Mä en jaksa Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onko herkkupaloja tiedossa vai vai vaivutko vittumaisuuden vaikeaan vaivaan?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai vähänkö en jaksa-keskiviikko... :swirl:
Mulli75

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Just joo, en jaksa neuvoa heti aamusta, saa tyttö ihan itse opetella tekemään matkalaskunsa.
Vihtahousu

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Toka TPK. Ej nappande.
Edith

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua jänskättää toi todennäköisesti kaikkien aikojen vika yliopistotentti ihan kohta. Mitä mä voin kertoa mun työstä tossa kypsyysnäytteessä? Että olin ihan kypsä koko juttuun ja kasasin jotain omastakin mielestäni todella yhdentekevää ja keskinkertaiseksi arvioitua jokseenkin hätäpäisesti ja viimetinkaisesti, koska tuollainen työ nyt vain täytyi tehdä? En enää edes juurikaan muista, mitä missäkin vaiheessa ajattelin. Plääh.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Kolmas TPK ja ei tosiaan juu nappaa eikä jaksa yhtään. Kahvihymiö.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tänään pitää varmaan ottaa päiväunet, että jaksaa illalla rokata :roll:
Nyt kahvia ja Hesari.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Tänään pitää varmaan ottaa päiväunet, että jaksaa illalla rokata :roll:
Nyt kahvia ja Hesari.
Sulla sentään illalla jotain tekemistä! Mulla on huomenna iltavuoro, joten olis ns. vapaailta, ja mieskin iltatöissä. Tällä hetkellä olo on se, että menisin töistä suoraan kotiin nukkumaan päikkäreitä, mutta kun kello lyö 16, niin olo on ihan varmaan täysin eri.

Sipsi - treffataanko tänään med coffee?!

EDIT: mä oon aivastellut nyt viikon, nenä vuotaa. Miksei tää tauti vois puhjeta kunnolla, tai sitten loppua? Ketuttaa tällainen räkänenäinen päristely joka ikinen aamu; onneksi iltaa myöden aina helpottaa.

VIHTAHOUSU: meidänkin pitää treffata joku päivä!

Musta on tullut kamala erakko (lue: ollaan vietetty aikaa vain miehen kaveriporukassa).
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mä en tietenkään kelpaa :roll:

No en mä olis päässykkään :D

Kukahan haluis raivaa tän kämpän. Huomaa että on ukko ollu kaksistaan muksun kanssa. Vuori tiskiä, roskat viemättä, leluja 100 neliön aluella JOKA tun paikassa, pyykistä ei varmaan tarvii sanoakaan? Kissat kyhnää kiinni kun olivat niin ikävissään, varsinkin pikku-Sheri stressihermoraukka. Jestas kun ei miehet osaa pitää huolta paikoista eikä elukoista :evil:

Mä meen lakkoon.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vaihdoin vuoroja ja tulin jo seiskaan. Heräsin neljän jälkeen prkl, en tiiä miks. Vähä voi väsyttää iltapäivällä.. mut salille ajattelin täältä silti mennä ja kälyjäkin kestitä illemmalla. Nuorempi heistä tullu Hml:sta vanhemmalle kylään, ja tällä vanhemmalla on synttäritkin vielä.
Ihan on kyl erilainen mieliala yleisesti, ku on täällä paremmassa paikassa nyt töissä. Ei vituta mikään, eikä ahista.
Pyry-Matias

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

irmelianneli kirjoitti: Ihan on kyl erilainen mieliala yleisesti, ku on täällä paremmassa paikassa nyt töissä. Ei vituta mikään, eikä ahista.
Kiva kuulla. Mä tässä myllytän sorvin ääressä naitvissii ja yritän inspiroitua työhommista. Illalla sali ja perään oma säbäpeli, voi olla vähän rikki, mut himassa tilattu hieronta 8)
NuoriDaavid

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Eilen illalla vo:lla oli varsin pipipäinen nainen, joka ei saanut allekirjoittaneelta haluamaansa. Vo:lta lähtiessäni autossa oli outo haju.

Mielikuvitus laukkasi jo villinä, mutta nyt aamulla syyksi paljastui kengänpohjassa oleva koiranpaska.

Edit: viitaten eiliseen viikonpäiväketjuun, kyseessä ei ollut BB.
didi

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

tpk

ei muuta
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pyry-Matias kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Ihan on kyl erilainen mieliala yleisesti, ku on täällä paremmassa paikassa nyt töissä. Ei vituta mikään, eikä ahista.
Kiva kuulla. Mä tässä myllytän sorvin ääressä naitvissii ja yritän inspiroitua työhommista. Illalla sali ja perään oma säbäpeli, voi olla vähän rikki, mut himassa tilattu hieronta 8)
Meillä leppoisasti aamu-tv tossa höpöttää. Duunilla kyllä erittäin suuri vaikutus mun mielenterveyteen ja -tasapainoon joo.. Ainoo mikä vähän saattaa vtuttaa nyt on se, että maanantaina harmillisesti back to the natsiplace.. :(
Joo, hieronta ois asiaa kireelle päälleni ja hartialleni ja huimaavalle ololleni, mut sitä herkkuva luvassa vasta ylihuomenna noin klo 23.07, kun hierojani kotiutuu juurikin myöskin omista säbäreeneistään :]
BettyB.

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Edit: viitaten eiliseen viikonpäiväketjuun, kyseessä ei ollut BB.
Muah :D

Kerropas mulle nyt lääkärinä (maksan konsultointiliksan sitten myöhemmin), että aivopesikö eilinen hoitsu mua juomaan maitoa? Hän nimittäin väitti kalsiumin vaikuttavan rasva-aineenvaihduntaan niin suotuisasti, että liiallisella (yli suositusten) kalsiumin saannilla olisi jopa "laihduttava" vaikutus? Voisin tietty googlatakin, mutta olen mukavuudenhaluinen ja tiedän, että sä haluat olla avulias :]

Sen verran se ainakin onnistui mua aivopesemään, että juuri tällä hetkellä nautin aamiaista. Ekaa kertaa piiiitkään aikaan. Lautasella siis kaurapuuro ilman lisukkeita, ja kupissa vihreää teetä. Ihanan terveysvaikutteista!
Viimeksi muokannut BettyB., 17.10.2007 9:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Sipsi - treffataanko tänään med coffee?!
Joo, vois olla aika hyvä..jos vaan aikataulut natsaa. (Jos juon väsymykseen hirveesti kahvia duunissa, varaan oikeuden juoda yhden siiderin myöhemmin. Vaikka vähän muuta kehuskelinkin. 8) ) Mä pääsen jo puol neljältä, sit suuntaan ehkä (!) Hennesille hakee yhen takin..mut siis stadissa nähtäis kuiteski, -kö?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Sipsi - treffataanko tänään med coffee?!
Joo, vois olla aika hyvä..jos vaan aikataulut natsaa. (Jos juon väsymykseen hirveesti kahvia duunissa, varaan oikeuden juoda yhden siiderin myöhemmin. Vaikka vähän muuta kehuskelinkin. 8) ) Mä pääsen jo puol neljältä, sit suuntaan ehkä (!) Hennesille hakee yhen takin..mut siis stadissa nähtäis kuiteski, -kö?
Aivan sama! Pistetään viestiä, klo 16 tosiaan tästä pääsen, ihan missä vaan treffaaminen käy, ruokailukaan ei kuulosta huonolta :wink:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Betty: mää luin jostain, että olivat ihan tutkineet asiaa: maitoa juoneet laihtuivat enemmän pitkäaikaisessa tutkimuksessa. Selitystä en todellakaan tiedä.
Elukka

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

V TPK.
Parin lomapäivän jälkeen takaisin duunissa. Flunssa meni, miehekäs yskä jäi.
Kumman hyvää se kipeenä ollessa tekee nukkua pari päivää putkeen.
NuoriDaavid

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Edit: viitaten eiliseen viikonpäiväketjuun, kyseessä ei ollut BB.
Muah :D

Kerropas mulle nyt lääkärinä (maksan konsultointiliksan sitten myöhemmin), että aivopesikö eilinen hoitsu mua juomaan maitoa? Hän nimittäin väitti kalsiumin vaikuttavan rasva-aineenvaihduntaan niin suotuisasti, että liiallisella (yli suositusten) kalsiumin saannilla olisi jopa "laihduttava" vaikutus? Voisin tietty googlatakin, mutta olen mukavuudenhaluinen ja tiedän, että sä haluat olla avulias :]
Et kai vain käytä mua hyväksi? :p:

Kyllä siitä kalsiumista jotain tuollaista tietoa näyttää olevan. Kannattaa sitä sitten yli suositusten ottaa, en osaa sanoa.
Geetzu

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Digiboxi ettiny jotain vtun signaalia aamuviidestä, missasin ykkösen ysisarjankin! Vähänkö en jaksais, pihallakin on liikaa lehtiä ja sotkua ja kaikkea ääääääääääääääääääääääää. Vihtahousu vois nyt kertoo mulle uusimpia IFK-juoruja ku en millään jaksais ettii ja mun lähteet on alkoholisoituneita (eilisen juhlan kunniaks).
BettyB.

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä siitä kalsiumista jotain tuollaista tietoa näyttää olevan. Kannattaa sitä sitten yli suositusten ottaa, en osaa sanoa.
Mikäs lääkäri sä oikein olet!!?? Taidat olla joku reikihoitaja...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Edit: viitaten eiliseen viikonpäiväketjuun, kyseessä ei ollut BB.
Muah :D

Kerropas mulle nyt lääkärinä (maksan konsultointiliksan sitten myöhemmin), että aivopesikö eilinen hoitsu mua juomaan maitoa? Hän nimittäin väitti kalsiumin vaikuttavan rasva-aineenvaihduntaan niin suotuisasti, että liiallisella (yli suositusten) kalsiumin saannilla olisi jopa "laihduttava" vaikutus? Voisin tietty googlatakin, mutta olen mukavuudenhaluinen ja tiedän, että sä haluat olla avulias :]
Et kai vain käytä mua hyväksi? :p:

Kyllä siitä kalsiumista jotain tuollaista tietoa näyttää olevan. Kannattaa sitä sitten yli suositusten ottaa, en osaa sanoa.
Nyt luikerteli kaikesta vastuusta lääkärin renttu, olisit ruvennut Tixixi!

TTP-5+

geettzuzelle tarkista lanka boottaa kone..
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niba kirjoitti:geettzuzelle tarkista lanka boottaa kone..
Hitto ku oon yrittäny... No ehkä selviän ilman päiväohjelmia, illalla ei tösöä ehtiskään. Mut on se ärsyä kun silloin tällöin telkkua tarttee niin ku minä just aamusella niin se ei helkkari pelitä! Tuhlaan vtutus-energiat jumppaan.
ninnithequeen

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja mä unohin koko Greengrassin! Perhana!
Vastaa Viestiin