Luuuuuv-antai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä tarviin uusia kavereita. On mulla kirjastosta paitsi Ian Mc Ewainin Sovitus myös Kjell Westön kuolettavan tylsä Där vi en gång gått ja varsin fantsu Marjane Satrapin Persepolis kakkonen, mutta nyt olis sosiaalinen olo. Sit kyllä taas useinkaan ei ole sosiaalinen olo, jolloin suuresta kaverimäärästä olis vaan rasitetta. Piristääkää Edithiänne!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Beddis, onnea!

Oon niin kaipaillut että saisi kotona joskus pyöriä illalla. Nyt oon kotona. Vittu mitä paskaa tv syytää! Miksi täältä ei tule vaikka jotain hyvää leffaa?

Vielä viikko vanhaa duunia, sitten vaihdan vähän etuajassa! Huisaa, upeaa, kamalaa, haikeaa, odotuksia nostattavaa, vaikka mitä! Tykkään kyllä paskaa jos mulle ei oo järkätty ihan hillittömiä läksiäisiä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Geetzu

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Onnittelut beddis! Onnittelu on muuten kivaa. Tulin heti paremmalle tuulelle!
Pyry-Matias

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bed of roses bumbum Beckerille jollotus lollotus onnimatti manni otti onnariponnarit 8)

Oon vähän täpinöissä, futislähetys alkaa kolmen vartin kuluttua. Helmee katsoa ekaa kertaa kotona peli. Sit helmee kun on kans toi kolmen vartin fiilistelyosuus ennen peliä. Pikkasenko nousee sykkeet hei ennen alkufriippii 8)
Geetzu

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Tosta tulikin mieleen miten upea vaimo olen. Muutettu viimenen vuorokaus ja sit äijä saa heti frendeineen väijyä futista ja kiskoa kaljaa ja pikkutyttö nukkuu mummilassa ja minä akka pakkailen vikoja omia kamojani täällä myydyssä kodissa. Tääl on pimeetä ja tyhjän pelottavaa mut kaiken mä kestän ollakseni upee!
Pyry-Matias

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetzu kirjoitti:Tosta tulikin mieleen miten upea vaimo olen.
Murea pirkko juu. Sun äijäs veistelee aika samoja klapeja kuin meikkis. Sano sille, et nyt pariutuneena herutan sua kahta kauheemmin. Kumpikin tietää ettei riskiä ole, joten aion ampua vastedes pelkästään kovilla 8)
Geetzu

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pyry-Matias kirjoitti:Kumpikin tietää ettei riskiä ole, joten aion ampua vastedes pelkästään kovilla 8)
Se ansaitsee sen, ja minä erityisesti. 8)

Voiko Suomi ees voittaa? Mulla ei oo ees telkkua. Löysin laatikollisen vanhoja päiväkirjoja paskimmilta ajoiltani ja jäin niihin vähän liikaa kiinni. Sytytin löytyy, kylpyammekin, mietin josko viel polttais noi ja jättäis tähän kotiin. Sais jonkun täysin uuden alun niin ku.

Kävisin paikallisessa juomassa pienen siiderin jos kehtaisin.
prosessi

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Eka haalari on jäänyt mukelolta pieneksi. Lisäksi sille tuli pari päivää sitten ikioma kela-kortti. Hassu tunne, kun samanaikaisesti toivoo että se kasvaisi nopeasti puheikään, ja toisaalta ei haluaisi että se kasvaisi ollenkaan.
Geetzu

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihkuja tunteilet.
SaintJohnPerse

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Kolme drikkilippua vielä jäljellä Oluthuoneiden ravintoloihin ja ne pitäisi käyttää tänään. Ja muuten ko. kuppiloissa on tänään kotimaiset bisset 3 € tuoppi. Koffin portteri on tänään aika kustannustehokasta.

Ikävä kyllä kaverit on muualla menossa ja tyttöystäväehdokas on absolutisti... :( No, narttu voi juoda vaikka teetä ja taluttaa mut kotiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SaintJohnPerse kirjoitti:Kolme drikkilippua vielä jäljellä Oluthuoneiden ravintoloihin ja ne pitäisi käyttää tänään. Ja muuten ko. kuppiloissa on tänään kotimaiset bisset 3 € tuoppi. Koffin portteri on tänään aika kustannustehokasta.

Ikävä kyllä kaverit on muualla menossa ja tyttöystäväehdokas on absolutisti... :( No, narttu voi juoda vaikka teetä ja taluttaa mut kotiin.
Tähän ei voi sanoa mitään, paitsi seuraavaksi sinusta tulee absoluutti, eikä kyse ole ruotsalaiseen janojuomaan siirtymisestä.

Bedlam, sä oot surkeesti jäljessä mua mutta jos se vaikka riittäisi onnittelujen syyksi? :vihelt:
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Luuuuuv-antai

Viesti Kirjoittaja Tix »

SaintJohnPerse kirjoitti:Kolme drikkilippua vielä jäljellä Oluthuoneiden ravintoloihin ja ne pitäisi käyttää tänään. Ja muuten ko. kuppiloissa on tänään kotimaiset bisset 3 € tuoppi. Koffin portteri on tänään aika kustannustehokasta.

Ikävä kyllä kaverit on muualla menossa ja tyttöystäväehdokas on absolutisti... :( No, narttu voi juoda vaikka teetä ja taluttaa mut kotiin.
Miten sun systeemeistä ja "tyttöystävästä" tulee mieleen just menossa oleva juonikuvio tuolla... hmmmh?

http://www.leasticoulddo.com/
Vastaa Viestiin