

Missäs Kapteeni Kaos on?
Ethän nyt jätä ja toivottavasti luet plokiani. Huippukokous ehkä taas??
Minä luulen, että K K on Poikuus kun imitoi Homeboyta hauskasti. Olen sen saanut selvää, että hän ei ole Home. So Hard voi olla muttei hän olisi noin kiltti. Ehkä James tai Nokkaeläin.


Täällä. *viittaa*
Luen plokiasi ja huippukokous piakkoin olisi kiva juttu.
En ole kukaan muu kuin kapteeni. Mutta ei sitä aina ehdi kirjoittaa tänne, koska maanpuolustus. Minulla on pussissa 200 grammaa maata ja puolustan sitä kiivaasti...:kele:
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kapteeni_kaaos kirjoitti: 03.06.2019 14:44
Stadinarska kirjoitti: 02.06.2019 21:57 Kiitos HOME!
Minun työurakka vaan suurenee mutta minä kun saan innostuksen niin tekstiä syntyy.

Missäs Kapteeni Kaos on?
Ethän nyt jätä ja toivottavasti luet plokiani. Huippukokous ehkä taas??
Minä luulen, että K K on Poikuus kun imitoi Homeboyta hauskasti. Olen sen saanut selvää, että hän ei ole Home. So Hard voi olla muttei hän olisi noin kiltti. Ehkä James tai Nokkaeläin.


Täällä. *viittaa*
Luen plokiasi ja huippukokous piakkoin olisi kiva juttu.
En ole kukaan muu kuin kapteeni. Mutta ei sitä aina ehdi kirjoittaa tänne, koska maanpuolustus. Minulla on pussissa 200 grammaa maata ja puolustan sitä kiivaasti...:kele:
Kapteeni Kaos:
Siis todella mainio juttu, että olet lukenut "plokia", heh!
Kerro nyt mitä sinä sillä maanpuolustuksella tarkoitat? Ei muuten käynyt minulle viime miitissämme täysin selväksi, mikä sinun työsi loppujen lopuksi on. Tai sitten minulla on vain ajatuksenvajausta.
JOS HOME on paikalla, viitsitkö sanoa, sanoiko Kapteeni selkeästi työnsä. Toki en halua painostaa millään tavalla, mutta toki voit esim. ensi miitissämme hiukan ilman eri pyyntöä kertoa. Tai toki tässäkin julkisesti. Se ilmeisesti liittyy maanpuolustukseen jollain muotoa tai se ammatti jonka ymmärsin ei suoraan liity, mutta ehkä alihankkijana... puhuinko nyt taas liikaa?

Pussissa maata... no arvaa mikä mielleyhtymä minulle tuli, mutta kun tiedän nyt sinut niin olet sinä mukava ns. kunnon ihminen ja sikäli otan tämän huumorina (SANO parahin Kapteeni miksen minä ymmärtänyt tätäkään! Olenko minä tylsä vai tyhmä vai molempia? Ethän kerro totuutta tästä asiasta, hehheh.

Jos laittaisit miittiketjuumme, koska sinulle sopisi ja mikä paikka.

MUUTOIN Homelle erikseen:
Laitatko sinäkin miittiketjuun koska haluaisit ja koska lainanmaksu yms. Hei, ja on jäänyt se kanava-asia kesken! Miten se on? Kerro vaikka yv:nä

Kaikille muillekin:

Stadinarska jatkaa Kesäarskana vielä siis 24 päivää muuttuen heinätyyypiksi. Muttei tästä sen enempää vielä Kesäarska voi ja elää hyvin ja käy aika hyvin pyydykseenkin. Toreilla on ihanaa käydä entisestä pallonmuotoisista syistä. En tahdo enkä ole sovinisti, mutta on ne vaan niin ihania, ettei toista tässä maailmassa!! Ja kesällä ne parhaiten näkyy ja mielikuvitus rullaa. Toki on aivan kamalia joukossa, mutta onneksi miehillä on niska minkä kääntää! :D
[/
size]

KESÄARSKA
Suvinen Kesäarska maistuu hyvältä!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Kapteeni_kaaos
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 24.03.2015 12:04

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kapteeni_kaaos »

Stadinarska kirjoitti: 06.06.2019 11:30
Kapteeni_kaaos kirjoitti: 03.06.2019 14:44
Stadinarska kirjoitti: 02.06.2019 21:57 Kiitos HOME!
Minun työurakka vaan suurenee mutta minä kun saan innostuksen niin tekstiä syntyy.

Missäs Kapteeni Kaos on?
Ethän nyt jätä ja toivottavasti luet plokiani. Huippukokous ehkä taas??
Minä luulen, että K K on Poikuus kun imitoi Homeboyta hauskasti. Olen sen saanut selvää, että hän ei ole Home. So Hard voi olla muttei hän olisi noin kiltti. Ehkä James tai Nokkaeläin.


Täällä. *viittaa*
Luen plokiasi ja huippukokous piakkoin olisi kiva juttu.
En ole kukaan muu kuin kapteeni. Mutta ei sitä aina ehdi kirjoittaa tänne, koska maanpuolustus. Minulla on pussissa 200 grammaa maata ja puolustan sitä kiivaasti...:kele:
Kapteeni Kaos:
Siis todella mainio juttu, että olet lukenut "plokia", heh!
Kerro nyt mitä sinä sillä maanpuolustuksella tarkoitat? Ei muuten käynyt minulle viime miitissämme täysin selväksi, mikä sinun työsi loppujen lopuksi on. Tai sitten minulla on vain ajatuksenvajausta.
JOS HOME on paikalla, viitsitkö sanoa, sanoiko Kapteeni selkeästi työnsä. Toki en halua painostaa millään tavalla, mutta toki voit esim. ensi miitissämme hiukan ilman eri pyyntöä kertoa. Tai toki tässäkin julkisesti. Se ilmeisesti liittyy maanpuolustukseen jollain muotoa tai se ammatti jonka ymmärsin ei suoraan liity, mutta ehkä alihankkijana... puhuinko nyt taas liikaa?

Pussissa maata... no arvaa mikä mielleyhtymä minulle tuli, mutta kun tiedän nyt sinut niin olet sinä mukava ns. kunnon ihminen ja sikäli otan tämän huumorina (SANO parahin Kapteeni miksen minä ymmärtänyt tätäkään! Olenko minä tylsä vai tyhmä vai molempia? Ethän kerro totuutta tästä asiasta, hehheh.

Jos laittaisit miittiketjuumme, koska sinulle sopisi ja mikä paikka.

MUUTOIN Homelle erikseen:
Laitatko sinäkin miittiketjuun koska haluaisit ja koska lainanmaksu yms. Hei, ja on jäänyt se kanava-asia kesken! Miten se on? Kerro vaikka yv:nä



Työni? Paukapäiden Pataljoonan 1. komppanian komppanianpäällikkö. PpP:n komentajana majuri RysäPerse, edelleen.
Maanpuolustus on maanpuolustusta. Anteeksi tautologia. Se on sitä mitä puolustusvoimat tekee.
Pussissa maata...se oli vitsi. Sanaleikki. Eli maa= esim. Suomi, Ruotsi, Portugali tms. valtio. Tai 2) maa-aines.
Minulle sopii tapaaminen 28.6. eli HB:n ehdotus. Mielellään joku rauhallisempi paikka kuin viimeksi. :wink:
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitoksia Kapteeni Koukku!
Hiukan huumoria yritin heti joka tuomittanee! En halua aliarvioida oikeasti hienoa nikkiäsi, parahin Kapteeni Kaaos (oho, siinä on kaksi aata, onko se oikein????)

Vastaan sinulle oheen ISOILLA PÖLKYILLÄ! Entisessä kitinämaailmassa minulle oltiin vihaisia isojen kirjaimien käytöstä, sillä ne kuulemma tarkoittaa huutamista! Niin tarkoittaakin, olen ymmärtänyt. Siksi olen lopettanut niiden käytön noin muutoin. Hassua tuokin nirppanokkaisuus vaikka nyt sen ymmärrän. Ne oli niitä villejä arska-aikoja, kun minäkin vielä olin värikäs. Oi niitä aikoja.
Mutta enkö minä kuitenkin ole mukava? Tarvitsen kannustusta. Ehkä muuten muutun kauheaksi hirviöksi?
No juu en!
Kapteeni, älä vain jätä kirjoittamista tai unohda meitä Stadinarskan sanomat-palstallakaan, koska kirjoittajia tarvitaan!

Ja miitti lähestyy! Miittiketjuun on tullut hurrrrrrrrjasti uusia postauksia, johon Kesä vastaa varmasti piankin!

Kapteeni_kaaos kirjoitti: 06.06.2019 19:19
Työni? Paukapäiden Pataljoonan 1. komppanian komppanianpäällikkö. PpP:n komentajana majuri RysäPerse, edelleen.

NO JOO, SAIT TARTUNNAN TUOSTA HOMEPOIN JUTUSTA VISSIIN VIIME MIITISSÄ, MISSÄ RYSÄPERSEESTÄ KESKUSTELTIIN. MINULLE SE JUTTU JÄI VIELÄKIN MYSTEERIKSI. HOMEPOI LISÄKSI KYSYI MINULTA JOSSAIN ETTÄ MIKÄ TUO rEINO rYSÄPUO ON KUN KIRJOITIN! KYLLÄ HÄNEN SE PITÄISI TIETÄÄ VAIKKA MINÄ EN TIEDÄKÄÄN :lol:

Maanpuolustus on maanpuolustusta. Anteeksi tautologia. Se on sitä mitä puolustusvoimat tekee.

OOKOO, SIIS SEN SAA JOTENKIN JULKISESTI TUNNUSTAA, ETTÄ TODELLA OLET MAANPUOLUSTUSTÖISSÄ, MUTTA KOSKA MINULLE JÄI DETALJIT EPÄSELVIKSI MIITISSÄMMEKIN NIIN SUONET ETTÄ KYSYN SINULTA 28.6 MIITISSÄ NIITÄ!!!??? :)

Pussissa maata...se oli vitsi. Sanaleikki. Eli maa= esim. Suomi, Ruotsi, Portugali tms. valtio. Tai 2) maa-aines.

TÄMÄ SELVÄ (MISTÄ JOHTUU ETTEN IHAN TAINNUT TÄTÄKÄÄN SISÄISTÄÄ!!!??? :lol: )

Minulle sopii tapaaminen 28.6. eli HB:n ehdotus. Mielellään joku rauhallisempi paikka kuin viimeksi. :wink:

KÄY VARMAAN MUTTA NYT PITÄÄ KYSYÄ MINKÄ ASIAN KOIT RAUHATTOMAKSI??
SENKÖ, ETTÄ SPURGU VETÄISI PUUKOLLA PARI KERTAA SELKÄÄN JA ERÄS YKSILÖIMÄTÖN "EDUSTAJA" NOSTI TUKASTA RIIPPUMAAN SEINÄLLE?
MINÄHÄN ANNOIN MOLEMMILLE TURPAAN SIINÄ TURINOIDEMME VÄLISSÄ.
SIIS ANNOIN MUKAVASTI TURPAAN.

EI SIIS IHAN TOSI MINKÄLAINEN PAIKKA OLISI HYVÄ JA KAHVILASSA PITÄÄ OTTAA HUOMIOON MYÖS HOMEPOIN TOIVEET.
PITÄISIKÖHÄN MINUN MAKSAA TEILLE KAIKILLE KAHVIT JA PULLAT, ETTEI AINAKAAN HINTATASOSTA JÄÄ KIINNI? pAITSI ETTÄ SINÄ OLET VAROISSASI VARMASTI, KAPTEENI, JA SAATTAISIT PITÄÄ HILUJEN TARJOAMISEN LOUKKAUKSENA?
HELSINKIPÄIVÄN MUKAVA KESÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Työkokeilusta ei vieläkään kirjettä. Paalutilanne melko hyvä. Kuitenkin kaikenlaista pitäisi hankkia eikä ole kaikkeen varaa. :(

Levyhankintoja:
Police state: a tribute to the Clash (Clash-tribuutti CD)
Cover-versiot poikkkeaa alkuperäisistä ja on hyviä. Säilyttämisen väärtti ja sopii röpöttämisen soundtrackiksi. :idea:

Taidan soittaa Malmin naiselle tänään vaikka varsinaista asiaa ei olekaan. :idea: :h:

Vitsi:
Lahna myöhästyi treffeiltä ja selitti syyn siihen.
- Törmäsin ongenkoukkuun ja jäin suustani kiinni. :lol:

P.S. Kansainvälinen Homeboy-kilpailu lähestyy. Ennen kaikkea kehotan kiinnittämään huomion Kanadan John Homeboyn suoritukseen. Jos hän ei tule sijoittumaan vähintään viiden parhaan joukkoon, ei nimeni ole Homeboy.

Homeboy
ilakoiva idylli biedermeyer-maailmassa
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Home. Tokko Malmin nainen on sinusta romanttis-seksuaalisesti kiinnostunur. Mikään käytöksessä ei viittaa siihen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 12.06.2019 16:18 Home. Tokko Malmin nainen on sinusta romanttis-seksuaalisesti kiinnostunur. Mikään käytöksessä ei viittaa siihen.
No miten sitten kiinnostunut?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 13.06.2019 10:36
So Hard kirjoitti: 12.06.2019 16:18 Home. Tokko Malmin nainen on sinusta romanttis-seksuaalisesti kiinnostunur. Mikään käytöksessä ei viittaa siihen.
No miten sitten kiinnostunut?
Oletko koskaan keskustellut aiheesta? Minusta vaikuttaa siltä, että olet tukevasti kaveri/tuttavazonella.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin