Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 15.09.2019 17:32 Pekka Siitoin (1944 - 2003) oli uusnatsi.

AIJUU SELLAINEN. HUH.

Soitin työkkärin virkailijalle perjantaina. Työkokeilujuttuni liikahti eteenpäin, se oli unohdettu.

MITEN VOI OLLA. IHANKO TOTTA. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ ETTÄ ITSE PITÄÄ PITÄÄ HUOLTA JA EPÄILLÄ TÄLLAISTAKIN.

Serkkupojan kanssa pussikaljoittelua huomenna. Nenänvalkaisua onkin kestänyt melkein 3 viikkoa. (!) :miitti:
Lemonissakin voisi käväistä.

HUHHUH.

Vitsi:
- Minne vihannekset menee ottamaan kännin?
- Salaattibaariin. :lol:

HYVÄ JUTTU!!

Loppuun kertomus:

Eräänä kesänä Stadinarskan australialainen ystävä Joe Goodguy matkusti Suomeen tapaamaan Arskaa. He reissasivat Arskan mökille joka sijaitsee saaressa. Viiden aurinkoisen mutta tapahtumaköyhän päivän jälkeen käytiin seuraava keskustelu:
- The sun rises. The sun sets. The sun rises. The sun sets. I can hardly wait till tomorrow. Another jam-packed day of celestial thrills.
- Who are you? Stadinarska - or John Updike?

TOSI HAUSKA JUTTU. TOSIN EN NYT TOKI SITÄ YMMÄRTÄNYT TÄYSIN, MUTTA KESKUSTELEMME ASIASTA MYÖHEMMIN :lol:

Homeboy
auringonlaskun ratsastaja
Syysarska vastasi
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 17.09.2019 19:17 Pussikaljoittelua eilen serkun kanssa. Hän lopetti työt postissa pian kaksi ja puoli v. sitten mutta on edelleen ansiosidonnaisella. Koska osapäivätyö levykaupassa.

MILLÄ TAVALLA TE KALJOITTELITTE? PENKILLÄKÖ? KUSTAS TUO SERKKU ONKAAN KOTOISIN. oNKO KALLION SERKKU VAI VAASAN?
ARVASIN, ETTÄ JOTAKIN ON KUN ET VASTANNUT HUIPPUKOKOUSJUTTUUNI "MIITTIKETJUSSA". SIIS RYYPPYREISSU, MUTTA ET OLE NYTKÄÄN VASTANNUT. TOSIN LÄHETIN EHDOTUKSENI YV:LLÄ JA KESKUSTELIMME JO SIITÄ. VOISITKO NYT KYSYÄ PIKAISESTI KAPTEENI kAOKSELTA, PÄÄSEEKÖ HÄN! JOS HÄN EI PÄÄSE, NIIN SIIRRÄMMEKÖ KOKOUSTA? MIITTIKETJUSSA EI OLE KETÄÄN MUUTA HALUKASTA MIITTIIN (EN TOKI SITÄ ERITYISESTI ODOTTANUTKAAN)

Sateen alkaessa siirryimme Pressapari-ravintolaan. (!) Se oli ennen Mr. Pickwick. Nimi johtunee siitä että Halonen ja Arajärvi asuivat ennen siellä päin. Halonen asuu edelleen Kalliossa, kerrostalossa.

PÄÄSITTEKÖ MOLEMMAT SIIS SISÄÄN RAVINTOLAAN VIELÄ SIINÄ VAIHEESSA?

Päätin alkaa syödä enemmän pakastekalaa koska 1) vähän hiilareita ja rasvaa ja 2) melko halpaa. Lidlissä saattaa olla erityisen halpaa.

OHOH. NO TOKI HYVÄ. KAI PAISTAT PAKASTEKALAN ETTET RAAKANA VEDÄ? :!: NO EI KAI TIETENKÄÄN?

Vitsi:
Kaksi miestä ongella.
- Syökö kala?
- Totta kai, eihän se muuten elä! :)

LOISTAVA, MUTTA ARVASIN ENNALTA

Levyostoksia:
Captain Beefheart: Safe as milk
Kapteeni ei tuolloin (1967) ollut vielä progelinjalla...

KUKA TUO KAPTEENI ON? EI KAI KAOS AINAKAAN?

Päivän siteeraus:
"Hyvä yleisö on sellainen joka antaa kaikkensa - varsinkin rahansa." - Pasi Paskahousu, Kitinä band

TODELLINEN TOTUUS JOKA TYYPILLÄ. NÄIN OLEN EMPIIRISESTI MAAILMAA HAVAINNUT. IKÄVÄKSENI.

Homeboy
safe as a record
SYYSARSKA VASTASI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: istuttiin penkillä kallioiden luona aika lähellä Linnanmäkeä. Serkku on äidin puoleista sukua, kotoisin Joroisista. Päästiin sisään ravintolaan, tosin mamu-tarjoilija vähän epäröi ennen kuin tarjoili minulle. Paistan pakastekalan. Captain Beefheart (1941 - 2010) oli amerikkalainen rock-artisti, edusti ensin bluesrockia, ryhtyi sitten tekemään kokeilevampaa kamaa.

Vuorokausirytmiä yritän saada kuntoon. :pliis:
Äitimuoria auttamaan maanantaina 23.9., hän pyysi viemään TV:nsä autoon. Hän vie sen Kierrätyskeskukseen. Lahjoitus, i suppose.

Levyostoksia:
Fats Domino: Blueberry hill (kokoelma)
Oikeastaan plokkasin vaihdossa Kalevasta. Omituiset kannet, pyöreä metallipurkki. Tulee Mieleen PIL ja Metal Box.

Vitsi:
Stadinarska Joensuussa:
- Arska. Mitä mieltä olet tämän kaupungin uusnatseista?
- Joensuu karjalaisille - ei arjalaisille. :)

Homeboy
mustikkakukkula
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 21.09.2019 8:28 Vastauksia: istuttiin penkillä kallioiden luona aika lähellä Linnanmäkeä. Serkku on äidin puoleista sukua, kotoisin Joroisista. Päästiin sisään ravintolaan, tosin mamu-tarjoilija vähän epäröi ennen kuin tarjoili minulle. Paistan pakastekalan. Captain Beefheart (1941 - 2010) oli amerikkalainen rock-artisti, edusti ensin bluesrockia, ryhtyi sitten tekemään kokeilevampaa kamaa.

Vuorokausirytmiä yritän saada kuntoon. :pliis:
Äitimuoria auttamaan maanantaina 23.9., hän pyysi viemään TV:nsä autoon. Hän vie sen Kierrätyskeskukseen. Lahjoitus, i suppose.

Levyostoksia:
Fats Domino: Blueberry hill (kokoelma)
Oikeastaan plokkasin vaihdossa Kalevasta. Omituiset kannet, pyöreä metallipurkki. Tulee Mieleen PIL ja Metal Box.

Vitsi:
Stadinarska Joensuussa:
- Arska. Mitä mieltä olet tämän kaupungin uusnatseista?
- Joensuu karjalaisille - ei arjalaisille. :)

Homeboy
mustikkakukkula
Miten Mamu epäröi? Sanoiko hän jostain?
Miten pakastekalaa paistat? Viipaloit ja laitat viipaleet pannulle? Maustatko jotenkin?

Mistä ihmeestä tuollaisenkin Captainin olet "löytänyt" :P

No etkö sinä voi ottaa muorisi televisiota vai onko se rikki????????????
Tietysti saat sen ja jos on rikki niin vinkkaa muorille että nyt mennään kauppaan ja ostetaan molemmille Televille.

Arskalaiset ovat vaarallisen lähellä ajatusta jostain puhdasverisistä ihmisistä.
Varmuuden vuoksi siis:


ARSKALAISEN ominaisuus on mukava, järkevä, hyväkäytöksinen, rauhallinen ja mieluimmin oksentamaton, arskalainen ei voi olla kriminaali eikä pahoinpitelijä. Ei oikeastaan edes niin, että olisi tehnyt parannuksen. Arskalainen on siinämäärin jääräpää, ettei usko ihmisen luonteen paranevan, jos se joskus on ollut näkyvästi huono. Tämä asia on Syysarskan kehityskohde oikeastaan. Antaa krininaaleille anteeksi.

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: mamu vähän mietti ennen kuin kaatoi "ohrapirtelöä" tuoppiin. Ilmeisesti mietti kuntoani. Paistan valmiiksi viipaloitua pakastekalaa paistinpannulla. Grillimaustetta saatan lisätä. TV rikki. Äiti pyysi vielä kantamaan uuden TV:n (tänään tai huomenna) autosta hänen kotiinsa. Maksaa sitten 10 e vaivanpalkkaa. Jussi Niemi kehua retosti Captain Beefheartia Soundissa niin paljon että rupesin ostamaan Kapteenin levyjä.

Vuorokausirytmi rupeaa pian olemaan kunnossa. :cheer:

Viime yönä kävin levyhyllyäni läpi. Muutaman albumin vien Kalevaan. Ne (CD-levyt) kelpaa siellä vaihdossa.

Vitsi:
- Klassikkonäytelmä joka kertoo espanjalaisesta kaupungista joka on tunnettu valehtelijoistaan?
- Sevillan palturi. :lol:

Pyykille tänään. (ninni on kuollut joten jonkun täytyy tällaisesta raportoida) :napu:

Homeboy
kapteeni häränlihasydän
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mamu ok,

Vuorokausirytmi vielä hiukan sekaisin kun et soittanut Malmin naiselle. Minä pahaa pelkään, että hän on kiir....
öh siis kiireestä kantapäähän kiva nainen joo...joo niinhän se oli :|

Kaleva on siis Antin vaari- liike? Missä?

Vitsi oikein hyvä.

Muuta: Syysarska voi hyvin


SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastaus: Kaleva. Yhteystiedot ym. briiffausta löytyvät täältä: www.divarikaleva.com Olen menossa sinne tänään. Selvisi myös että mörökölli ei ole lopettamassa divariaan Vallilassa, joten menen sinnekin lähiaikoina.

Auttamaan äitimuoria taas tänään jonkun pöydän kantamisessa. Lupasi 5 e vaivanpalkkaa.

Treffit ensi sunnuntaina. Malmin naiselle soitan pian, vaikka...eihän se ota jos ei annakaan. Paitsi puhelusta täytyy vähän maksaa.

Vitsi:
Musti katseli lyhtypylväisiin kiinnitettyjä "Ei eläinkokeille"-tarroja murheissaan. Tuliko ravintola-alan koulutus hankittua aivan turhaan? :lol:

Homeboy
cookin' (in the kitchen of love)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 21.09.2019 8:28
Äitimuoria auttamaan maanantaina 23.9., hän pyysi viemään TV:nsä autoon. Hän vie sen Kierrätyskeskukseen. Lahjoitus, i suppose.

Etkös sä ole uutta telkkaria etsinyt?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 27.09.2019 8:27
Homeboy65 kirjoitti: 21.09.2019 8:28
Äitimuoria auttamaan maanantaina 23.9., hän pyysi viemään TV:nsä autoon. Hän vie sen Kierrätyskeskukseen. Lahjoitus, i suppose.

Etkös sä ole uutta telkkaria etsinyt?
Ei se ollutkaan ehjä eikä hän vienyt sitä Kierrätyskeskukseen. Se oli rikki ja hän vei sen Sortti-asemalle.
En ole etsinyt. Olen vain miettinyt että tuo toosa ei taida kovin kauan kestää enää...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 27.09.2019 9:25
En ole etsinyt. Olen vain miettinyt että tuo toosa ei taida kovin kauan kestää enää...
Okei. Olin ymmärtänyt väärin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ilmaistu ajatus Homeboysta rakkauden keittiön kokkina on samaan aikaan käsittämätön ja häiritsevä. Olen hämmentynyt.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 27.09.2019 11:08 Ilmaistu ajatus Homeboysta rakkauden keittiön kokkina on samaan aikaan käsittämätön ja häiritsevä. Olen hämmentynyt.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: 27.09.2019 11:08 Ilmaistu ajatus Homeboysta rakkauden keittiön kokkina on samaan aikaan käsittämätön ja häiritsevä. Olen hämmentynyt.
Anteeksi häiriö.
Mikä siinä on käsittämätöntä ja häiritsevää?

Eilen treffeillä. Eukko ei (tietenkään) halua enää tavata. Antoi kohteliaat pakit.

Annoin tänään sijoitusvinkkejä Gatille puhelimessa. :lol:

Vitsi:
- Mihin sijoittaisit 10 000 euroa?
- Vasempaan povitaskuun. :lol:

Homeboy
a disturbing citizen
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 30.09.2019 12:45
urpiainen kirjoitti: 27.09.2019 11:08 Ilmaistu ajatus Homeboysta rakkauden keittiön kokkina on samaan aikaan käsittämätön ja häiritsevä. Olen hämmentynyt.
Anteeksi häiriö.
Mikä siinä on käsittämätöntä ja häiritsevää?

Eilen treffeillä. Eukko ei (tietenkään) halua enää tavata. Antoi kohteliaat pakit.

Annoin tänään sijoitusvinkkejä Gatille puhelimessa. :lol:

Vitsi:
- Mihin sijoittaisit 10 000 euroa?
- Vasempaan povitaskuun. :lol:

Homeboy
a disturbing citizen
Onko kysymys siitä kun paistat seitä ja laitat maustetta tms. ?
Oletko muutenkin kokki? Toki minäkin ikään kuin reagoin asialle, mutten pidä sitä häiritsevänä. En tiedä, mitä Urppis tarkoittaa!

Urpiainen parahin, viitsitkö selittää! Minulla olisi jonkinlainen aavistus mitä voisit tarkoittaa, mutten viitsi arvella kun en varmaan osu oikeaan! :)

HOME! Kuka Eukko? Onko Katajanokan, Espoon vai Huopalahden vai ihan UUSI Eukko?
MITEN antoi pakit? Miten hän sen kohteliaasti teki? Syy?

Mitä sijoitusvinkkejä annoit? Liittyikö tämä Poikuuden poikuuden menetykseen vai mihin?

Onko minun lainani hyvässä käytössä? :D

Vitsi oli mainio!

Miten muuta kuuluu? Onko vuorokausirytmi kunnossa?

Stadinarska ollut tasaisessa menossa ja mitään todellakaan suurta ei nyt ole ollut. No peukalon väänsin pikku sählymatsissa. Mut se ei irronnut. :lol:

Huomenna olen LOKAPOIKA!!!

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: ei liity kalan paistamisen. En ole minkään sortin kokki. Yleensä vain lämmitän safkaa. Eukko löytyi tämän saitin kontaktipalstalta: www.suomi24.fi Hän koki että meillä ei "synkkaa". Sijoitusneuvot: ehdotin että Gat voisi ostaa kamaa halvemmalla ja myydä kalliimmalla. Kuten Vaasan kaverini. Ja/tai laittaa rahaa pankin määräaikaistilille. Kai noita em. tilejä vielä on olemassa? Siinä voisi tienata jonkin verran ja varmaa voittoa. Vuorokausirytmi: heräsin tänään n. kello 2.00. :roll:

Lemonissa en ole käynyt aika pitkään aikaan.

Vitsi:
Homeboy puhuttelee kaunista naista Lemonin tiskillä.
- Voinko tilata jotain?
- Tilaa itsellesi ambulanssi. Tuolta tulee mieheni. :kele: :lol:

Päivän sananvaihto:
Reino Rahkaperse: Perusporilainen? Se on sellainen zombien ja SS-miehen risteytys. Onneksi hiihdin sieltä pois.
Homeboy: Mutta silloinhan oli kesä??
Reino Rahkaperse: Rullasukset on keksitty.

Homeboy
elävä kuollut (Haitissa)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvä juttu Homeenpojalta. Tietämättä mitään, luulen, että Poikuus ei välittänyt hyvistä neuvoista tarpeeksi!??

Huonosti kävi sun baarissa? Millainen muori se oli kun haastelit ennen siipan iskua? :lol:

Stadinarska on jo Loka-arska. Inhan nopeasti aika menee kohti talvea. Huh

LOKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 02.10.2019 22:07 Hyvä juttu Homeenpojalta. Tietämättä mitään, luulen, että Poikuus ei välittänyt hyvistä neuvoista tarpeeksi!??

Huonosti kävi sun baarissa? Millainen muori se oli kun haastelit ennen siipan iskua? :lol:




Kai hän harkitsee niitä. Voisi ottaa myös alivuokralaisen ja tienata sillä(kin) tavoin jonkun verran. :wink:
Vitsi oli puhdasta fiktiota.

Vuorokausirytmi kunnossa.
Treffit huomenna. (Pikku Huopalahden nainen.).
Pyykille maanantaina 7.10.

Vitsi:
Pelle Pelottoman pajassa pidettiin pikkujoulut.
Seuraavana aamuna oli Pikku Krapulainen. :lol:

Homeboy
a clown, but not fearless one
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pyykille sittenkin vasta maanantaina 14.10. Treffit tänään edessä, Pohjois-Haagassa.

Mahdollisesti luokkakokoukseen Vaasaan (ala-aste) toukokuussa 2020. :cheer: Taidan röpöttää... :idea:
Pitää vaan saada porukkaa tarpeeksi kokoon, kuulemma.

M. Koivisto kuoli vähän aikaa sitten. Koska Jimmy Carter (s. 1.10.1924) kuolee?

Vitsi:
Koiviston presidenttikaudella:
- Onko presidentinlinnan portti automaattinen?
- Ei - se on manuaalinen. :lol:

P.S. Kitinä News haastatteli Ben Zyscowitzia. Referoin ohessa seuraavaa:

KN: Miksi sinulla on vappunaamari syksyllä?
BZ: Eiköhän lopeteta tämä "haastattelu" tähän.

Homeboy
automaatti ei ole avioliiton ulkopuolinen tomaatti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pyykille sittenkin vasta maanantaina 14.10. Treffit tänään edessä, Pohjois-Haagassa.

MITEN PESET PYYKKIÄ VAI VIETKÖ AINA MUORILLESI TAI VAARILLE?

TREFFIT!! KERRO KERRO ENEMMÄN!!

Mahdollisesti luokkakokoukseen Vaasaan (ala-aste) toukokuussa 2020. Taidan röpöttää...
Pitää vaan saada porukkaa tarpeeksi kokoon, kuulemma.

MÄ VOISIN TULLA KUOKKIMAAN JA KERRON OLEVANI MUKAVA LOKAPOIKA. EI KUKAAN KYSY MITÄÄN VARMAAN. OVATKO JÄHMEITÄ VAASASSA?

M. Koivisto kuoli vähän aikaa sitten. Koska Jimmy Carter (s. 1.10.1924) kuolee?

EIKÖ HÄN OLE KUOLLUT OIKEASTI VIELÄ?

Vitsi:
Koiviston presidenttikaudella:
- Onko presidentinlinnan portti automaattinen?
- Ei - se on manuaalinen.

LOISTAVA

P.S. Kitinä News haastatteli Ben Zyscowitzia. Referoin ohessa seuraavaa:

KN: Miksi sinulla on vappunaamari syksyllä?
BZ: Eiköhän lopeteta tämä "haastattelu" tähän.

HAUSKA

Homeboy
automaatti ei ole avioliiton ulkopuolinen tomaatti

HIUKAN VAATIMATON VITSI

--------------------------------------------------------------------------------------

Lokapojan tilanne on entisellään. Mikään ei ole muuttunut, sellainen, joka olisi vähänkin suurempi.
Yhä olen Kitinän mukavin. Enkä oksentanut kertaakaan ellei aivan vauvalapsuutta oteta lukuun.


LOKA-ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: pyykkiä vien faijalle. Pesen kyllä itse. Treffit on lykkääntyneet pari kertaa, muuttokiireitä. On muuttamassa Pohjois-Haagaan.Tänään treffit mahdollisesti. Tule vaan kuokkimaan, eivät ole jähmeitä.

Oli tässä viestien vaihtoa myös (ks. aikaisemmat postaukseni SA:n sanomissa) erään venäläisen naisen kanssa. Ne loppui, luulen että hän on huijari.

Vitsi:
- Venäjän tunnetuin prostituoitu?
- Patjana Ansaitseva. :lol:

Homeboy
hartauskoulutuksen ulkopuolella
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 11.10.2019 13:49 Vastauksia: pyykkiä vien faijalle. Pesen kyllä itse. Treffit on lykkääntyneet pari kertaa, muuttokiireitä. On muuttamassa Pohjois-Haagaan.Tänään treffit mahdollisesti. Tule vaan kuokkimaan, eivät ole jähmeitä.

Oli tässä viestien vaihtoa myös (ks. aikaisemmat postaukseni SA:n sanomissa) erään venäläisen naisen kanssa. Ne loppui, luulen että hän on huijari.

Vitsi:
- Venäjän tunnetuin prostituoitu?
- Patjana Ansaitseva. :lol:

Homeboy
hartauskoulutuksen ulkopuolella
Ai niin sinä pesetkin itse! Missä lämpötilassa peset ja tuleeko niistä puhtaita?? Kuivuu siis siellä ja haet ne taas sitten? Pesutupaako sulla ei ole?

Treffit??? ONKO OLLUT?? Miten meni ja kerro mahdollisimman paljon mitä teitte ja kuinka näitte ja missä ja mitä jatkossa!!?? Onko uusi?

En mä taida kuokkia kuitenkaan. Tai tulen aurinkolasit päässä :lol:

Minusta tuntuu, ettei tuo venäläinen huijari ollut. Eihän huijari lopeta!!! Jos hän olisi jatkanut, hän olisi huijari!!???

Onnistuiko hän huijaamaan sinua. Ajattele, jos Gatilta (poikuus) se olisi huijannut poikuuden :D

Vitsi oli muuten tavallistakin parempi!!!

Loka-arskan kuulumiset laitoin jo johonkin ketjuun. Kaikenlaista arkipäivän tekemistä on. Terveys, raha, rakkaus ennallaan Loka-arskalla-


LOKA-ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: käyn pesemässä 60:ssa asteessa. Osan (useimmat) jätän sinne, sukat ja lyhyet kalsarit kotiin kylpyhuoneeseen kuivumaan. Käyn sitten hakemassa. Ei ole pesutupaa. Treffit: muija on muuttamassa Pohjois-Haagaan, treffeistä ei vielä tänäänkään tule mitään koska "pakko pakata ja järkätä vielä täällä". Ei onnistunut huijaamaan.

Serkku (saman ikäinen kundi kuin minä) Tampereelta on tulossa ensi kesäkuussa tänne Eric Claptonin konserttiin. Sovittiin tapaamisesta FB:ssä.

Laihduttamisen suhteen pitää yrittää tsempata, ei grilliruokia tms.

Vitsi:
Urheilutapahtumassa:
- Eikö porilaisten marssille ole vaihtoehtoa?
- Miten olisi juustohampurilaisten marssi? :lol:

FB:ssä tullut lyhyen ajan sisällä 4 uutta kaveria. :cheer:

Homeboy
aka erkki klappinen
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pohjois-Haagan nainen on lykännyt treffejä jo x kertaa. Eikä ole vastannut puhelimeen tänään eikä eilen.

Huomenna pyykille.

Levyostoksia:
Various artists: Girls just wanna have fun (2-CD)
Spice Girls, Madonna, Cyndi Lauper, Samantha Fox ym. naisartisteja.
Camp-meininkiä. Kunnon kökköä. Sopii röpöttämisen soundtrackiksi.
Huomasin myös että Samantha Fox on (edelleen) ruNkkumateriaalia. Ei tosin niin hienoa ruNkkumateriaalia kuin Geri Halliwell. Kukaan ei ole... :h:

Vitsi:
- Mike Pence drinks and smokes a lot.
- Well, he's the vice-president. :lol:
(Vice: pahe, ruuvipuristin, vara-)

Homeboy
pelastakaa kurpat ry.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No mutta hyvää päivää Kitinän väki!

Niin hyvä väki ja vähemmän hyvä ja värikäs kuin väritön, lahjaton
tai lahjakas. Tasapuolisesti.
Olen ollut hiukan liian kauan poissa Kitinästä, mutta syy on ollut
erilaiset kiireet ja henkilökohtaiset touhut ja sitä että olen
ollut ties missä.
En ole sairastunut enkä myöskään kuollut.

Mutta ensikommenttina Kodinpojalle olisi sellainen, että
otaksun ja vahvasti arvelen Pohjois-Haagan uuden gumman
olevan joko kiireinen tai toki on myös mahdollista, että
hänellä on päänsärky.

Muutoin Loka-Arskalla on ihan hyvää terveistä: mikään ei ole
muuttunut Lokan elämässä. Onko se sitten hyvä vai huono.

Homeenpojan kahta kirjoitusta en nyt näe kun kirjoitan uuden
viestin, mutta seuraavassa vastaan niihin.

Kirjoitelkaapas te muutkin ja vastaan varmasti kuten oon
luvannut.
Olisin kiinnostunut onko Loka-Arska teistä mukava. Itse
uskon olevani. McDonalds joskus laittaa ikäviä nimityksiä,
mutten usko niiden olevan niin pahoja oikeasti, vaan
heittoja.

Kaikille mukaville lämmin lokahali!!! Palaan pian!


LOKAPOIKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 15.10.2019 14:21 Vastauksia: käyn pesemässä 60:ssa asteessa. Osan (useimmat) jätän sinne, sukat ja lyhyet kalsarit kotiin kylpyhuoneeseen kuivumaan. Käyn sitten hakemassa. Ei ole pesutupaa. Treffit: muija on muuttamassa Pohjois-Haagaan, treffeistä ei vielä tänäänkään tule mitään koska "pakko pakata ja järkätä vielä täällä". Ei onnistunut huijaamaan.

Serkku (saman ikäinen kundi kuin minä) Tampereelta on tulossa ensi kesäkuussa tänne Eric Claptonin konserttiin. Sovittiin tapaamisesta FB:ssä.

Laihduttamisen suhteen pitää yrittää tsempata, ei grilliruokia tms.

Vitsi:
Urheilutapahtumassa:
- Eikö porilaisten marssille ole vaihtoehtoa?
- Miten olisi juustohampurilaisten marssi? :lol:

FB:ssä tullut lyhyen ajan sisällä 4 uutta kaveria. :cheer:

Homeboy
aka erkki klappinen
Hetkonen, onko tuo Pohjois-Haagan muija kuitenkin entinen? Mikä hän oli ennen?
Oletko tsempannut laihduttamisessa? Mikä on paino ja mihin pyrit?

Vitsi oli kohtalainen.

Miten olet saanut nuo kaverit ja näetkö niitä IRL ?


LOKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin