Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

En tiedä miten on mahdollista. Kuolleista puheen ollen en ole vieläkään päässyt yli Gatin kuolemasta. En uskonut että hän tappaisi itseään.

Keväällä minulla on kaksi vaihtoehtoa: 1) maksan velkani Arskalle tai 2) pakenen Madridiin. Siellä voisi hengailla Fulgencio Batistan kanssa...ei ku se on kuollut.

Katajanokan nainen onkin muuttamassa johonkin hoitokotiin.

Vitsi:
- Miten muutat tiskikoneen lumilingoksi?
- Anna vaimolle lapio. :)

Lumia piti lapioida eilen parvekkeeltani.

Homeboy
kausivihannes
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 02.03.2021 12:46 En tiedä miten on mahdollista. Kuolleista puheen ollen en ole vieläkään päässyt yli Gatin kuolemasta. En uskonut että hän tappaisi itseään.

Keväällä minulla on kaksi vaihtoehtoa: 1) maksan velkani Arskalle tai 2) pakenen Madridiin. Siellä voisi hengailla Fulgencio Batistan kanssa...ei ku se on kuollut.

Katajanokan nainen onkin muuttamassa johonkin hoitokotiin.

Vitsi:
- Miten muutat tiskikoneen lumilingoksi?
- Anna vaimolle lapio. :)

Lumia piti lapioida eilen parvekkeeltani.

Homeboy
kausivihannes
No kyllä minunkin mielestäni Gatin kuolema on vähintään yllättävä. Siksi olin aina vaan epäilevä, mutta kamala asia kertakaikkiaan. Tottakai
se sinua koskee sieluun koska olit niin paljon puhelimessa. Minähän en ikinä nähnyt häntä tai puhunut. Ja minunkin tekee pahaa.

Jassoo. Aikas iso velka sinulla on pankkiiri Arskalle! Jos pakenet Madridiin niin Maalis seuraa ja ... ja.... ja . No koska olen mukava niin en osaa edes jatkaa mitä sitten! :D

Miksi Katajanokan naisesi tarvitsee hoitoa? Sinäkö et siis "hoitanut", niin ymmärsin! Jättikö hän sinut kokonaan?

Lapioit Lumian parvekkeelta. No se onkin jo vanhaa mallia oleva kännykkä. Ok.


MAALISARSKA
Mukava ja terve mies. Ei viipperäpää. Tykkäsi oikeasti Mussukasta
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eukolla on jaloissa jotain vikaa. Hän jätti minut mutta vähän aikaa sitten soitti ja tahtoo taas olla tekemisessä kanssani. Soitin hänelle tänään, oli masentunut.

Pyykillä taas. (ninni on kuollut joten hoidan raportoinnin)

Kapteeni soitti eilen. Oli PpP:n upseerikerholla ja niin kännissä että lopetin puhelun lyhyeen... :beer: :perse:

Vitsi:
Paikallisradiossa:
- Öhöm...
- Puhukaa mikkiin.
- Ei näy Mikkiä eikä Hessu Hopoakaan. :)

Homeboy
washerman
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

VASTAUKSET OHESSA HOMEELLE SINISELLÄ:

Eukolla on jaloissa jotain vikaa. Hän jätti minut mutta vähän aikaa sitten soitti ja tahtoo taas olla tekemisessä kanssani. Soitin hänelle tänään, oli masentunut.
MITÄ TARKOITAT JALOISSA JOTAIN VIKAA? KAI HIUKAN TIEDÄT MITÄ VIKAA?
JÄTTI JA OTTI, HEHHEH. NIINHÄN SE KÄY ELOKUVISSAKIN. MIKÄ HÄNTÄ NYT MASENTAA? SEKÖ, ETTÄ OLI OTTANUT VAI JÄTTÄNYT?
OLIKO TÄMÄ SELLAINEN SINULLE, JOKA OTTAA PIIIP HIHHIH?


Pyykillä taas. (ninni on kuollut joten hoidan raportoinnin)
SIIS VIET ISÄLLESI PYYKIT. MITEN SINÄ PESET NIITÄ PYYKKEJÄ? AION MUUTTUA KÄRPÄSENÄ KATTOON :D

Kapteeni soitti eilen. Oli PpP:n upseerikerholla ja niin kännissä että lopetin puhelun lyhyeen... :beer: :perse:

AI HÄN ON KÄNNIKALAKIN JOSKUS. KYLLÄHÄN HÄN JUTTELI MEIDÄN MIITISSÄ "KUPPIEN OTTAMISESTA", MUTTA OLI HIUKAN YLLÄTYS JOTTA KÄNNISSÄ, HUH. NO MUKAVA ON KAPTEENI! TERVEISET KAPTEENI JA KOHTA MIITTI!!!!

Vitsi:
Paikallisradiossa:
- Öhöm...
- Puhukaa mikkiin.
- Ei näy Mikkiä eikä Hessu Hopoakaan. :)

HIUKAN ENNALTA AAVISTETTU MUTTA HYVÄ

---------------------------------------------------------

yLEISTÄ JUTTUA VIHREÄLLÄ:

Ei kovin paljoa sanomista. Korona on Maalisarskankin korvilla. Ei sairastunut toki.
Melkoinen sensuuri ja ketkuttelu mediassa on todella, huh
Useimmat ihmiset yhä katsoo noin vuorokauden mikä on yleinen mielipide asioista ja kailottaa sen sitten omana mielipiteenään. Tylsää.

Kevättä Arskalainen odottaa kovasti. Tämä loskainen välivaihe on samaa kuin koirasta pepusta tuleva pitkämäinen, mutta kaikki aikanaan.

Maalisarska on yhä hieman "väsyneempi" nyt korona-aikana. Silti Maalis on terve ja mukava poika yötäpäivää.

Kirjoitelkaa tähän. Maalisarska tuntee, ettei hän aina jaksa kirjoittaa kun on nykyään näin harmaa. Mutta ettekö voi antaa arskalaisten johtajalle tunnustusta siitä, että alkuajan viiripäisyystyyli on muuttunut kitinäläisille sopivammaksi asiallisuudeksi ja harmaudeksi. Tiedän, että kitinäläiset ottaisivat Stadinarskan huomaansa jos hän olisi töykeä, kiroilisi tai antaisi veemäisiä kommentteja, mutta kun Maalis ei vain osaa.
Ei koskaan. Maalis on tuskastuttavan mukava ja leppoisa. Ei voi mitään. Kelvoton tapaus :lol:

MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mitä vikaa jaloissa? Kaatuilua, nyt tutkimuksissa. En pese pyykkiä isäukon luona. Vien kledjut sinne, hän pesee. Ja nostaa kuivumaan ja sitten vierashuoneen sängylle. :mrgreen: *odottaa kommentteja että "Aikuinen mies, pese itse pyykkisi*

Ruotsin kaveri on nyt blokannut minut. Ei vastaa puhelimeen. :( :?
Viimeksi kyllä juteltiin ihan sopuisasti.

Levyostoksia:
John Denver: Greatest hits (kaunista folkkia)

Vitsi:
- Mitä kauppias sanoi ryypättyään viikon?
- Tukossa ollaan. :lol:

Homeboy
nuudelikyrpä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Etkö osaa pestä pyykkiä vai oletko vain laiska?
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 13.03.2021 18:24 Etkö osaa pestä pyykkiä vai oletko vain laiska?
Osaan kyllä. Isäukko vain sanoi että riittää kun laitat kledjut kylppäriin, kyllä hän pesee...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 14.03.2021 17:17
So Hard kirjoitti: 13.03.2021 18:24 Etkö osaa pestä pyykkiä vai oletko vain laiska?
Osaan kyllä. Isäukko vain sanoi että riittää kun laitat kledjut kylppäriin, kyllä hän pesee...
Ehkä isäukkosi kuitenkin pelkää, jotta laitat 20 litraa pesuainetta 10 litraan vettä? :lol:

MAA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska kirjoitti: 16.03.2021 8:38
Homeboy65 kirjoitti: 14.03.2021 17:17
So Hard kirjoitti: 13.03.2021 18:24 Etkö osaa pestä pyykkiä vai oletko vain laiska?
Osaan kyllä. Isäukko vain sanoi että riittää kun laitat kledjut kylppäriin, kyllä hän pesee...
Ehkä isäukkosi kuitenkin pelkää, jotta laitat 20 litraa pesuainetta 10 litraan vettä? :lol:

MAA
Hehheh tosi hauska, mutta...
Minä olisin muuten kysynyt ihan samaa kuin Maa. Toivottavasti, Homeenpoika, et vedä melonia nenään mutta luulen, että iskäsi ottaa varman päälle!
Kiitos hauskuudesta ja mukavuudestasi, Maalisboy! :h: . Olisi mukava tavatakin sinut ja keskustella ihan kaikesta ja tarjoaisin sinulle lounaan ja kahvin!
Tietysti naisista keskusteltaisiin. Olen senkin huomannut, että minulla on samantyyppinen maku kuin sinulla. Pidän söpösistä naisista.


STADIN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Missäs ihmeessä Homeenpoika on? Ihan hävinnynnä.
Olin kyllä yhteydessä häneen viestillä noin vajaa viikko sitten. Kai pitää taukoa.

----------------------

Stadinarskalaisella on ihan hyvin asiat ja iloitsee hän vielä raikkaasta talvi-ilmasta!
Mikään muu ei ole muuttunut paitsi että naapurin tuttu nuori rouva oli murtanut ranteensa sekä solisluunsa kaatuessaan liukkaalla. Ranne ei ollut murtunut kauniisti vaan ns. murskavamma. Miten se minuun liittyy? No tunnen tämän naapurini hyvin ja autan häntä nyt hiukan eri asioissa. Mies on viikkotöissä Venäjällä.


MAALISMUKAVA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 20.03.2021 17:49 Missäs ihmeessä Homeenpoika on? Ihan hävinnynnä.
Olin kyllä yhteydessä häneen viestillä noin vajaa viikko sitten. Kai pitää taukoa.

----------------------

Stadinarskalaisella on ihan hyvin asiat ja iloitsee hän vielä raikkaasta talvi-ilmasta!
Mikään muu ei ole muuttunut paitsi että naapurin tuttu nuori rouva oli murtanut ranteensa sekä solisluunsa kaatuessaan liukkaalla. Ranne ei ollut murtunut kauniisti vaan ns. murskavamma. Miten se minuun liittyy? No tunnen tämän naapurini hyvin ja autan häntä nyt hiukan eri asioissa. Mies on viikkotöissä Venäjällä.


MAALISMUKAVA
No vähän taukoa joo.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo, Homeenpoika piti aika kauan taukoa, mutta kyllä hän nyt on mukana.
Minä menen kohta auttamaan teknisesti.

Maalisarska on nyt oikeastaan luovuttanut talven suhteen ja odottaa piip piippinä kevättä!

Olen muuten huomannut, että viime aikoina on jotenkin vähentynyt innostus sillee kun korona aikana on poissa silmissä poissa mielestä.
No kyllä taas innostuu kun pääsee kesätorille, hih.

Kevätväsymystäkin ollut. Maalisarska teki tuossa erääseen paikkaan 3 päivän matkan ja edelleen 4 päivän matkan. Hiihtomatkoja.
Ei kehtaa sanoa mihin.

Jostakin johtuu, että on pierittänyt mukavasti nyt koko viikonlopun ja vieläkin. Epäilen Reissumiestä.
Äsken olin PIIP. Mutta ehdottomasti mukavasti ja mukavan Maalisarskan piip on aika hajutonta.

Mutta kyllä täytyy sanoa, että joskus tuo em. asia on kaikkein suurin ihmisen nautinto.
Toki rakastelu seksikkään naisen kanssa saattaa tuon ylittää mutta juuri ja juuri,

ÄH, kylläpä oli nyt tyhmää. Mutta luonnollinen asia ei milloinkaan ole väärää.

Minä jatkan kevättä tehden työtä ja olemalla mukavasti. En juo, en polta, en petä, en tee rikoksia, en tee tyhmiä, en ole tyhmä, en riitele,

NIIN JUURI, rakas lukijani. Olen sietämättömän mukava ihminen. Mikä minun oikein on?

Ja olen ihmeen onnellinen ja tyytyväinen. Loppujen lopuksi ei niin suurta syytä ehkä edes ole.

tai ehkä sitten onkin. En ole varma.

Saisi korona mennä jo. Olen minäkin aikas väsynyt tuohon...

MAALISPOIKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pyykillä! (en ole ninni)

Veronpalautuksia 533 e. Elokuussa siis.

Autoin äitimuoria auton renkaiden roudaamisessa kellarikomerosta autoon ja autosta kellarikomeroon. Viereisen kellarikomeron ovessa oli absurdi teksti: "Älä häiritse Heliä" :?

Vitsi:
- Mitä Remu sanoi Cisselle kun ne menivät kalaan?
- Get onki. :lol:

P.S. Kapteeni_kaaos on keksinyt Suomen puolustusvoimille uuden funktion: siirtomaiden hankkimisen. Sellaiset kääpiövaltiot kuin Monaco, Andorra, Grenada ym. olisivat "helposti" valloitettavissa.
Hohhoijaa... :roll:

Homeboy
stomp-bluesin legenda
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ethän sinä edes ole pyykillä kun isäsi pesee.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niin, tuo pyykinpesu on kyllä hieman vielä epäselvää. Kuinka usein veisit pyykin ja tuleeko sinulle miten mieleen, että pitäisi pestä? Missä vaiheessa?
Älä vastaa, että silloin kun on likaiset vaan hieman laveammin!


-----

Kevät on toden teolla alkanut. Tämä on taas tätä hiukan rumaa aikaa luonnossa. Eipä voi mittään.

Katsokaa kertauksena "Kitinäläisten ilmoitusketjusta" millaisia nimiä saatan huhtikuussa käyttää!

Yksi selkeimmistä nimistä on tietenkin


HUHTINEN
Huh, niin mukava!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

No pyykillä käyn siinä merkityksessä että vien likapyykkiä ja plokkaan puhdasta. 3-4 kertaa kuussa. Sitä kertyy. Joka päivä suihkussa siis.

Soitin serkkunaiselle. Olin häneen yhteydessä yli 40 vuoden jälkeen. Asuu Vihdissä, käy töissä Helsingissä.

Kaikenlaista pitäisi hankkia: lamppu kylppäriin, tuoli, muovinen tuoli ja pöytä parvekkeelle, verhot...

Vitsi:
- No niin kundit. Teillä on keikka Thin Lizzyn lämmittelybändinä.
- Miksi konsertissa pitää olla lämmittelybändi?
- Se pidetään jäähallissa. :)

P.S. Seuraava huippukokous voisi olla Madridissa. Homie, Arska y kapteeni - tres hombres.

Homeboy
senor loco
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 03.04.2021 17:22 No pyykillä käyn siinä merkityksessä että vien likapyykkiä ja plokkaan puhdasta. 3-4 kertaa kuussa. Sitä kertyy. Joka päivä suihkussa siis.

Soitin serkkunaiselle. Olin häneen yhteydessä yli 40 vuoden jälkeen. Asuu Vihdissä, käy töissä Helsingissä.

Kaikenlaista pitäisi hankkia: lamppu kylppäriin, tuoli, muovinen tuoli ja pöytä parvekkeelle, verhot...

Vitsi:
- No niin kundit. Teillä on keikka Thin Lizzyn lämmittelybändinä.
- Miksi konsertissa pitää olla lämmittelybändi?
- Se pidetään jäähallissa. :)

P.S. Seuraava huippukokous voisi olla Madridissa. Homie, Arska y kapteeni - tres hombres.

Homeboy
senor loco
Mutta kysymykseni oli, että kuinka likaista se pyykki oikeasti pääsee olemaan ja mikä herättää sinussa tarpeen pestä?

Miten serkkunaisen kanssa puheleminen meni puhelimessa. Kerro miten se meni? Miten puhuitte? Kuka lopetti ja mitä sovitte?

Mistä olet saanut hankintakimmokkeen?

Minulle muuten sopii Madrid oikein hyvin! Tosin nyt korona-aikana en matkusta vielä.

Mitäkö minulle kuuluu: Ihan ei kiinnostavaa. Voin hyvin eikää ole minulla mitään ikävää eikä niin kovin erinomaistakaan. Olen tyytyväinen.
Siinä kaikki . Stadinarska on harmaa. Ennen niin värikäs. Voi sitäkin! Mukavahan se on aina. Ärsyttävän mukava. Ääh.



Andrew Kotivalo H U H T I N E N
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

No menen suihkuun, laitan vaatteet pyykkikoriin, vien myöhemmin pestäväksi.
Juteltiin reilu 7 minuuttia. Hän kertoi olevansa jossain oikeusaputoimistossa (tai joku sellainen) töissä. Ei kuitenkaan juristi. Asuu Vihdissä, muisteli myös jotain Vaasan-reissuaan.
Hankintakimmoke? No nuo em. jutut on tarpeellisia/mukavia.

Vaasan reissu siis elokuussa. Toivottavasti kapakat on auki. LEGENDAARINEN Koti on kuulemma vaihtanut omistajaa ja muutettu fiinimmäksi. Kulttuuriskandaali.

Vitsi:
Homeboy astuu sisään Lemoniin.
- Haluan mellakkaa.
- Apua!
- Ei pidä pelästyä. Tarkoitin mellanööliä. :lol:

Pyykillä taas. Mistäköhän löytyisi btw bändipaitoja?

Homeboy
lahottajabakteeri
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarskan tilanne on selostettu Kitinäläisten ilmoitukset osiossa. Ihme kiireitä. Muuten tilanne normaali ja olo hyvä, kunto hyvä, koronaton, mutta liian saamaton nyt. Reipas olen ollut mutta saamattomuus tarkoittaa sitä, että naisystäväni on sukulaisten luona nyt kevätlomallaan ja olen ollunna varsin yksin. Silti ihan tavattomasti kaikenlaista menoa. Omaa menoa. Lisäksi mulla sikamainen autokuume mutta inhottaa yksipuolinen autoilijoiden "tappaminen". Itsekkäitä ihmisiä nuo piipertäjät.

H U H T I N E N

----------
Vastaan seuraavaksi oheen Homeelle! ISOLLA


No menen suihkuun, laitan vaatteet pyykkikoriin, vien myöhemmin pestäväksi.
PYYKKIKORIIN? OLETKO TODELLA NIIN SÄNTILLINEN?

Juteltiin reilu 7 minuuttia.
VAIN SEITSEMÄN MINUUTTIA!!! MIKÄ ON KÄSITYKSESI VARSIN PIENEEN AIKAAN, JOS NÄITTE VIIMEKSI 150 VUOTTA SITTEN?

Hän kertoi olevansa jossain oikeusaputoimistossa (tai joku sellainen) töissä. Ei kuitenkaan juristi.
SIIVOAA JURISTIEN SOTKUJA ELI SIIVOOJA OIKEUSTOIMISTOSSA?

Asuu Vihdissä, muisteli myös jotain Vaasan-reissuaan.
MOLEMMAT KYSEENALAISTA TOIMINTAA! :lol:

Hankintakimmoke? No nuo em. jutut on tarpeellisia/mukavia.
SIIVOATKO ESIM. PARVEKKEEN ENNEN UUSIEN VIENTIÄ? :|

Vaasan reissu siis elokuussa. Toivottavasti kapakat on auki. LEGENDAARINEN Koti on kuulemma vaihtanut omistajaa ja muutettu fiinimmäksi. Kulttuuriskandaali.
YMMÄRRÄN TÄMÄN KANNANOTON
MITÄHÄN SILLÄ MATKALLA TAPAHTUU. PYYDÄN UMPIREHELLISTÄ RAPORTTIA SITTEN. :)

Vitsi:
Homeboy astuu sisään Lemoniin.
- Haluan mellakkaa.
- Apua!
- Ei pidä pelästyä. Tarkoitin mellanööliä. :lol:

KESKIARVOA EHKÄ VAATIMATTOMAMPI JUTTU

Pyykillä taas. Mistäköhän löytyisi btw bändipaitoja?

PYYKILLÄ??? :think: :think:
BÄNDIPAIDAT OK.

Homeboy
lahottajabakteeri

TITTELI ON HAUSKA.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: en tiedä miksi puhuttiin niin lyhyt aika. En tiedä mitä hän tekee oikeustoimistossa. Mutuni on että hän on joku ns. valkokaulustyöntekijä, ehkä sihteeri. Taidan soittaa hänelle taas tänä viikonloppuna. Ei tarvitse siivota.

Systerin pojan koulumenestys on huonontunut. Saa nähdä miten kirjoituksissa käy ensi vuonna...

Vappu lähestyy. Ajattelin syödä nakkeja ja perunasalaattia ja röpöttää. Ehkä Lemonin terassille... :idea: (säävaraus)

Vaasan-reissustani raportoin kyllä sitten myöhemmin. Rehellisesti... :paska: :mrgreen:

Vitsi:
Vampyyri palasi Ruotsista.
- Johan tuli syötyä. :lol:

Homeboy
a local hero / a local hillbilly (underline the right words)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 17.04.2021 15:23 Vastauksia: en tiedä miksi puhuttiin niin lyhyt aika. En tiedä mitä hän tekee oikeustoimistossa. Mutuni on että hän on joku ns. valkokaulustyöntekijä, ehkä sihteeri. Taidan soittaa hänelle taas tänä viikonloppuna. Ei tarvitse siivota.

Systerin pojan koulumenestys on huonontunut. Saa nähdä miten kirjoituksissa käy ensi vuonna...

Vappu lähestyy. Ajattelin syödä nakkeja ja perunasalaattia ja röpöttää. Ehkä Lemonin terassille... :idea: (säävaraus)

Vaasan-reissustani raportoin kyllä sitten myöhemmin. Rehellisesti... :paska: :mrgreen:

Vitsi:
Vampyyri palasi Ruotsista.
- Johan tuli syötyä. :lol:

Homeboy
a local hero / a local hillbilly (underline the right words)
No oletko soittanut naikkoselle?

Kuinka huono systerin pojan todistus tai menestys on?

Kerron muillekin näin, että olen pahoillani kun katselukoneiden asennus on kestänyt pitkään, mutta työ ja sitten muu elämä täyttää inhottavasti koko elämän ja sinne on kuitenkin matkaa. Mutta älä ole vihainen, minä autan kyllä ihan pian kun saan aikaan!!

Huhtiarskalla asiat muuten ovat ihan hyvin, mutta liikaa tekemistä ja jonkinlaista kiireenkin tuntua.
Pitää löysentää.
Kesä varmaan koronaton. Ehkä siitä päästiin kokonaan?


HUHTINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

En ole soittanut vielä. Systerin pojasta en tiedä muuta kuin että hän aikoo kirjoittaa historian fysiikan sijaan.

Soitan ja varaan ajan koronarokotukseen huomenna.

Vitsi:
Homeboy: Olen minä vetänyt kameliakin.
Arska: Täh?!
Homeboy: Poltin siis ennen tupakkia. :)

P.S. Miksi Kitinässä esiinnytään nimimerkeillä eikä oikeilla nimillä? Minun nimeni on Paavo Rypäleperse.

Homeboy
ryppis
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 27.04.2021 18:15 En ole soittanut vielä. Systerin pojasta en tiedä muuta kuin että hän aikoo kirjoittaa historian fysiikan sijaan.

Soitan ja varaan ajan koronarokotukseen huomenna.

Vitsi:
Homeboy: Olen minä vetänyt kameliakin.
Arska: Täh?!
Homeboy: Poltin siis ennen tupakkia. :)

P.S. Miksi Kitinässä esiinnytään nimimerkeillä eikä oikeilla nimillä? Minun nimeni on Paavo Rypäleperse.

Homeboy
ryppis
No koskas sinulla Homeenpoika on se rokotusaika? Vai oletko jo saanunna?

Toukoarska on tänään aloittanut kuukauden elämänsä. Taitaa tulla kylmäksi kuukaudeksi. Nyt tuli karmiva ajatus jos on niin kylmä, että kuolee, mutta ei Toukoarska nyt taida tässä kuussa kuolla. En usko.

Mukavammaksi aiheeksi laitan nyt Vapun. Vappu mennyt melkein sukulaisseurassa tietenkin Stadissa. Stadi on kyllä niin ylivoimainen kaupunki muitten joukossa, että ihan heikottaa 8)

Mutta Korona-aika toki saisi loppuakin jo. Se on todettu usein.
Ruokaa tuli tänään syötyä liikaa. Kaikkea huonoa ruokaa, hyi soikoon.
Lisäksi mulla on tänäänkin ollut kuumetta. Koronaako? Ehkä, mutta kuume on autokuumetta.


VAPPUARSKA
Toukoarskan aliarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TERVE KUOMASET ja KUOMASKAT

No nyt tässä vain ilmoittelen olemassaolostani ja päivittelen päivien kulumista nopeasti. Ihan hurjaa tahtia. Kamala sää ollut Stadissakin. Hyi olkoon sentään!
Toukoarskalla on asiat ihan samallatavalla. Työt jatkuu ja terveys on ihan hyvä ollut. Tehosterokotekin saatu enkä ole kaatunut siitä.

Näinhän se kulkee. Päivitän vielä Homeenpojan juttua hiukan tuohon kokousketjuun.


TOUKOARSKA
Stadinarskan aliarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olin koronarokotuksessa 6.7. Seuraavan kerran menen vielä 29.7. Myllypurosa. Nopeaa ja kivutonta. :wink:

Systerin pojan yo-juhlat vähän yli vuoden päästä. Toivon että he kutsuvat sukulaisia joita en ole tavannut pitkään aikaan.

Vitsi:
- Mitä naisen pitää tietää matematiikasta?
- Jos jakaa ei saa kertoa. :lol:

P.S. Kansainvälinen Homeboy-kilpailu lähestyy. Sveitsin Roger Homeboy tulee sijoittuman vähintään viiden parhaan joukkoon. Mitä lyödään vetoa. :napu:

Homeboy
alppilaidunten nerokas henki
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin