SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Savannah

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Kohta saunaan, jee :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

Puuhhista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Hyi vittu että onkin muuten krapula. Puhelin on soinu muutaman kerran, mutta ei kykene vastaamaan. Ankea sunnuntaiherätys, ilta on jo pimenemässä, vettä sataa ja kaikki pöydät on täynnä tyhjiä pulloja. Oksetus.
:paijaa: Joo ihan kamalaa täälläkin. Nyt vasta alkaa hedeikkimigreenijysärimikäliepommikoneistus tuolla kaalissa helpottaa.. En jua enää ikinä. Mul ei ollu ees mitään omia mukana pippaloissa ja piti olla viina- ja tupakkalakko, mutta vvvitut. Kun viinaa kerta kannetaan eteen, sitä on juotava.. Suoraan sängystä raahauduin oksentaan ja suihkuun istuun tunniks ja sitten takas sänkyyn märkä rätti naamalla ja Ice Poweria otassa.

Ja kuka VTTU tuolla PORAAAA prkl vaikka toisella on KRAPULA???!!!! :twisted:
Mulli75

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

irmelianneli kirjoitti: Ja kuka VTTU tuolla PORAAAA prkl vaikka toisella on KRAPULA???!!!! :twisted:
No eihän tuo ole paha krapula jos olet jaksanut raahautua koneelle kitisemään.
bedlam

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Hyi vittu että onkin muuten krapula. Puhelin on soinu muutaman kerran, mutta ei kykene vastaamaan. Ankea sunnuntaiherätys, ilta on jo pimenemässä, vettä sataa ja kaikki pöydät on täynnä tyhjiä pulloja. Oksetus.
:paijaa: Joo ihan kamalaa täälläkin. Nyt vasta alkaa hedeikkimigreenijysärimikäliepommikoneistus tuolla kaalissa helpottaa.. En jua enää ikinä. Mul ei ollu ees mitään omia mukana pippaloissa ja piti olla viina- ja tupakkalakko, mutta vvvitut. Kun viinaa kerta kannetaan eteen, sitä on juotava.. Suoraan sängystä raahauduin oksentaan ja suihkuun istuun tunniks ja sitten takas sänkyyn märkä rätti naamalla ja Ice Poweria otassa.
Paijaushymiötä sinnekin =) Tyhmyyksissään sitä taas tuli juotua kaljaa, punkkua ja leijonaa sekasin, vaikka ainahan ne pahimmat darrat ovat tulleet kun ei malta pitäytyä yhdessä lajikkeessa. Eniten ahistaa se, että huomenna on ihan taatusti hirvee päivä töissä, vaikka nukkuis kuinka hyvän yön. Phyi!
Rahkapussi

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

1108 kirjoitti:Mua särkee... Selkä huutaa hoosiannaa ja kumpikin olkanivel tu8ntuu kanittavan vastaan ja huolella. Mun paikat niin sanotusti hajoaa. Tätäkö se on olla kolmekymppinen?
Juu, aikuisena kaikki tuntuu enemmän, potenssiin 10. Humalat ja krapulatkin. Kipu ja särky on osoitus siitä, että olet vielä elossa.
Bliss

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hymyilyttää :]

dippadaidai...
Tix

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Hymyilyttää :]

dippadaidai...
Sait pesää?
Bliss

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti: Sait pesää?
Oox kade? :wink:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Tyhmyyksissään sitä taas tuli juotua kaljaa, punkkua ja leijonaa sekasin, vaikka ainahan ne pahimmat darrat ovat tulleet kun ei malta pitäytyä yhdessä lajikkeessa. Eniten ahistaa se, että huomenna on ihan taatusti hirvee päivä töissä, vaikka nukkuis kuinka hyvän yön. Phyi!
Joo mulla meni boolia, punkkua, jtn 40-volttista yrttilikööriä ja mitähän vielä.. Onneks ei kuitenkaan mihinkään baariin menty. Olin silti vasta viideltä himassa.. mitVit?? :? Tiedän sen siitä, että olin laittanut kotiinpääsystä messagen klo 5:03. Ei mitn hajua tuosta kirjoittamisestakaan. Huomenna voi tosiaan olla aika horroria juu. Onneks pääsen nyt eri paikkaan töihin pariksi päiväksi. Ei ahista ihan niiiiin palijo.
Tix

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
Tix kirjoitti: Sait pesää?
Oox kade? :wink:
Oon.
mustanikki

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

ninnithequeen kirjoitti:Ja mustanikille tiedoksi: ei, en ole rakastunut häneen, enkä tahdo naimisiin hänen kanssaan.
Olit joskus.
SaintJohnPerse

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Nöf, nöf...
Pyry-Matias

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:
Tix kirjoitti: Sait pesää?
Oox kade? :wink:
Helmee, siis asiallista. Muija sai parrua :hep: Kyllä sen sulle suo 8)
Bliss

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:Muija sai parrua :hep:
Eix ollu puhetta että sain pesää :P
Reinikaisella menny käsitteet sekaisin.
Pyry-Matias

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Muija sai parrua :hep:
Eix ollu puhetta että sain pesää :P
Reinikaisella menny käsitteet sekaisin.
Oon vaan niin innoissani et sait...jotain :D
1108

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Blissiä saa mun puolesta panna vaikka puoli Suomea ja en siltikään ole kade.
Bliss

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Siitähän tässä nimenomaan olikin kysymys :D
bedlam

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Joo mulla meni boolia, punkkua, jtn 40-volttista yrttilikööriä ja mitähän vielä.. Onneks ei kuitenkaan mihinkään baariin menty. Olin silti vasta viideltä himassa.. mitVit?? :? Tiedän sen siitä, että olin laittanut kotiinpääsystä messagen klo 5:03. Ei mitn hajua tuosta kirjoittamisestakaan. Huomenna voi tosiaan olla aika horroria juu. Onneks pääsen nyt eri paikkaan töihin pariksi päiväksi. Ei ahista ihan niiiiin palijo.
Ei myökään baariin asti päästy. Vähän ennen viittä lähti viimenen juoppo kotio, vissiin rokkia kuunneltiin sinne asti...Öhm, en kuitenkaan huomannut että kukaan naapuri olis koputellu. Jospa tästä taas selvitään juu =)
Savannah

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Huomenna alkaa pitkä viikko. Ei huvittaisi yhtään. Toisaalta tämä viikonloppu todisti, että minun ei kannata liikkua ihmisten ilmoilla liikaa. Jalka on ihan kipeä kun kaveri potki pöydän alta koko illan ja loppuillasta se potkaisi jo ennen kuin ehdin edes sanoa mitään :roll:
Vihtahousu

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Parikyt tuntia töitä suoritettu mökillä tänä viikonloppuna. Poikki/rikki/hajalla eikä sijaiskärsijäkään ole paikalla. Pokerimestari vielä Jim:ltä ja sit koisaamaan. Mökin rakentaminen on ihan helppoa, kunhan ei tartte sinne sähköjä, vettä tai saunaa&takkaa plus se että rakennetaan tasamaalle. Vittusaatana.
BettyB.

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hmmm... taisin just bongata Vaolan exän mun kaverin kaverin kavereista facebookissa. Pelottavaa.
Oon ollu tänään äidin pikku apulainen, hyvä minä. Nyt voin ansaitusti tuijottaa BB:tä ja nauttia tuopillisen. Vettä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei krapulaa vaikka vietinkin eilisillan baarissa, 70% ajasta tyhjä tuoppi edessä. Tainnut sitten tulla sitä järkeä päähän vanhetessa. Toiveunissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bluntly kirjoitti:Ei krapulaa vaikka vietinkin eilisillan baarissa, 70% ajasta tyhjä tuoppi edessä. Tainnut sitten tulla sitä järkeä päähän vanhetessa. Toiveunissa.
Ei, et nähnyt toiveunta, totta se oli, että istuin sylissäsi eilen illalla.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti: Pillu, vielä 2 päivää ja työmaa on luovutettu ja saan vaihtaa haalarit kauluspaitaan ja palata normirytmiin. Vitutus alkaa olemaan tosin sitä luokkaa että mielessä pyörii liittyminen Dark sideen ja totaalinen kaaos.

*avaudututtaa*

Perkele paskattaakin vielä...


Mua särkee... Selkä huutaa hoosiannaa ja kumpikin olkanivel tu8ntuu kanittavan vastaan ja huolella. Mun paikat niin sanotusti hajoaa. Tätäkö se on olla kolmekymppinen?
Pistä muutama vuosi lisää, äläkä viitti valittaa.

Onnittelut kaikille hengissäselviämisestä tästäkin viikosta..

*avaudututtaa*

Mä en ymmärrä että porukka vilkuttaa valojaan kun ajan ohi sateella moottoritiellä..
Liittykööt poliisiin jos haluavat liikennettä valvomaan? :evil:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin