Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

KHJSGfughudfghdgfdgjfwer

gfdhgfhfghgfhgfhgf
1
20%
ksdrt6345t6pööghh---
1
20%
546 ujtihg034 äwser*****
2
40%
3423 'rå¨t+yty /=*//98hgh
1
20%
 
Ääniä yhteensä: 5

bedlam

Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SLDFKdgkjdfkhjkfgohkfghiutyhgf khjfgh dgh dgh fdh dfh
didi

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja didi »

ihan samaa mieltä...


(mistä)


ei tajua


sqwiik!
BettyB.

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

asdlkotr oas asdjljt öalkdfjl kjalsd dansdlkfna!!!111 :h:
prosessi

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tos kolmannes oli eniten pusuja. Valitsin sen.
bedlam

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ajattelin nyt tehdä perjantain kunniaksi tällaisen intellektuellin kyselmän ja tiedotelman tähän väliin. Haluaisin olla myös se suurin häirikkö, mutten jaksa useampaa tällaista vääntää. Ja äänestinkin jo nibaa, kun en ollut vaihtoehdoissa.

Jos väsähdän tästä vielä lisää ja juon pari olutta, tajuan varmasti otsikonkin.
Viimeksi muokannut bedlam, 12.10.2007 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bedlam kirjoitti:Ajattelin nyt tehdä perjantain kunniaksi tällaisen intellektuellin kyselmän ja tiedotelman tähän väliin. Haluaisin olla myös se suurin häirikkö, mutten jaksa useampaa tällaista vääntää. Ja äänestinkin jo nibaa, kun en ollut vaihtoehdoissa.
Tiesin ilman selventämistäkin. Sä oot niin läpinäkyvä.
BettyB.

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja bedlam »

prosessi kirjoitti:Tiesin ilman selventämistäkin. Sä oot niin läpinäkyvä.
Läpinäkyvyys johtuu vaan siitä, että olen THE INVISIBLE MAN! Tsiuuuuuuh....tsuiiiiiihhhhhh!!!!! Vahtaan naisia suihkussa, tökin kaikkii sormella silmään ja kuiskin korvaan. HÄHHÄHÄÄÄÄÄ!!!! Ja nauran että HÄHHÄÄHÄÄÄ!!!!
didi

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja didi »

bedlam kirjoitti: Läpinäkyvyys johtuu vaan siitä, että olen THE INVISIBLE MAN! Tsiuuuuuuh....tsuiiiiiihhhhhh!!!!! Vahtaan naisia suihkussa ja tökin kaikkii nukkuvia sormella silmään. HÄHHÄHÄÄÄÄÄ!!!! Ja nauran että HÄHHÄÄHÄÄÄ!!!!
Mun perjantai parani just miljuuna astetta :D Nyt voin hyvin mielen lähteä stockalle.
prosessi

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bedlam kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tiesin ilman selventämistäkin. Sä oot niin läpinäkyvä.
Läpinäkyvyys johtuu vaan siitä, että olen THE INVISIBLE MAN! Tsiuuuuuuh....tsuiiiiiihhhhhh!!!!! Vahtaan naisia suihkussa, tökin kaikkii sormella silmään ja kuiskin korvaan. HÄHHÄHÄÄÄÄÄ!!!! Ja nauran että HÄHHÄÄHÄÄÄ!!!!
Niinhän mä just sanoin. Oot käyny kuiskimassa totuuden mun korvaan jo kauan kauan sitten.
bedlam

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja bedlam »

didi kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Läpinäkyvyys johtuu vaan siitä, että olen THE INVISIBLE MAN! Tsiuuuuuuh....tsuiiiiiihhhhhh!!!!! Vahtaan naisia suihkussa ja tökin kaikkii nukkuvia sormella silmään. HÄHHÄHÄÄÄÄÄ!!!! Ja nauran että HÄHHÄÄHÄÄÄ!!!!
Mun perjantai parani just miljuuna astetta :D Nyt voin hyvin mielen lähteä stockalle.
Varo vaan, tulen liukuportaissa taakse ja kiljaisen korvaan! Ja heittelen turhia tavaroita ostoskärryyn! HEHHEHEE!! HOHHOHOOO!!!
Elukka

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja Elukka »

didi kirjoitti:ihan samaa mieltä...


(mistä)


ei tajua


sqwiik!
:komp:
hilipatipippan diipadaapa joupoX.
didi

Re: Ömgfdgösgdfgsgf dfgfdgfdgkf

Viesti Kirjoittaja didi »

bedlam kirjoitti: Varo vaan, tulen liukuportaissa taakse ja kiljaisen korvaan! Ja heittelen turhia tavaroita ostoskärryyn! HEHHEHEE!! HOHHOHOOO!!!
:D
Vastaa Viestiin