Errrooooooodginen iänestiys

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Niba erodigaballubmeister Höfbråühäys

Maistu huvahuvapizzasiinäoreganoooo-oon
0
Ei ääniä
Sä voit varoa, mitä snaoa
1
9%
Tahdon esitellä sinulle koko sukuelimeni
2
18%
Njet erotika!
8
73%
 
Ääniä yhteensä: 11

Tix

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Millaisessa maailmassa minun pitäisi elää? Minä kun olen tyytyväinen tähän omaani, jossa Manala on hyväntahtoinen ja sinä paljon empaattisempi kuin luulet.
Ja Matti Nykäsellä ei ole alkoholiongelmaa, Varsovan liitto on yhä voimissaan ja haikarat tuovat lapset synnytyssairaalaan?
prosessi

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:3D-palikoinnissa olin hidas. Tein 10 ensimmäistä huolellisesti ja rauhassa naputellen kelloon katsomatta ja huomasin sitten viimiseen ruutuun mennessä mulla oli enää 10 sekuntia aikaa jäljellä. Sitten panikoin ratkaistuani ensimmäisen niistä viimeisestä kahdesta, ja valitsin ihan summamutikassa sen toisen, joka ilmeisesti meni väärin. Kuvittelin että aikaa olisi ollut enää 1-2 sekuntia jäljellä, vaikka todellisuudessa sitä oli jäljellä vielä 6 sekuntia. Ajantaju hämärtyy ihan ihmeellisesti kun aivot toimii "stressitilanteessa" ylikellotettuna.
Okei, myönnetään. Kaksi vikaa meni vaistolla, kun en jaksanut enää pyöritellä niitä palikoita oikeasti.
prosessi

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Millaisessa maailmassa minun pitäisi elää? Minä kun olen tyytyväinen tähän omaani, jossa Manala on hyväntahtoinen ja sinä paljon empaattisempi kuin luulet.
Ja Matti Nykäsellä ei ole alkoholiongelmaa, Varsovan liitto on yhä voimissaan ja haikarat tuovat lapset synnytyssairaalaan?
Se on vasta seuraava level, en ole vielä päässyt sinne asti. Haikaroista ei kyllä olisi niin väliksi, raskaanaolo oli kivaa.
Herra Manala

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Millaisessa maailmassa minun pitäisi elää? Minä kun olen tyytyväinen tähän omaani, jossa Manala on hyväntahtoinen ja sinä paljon empaattisempi kuin luulet.
Ja Matti Nykäsellä ei ole alkoholiongelmaa, Varsovan liitto on yhä voimissaan ja haikarat tuovat lapset synnytyssairaalaan?
Varaan oikeuden Tuntea Muut Paremmin ja Oikeammin ja kertoa omat Faktuaaliset Väitteeni ihmisten Todellisista Luonteista. Miksikö? No siksi koska olemme intternetissä, ja koska sain virheettömän tuloksen katseidentulkintatehtävästä.

Tix:
Empatiapisteet: 1
Sympatiapisteet: Niba
Auto: Volvo S60 peruutustutkalla
Zeb

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:miten hyväntahtoinen todellisuudessa olet.
Niinqu missä ulottuvuudessa?
Öö, minustakin Manala on hyväntahtoinen :]

Muilta osin mulle tulee nyt sellainen olo, että mun pitäisi yrittää nyt jotenkin varmistaa ettei kenellekään tule tästä ketjusta paha mieli. Ehkä ne Prossun sekoboltsisympatiapisteet sitten pitää paikkansa. Mulla on ihme taipumusta huolehtia asioista jotka eivät mitenkään minulle kuulu ja joku yliymmärrysvika. Sen tajuttuani olen tullut siihen tulokseen, että selviän ehjänä vain niin, että valikoin/päästän lähelleni vain hyvin kilttejä ihmisiä. Muuten mulle tahtoo käydä köpelösti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä sain testistä empatiapisteitä 2. Voisinko saada toisen lausunnon?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chap

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Chap »

aasi kirjoitti:Mä sain testistä empatiapisteitä 2. Voisinko saada toisen lausunnon?
Joo. 0 pistettä. Mites suu nyt pannaan, häh?
Zeb

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:
aasi kirjoitti:Mä sain testistä empatiapisteitä 2. Voisinko saada toisen lausunnon?
Joo. 0 pistettä. Mites suu nyt pannaan, häh?
Siis ei voi olla totta! Ei teistä kummastakaan nyt tuollaista kuvaa ole tullut. Toisaalta, Chap, muistan vielä ne eiliset rakkausrunosi...

Ehkä kuitenkin olette sitten vaan se tietokonesukupolvi joka ei ymmärrä enää ihmisistä mitään? Tieteellinen Testihän ei voi olla väärässä! :wink:
Chap

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:
Chap kirjoitti:
aasi kirjoitti:Mä sain testistä empatiapisteitä 2. Voisinko saada toisen lausunnon?
Joo. 0 pistettä. Mites suu nyt pannaan, häh?
Siis ei voi olla totta! Ei teistä kummastakaan nyt tuollaista kuvaa ole tullut. Toisaalta, Chap, muistan vielä ne eiliset rakkausrunosi...
Mitä, häh? Toi oli siis mun toinen lausunto aasille. Näissä empatia-asioissa olen tarkka kuin aivokirurgi, joka leikkaa toisen pään auki ja sahaa aivot kahtia nähdäkseen onko sitä empatiaa vahi ei.
Zeb

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:Mitä, häh? Toi oli siis mun toinen lausunto aasille. Näissä empatia-asioissa olen tarkka kuin aivokirurgi, joka leikkaa toisen pään auki ja sahaa aivot kahtia nähdäkseen onko sitä empatiaa vahi ei.
:D Ok. Ja sinun pisteesi olivat?
Chap

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:
Chap kirjoitti:Mitä, häh? Toi oli siis mun toinen lausunto aasille. Näissä empatia-asioissa olen tarkka kuin aivokirurgi, joka leikkaa toisen pään auki ja sahaa aivot kahtia nähdäkseen onko sitä empatiaa vahi ei.
:D Ok. Ja sinun pisteesi olivat?
Sain testissä empaattisuudesta 14 pistettä. Oikeesti oon parempi.
Zeb

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:Sain testissä empaattisuudesta 14 pistettä. Oikeesti oon parempi.
No nyt kyllä teit vaikutuksen :oops: Noh, mutta brittiläinen herrasmieshän se olikin.
prosessi

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:Mä sain testistä empatiapisteitä 2. Voisinko saada toisen lausunnon?
Voit, mutta annettuani ne pisteet minun on pakko lopettaa kitinöiminen. En haluaisi tehdä niin, joten tästedes olen hiljaa. Alitajuntani on liian pelottava.
Zeb

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Voit, mutta annettuani ne pisteet minun on pakko lopettaa kitinöiminen. En haluaisi tehdä niin, joten tästedes olen hiljaa. Alitajuntani on liian pelottava.
No nyt jätit kyllä pähkäilemään. (Mutta en halua yllyttää.)
prosessi

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Varaan oikeuden Tuntea Muut Paremmin ja Oikeammin ja kertoa omat Faktuaaliset Väitteeni ihmisten Todellisista Luonteista. Miksikö? No siksi koska olemme intternetissä, ja koska sain virheettömän tuloksen katseidentulkintatehtävästä.
Ei intternetissä ole katseita.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja aasi »

prosessi kirjoitti:Voit, mutta annettuani ne pisteet minun on pakko lopettaa kitinöiminen. En haluaisi tehdä niin, joten tästedes olen hiljaa. Alitajuntani on liian pelottava.
Nyt jätit kyllä pähkäilemään. (Ja haluan yllyttää.)
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Voit, mutta annettuani ne pisteet minun on pakko lopettaa kitinöiminen. En haluaisi tehdä niin, joten tästedes olen hiljaa. Alitajuntani on liian pelottava.
Nyt jätit kyllä pähkäilemään. (Ja haluan yllyttää.)
Ei hullua saa yllyttää.

Olkoon, en minä kuitenkaan enää tätä pahemmin voi upota juoksuhiekkaan. (Tuntemattomia viimeisiä sanoja...)

aasi: empatiapisteitä 10 sympatiapisteitä 10

Aloin miettiä, että mitä nuo pisteet yleensäkään tarkoittavat, miksi niitä on juuri 20. Lopputulokseksi sain, että minun olisi pitänyt (en siis muiden kohdalla ole niin tehnyt) käyttää niitä niin, että kymmenen pistettä tarkoittaa optimaalista tasapainoa oman itsen ja ulkomaailman välillä, eli mitä kauemmaksi kymmenestä siirrytään kymmenen yläpuolelle, sitä suurempi riski ihmisellä itsellään on kärsiä omista ominaisuuksistaan, ja mitä pidemmälle kymmenen alapuolelle, sitä suurempi riski on, että ulkomaailma kärsii niistä. En usko että aasi on ikinä aiheuttanut mielipahaa kenellekään täällä Kitinässä, ja minusta tuntuu myös, että aasi on niin hyvin suojautunut itse, ettei häntä pysty satuttamaan. Saattaa johtua ihan siitäkin, että aasi aikuisten oikeesti voi laittaa koko Kitinän kiinni.

Pisteitten vertailu on tietenkin kivaa, olivatpa ne mitä pisteitä hyvänsä, mutta tosiasia on, että koska minun pisteeni ovat hatusta repäistyjä ja tarkoittavat eri asioita eri henkilöitten kohdalla, niitä on mahdotonta vertailla muiden kanssa.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja pix »

This task tested your ability to mentally rotate 3D shapes.

Your score: 10 out of 12
Average score for men: 8.2 out of 12
Average score for women: 7.1 out of 12

If you scored 10 - 12: Are you an engineer or do you have a science background? People with these skills tend to score in this range. Past studies have concluded that people in this range have a more male brain.

tää oli kyllä niin huippu! siis mun avaruudellinen hahmottamiskykyni on aina ollut _todella_ surkee ja noi ei ees ollut kauheen vaikeita jos niille uhras ees vähän aikaa..

edit: p.s. onko sit pakko laittaa tälläsiä linkkejä tänne kun eräitten pitäs opiskella kysyn vaan?!
Tix

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Tix »

pix kirjoitti:edit: p.s. onko sit pakko laittaa tälläsiä linkkejä tänne kun eräitten pitäs opiskella kysyn vaan?!
Onks pakko avata kitinä kun pitäis opiskella? :P
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja pix »

Tix kirjoitti:Onks pakko avata kitinä kun pitäis opiskella? :P
:roll:
Savannah

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Savannah »

pix kirjoitti:
:roll:
Älä muuta sano.
Tix

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Tix »

Yrittävät hymiöillä syyllistää. Nyt on kaikki nähty :roll:
Herra Manala

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:Mä sain testistä empatiapisteitä 2. Voisinko saada toisen lausunnon?
Voit. Olet psykopaatti sadomasokisti jostain The Lawnmover Manin ja Terminator 2:n välimaastosta. Todennäköisesti tälläkin hetkellä olet sitonut itsesi Cat-vitosella sängyntolppiin ja ruoskit itseäsi IDE-kaapeleilla saadaksesi admin-oikeudet Soneralle ja valloittaaksesi internetin. Hitaasti mutta epävarmasti kun Sonerasta on kyse.
prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Varaan oikeuden Tuntea Muut Paremmin ja Oikeammin ja kertoa omat Faktuaaliset Väitteeni ihmisten Todellisista Luonteista. Miksikö? No siksi koska olemme intternetissä, ja koska sain virheettömän tuloksen katseidentulkintatehtävästä.
Ei intternetissä ole katseita.
o.O
Zeb

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:o.O
No, mikäs sitten on tämän katseen takana oleva tunnetila?
prosessi

Re: Errrooooooodginen iänestiys

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:o.O
No, mikäs sitten on tämän katseen takana oleva tunnetila?
Ton mäki tiiän. "What what???"
Vastaa Viestiin