Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Googlebot

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Arska, voit ajatella tätä keskustelupalstaa löyhänä ja löyhäpäisenä BigBrother-talona. Pakostakin eri henkilöt aiheuttavat joissakin muissa erinäisiä seksuaalisia tai inhonväristyksiä, ja kolmannet osapuolet suhtautuvat muiden välisiin jännitteisiin eritasoisin kiinnostuksin.

Kysymykseni sinulle onkin, ketä tämänvuotisista BB-talolaisista muistutat eniten omasta mielestäsi? Saat valita myös naispuolisen ehdokkaan, keskity valinnassasi käyttäytymiseen ja luonnepuoleen äläkä ulokkeisiin.

Vastaa enintään neljällä sanalla (esim. "En katso kyseistä ohjelmaa.", tai pelkkä nimi).

EDIT: Ajatus katkesi.
Viimeksi muokannut Googlebot, 12.10.2007 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Arska, voit ajatella tätä keskustelupalstaa löyhänä ja löyhäpäisenä BigBrother-talona.
Huokaus.
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti:Liittynee valkotakkiset sanaan, sulla jokin ammattiylpeysjuttu? Siis ihan oikeinhan minä tarkoitin, että meidän herkkyys, jolla tarkoitin tätä valkotakkis-herkkyyttä, on ERILAISTA, koska vielä en valkotakkisia ole tarvinnut. Silloinhan mulla on hiukan "eri laatua" herkkyys!
En tiedä miksi änkkään kun arvaan ettet kuitenkaan tajua. Ei liity mihinkään ammattiylpeyteen. Sä mun mielestä esität olevasi jotenkin niiden yläpuolella kenellä jotain valkotakin tarvetta on esiintynyt, herkkyyshän on lähtökohtaisesti hyvä asia ja sinulla sitten on sitä oikeanlaista herkkyyttä, kun et kerran virallisesti ole mielenterveysongelmiin apua hakenut? Tiedoksi, että esimerkiksi depressio on usein herkkien, älykkäiden ja tunnollisten ihmisten ongelma, enkä sinun teksteistäsi mitään noista ominaisuuksista ole erityisesti kyennyt tunnistamaan.
Se oli omankeksimä ja mä pidän sitä vieläkin hauskana ruokapäiväkirjassa. Eikai vaan kuitenkin Zeb, sinä, ole aika tosikko??
Mun mielestä se oli yksi ääliömäisimmistä ja huonoimmista puujalkavitseistä mitä olen ikinä kuullut. Ja sun tekstit on täynnä niitä yhtä tasokkaita. Niistä voisi kohta tehdä kirjan. Jos tuo yksinkertaisen tyhmä alatyylisi on sinusta hauskaa, niin sitten olen oikein mielelläni sinun silmissäsi tosikko.

Tiivistyspyrkimykseni on epäonnistunut.
Näin on.
Itsekeskeinen en ole oikeasti.
Mutta sellaisen vaikutelman kyllä täällä teet.

Tämän netin vahvuus on siinä, että voi saada palautetta noin suoraan ja se palaute on kehittävää!
Olisikin.
Koska tyylistäsi aistin, että olet suhteellisen tosikko tai ainakin "hyvin säntillinen" ja "hyvin yhteiskuntakelpoinen" korostetustikin , niin peilaan vastaukset sen huomioiden.
Tai sitten sinun huumorisi on vain perseestä. Omasta yhteiskuntakelpoisuudestani... Juu, jos tarkoitat sitä, että pyrin oikeudenmukaisuuteen, rehellisyyteen ja lähimmäisenrakkauteen. Muutoin saatat olla yllättävänkin väärässä, nimittäin minulla on tapana seurata ennemmin omia moraalikäsityksiäni kuin yhteiskunnan normeja, mikäli nämä ristiriidassa ovat. Tämä on muutamaan otteeseen ihan konkretisoitunutkin. Enkä todellakaan ole mikään "hyvin säntillinen", mistä ihmeestä sen sitten onnistuitkin repimään. Lupaamani pyrin pitämään, mutta siihen se säntillisyys sitten taitaa jäädäkin.
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Mä kans alitin äsken, heh. Kostoks.
Etkä, sehän oli vain rakentavaa palautetta.
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut?
Tämä on erinomainen esimerkki siitä, missä sinulla menee pieleen. Sen sijaan että olisit keskittynyt siihen mitä sinulle sanoin, mietitkin kuka sanoi ja miksi. Siten sivuutat mielipiteeni ja tunkeudut niin liki, ettei tuollaista ainakaan ääneen pohtisi edes läheinen miespuolinen ystävä, ventovieraasta nettikirjoittelijasta nyt puhumattakaan. Vieläpä julkisella foorumilla.
No joo, myönnetään: SA on erinomaista sekopäästalkkeriainesta, joka ei vaan ymmärrä yhtään mistään rajoista mitään. Varo vaan Prossu ettei tuo seuraavaksi tule frakissa hääauton kanssa soittelemaan sun ovikelloa ja kertomaan et kirkko on varattu kahdeksitoista. Olisi looginen jatkumo tästä kaikesta.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mä kans alitin äsken, heh. Kostoks.
Etkä, sehän oli vain rakentavaa palautetta.
Ei ollut. Rakentavaa palautetta se olisi ollut, jos se olisi esitetty yksityisviestinä ja sellaisessa muodossa, että kohde olisi tiedostanut kyseessä olevan palaute, eikä vain irrallinen huomio tai halu loukata. Olisi ollut hyvin kiusallista vastata kysymykseen "Miksi kirjoitit noin?"
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Olisi ollut hyvin kiusallista vastata kysymykseen "Miksi kirjoitit noin?"
Ei olisi yv:nä ainakaan.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Olisi ollut hyvin kiusallista vastata kysymykseen "Miksi kirjoitit noin?"
Ei olisi yv:nä ainakaan.
Ehkä ei. Siinä kai netin suurin ongelma onkin, että yksityisen ja julkisen välinen raja hämärtyy helposti. Varsinkin kun julkisellakin on kolme eri tasoa, nimimerkki - nimimerkki naamalla - oikea nimi.
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Ehkä ei. Siinä kai netin suurin ongelma onkin, että yksityisen ja julkisen välinen raja hämärtyy helposti. Varsinkin kun julkisellakin on kolme eri tasoa, nimimerkki - nimimerkki naamalla - oikea nimi.
Olet oikeassa. Tänne tulee kirjoitettua paljon itsestäänkin ja on vaikeaa aina muistaa että nämä täällä ovat koko maailman nähtävissä ja luettavissa.

Toinen ongelma tuntuu olevan se, että alkaa änkkäämään ihmisten kanssa, joihin ei IRL kiinnittäisi mitään huomiota. En tiedä miksi minunkin piti tähän ketjuun kirjoittaa n viestiä. Ärsytyskynnys vaan jotenkin ylittyy täällä helpommin kuin kasvotusten.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Kuule limanuljaska, prosessi on sinun kanssasi niin täysin eri tasolla henkisessä kehityksessä, etten ole varma kuulutteko edes samaan lajiin enää.

Suosittelisin katselemaan suhdekumppania ennemmin lähempänä omaa älyllistä tasoasi olevista elämänmuodoista, kuten vaikkapa laakamadoista.
Nyt en kyllä uskalla vastata juuri mitään! Naurattaa vaan, sori. Mutta mun täytyy tosiaan miettiä ennenkuin vastaan.
Ehkä tässä vaiheessa kuitenkin uskallan kysyä mihin lajiin sinä kuulut?, hui-poistuu takavasemmalle!
Elukka kuuluu wikisijöiden lajikkeeseen.

T. PaskaKarsta, pelotteleva NastaVaras
MOIKKA BEDDIS! Vanha mukava veikko! Nasta tavata JIHUU JIHEE!
JUMPSIS!

Olit laittanna mahtavan kyselyn paskanjauhantaan! Mutta sulla on kyllä erikoiskilpi! Mut olisi "tapettu" tuon takia!

Elukka on jotain specialhommaa! Nyt minäkään en enää pysty tajuamaan mikä se juttu on? Voiko immeinen (ainiin Elukka) olla siis total huumoriton? Vai oliko tää onnistunut Arskaprovo??

EN jaksa miettiä! BEDDIS jokatapauksessa Rules ja se on hyvä!

Jatkamme ja sulle Beddis onnea täällä! :) Sulla on panssariaines parempi kuin Ameeballa (minulla)

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

prosessi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut?
Tämä on erinomainen esimerkki siitä, missä sinulla menee pieleen. Sen sijaan että olisit keskittynyt siihen mitä sinulle sanoin, mietitkin kuka sanoi ja miksi. Siten sivuutat mielipiteeni ja tunkeudut niin liki, ettei tuollaista ainakaan ääneen pohtisi edes läheinen miespuolinen ystävä, ventovieraasta nettikirjoittelijasta nyt puhumattakaan. Vieläpä julkisella foorumilla.
Tärkein: Minä tutustun kirjoitukseesi vielä paremmin, lupasinhan sen! Kehuinhan sitä, Kiitinhän siitä! Se oli hyvä ja taatusti arvostan sitä, koska harva minusta tekee pohtien noin hyvää ajatusta kuin sinä!!!

Totisesti kummallista: Siis mitäh? Etkös ole huomannut kuinka täällä on vaikka mitä naittamisketjuja ja lukuisia keskusteluja kuka kenelle sopii ja sitten letkautuksia samantasoisista jutuista kuin mulla, "tuhansia". Oliskos tää taas jotenkin henkilöön kiinnitettyä (minuun) tiedostettua tai tiedostamatonta antipatiaa? Nyt jo suorastaan vaadin et sanot muillekin!
Siis siinä mun jutussani oli hauska hypoteettinen vitsi! Ja varsinkin Elukka-paran takia mun täytyy nyt olla oikein paskantosikko: en määää susta tykkääää, voih! (muuten kuin tosiaan ihan hauskana ja älykkäänä kirjoittajana niinkuin muistakin vastaavista)

(ÄH!!! Voiks tää olla totta, sanokaa joku et mua provosoidaan!! Mä katsoin vain pari prosessinkin kirjoitusta ja siellähän oli heti että Suvinen tykkää Tixistä...!!! Tuon jälkeen mä oon ihan 50/50 onks mua kusetettu, senkin...senkin!!!No myönnän hävinneeni ja olen itse tosikko jos niin on, riskillähän ne laivatkin seilaa!!!)

SA
lankaan mennyt? :oops:
Viimeksi muokannut Stadinarska, 12.10.2007 23:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Googlebot kirjoitti:Arska, voit ajatella tätä keskustelupalstaa löyhänä ja löyhäpäisenä BigBrother-talona. Pakostakin eri henkilöt aiheuttavat joissakin muissa erinäisiä seksuaalisia tai inhonväristyksiä, ja kolmannet osapuolet suhtautuvat muiden välisiin jännitteisiin eritasoisin kiinnostuksin.

Kysymykseni sinulle onkin, ketä tämänvuotisista BB-talolaisista muistutat eniten omasta mielestäsi? Saat valita myös naispuolisen ehdokkaan, keskity valinnassasi käyttäytymiseen ja luonnepuoleen äläkä ulokkeisiin.

Vastaa enintään neljällä sanalla (esim. "En katso kyseistä ohjelmaa.", tai pelkkä nimi).

EDIT: Ajatus katkesi.
Joo, ihan hauska ajatus. En vain halua olla "kolmen sanan tylsä tyyppi" varsinkaan kehoituksesta en osaa olla, valitan!!

Tosiasia tosiaan on, etten katso kyseistä ohjelmaa, mutta jos sitten katsoisin hieman ajatuksesi mukaan, josko sieltä ehdokas tulee mulle!

Kiitos Googlebotti, sä taidat olla mukava!! Ainakaan et total hassun lapsellisen ehdoton niinkuin eräät (ilmeisesti liian nuoret?!)

Muuten ansiostasi latasin äsken välillä Google Earthin! mahtava jutsku! Kiitos vihjeestä! :)

StadinAmeeba
boottaa kohta koneen!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Stadinarska kirjoitti:Totisesti kummallista: Siis mitäh? Etkös ole huomannut kuinka täällä on vaikka mitä naittamisketjuja ja lukuisia keskusteluja kuka kenelle sopii ja sitten letkautuksia samantasoisista jutuista kuin mulla, "tuhansia". Oliskos tää taas jotenkin henkilöön kiinnitettyä (minuun) tiedostettua tai tiedostamatonta antipatiaa? Nyt jo suorastaan vaadin et sanot muillekin!
En välitä mitä ketjuja täällä ehkä joskus on ollut, koska jos sellaisia on ollut, en ole niihin kirjoittanut. Olen tehnyt sellaisen valinnan. Kun sinä otat aiheen puheeksi Arskan kysy ja vastaa ketjussa täysin varoittamatta, estät minua valitsemasta itse minkälaisiin ketjuihin kirjoitan. Kyseessä ei siis ole mitään sinuun henkilönä liittyvää antipatiaa, samoin olisin reagoinut, olipa sanoja kuka hyvänsä.
Siis siinä mun jutussani oli hauska hypoteettinen vitsi! Ja varsinkin Elukka-paran takia mun täytyy nyt olla oikein paskantosikko: en määää susta tykkääää, voih! (muuten kuin tosiaan ihan hauskana ja älykkäänä kirjoittajana niinkuin muistakin vastaavista)
Elukalla selvästikin oli kyseessä antipatia sinua kohtaan, mutta minä keskityn teksteihin, en henkilöihin niiden takana. Kuitenkin, jos jutussasi oli hauska hypoteettinen vitsi, oli se väärin rakennettu, koska korkeintaan siinä naurettiin minulle. Ihmiset harvemmin itse pitävät siitä, että heidät tehdään tai yritetään tehdä naurettaviksi, vaikka se kaikkien muiden mielestä olisikin huvittavaa. Eivät edes he, joilla on tapana itse nauraa itselleen. (Tiedoksi niille joita asia koskee, tiedän että minun pitää myös mennä itseeni.)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ZEB:

En tiedä miksi änkkään kun arvaan ettet kuitenkaan tajua.

Oletko tosiaan lääkäri? Oli muuten täysin sopimaton lause auttajalle!
Ja sen TÄYTYY olla toistenkin mielipide!


Ei liity mihinkään ammattiylpeyteen. Sä mun mielestä esität olevasi jotenkin niiden yläpuolella kenellä jotain valkotakin tarvetta on esiintynyt, herkkyyshän on lähtökohtaisesti hyvä asia ja sinulla sitten on sitä oikeanlaista herkkyyttä, kun et kerran virallisesti ole mielenterveysongelmiin apua hakenut?

Kirjoitin väärin kyllä. Tarkoitin sitä, ettei minua ole "haettu", kun muistin Prosessin kirjoituksia!!
Olen minä elämässäni ollut psykiatrin vastaanotolla ihan näissä elämän joissain kolhuissa kuten kuoleman asioissa ja jutskaamassa omista tunteista. Ovat olleet ammattitaitoisia.


Tiedoksi, että esimerkiksi depressio on usein herkkien, älykkäiden ja tunnollisten ihmisten ongelma, enkä sinun teksteistäsi mitään noista ominaisuuksista ole erityisesti kyennyt tunnistamaan.

Oletko lääkäri? Oli muuten osin sopimaton lause auttajalle!
Ja sen TÄYTYY olla toistenkin mielipide!


Mun mielestä se oli yksi ääliömäisimmistä ja huonoimmista puujalkavitseistä mitä olen ikinä kuullut. Ja sun tekstit on täynnä niitä yhtä tasokkaita. Niistä voisi kohta tehdä kirjan. Jos tuo yksinkertaisen tyhmä alatyylisi on sinusta hauskaa, niin sitten olen oikein mielelläni sinun silmissäsi tosikko.

Oletko lääkäri? Oli muuten täysin sopimattomia sanoja auttajalle!
Ja sen TÄYTYISI ainakin olla toistenkin mielipide!


Tai sitten sinun huumorisi on vain perseestä.

NIIN että mistä? Mikä on ammattisi???
Olen NIINQ kauhistunut! Minä, vaikka olen vain filosofian maisteri-Ameeba-limapee, en käytä ikinä kirosanoja muuta kuin huumorimielessä!

En nyt ihan löydä edes kivoja sanoja tai tervehdystä! Tää oli niinqu liian syvältä! Loukkaava suoraan minua kohtaan. Olen ihminen, joka ei ansaitse moista saastapuhetta! Jos olisin siis "huono", sun tulisi auttaa! Ymmärsitkö sinä tämän suorasanaisen rautalankatotuuden! Saisit kyllä ainakin hiukan hävetä! Masensi..., ei niinkään nyt edes itseni puolesta vaan jo meni yhteiskunnan jutun puolelle!
Älä, please, enää kirjoita mulle tyhmiä tai kirjoita jotain tyylikästä ja ennekaikkea sopivaa! Ja anteeksi voisit tietenkin pyytää, jos pystyt.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Kuulehan nyt Arska. Sinun pitäisi tajuta, että City/Kity/Kitinä ON tosikoiden foorumi. Sille ei voi mitään. Täällä kun vähän harmittomasti vedät överiksi niin popula (= monet) vetää pultit. :roll:

Moni soosikyrpä, murekepalli ja tarjousmaksalaatikko täällä haluaisi syöttää sinut italiaisille villisioille Bearnaise-kastikkeen kera. :shock:
Kaksi sanaa: älä_välitä.

Sinun pitää oppia ignoroimaan täällä saamasi arvostelu. Sinun pitää oppia nauramaan sille. Sinun sopii muistaa rättipäiden sananlasku: Koirat haukkuvat, karavaani kulkee. :wink:

Come back and stay!

Homie
Fatguy
Fabulous cityslicker
Fan
Tosi kiva saada sinun palaute. Katsos vaatii aikamoista suuruutta ja sydämen sivistystä puolustaa katsantokantaansa ja nimenomaa olla epälammasmainen!

Minusta sinä olisit ansainnut todella jotain kaunista. Nyt voin vain kiittää sinua tosi lämpimästi!

Nimenomaa se asia, jonka hyvin tiedän, on se, että täällä on vain muutama tuollainen melskaaja ja äänitorvi ja ne saa möllöttää ihan vapaasti! On inhimillistä, että kovin harvoilla on mielenkiintoa asettua puolustamaan toista koska hän (minä) olen ikäänkuin tuomittu! Miksi he asettuvaisitkaan puolelleni? Heille siitä ei ole mitään hyötyä! Tämä tässä koko systeemissä harmittaakin eniten. Selkeä laumasieluisuus ja lammasmaisuus. Tiedän jo pelkästään vastauksista, että olen saanut kivoja palautteita ja myös saamani YV-postit todistavat sen tietyn "pelon" antaa ne puolustukset julki. Ja olen itse kehottanut olemaan hiljaa ettei esim. Vihtahousu pääse terrorisoimaan tahallaan omia tekeleitä. On aivan käsittämätöntä, ettei ylläpitokaan tee mitään. Tahallisuudelle. Se niinq kuuluu sinne peruskoulun oppiin olla tekemättä väärin!

Tottakai mua harmittaa se, että olen kirjoittanut paljon tänne ja ihan asiaa ja sitä sitten korostetaan "kun en mä sua lue, sut KAIKKI noraa"...
Ja kirkkain silmin tiedetään kuitenkin mun kirjoittavan huonoa...

Ja sitten ei mitään reaktiota ylläpidolta siihen tosiasiaan että minua on tilastollisesti sivunikeillä norattu niin kamalasti, että postauksieni väliminuuttimäärä on mahdollisimman suuri.

SIKSI en tosiaankaan jaksa tätä ja olen pettynyt!

Miksi ihmiset eivät ole ihmisrakastavia, sellaisia laajasydämisiä ja sallivia myös persoonallisuuksiin (jonka toki tiedän olevani) nähden? Miksi aina seurataan sitä suurinta ja yleensä lahjattominta äänitorvea, jonka tyhjät tynnyrit kolisevat eniten???

Miksi ihminen on ihmiselle niin usein susi?

Tottakai mua ärsyttää myös eräiden ajatukset siitä, että jokin jota minä teen on tyhmää ja kuitenkin jopa itse tekevät tuota samaa ja yleensä samalle asialle sitten uskalletaan "revetä" kun se muiden silmissä on sallittua!!!

No, olenhan minä huomannut että täällä ONNEKSI on myös niitä vahvoja tyyppejä!

En tietenkään väitä, että kaikkien tulisi sallia esim. minut. Ainahan OIKEASTI on kapeakatsoisia ihmisiä, joita puolileikillään ruttuturviksi sanotaan. He ovat ihan hyvä lisä Kitinään koska edustavat omaa itseään.
Ja sitten on onneksi niitä laajakatsoisia joiden parista olen nähdäkseni saanut niitä mukavia sallivia ystäviä täältä!

Mutta sitten se asia, että on niitä lammasperässähiihtäjiä ihan liikaa. Sitä on niin vaikea ja tympeää minun nähdä totena, vaikka se on täysin inhimillinen ja itseäsuojeleva ominaisuus.

MUTTA Homeboy. Huomannut sinusta sellaisen asian jo heti alusta, että sinulla on sellaista sydämen viisautta ja se on varmasti tullut myös iän myötä, eli sellainen murrosiässä pahimmillaan oleva "ehdottomuus" on jo haihtunut!

Minä toivon, että sinunkaltaisesi pärjäävät täällä! Ja sinä nimenomaa!

Kuule. TEEN JUURI täsmälleen niin kuin sanot! En tosiaankaan välitä tyhmyyksistä. Siksi minun on pakko palata enemmän live-elämään, koska pelkään itsetunnolleni tapahtuvan huononemista! Live-elämässä on tosiaan mulla satoja kertoja helpompaa kuin täällä! Miksi se ero on niin valtava?? MUTTA sitä en nyt halua pohtia, onneksi, luojan kiitos, se on niin!

En voi olla kehumatta Mustistakin tässä yhteydessä. Ymmärrän aina vain enemmän tämän pienen suuren naisen arvon. Hieman arveluttavaa mainita nimiä, mutta kun tuli mieleeni!

Minä en ole kone vaikka Zeb niin ajattelee.Toivottavasti opiskelee enemmän! Vauvakin taitaisi huomata kieltämättä nyt jo liikaherkkyytenikin kun kohtaan epäoikeudenmukaisuutta!

Homeboy! Pidä pää pystyssä! Kiitos vielä.

Ja kaikki muut lukuisat kivat ihmiset täällä! Mulla olisi valtava rivi teitä! Enimmäkseen naisia kyllä, mutta myös muutama arvokas miespuolinen, joka on minua erityisesti kannustava! Minulla on live-elämässä aina myös paljon vaikeampi ystävystyä miesten kanssa kuin naisten! Se on sama täällä Kitinässä! Mutta syy on yksinkertainen, kun en harrasta humalaan asti sitä alkoholihommaa, vaikka sen ihan hyvin hyväksynkin!! Se on vain oma valintani. Urheilussa on mieskavereita, mutta viime aikoina heidät on enenevässä määrin sitonut perhe. Miksi kummassa sensijaan sinkkunaisia ja eronneita naisia on harrastuksissani paljon... No hyvä näin, jos se tarpeeksi mielenkiintoinen vielä osuupi kohdalle, heh!

Nyt tuli jutskattua liikaakin.

Noudatan täydellisesti nyt ohjettasi ja olen jo rennompi. Miksi ottaa pulttia kun tietää ja tuntee itsensä!

Homeboy! Postausksesi oli hauskakin vielä. Siis on mukava nyt mennä maata!

SA
Stadinameeba
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Stadinarska kirjoitti:Tottakai mua ärsyttää myös eräiden ajatukset siitä, että jokin jota minä teen on tyhmää ja kuitenkin jopa itse tekevät tuota samaa ja yleensä samalle asialle sitten uskalletaan "revetä" kun se muiden silmissä on sallittua!!!
Viitannet tällä minuun. Selkein ero varmaan on siinä, että miten paljon sitä jotain tekee, ja miten räikeästi. Tuskin kukaan osaa aina ja joka tilanteessa käyttäytyä juuri niin kuin pitäisi, mutta tärkeintä on osata ymmärtää milloin on mennyt pieleen, ja pyytää silloin anteeksi.

Olisit välttynyt monelta ikävänsävyiseltä viestiltä tässäkin ketjussa, jos siihen Zebin rimanalituskommenttiin olisit vastannut yksinkertaisesti "olen pahoillani, en tarkoittanut asiaa ymmärrettäväksi kuten se ymmärrettiin". Ilman mitään selittelyjä. Ja jos tarkoitit, olisi varmaan kannattanut valehdella ettet muka tarkoittanut. :wink:
Herra Manala

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stadinarska kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Miks mulle tulee tästä hepusta mieleen eräs juhannusmiitin jälkipuintikaveri?
Hei. Nyt kyllä lopetat puhumasta "tästä hepusta" - tyyliin! Etkö tajua kuinka vähättelevää, sortavaa ja siten omaa itseänsä OIKEASTI korostavaa tämä on!
Ja tämäkö tyyli hyväksytään mutta mun ystävällisyyttäni ei?

Puhu tai kirjoita niinkuin ihmiset normaalisti! Mulla ei ole mitään syytä lukea tyhmyyksiä.

Ja tämä ihan sama juttu niille, jotka eivät osaa käytöstapoja.
Etkö sä vajaaälyinen vatipää todellakaan tajua, että sä olet se kaveri jolla niitä ongelmia on eniten käytöstapojen kanssa? Etkö sä ajatusten umpikumirengas ymmärrä, että sä kirjoitat täällä ylivoimaisesti eniten joutavanpäiväisiä tyhmyyksiä?

Jos ihan oikeasti et, olet jonkin sortin mielenterveysavun tarpeessa.
Stadinarska kirjoitti:En vain halua olla "kolmen sanan tylsä tyyppi"
On helvetisti parempi olla kolmen sanan tylsä tyyppi kuin kolmen tuhannen sanan uskomattoman tylsä ja raivostuttavan itsekeskeinen idiootti, joka jatkuvasti syyllistyy käytöstaparimanalituksiin koska on sosiaaliselta älykkyydeltään jossain tonnikalan ja heisimadon välimaastossa.

Let us see you flip and flop.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Miksköhän mulle tuli kumma deja vue, roolijako vaan menny uusiks.
Herra Manala

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Miksköhän mulle tuli kumma deja vue, roolijako vaan menny uusiks.
Sitä mäkin mietin. Oli jotenkin outoa nähdä elukka mustasukkaisena tartsanina.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Miksköhän mulle tuli kumma deja vue, roolijako vaan menny uusiks.
Sitä mäkin mietin. Oli jotenkin outoa nähdä elukka mustasukkaisena tartsanina.
Ei ees ollu outoo, ainahan sillä on ollu se sama rooli. Mut jatka vaan hämäystä, en kerro kellekään ketä sä äsken esitit.
Herra Manala

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Mut jatka vaan hämäystä, en kerro kellekään ketä sä äsken esitit.
Kertovatko äänet paljonkin asioita sinulle joita me muut emme tiedä?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

prosessi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tottakai mua ärsyttää myös eräiden ajatukset siitä, että jokin jota minä teen on tyhmää ja kuitenkin jopa itse tekevät tuota samaa ja yleensä samalle asialle sitten uskalletaan "revetä" kun se muiden silmissä on sallittua!!!
Viitannet tällä minuun. ...
Ohoh! No en kuule ajatellut sinua! Olet liian itsekäs! Ajattelin ihan muutamaa selkeää ihan samaa vitsiä vain minun ja jonkun toisen ketrtomana ja paria toista ihmistä.

Mut taidat sinäkin olla sellainen. Yrmph. En mää oo huomanna kun en oo kanssas tätä ketjua aiemmin jutskannutkaan, muistaakseni ainakaan paljoa?

MUTTA nyt kun katsoin näitä niin tiedän, että "kiusaatte" minua. Eli on provoa.Sinä Elukkasi kanssa, koska Elukan tekomustisjuttu-teksti selkeää provoa koska E on ollut muuten täysjärkinen.

Sinä itse ollet sellainen "testaaja" ja koetet vanhaa kunnon tai kunnotonta Stadinarskaa lankaan!!??... sanoinhan että itse kirjoitit juuri 11.10 et Suvinen tykkää Tixistä... Mutta sun "kunniaksesi, Prosessi, on sanottava, että piilotat provon ja kiusan parhaiten näistä muista veikoista!

Kuitenkin katson että eka postauksesi, joka oli siis ihan vapaaehtoinen sinulta... oli kiinnostava ja oikeasti tarkoitettu ja katson sen mietteissäni!!

Manalan teksti taas puhuu (toivottavasti nyt sentään, heh,) Manalaa vastaan ja en mene vastaamalla hänelle halpaan!
Hän ei näet myöskään voi olla noin lahjaton vaikka ei valopää voine ollakaan!

MUTTA minä menen harrastuksiini nyt tästä ja ollen huomisaamuun asti. Voikaapa ihmisiksi kaikki niin ihmiset kuin elukat!

SA
Oikein Huono Ameeba! :D
Viimeksi muokannut Stadinarska, 13.10.2007 8:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Ameebat on varmaan kans limasia. :]
Ilman muuta limaa löytyy! :P Mut kyl mä haluan olla kaksneuvoinen limalla varustettu tässä jatkossa ehkä. Joskus ja aika usein värähtää näet SILLAI!!

PuZnuZ Geetzulle! :) Mitäs me fanittajat! Upea ilma meijän saarella! Olisko hyvää ilmaa annettu armosta muuallekin hiukan? :?

SA
SeksiAmeba
Geetzu Fan Club ry.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti:Oletko tosiaan lääkäri? Oli muuten täysin sopimaton lause auttajalle! Oletko lääkäri? Oli muuten osin sopimaton lause auttajalle!
Oletko lääkäri? Oli muuten täysin sopimattomia sanoja auttajalle! Mikä on ammattisi??? Olen NIINQ kauhistunut! Minä, vaikka olen vain filosofian maisteri-Ameeba-limapee, en käytä ikinä kirosanoja muuta kuin huumorimielessä! Jos olisin siis "huono", sun tulisi auttaa! Ymmärsitkö sinä tämän suorasanaisen rautalankatotuuden! Saisit kyllä ainakin hiukan hävetä! Masensi..., ei niinkään nyt edes itseni puolesta vaan jo meni yhteiskunnan jutun puolelle!
Se, mikä minä olen ammatiltani ei kuulu lainkaan siihen mille kuralle minun tarvitsee nettipalstalla yksityishenkilönä hymistellä. Itse täällä sorkit toisten elämään tarttuen vaikka sitten mielenterveysongelmiin ja ammattiin ellet muuta keksi, ja pidät itsestäsi valtavaa elämää kuin olisit maailman napa, jonka ympärillä kaksimielisyydet pyörivät. Jos et ylläolevaa tajua en aio jatkaa tätä yksinpuhelusi kommentointia (keskusteluksi tätä tuskin voi kutsua).
Rouva Pupu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Rasittavaa. Päänsärkyä aiheuttavaa. Kokoo ittes, Puppe.
Vastaa Viestiin