Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:Kokoo ittes, Puppe.
Puppe spelar. Han kan inte koota itsensä.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mut jatka vaan hämäystä, en kerro kellekään ketä sä äsken esitit.
Kertovatko äänet paljonkin asioita sinulle joita me muut emme tiedä?
Joo.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Stadinarska kirjoitti:
Viitannet tällä minuun. ...
Ohoh! No en kuule ajatellut sinua! Olet liian itsekäs!
:P Nii oonki, ku ei kukaan muu voi olla itsekäs mun hyväx.
Sinä itse ollet sellainen "testaaja" ja koetet vanhaa kunnon tai kunnotonta Stadinarskaa lankaan!!??... sanoinhan että itse kirjoitit juuri 11.10 et Suvinen tykkää Tixistä... Mutta sun "kunniaksesi, Prosessi, on sanottava, että piilotat provon ja kiusan parhaiten näistä muista veikoista!
Joo, harrastan kiusaamista. Valikoin kuitenkin tarkkaan ketä kiusaan ja miten, jotta en olisi epäreilu. Välillä tietenkin menee överiksi, koska sen raja on veteen piirretty viiva. Suvisella kuitenkin oli hyvä tilaisuus kääntää homma ja todeta, että niin tykkääkin, koska kirjoitin tekstin niin ala-astemaisesti että kaikki ihan oikeasti tajusivat minun kiusaavan. Tix puolestaan pystyi helposti puolustautumaan minua vastaan toteamalla noin niin kuin rivien välissä, että kiusaamiseni on hyttysen ininää, jota on vaikea edes huomata. Se on sääntöjen mukaista leikkiä, kun taas esimerkiksi toisen sairauksista pilaa tekeminen ei sitä yleensä ole. (Manala saa kuitenkin tehdä pilaa mun sairauksista, sillä on erityisoikeus.)
Viimeksi muokannut prosessi, 13.10.2007 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tämä ketju sai minut muistamaan että ignore napin painaminen lisää kirjoittajalle "sakkoaikaa". Painoin siis ignorea firefoxin norauksen lisäksi. Sitten tulin uteliaaksi onkohan joku norannut minut joten tämä lienee oikea ketju kokeilla asiaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

hilipatihippa!!!!11111
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Geetzu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzu on paras!!!11
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Geetzu on paras!!!11
Niin on!1!!
Geetzu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzu on paras!!!1111

edit: 21sek venattava vittu äääää montaks noraajaa siis?
Geetzu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihku Tix pus! :]

edit: äh 15sek taas mitäääääh
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:Geetzu on paras!!!1111

edit: 21sek venattava vittu äääää montaks noraajaa siis?

En muista. Ehkä pitäisi mainita siinä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No niin pitäis! Ja näyttää ketkä kaikki! Ja niiden osotteet, vähintään mailit.
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kyl pitäis olla sellanen julkinen top noratut -lista joka päivittyy jatkuvasti. Ainaki 20 parasta. Hyvää itsereflektiota.
Geetzu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mut lisäks kyl tarvittais taas sellaset "näistä mä niin tykkään" -äänestykset ja sit aasi ei sais kertoo kelleen jos vaik mä rekkaisin 25 uutta nikkiä.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Testasin. Joku on nykyään norannut minutkin, mutta en usko että se on Arska.
SaintJohnPerse

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

prosessi kirjoitti:Testasin. Joku on nykyään norannut minutkin, mutta en usko että se on Arska.
Mistäs tän tietää?
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Testasin. Joku on nykyään norannut minutkin, mutta en usko että se on Arska.
Mistäs tän tietää?
Helpoiten onnistuu kun kirjoittaa viestin, klikkaa sitten editointinappia ja postaa muokkaamattomana uudestaan. Jos Kitinä ilmoittaa ettet voi postata heti uudestaan, olet noressa.
SaintJohnPerse

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

prosessi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Testasin. Joku on nykyään norannut minutkin, mutta en usko että se on Arska.
Mistäs tän tietää?
Helpoiten onnistuu kun kirjoittaa viestin, klikkaa sitten editointinappia ja postaa muokkaamattomana uudestaan. Jos Kitinä ilmoittaa ettet voi postata heti uudestaan, olet noressa.
Kuulostaa aika hankalalta. Pitäisi olla ensin epäilys kuka sinua noraisi. Tai sitten riittävästi aikaa. Tahtoo tietää heti kuka minua vihaa niin paljon, että noraisi minun aivopieruni. Pakkohan niitä on olla. Voisitko norata minut? Se merkitsisi paljon.
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Helpoiten onnistuu kun kirjoittaa viestin, klikkaa sitten editointinappia ja postaa muokkaamattomana uudestaan. Jos Kitinä ilmoittaa ettet voi postata heti uudestaan, olet noressa.
Joku viive phbbs moottorissa on automaagisestikin floodaamisen estämiseksi.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Helpoiten onnistuu kun kirjoittaa viestin, klikkaa sitten editointinappia ja postaa muokkaamattomana uudestaan. Jos Kitinä ilmoittaa ettet voi postata heti uudestaan, olet noressa.
Kuulostaa aika hankalalta. Pitäisi olla ensin epäilys kuka sinua noraisi. Tai sitten riittävästi aikaa. Tahtoo tietää heti kuka minua vihaa niin paljon, että noraisi minun aivopieruni. Pakkohan niitä on olla. Voisitko norata minut? Se merkitsisi paljon.
Ei vastauksen siis tarvitse olla kohdistettu kenellekään noranneelle, vaan noraus aiheuttaa kaikkialla pätevän viiveen kahden viestin postaamisen välillä. Koska viestin kirjoittamiseen kuitenkin aina kuluu aikaa, niin siksi tuo viestin "muokkaaminen" varsinaista tekstiä muuttamatta on nopein tapa kirjoittaa ns. uusi viesti.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Helpoiten onnistuu kun kirjoittaa viestin, klikkaa sitten editointinappia ja postaa muokkaamattomana uudestaan. Jos Kitinä ilmoittaa ettet voi postata heti uudestaan, olet noressa.
Joku viive phbbs moottorissa on automaagisestikin floodaamisen estämiseksi.
Höh. Luulin jo onnistuneeni ihan oikeasti aiheuttamaan vitutusta jossakussa, mutta ilmeisesti oon vaan liian hyttynen, joka pyytelee anteeksi ininäänsäkin.
SaintJohnPerse

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Helpoiten onnistuu kun kirjoittaa viestin, klikkaa sitten editointinappia ja postaa muokkaamattomana uudestaan. Jos Kitinä ilmoittaa ettet voi postata heti uudestaan, olet noressa.
Joku viive phbbs moottorissa on automaagisestikin floodaamisen estämiseksi.
Höh. Luulin jo onnistuneeni ihan oikeasti aiheuttamaan vitutusta jossakussa, mutta ilmeisesti oon vaan liian hyttynen, joka pyytelee anteeksi ininäänsäkin.
No, kyllä sinäkin olet välillä aika helvetin ärsyttävä... Mutta et noren arvoinen kuitenkaan.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

SaintJohnPerse kirjoitti:No, kyllä sinäkin olet välillä aika helvetin ärsyttävä... Mutta et noren arvoinen kuitenkaan.
Juu, ihan kuin hyttyset inistessään. Elämäni tarina. Kiinnostaisi kyllä tietää, että mikä minussa erityisesti ärsyttää.
SaintJohnPerse

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

prosessi kirjoitti:[Kiinnostaisi kyllä tietää, että mikä minussa erityisesti ärsyttää.
Haluat asioille hyvin tarkat perusteet ja perustelet itse asiat turhankin tarkasti vaikka aina ei olisi aina tarvetta. :)

Itse toteutan satunnaisissa norauksissani hyöty-suhdetta. Jos joku one-linereitä kirjoittava ääliö (esim. minä) ärsyttää, sen voi helposti jättää lukematta (vaikka joidenki keltaiset koms-koms-keltaiset oliot osuvat pakosti silmään. Mutta jos sitä huttua on aina vähintään sen yhden A4:sen verran, johan siinä hiirikäsi väsyy, joten joskus se on vaan parempi tehdä (SA norattu, SA norattu...)
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
prosessi kirjoitti:[Kiinnostaisi kyllä tietää, että mikä minussa erityisesti ärsyttää.
Haluat asioille hyvin tarkat perusteet ja perustelet itse asiat turhankin tarkasti vaikka aina ei olisi aina tarvetta. :)
Tunnustan syyllisyyteni. Ilmankos tykkäänkin EW:stä.
Itse toteutan satunnaisissa norauksissani hyöty-suhdetta. Jos joku one-linereitä kirjoittava ääliö (esim. minä) ärsyttää, sen voi helposti jättää lukematta (vaikka joidenki keltaiset koms-koms-keltaiset oliot osuvat pakosti silmään. Mutta jos sitä huttua on aina vähintään sen yhden A4:sen verran, johan siinä hiirikäsi väsyy, joten joskus se on vaan parempi tehdä (SA norattu, SA norattu...)
Minusta taas on tullut epäilyttävän avaramielinen. Aiemmin minulla oli parikymmentä norattua, mutta nykyään vain yksi vaivainen. Sitä se kotielämä teettää.
Herra Manala

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Siis mikä vitun sakkoaika?
Vastaa Viestiin