Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Stadinarska kirjoitti:...
* syö sanansa *
Viimeksi muokannut prosessi, 27.10.2007 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SaintJohnPerse kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Testasin. Joku on nykyään norannut minutkin, mutta en usko että se on Arska.
Mistäs tän tietää?
Joo, pitääpä pureutua näihin aikas lukuisiinkin kusumuksiinkin tässä.

Persepoika (ymmärtääkseni rek. tavaramerkki) kysyi mistäs tän tietää.

Vastaus on että kun Stadinarska sanoo, se on sitten niin!

En ole norannut koskaan ketään. Jotenkin se ei ole tullunna edes mieleeni. En väitä, että jaksan lukea mutta sitten en lue, heheh!

Jos minä noraan jonkun ja vielä tunnustan, samalla kohotan itseäni paremmaksi ja samalla ilmoittaudun välinpitämättömäksi ja tylyksi! Miksi tekisin sen, koska en sitä ole enkä ikinä halua tullakaan.

Prosessia, kun vastasi minun vihdoin tulevaan vastaukseen ja oli vielä tyytyväinen, en milloinkaan unissanikaan noraisi! En Kitinässä enkä elämässä, jos hänet joskus näkisin. Ja nyt tää lause taisi päästää Elukan hevoskahleista irti! APUAAAA! Täytyisi kirjoittaa ketjuun, minkälaiset ihmiset vetävät puoleeni, MUTTAKUN se TAITAA olla ELUKKA.

Pelastautukoon ken voi!! Lähden kartsalle tutkimaan muailmooo.

Terskat vuon kaikille. Minulla asiat ovat kuin ennekin. Sama pää kesät ja keväät. Toki sentään vaihdan pään talveksi.

Oliks tää ihan typerä puujalka. Jos joku nauroi, please, laittakaa, että nauroitte! Edes hiukan säpiä Arska-Ameeballe!!

Stadin Aito Ameeba Nuljaska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tere.

Olen taasen pikku tennisreissulla sumuisessa kotomaassa. Hakkaan palloa yhdessä muutaman raikkaan tytönkin kanssa. Olen sekoamassa söpöyksiin, mutta kun tulen kotiin , saatan olla jo cool...

silmänruokaa paljon ja oikeatakin ruokaa...

Se siitä, sillä sipuli. Mulla ei oo nyt muuta. Polla on varsin tyhjä! Eikö ole hienoa, etten löpise nyt pitkästi!! Kiittäkää, kiittäkää minuaaaa! (Tuntuu virsikirjalta nyt tuo äskeinen)


Arskalainen

SA
ame plus ba
lopulta kuitenkin varsin ihmismäinen :D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oho. Mä huomaan, et Niba häärii KUKKONA tunkiolla nyt tuolla. Aikooko hän tosiaan Kitinän huonoimmaksi?

Se olen minä, minä! Olen suurin häirikkö ja limanuljaska.
MIKSI AINA HIIRET HYPPII PÖYDÄLLE kun kissa on vähän aikaa poissa?

Mutta en usko Stadinarskan huonouden horjuvan!

Itseasiassa siis tiedän, että mua on norattu AIKUISEN oikeesti aika vähänkin, mutta nikeillä lienee kuutisenkymmentä!

Mutta se on mustaa valkoisella, Niba!! Älä yritä liikaa! Stadinarska on ja pysyy!

SA
silti vapisee epävarmana asemastaan
Niban paneskelujuttu oli aika paha Arskan kannalta


P.S Tulen vielä tänään!!! :P

Mitäs tuosta sanotte, eikös ollut idioottimaisin puujalka tänään???
Hähää! :evil:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Mut lisäks kyl tarvittais taas sellaset "näistä mä niin tykkään" -äänestykset ja sit aasi ei sais kertoo kelleen jos vaik mä rekkaisin 25 uutta nikkiä.
Ensinnäkin Geetzu on tietysti paras niinkuin oli todettu.

Minkämoisia nikkejä voisit keksiä? Geetzu2, Geetzu3,Nuspus1, Nussipussi1...?
Järjestäthän Arskalle myös johtosijoja, vaikka niitä "nikkejä" mun puolesta ja vastaan onkin VILJALTI liikkeellä. Ainakin noin 50, muuten!!

HIENO avatar sulla GETZ. Siksi verran olen "köyhämielinen" poikamies, että aluksi näin vain kauniin ison tissin, mutta siinähän olikin vauvapötsi! Onko se sun prohviili?

SA
stadinarska Pum Pum
Geetzufan
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No pikana nyt kun noin kovasti ette pyydä eli alkaa nyt:

Stadinarskan työasiat: paranee kun ei vanhene nuortuessaan

Stadinarskan rakkaus: ei tullut ovestani tänäänkään itsestään sisään vaikka annoin kaikille mahdollisuuden!

Stadinarskan raha-asiat: en omista rahasäiliötä omassa makuuhuoneeni vihreässä nurkassa kirjoituspöydän vieressä. EN VARMASTI

Stadinarskan terveys: RUOSTUMATONTA kevytpeltiä jäkäläkuorella

Stadinarskan suosikkityttö Kitinässä: HAA hihhihiii. On eräs, joka saattaa sen tietää, mutta en kerro muille hihiiihhih haaaahaa hihhii, olen mä aikamoinen salailija!

Stadinarskan MÖTTÖ löpyksi! SA sta ei TARVII tykätä, kunhan SA vaan aina itse tietää että se kannattaisi!

No, älkää nyt olko silti vihaisiiiii. Zeb ei saa sanoo, että olisin tyhmä kun sitten PAHASTUISIN ja mököttäisin!

SA
itsesuojelija grand master I
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mulla pursuu tennis korvista ja nenästä ja sieltä mistä tuleva erite ei ole mielenkiintoista ja sitten ulokekin on käyttämättämänä ollunna.

Mutta SYDÄN on kuten muutkin sisäelimeni ihan kunnossa ja verta on oikeissa paikoissa, uskoisin. Minulle ei ole oltu tänään kovin ilkeitä. Yksi tuntemani nainen antoi öögaa ehkä, muttakun katson hänet itselleni sopimattomaksi. Hän on kiva täti, mutta paino sanalle täti. Mut nyt kun muistelen myös yksi söpö tytti antoi öögaa kaupassa kun juttelin kermaviilistä kun poikaystävänsä kanssa mietti missä sitä olisi. SA tuli apuun ja tytti antoi niin kauniin äägan että pelkäsin ilmiötä. Vain sekunnin nano-osien vilkaisu poikaystävään varmisti sen, että SA tarkasti häntänsä olevan keskellä kauniisti ja pötkin hyllyjen taakse. Nuoret poijaat ovat tyhmän mustiksia!

Mut öögaa ollut tänään tosi vähän enkä ole ollut rakastunut. Rahaa en ole kuluttanut kuin maitoon ja piimään ja makkaraan ja hedelmiin ja bensaankin. Tennis maksettiin mulle osittain ja ja...

Raajat ovat kunnossa mutta niissä on kaksi isoa mustelmaa. Selibaatti on siis ollut ja mitäs luulette nyt sitten, haluttaako tai alakielellä pan...?

No kyl mun täytyy tunnustaa ettei leikkihetki olisi ollenkaan huono, mutta sen puutteessa nyt otan hyvin ansaitun ravinnon vatsaani ihan suun kautta ja menen loistotuolilleni miettimään elämän tapahtumia.

Nyt lopetan, sanon teille kaikille terveiset ja ryhdyn olemaan miettimättä mitään sen jälkeen kun olen miettinyt jotain.

Nyt tuntuu siltä, että tosiaan olisi aika lopettaa? Se on ihan hassua kun varmaan te luulette että minä olen hassu mutta vain minä tiedän sen.

Hehheh. Ja kun olen tarpeeksi hullu nauroin itselleni!

Näin! HAHHAA! KOKEILKAA!!!!

SA
viikonloppuna tittelit weg!!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Arskan tilannekatsaus keskiviikkona keskelläpäevöö!

Ensinnäkin päevöö itsekullekin HENGELLE!


Terveys: Jautaa
Raha: Ennallaan jossain toivottavasti
Rakkaus: Onni lymyää
Onni: On paljon ilman rakkauttakin
Miehisyys: Ruostumatonta Jautaa
Kyynisyys: aaltopeltiä
Ärsyttävyys: Tuskin paljoakaan paitsi Zebille
Häirikköisyysaste: Korkeaa kansainvälistä luokkaa
Tennistaito: Korkeaa kansalaiskouluista luokkaa
Golftaito: Lopetusaikeissa tältä vuodelta, heikentyy kun kylmentyy
Mussukka: Pysyy omaisuutenani säilössä
Koti: On hyvä olla koti kullin kallis
Isänmaa: Isällä oli muuten kesämokkimaata joskus
Uskonto: Olen joskus uskomaton
Seksi: Naapurissa ainakin
Työ: Harrasteitten sivuharraste
Yö: Haaveilun aikaa
Arvostaa: aurinkoa
Ei arvosta: sumua
Ystävät: Ameebana olen kaikkien kanssa kuin yhdessä suuressa perheessä

Perhe: SA
Puhelin: molemmat on, sekä puh. että elin

Eiköhän tämä tässä. Se vielä, että elän ja hengitän, se kai kävi myös ilmi

Kunnioittamattomasti

Teidän Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ARSKALAISSANOMAT
Torstaina eka marraskuutamoa vuonna tänä.

Etelä-Meksikossa tuhoisa tulva
Eteläisessä Meksikossa puoli miljoonaa ihmistä on menettänyt kotinsa rankkasateissa ja tulvissa. Arviolta 70 prosenttia Tabascon osavaltiosta on tulvaveden peitossa.

Noel-myrsky surmaa Karibialla
Karibialla riehuva trooppinen hirmumyrsky Noel on tappanut tiettävästi 81 ihmistä.

Stadinarskalla pikkuvarvas lievästi tulehtunut
Stadinarska teki virheen toissapäivänä ja kiersi kyntensä sivusta rikki ja tuloksena tuli runsas punaisuus pikkuvarpaassa. Tavoittamamme Stadinarska on kuitenkin varsin hyvässä kunnossa: "Olen ihan kondiksessa, hiukan kenkä tuntuu ahtaalta, ei syytä huoleen". Huolestuneiden kysymyksiin kuinka varvas paranee,suosikkimme vastaa hymähtäen "kaikki paranee aikanaan".
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olin matsissa! Pelicans jyräsi. Älykästä peliä!! Jee.

Ja sitten kotona: Mun tyttöni, täydellinen päiväunelmani Martina Hinkit on käyttänyt kokaiinia. MAAILMANKUVANI MURTUI TAAS.
MITÄ tämä voi olla? Minun kultani ei VOI käyttää kokaiinia? Onko tämä unta?? :twisted:

Eikö kukaan voisi herättää! Älä nyt Zeb ainakaan tai Swirl postatko, että tykkäävät minusta!!! Silloin olen jo todella huolissani tilastani ja maailmanmenosta!

SA
kammottava uutinen, kuinka hengitän tämän jälkeen! Ei enää söpöjä hinkkejä kentällä ja se maito on ollut kokaiinipitoista! Oksennan kohta elämäni eka kertaa!

Pitäisköhän erota Martinasta!!??? :?:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti: Älä nyt Zeb ainakaan tai Swirl postatko, että tykkäävät minusta!!! Silloin olen jo todella huolissani tilastani ja maailmanmenosta!
Ei tykätä. Ollaan ehkä vaan toistaiseksi oltu suunnilleen ainoat, jolla et ole ollut noressa. Ärsytyskynnykseni ylittyi kuitenkin nyt toistaiseksi, joten tästä lähtien olet.
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No niin, jo helpotti, ja yhdellä napinpainalluksella! Nyt tämäkin ketju näyttää paljon paremmalta.
SaintJohnPerse

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Stadinarska on norattu.

Stadinarska on norattu.


Stadinarska on norattu.

Stadinarska on norattu.

Stadinarska on norattu.

Stadinarska on norattu.


Tää on hauska ja helppolukuinen ketju... :)
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SaintJohnPerse kirjoitti:Stadinarska on norattu.

Stadinarska on norattu.


Stadinarska on norattu.

Stadinarska on norattu.

Stadinarska on norattu.

Stadinarska on norattu.


Tää on hauska ja helppolukuinen ketju... :)
Näin on :D
SaintJohnPerse

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Suvinen kirjoitti:
Zeb kirjoitti:No niin, jo helpotti, ja yhdellä napinpainalluksella! Nyt tämäkin ketju näyttää paljon paremmalta.
Semmonen juttu vaan, etten ihan ymmärrä miksi pitää lukea Stadinarskan itsensä avaamaa omalla nimellään otsikoitua ketjua, jos ei ko. henkilöstä tykkää. :think:
Kun tänne kirjoittelee Arskan oma suvimussunussulussumussuka...
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Semmonen juttu vaan, etten ihan ymmärrä miksi pitää lukea Stadinarskan itsensä avaamaa omalla nimellään otsikoitua ketjua, jos ei ko. henkilöstä tykkää. :think:
Kirjoittelee siihen muutkin (tai ainakin yleensä ketjuihin kirjoittelee useampi ihminen yhden ameeban lisäksi) ja SA on maininnut mut sen verran monessa viestissään, etten voinut uteliaisuudelleni mitään. Aina alkoi kuitenkin ärsyttää uteliaisuuteni seuraus, eli ainainen tympimisreaktio, joten tämä on oikein hyvä ratkaisu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Zeb kirjoitti:No niin, jo helpotti, ja yhdellä napinpainalluksella! Nyt tämäkin ketju näyttää paljon paremmalta.
Semmonen juttu vaan, etten ihan ymmärrä miksi pitää lukea Stadinarskan itsensä avaamaa omalla nimellään otsikoitua ketjua, jos ei ko. henkilöstä tykkää. :think:
Mussukka! Olet oikeasti ihana niinkuin tiedän! :h: Ja tietysti oikeassa.

Ollakseni norattu niin 1891 virheellistä lukemista on aika paljon, hehhhehh! Ja lisäksi hehhehheeee!

Ollakseni taas tosikko hetken kusaisisin vielä ikäänkuin Mussukan postauksen jatkeeksi, MIKÄ ihmeen halu joillakin on korostaa että muka olisin norattu oikeiden ihmisten taholta. Nikit ovat asia erikseen. Olen jo kestänyt sen, enkä haluuu nyt ajatella!

MUTTA ZEB ilmestyi kuin tuhkasta. Jännityksellä katsoin EI KAI HÄN VAAN nettihalaa mua! Silloin olisin "hajonnut"!!
Zeb. Minusta tuntuu, että voisimme yhdessä tunnustaa pitävämme toisistamme! Ei kai se niin paljon tee kipeää tunnustaa tällaista!! Olet sinä mun mielestäni ainakin hauska nyt kun olen ehkä tajunnut asian oikean laidan!

Swirl sensijaan ei minusta pidä oikeasti. Hän saattaa minut norata jopa oikeasti. Uskoisin näin.

KUTEN minua on jo ohjattu ansiokkaasti ja jonka itse JUMMARRAN, se, että minusta tykätään OLKOON toisarvoista kunhan vain itse olen itse mielestäni mukava liikkuva hauska kiltti ameeba. Aika harmiton kiva tyyppi! Pusi pusi!!

SA
hajullinen ja maullinen oikeasti mutta mitä välii!!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Semmonen juttu vaan, etten ihan ymmärrä miksi pitää lukea Stadinarskan itsensä avaamaa omalla nimellään otsikoitua ketjua, jos ei ko. henkilöstä tykkää. :think:
Kun tänne kirjoittelee Arskan oma suvimussunussulussumussuka...
Oli muuten eka postaukseni tähän ketjuun! :grr:
Ameebalameebapallukkapillukkapussukkarussakka-arskalainen varmasti iloitsee kun fanit käyvät ketjussaan!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Kun tänne kirjoittelee Arskan oma suvimussunussulussumussuka...
Oli muuten eka postaukseni tähän ketjuun! :grr:
Ameebalameebapallukkapillukkapussukkarussakka-arskalainen varmasti iloitsee kun fanit käyvät ketjussaan!
Hei TixPixKIKSIriskisRÄISKISantimussuAntisussuMIXATTUjoskus!
Minä luulen, että me jäätiin aikoinaan Kitinäkavereiksi!? Ainakin olet ollut kovin mukava nyt viime aikoina. Johtuneeko minun mukavuudestani kun en muista että sinä varsinaisesti olisit mukava. Nössömpi olet ollut kylläkin ja se on ihan sympaattinen kehitys!

Joo, olen iloinen sellaisesta ihanasta persoonatukijastani kuin Mussukka.
Hän on sellainen kokonainen...
Taivahan tosi! Ja monesta muusta suurenmoisesta Kitisijästä täällä.

Varsinaisesti tietenkään jokaisesta postauksesta en sen suuremmin iloitse. Tämä sun postauksesi oli jotenkin jopa ystävällinen, tai ehkä en ymmärtänyt tai sitten sinä olet Tixin tytär siellä!

Tämä Stadinarskaketju tuli siis silloin kun vihastuin Vihtahousun palstaterroriin ja laitoin oman ketjun tarvittaessa. Siitä se on hieman kasvanut. Olen hieman epäonnistunut lopetuksessani, vaikka en täydellistä lopetusta ole luvannutkaan. Mutta voinhan näin joskus kirjoittaa kaikkien iloksi!Tiedän ja ainakin täysin uskon ilman itsekorostusta että tuo minun pikku herjaamiseni joidenkin taholta on kokolailla leikkiä ja sikäli hauskaakin. Joskus vain jotkut sortuvat mauttomuuksiin!
Ei SA monasti. Kertokaa, jos minulla on pahasti mautonta tai epäsopivaa kirjoittelua. Pyrin hauskuuteen ns. harmittomalla tavalla.

KUITENKIN nyt seuraavassa minun täytyy olla tiukkasanaisempi, valitan. Tämä on poikkeus minulle:

EN TYKÄNNYT sitten yhtään perjantai-ketjun kirjoituksista. Siellä oli kyllä sellaista ainesta, josta maailmankuva ei kirkastu vaan pikemminkin usko hyvään maailmaan menee. Zeb ei ollut vähiten syyllinen. Nykymaailmassa PITÄÄ olla asioita johon tulisi luottaa ja uskoa. Ja maailmankuvani ei vain tule positiiviseksi joistain masentavista lausumista.

Muutamia positiivisia juttujahan siellä oli kuten Xiberian lipasto-ongelmat, joita minäkin olisin kiireellä mennyt hoitamaan! "Rakastan" kokoamisia, mikähän siinäkin on!

Ninnin pullanpaisto tuntui kotoisalta.

Taidan olla vain hieman rasittunut ja kaipaan päivän jälkeen sivistynyttä rauhaa ja henkistä syvyyttä tai sitten sympaattista pehmeyttä.
Tästä miehet vetävät sen johtopäätöksen että olen puutteessa. Olenko?
Pehmeyden puute tosiaan, siinä se juttu on!!!

Stadinarska poistuu eetteristä ainakin muutamaksi tunniksi. Hee. Enpä sano, mitä meen tekemään! Olen paskamainen salaaja!! Itse en tykkäisi tästä tyylistä YHTÄÄN! Muuten tykkään vielä Arskasta.Pusi

SA
Stadin Kultainen Ameeba
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rakkaus: Onni lymyää räntäkelilläkin
Raskaus: Kilo tullut
Rankkaus: Top
Rikkaus: Rakkaus rikkautta
Raksaus: ei haluu raskasta raksatyötä
Ruksaus: panee mieluusti oikeihin rukseihin
SA: koettaa levittäytyä jos limaa riittää
Saari: tukevasti kiinni mantereessa kahdella sillalla, jottei uiskentele avomerelle

Oppiaihe: ihmiset
Peli: elämä
Elämä: Peli

Eiköhän tämä täksi. Muuten, en ole esitellyt itseäni,

Olen Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ARSKALAISSANOMAT

Marraskusessa viidentenä päivänä. Täyspäinen toimittaja: Ameeba Stadin

Venäjän vanhainkotipalossa jo 28 uhria

Sulkemisuhan alla ollut vanhainkoti paloi eilen Venäjällä vieden ainakin 23 ihmisen hengen. Kaksikerroksisessa puurakennuksessa ei ollut edes palohälytintä.


Stadinarskan pikkuvarvas parantunut täysin
Luotettavien lähteiden mukaan Arskan varvas on täysin kuntoutunut uhkaavasta tulehduksesta ja nyt Arskan vauhti on entisenlainen. Arskan tavanneet sanovatkin "Ameban olevan liikkuvan limainen taas". "Olen onnellinen voidessani jatkaa normaalia elämää. Nämä tällaiset asiat nöyrryttävät ja olen nyt kuin uudessa vaiheessa elämässäni" myhäili tähtiruojakkeemme varsin tyytyväisenä eilen nojatuolissaan.

Gat (ent. Poikuus, Gattaca ja vaikka mitä) palannut!!
Uhkaako Stadinarskan tähtiasemaa Kitinässä?

"Uutinen tuli minulle suurena yllätyksenä, pitkin syksyä oli jo uumoiltu Poikuuden tuloa, mutta tämä uusi tuleminen on kuitenkin jonkinlainen järkytys" virkkoi tuttuun tapaansa jo TOP-asemaansa tottunut ja ikäänkuin huipulta eläkkeelle aikonut Stadinturska eilen kun uutinen Gatin tulosta tuli. "Nyt koettaa vain uusi aika ja uudet tuulet" "Aikansa kutakin ja täytyy vain nöyrtyä. Aion kuitenkin tukijoilleni olla se yksi ja ainoa, se luotettava Stadinarska, jonka he aina tuntevat" haastoi tähtemme eilen kun toimittajamme hänet tapasi. "En jaksanut juuri Gatille vastata kun olin p:lla wc:ssä siihen aikaan".

Stadinarska sai uuden nimen äkkiarvaamatta eilen Googlebootilta
"Oi, vallan ihana, uusi nimi". Taas minua rakastetaan enemmän" totesi komistuksemme tänään kun tavoitimme hänet puhelimitse jostain Manalasta.

SÄÄ
Stadinarska ennustaa tavallista marraskuista säätä koko maailmaan!
"Mitäs tuota säätämään kun sille ei kuitenkaan voi mitään", leppoisa boheemi sankarimme Arska supatti humoristiseen tapaansa ja poistui sumuun.

URHEILU:
Jakke mennyt sotaan
Jarkko Nieminen lähti sotaan eilen. Otaksun että hän joutuu heti metsään puukkotappeluin ja kivääripistimin. "Käyttää jalkatyötä niin selviää" vanha tennismestari StadinArska tuumaili vakavana

VIIHDE:

KUKKANUPUT
Gat huolehtii viihteestä. Hän on jo tuonut usean määrän kukannuppuja meille katseltavaksi. Arskan huomion mukaan ovat kauniita.

Mussukka-asia
Mussukka-asiassa ollaan edetty siihen, että epäillään Mussukalla olevan jokin mielipide kenestä hän tykkää.
Stadinarska oli eilen näkyvän rauhallinen, kuin viilipytty kun hän naureskeli pikkupoikien leikeille. "Juu, ei ole syytä huoleen", Arska mumisi jo hieman liiankin itsevarmasti ja ohitti samalla baarin.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
raminovitsh
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 10.08.2007 21:22
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja raminovitsh »

Stadinarska kirjoitti:ARSKALAISSANOMAT

Marraskusessa viidentenä päivänä. Täyspäinen toimittaja: Ameeba Stadin

Venäjän vanhainkotipalossa jo 28 uhria

Sulkemisuhan alla ollut vanhainkoti paloi eilen Venäjällä vieden ainakin 23 ihmisen hengen. Kaksikerroksisessa puurakennuksessa ei ollut edes palohälytintä.


Stadinarskan pikkuvarvas parantunut täysin
Luotettavien lähteiden mukaan Arskan varvas on täysin kuntoutunut uhkaavasta tulehduksesta ja nyt Arskan vauhti on entisenlainen. Arskan tavanneet sanovatkin "Ameban olevan liikkuvan limainen taas". "Olen onnellinen voidessani jatkaa normaalia elämää. Nämä tällaiset asiat nöyrryttävät ja olen nyt kuin uudessa vaiheessa elämässäni" myhäili tähtiruojakkeemme varsin tyytyväisenä eilen nojatuolissaan.

Gat (ent. Poikuus, Gattaca ja vaikka mitä) palannut!!
Uhkaako Stadinarskan tähtiasemaa Kitinässä?

"Uutinen tuli minulle suurena yllätyksenä, pitkin syksyä oli jo uumoiltu Poikuuden tuloa, mutta tämä uusi tuleminen on kuitenkin jonkinlainen järkytys" virkkoi tuttuun tapaansa jo TOP-asemaansa tottunut ja ikäänkuin huipulta eläkkeelle aikonut Stadinturska eilen kun uutinen Gatin tulosta tuli. "Nyt koettaa vain uusi aika ja uudet tuulet" "Aikansa kutakin ja täytyy vain nöyrtyä. Aion kuitenkin tukijoilleni olla se yksi ja ainoa, se luotettava Stadinarska, jonka he aina tuntevat" haastoi tähtemme eilen kun toimittajamme hänet tapasi. "En jaksanut juuri Gatille vastata kun olin p:lla wc:ssä siihen aikaan".

Stadinarska sai uuden nimen äkkiarvaamatta eilen Googlebootilta
"Oi, vallan ihana, uusi nimi". Taas minua rakastetaan enemmän" totesi komistuksemme tänään kun tavoitimme hänet puhelimitse jostain Manalasta.

SÄÄ
Stadinarska ennustaa tavallista marraskuista säätä koko maailmaan!
"Mitäs tuota säätämään kun sille ei kuitenkaan voi mitään", leppoisa boheemi sankarimme Arska supatti humoristiseen tapaansa ja poistui sumuun.

URHEILU:
Jakke mennyt sotaan
Jarkko Nieminen lähti sotaan eilen. Otaksun että hän joutuu heti metsään puukkotappeluin ja kivääripistimin. "Käyttää jalkatyötä niin selviää" vanha tennismestari StadinArska tuumaili vakavana

VIIHDE:

KUKKANUPUT
Gat huolehtii viihteestä. Hän on jo tuonut usean määrän kukannuppuja meille katseltavaksi. Arskan huomion mukaan ovat kauniita.

Mussukka-asia
Mussukka-asiassa ollaan edetty siihen, että epäillään Mussukalla olevan jokin mielipide kenestä hän tykkää.
Stadinarska oli eilen näkyvän rauhallinen, kuin viilipytty kun hän naureskeli pikkupoikien leikeille. "Juu, ei ole syytä huoleen", Arska mumisi jo hieman liiankin itsevarmasti ja ohitti samalla baarin.
Ollaan aamutuimaan töissä kahvin ääressä toimittajaviisikon kesken, naureskellen jälleen kerran itsemme kuoleman portille, mietitty, että onko tämä "StadinArska" meidän tuntema kollega. Tuttua tyyliä vaan voi toki olla hyvin matkittu. Meidän nuorin tuossa oli kuolla nauruun, vaikka emme tunnekaan tarinan henkilöitä. Taitaa olla teidän sisäpiirin ihmisiä "Stadinarskan" mainitsemat henkilöt?
Joskus luemme Kitinääkin kun eräs naiskollega sen "eteemme" toi. Tämä herra (ilmeisesti) omaa hyvin epätasaisen jäljen, mutta se lienee harkittu tyyliseikka. Kyllähän sana on hallussaan selkeän lahjakkaasti. Vaikka hän joittenkin kommenttien mukaan onkin joutunut "oudon" asemaan? Lienee tuon (tahallisen?) epätasaisuuden takia?
Ja on täällä paljon muutakin hyvää ainesta, hyviä kirjoittajia ja kiinnostavia kirjoitelmia, huumoria ja ajatuksia. Jatkakaa. Älkää uhratko Facebookille kotimaista palstaanne!
Tosin monien kirjoittajien taholta asianhaaroja on vaikea ymmärtää tokikin, koska puhe on vahvasti sisäpiiristä. Aikaa ei liikaa työtätekevällä ole tutustua henkilöihin. Ko. Stadinarska on tullut silmätikuksemme semminkin kun hän kirjoittaa paljon yleistäkin. Ja tuo yksi "hemmomme" on armoton tennisfani, niinkuin Stadinarskakin.
Tämähän syntyi siis Cityn sivu"businekseksi" aikoinaan? Miksi muuten?

itseni ja kollegiani puolesta

Ramin Raminovits (taiteilijanimi) and co
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

raminovitsh kirjoitti:...
:shock: No eipä ole ensimmäinen toimittajakollegio joka osoittaa kiinnostusta tätä palstaa kohtaan, täältä voi tunnetusti löytyä jotain mehukasta.

Minkäköhän lehden toimittajien mielestä SA:lla on sana hallussa? Olisi vaan hyvä tietää etten vahingossakaan osta edes irtonumeroa. (Veikkaan kyllä seiskapäivää.)
Googlebot

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

raminovitsh kirjoitti: Ollaan aamutuimaan töissä kahvin ääressä toimittajaviisikon kesken, naureskellen jälleen kerran itsemme kuoleman portille, mietitty, että onko tämä "StadinArska" meidän tuntema kollega. Tuttua tyyliä vaan voi toki olla hyvin matkittu. Meidän nuorin tuossa oli kuolla nauruun, vaikka emme tunnekaan tarinan henkilöitä.
Kiitoksia kommenteistanne. Stadinarska on eittämättä parasta viihdettä mitä Kitinällä on ulkomaailmalle tarjota. Hän onkin meidän eräänlainen näyteikkunamme ja käyntikorttimme maailmalla ja tekee meitä tunnetuksi missä liikkuukin. Stadinarskan (tuttavallisemmin ihan vaan SA) tehtävänä palstallamme on halu viihdyttää ja kiihdyttää, aina yhä uudelleen...

Siltä varalta ettei SA (epätuttavallisemmin ihan vaan Stadinarska) kuitenkaan ole toimittajakolleganne, oletteko miettineet hänen palkkaamistaan lehteenne toimittajaksi tai freelanceriksi? Ei tuollaista ilmiömäistä kykyä kannata jättää hyödyntämättä, tai kohta pahin kilpailijanne (Metro-lehti) nappaa hänet silmienne edestä. SA:n pakinatyyliset pläjäykset piristäisivät varmasti monen ihmisen aamua kunhan ne saataisiin siirrettyä johonkin valtamediaan. Perimmäisenä tavoitteena voisi pitää Kympin Uutisten loppukevennyksiä, joita nykyään tekee se joku vaalea polkkahiuksinen rillipää kovin vaihtelevin tuloksin.

Miettikääpäs tuota hetki ja ilmoittakaa miltäs kuulostaisi tuollainen järjestely.
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:SA:n pakinatyyliset pläjäykset piristäisivät varmasti monen ihmisen aamua kunhan ne saataisiin siirrettyä johonkin valtamediaan.
Joo, kannatetaan! Paino sanalla siirrettyä. Leikkaa-liitä-metodilla, ei siis missään nimessä kopioi-liitä-tsydeemillä!!
Vastaa Viestiin