Maanantai jihuu!!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomasi salilla viimeaikojen levon puutteen, rauta painoi niin penteleesti vaikka vain viikko sitten oli niin kevyttä.

Pieni depis iski asian johdosta, seuraavaksi ei kai sitten enää seisokkaan. Tai no, mitä väliä silläkään on.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pääsin töistä kotiin. Menen nukkumaan. Vituttaa.

Siinä lyhyt tiivistelmä tunteista.
Savannah

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tänään olen vain leikkinyt interwebissä, melkein ainakin. Kaikki muut hommat ovat aavistuksen kärsineet, mutta sen sitä saa kun on utelias.
Edith

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Työnhaku on nytkähdellyt eteen päin ja ylihuomisen kypsyysnäytteen kunniaksi luin taannoisen kandintyöni. Erittäin turhanpäiväinen tekele, mutta kuitenkin ihan sujuvaa luettavaa, vaikka opettaja tekikin kaikkensa sen kapulakielistämiseksi.

Töiden ettintä nyt vähän takkuaa. Mä osaan lukea ja kirjoitta kahdella-kolmella kielellä ja nyökytellä sujuvasti oikeissa paikoissa, jos joku pitää mulle esitelmän Bahtinista ja karnevalismista. Kukahan mut tahtois työllistää? En osaa mitään millään muotoa tuotteistettavaa tai poikkeuksellista, mutta ihan kohta mulla on sentään korkeakoulututkinto. Että ei kannata kenen tahansa tulla ryppyileen. (Ha-hah.)
SikaMika

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti: Kaikki muut hommat ovat aavistuksen kärsineet, mutta sen sitä saa kun on utelias.
Remember, what curiosity did to the cat! Lunttaa vaikka avataristasi. :)

Nyt vittu opiskelemaan tästä. Mäkin olen ollut taas tänään vähän "utelias", aika on mennyt kaikkeen turhaan. Soon loppu ny! *poks*
Edith

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja Edith »

SikaMika kirjoitti: Nyt vittu opiskelemaan tästä.
Eikö sun pitänyt lopettaa?! Rintamakarkuri!
SikaMika

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Edith kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Nyt vittu opiskelemaan tästä.
Eikö sun pitänyt lopettaa?! Rintamakarkuri!
Mä vain vaihdan alaa, en mä koskaan lopeta!
Savannah

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:Soon loppu ny! *poks*
Snif. Olen murtunut.

Täytyy skarpata huomenna. En käynyt salillakaan aamulla :oops:
Edith

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on alushousut väärin päin jalassa ja söin äsken puuroa, vaikka illalla ns. pitäisi syödä proteiinipainotteisesti.
Googlebot

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

SikaMika kirjoitti:Hei, miksei kukaan ole älynnyt tätä aiemmin? Kysymys kuuluu:

Missä on Chubs?? :shock:
Sama kohtalo kuin Saz:lla: Tix söi sen!!! Tixillä on jo seuraava uhri tähtäimessä.

Blunttyn tarina muistutti että ensi viikon pitänen taukoa treeneistä, lienee jo paussin aika että keho pääsee palautumaan kunnolla. Jos vetäisi vielä tämän viikon loppuun täysillä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Googlebot kirjoitti:Jos vetäisi vielä tämän viikon loppuun täysillä.
En tainnut vielä tällä viikolla kertoa, että olet edelleenkin ihana!
Kikkelis kokkelis.
Enttu

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

työnhakua,työnhakua,työnhakua ... kohta mitään muuta elämään enää mahdukaan, no haastatteluja kyllä poikinut :)
Zeb

Re: Maanantai jihuu!!!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Huoh, mies yötöissä ja yllättäin vähän orpo olo mennä yksin nukkumaan kun on näköjään niin tottunut tuohon kylki kyljessä -juttuun. Eri asia kun on vaikka itse reissussa, mutkun tuo meidän sänky on niin iso yhdelle ja jotain siitä nyt puuttuu. Taidan ottaa peräti kaksi pehmoeläintä sijaiseksi, hirven ja hevosen.
Vastaa Viestiin