Tammaton torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

William Somerset kirjoitti:Sun pitäis olla pikkumustassa!! Mua on vedätetty... Taas...
Sweetie Darling, kyllä mun kommari toimii pikkumustalla huristellessakin. Mee ovelle jo valmiiks, tuun ihan just...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:En edes malttanut lukea ketjua kun on niin kiire raportoimaan mun viikosta! Ihan tosi mukavaa päästä aloittamaan uudessa työssä, mutta kauhean haikea lähtö nykyisestä! Mua on lahjottu ihan mielettömästi ja halattu paljon ja siitä on tosi hyvä mieli! Mulle on leivottu 2 kakkua, toinen sydämen muotoinen ja nimellä varustettu, oon saanu 2 mukia, karkkia, suklaata, ruusuja, vapaapäivän vasaran, magneetin, kynttilöitä paljon, kellon ja ihania kortteja! Huominen ja la vielä edessä ja la iltana työnantajan järjestämät K-18 läksiäiset! voi mahotonta!

Veronpalautusta 900 e, vakuutusyhtiöstä myönteinen päätös hevosen sairauskulujen korvaamista koskien. Ei voi mennä näin hyvin ihmisellä! korkea pudotus lienee edessä....
Ei oo mahotonta höpsö vaan luonnollista, ku oot niin hyvä tyyppi :) uskon hyvin että ovat haikeina sun lähdöstä! Ja pöh, ei mitään pudotuksia.. saa sitä ihmisellä välillä kivastikin mennä!! Hyvin ansaitusti vieläpä! Mullekin tulee melkein pari donaa palautuksia! :cheer:
Parhaillaan istun muuten duunissa.. taas. Aamulla jo kävin viis tuntia täällä olemassa. Vielä tässä ois kaheksan tuntia.. aarrgh. Sit suoraan junalle <3 Ja nukkuun!!!

Geetzu: Eiks ne veroehdotukset oo tullu jo ajat sitte, kesällä tai joskus.. Jos teki muutoksia siihen (niinku esim meitsillä kotitalousvähennys rempasta + työmatkakustannukset) ja palautti sen, niin ne päätökset on tullu tässä lähiaikoina.
William Somerset

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

BettyB. kirjoitti:tuun ihan just...
Älä kuitenkaan tuu vielä pikkumustassa. Odota mua! Mäkin haluan tulla! Ota se kommari pois etutaskusta, tai ota ainakin se värinähälytys pois. On mullakin oikeuksia tässä stalkkaussuhteessa!
Geetzu

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

irmelianneli kirjoitti:Geetzu: Eiks ne veroehdotukset oo tullu jo ajat sitte, kesällä tai joskus.. Jos teki muutoksia siihen (niinku esim meitsillä kotitalousvähennys rempasta + työmatkakustannukset) ja palautti sen, niin ne päätökset on tullu tässä lähiaikoina.
Mä taisin tehä, ainaki kilometrivähennyksii. Tarttis tulla siis! Iik!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hei ja mä en oo tajunnu vielä koskaan että sais jotain ateriavähennyksiäkin tehdä kun työnantaja ei ole järjestänyt ruokailua. Pitää perehtyä asiaan, niitä saa kuulemma takautuvastikin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Mullekin tulee melkein pari donaa palautuksia! :cheer:
Parhaillaan istun muuten duunissa.. taas. Aamulla jo kävin viis tuntia täällä olemassa. Vielä tässä ois kaheksan tuntia.. aarrgh. Sit suoraan junalle <3 Ja nukkuun!!!
Huh, no on sullakin duunia. Pari donaa kuulostaa hyvältä! Mukavaa viikonloppua etelässä :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

aasi kirjoitti:
Clay kirjoitti: Orit vaan mielessä?
Eikun yksi savi vaan... :h: :h: :h:
En olekaan turhaan perhonen.
Nyt penikseni on fantastinen!
William Somerset

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Se tammaton torstai oli siinä. Tamma palaa boksiinsa ja minä pyrin laittamaan kaurat valmiiksi työn raskaan raatajan saapumiseen mennessä.

On kuitenkin hyvä kerrata Tammattoman torstain tapahtumia, eli tuoteseloste, amerikkalaiseen tyyliin, ettei palstan stalkkereille synny väärinkäsityksiä. Minä en tullut Bettyyn, eikä Betty tullut minusta. Tammaton torstai oli toteutettu studioyleisön läsnäollessa ammattimaisten stalkkereiden valvonnan alaisena, sekä NYPD:n ja NYFD:n läsnäollessa. Älä kokeile tätä kotona oman internetyhteytesi kautta. Hyvää yötä.
Vastaa Viestiin