Tammaton torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti:
Clay kirjoitti:Kunhan vaan hoidat aamuryypyn KELAn korvauksen piiriin.
Ei mitään aamuryyppyjä tietenkään, mikä vieroitus se sellainen olisi?
Alkoholin vierotusoireisiin voi vaikka kuolla. Et taida olla kovin pätevä tohon vierotushommaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Clay kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Clay kirjoitti:Kunhan vaan hoidat aamuryypyn KELAn korvauksen piiriin.
Ei mitään aamuryyppyjä tietenkään, mikä vieroitus se sellainen olisi?
Alkoholin vierotusoireisiin voi vaikka kuolla. Et taida olla kovin pätevä tohon vierotushommaan.
Diapam-kyllästys on paras hoito vieroituksessa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

NuoriDaavid kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Ei mitään aamuryyppyjä tietenkään, mikä vieroitus se sellainen olisi?
Alkoholin vierotusoireisiin voi vaikka kuolla. Et taida olla kovin pätevä tohon vierotushommaan.
Diapam-kyllästys on paras hoito vieroituksessa.
Kiitos, mutta otan wiskini mieluummin yleensä ilman pameja. Itse asiassa sattumalta luin juuri tuosta aiheesta eilen.
Nyt penikseni on fantastinen!
Googlebot

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Minäkin olen rakastunut :h:, ostin nimittäin eilen Sellosta tällaiset. Olivat tarjouksessa (165€ => 69,90€) koska Intersporttiin oli tullut samalla myös uudempaakin mallia (Adistar CTRL4) jotka olivat käytännössä samat, mutta niistä pyydettiin sitten tuo 160€ tjsp. Halvalla menivät

Kyllä nyt luulisi lenkkien sujuvan! Ihanaa!
William Somerset

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Sitä luullakseni tuo WS tarkoittikin.
No sitäpä hyvinkin, etenkin kun sä et ole vapailla markkinoilla. Ja sitä paitsi, olen omassa ahtaassa pääkopassani tullut siihen tulokseen, että jos tämä mato ei pysy koukussa, niin kolmatta kertaa en lähde enää edes kokeilemaan. Siinä kohtaa siirryn rakkauden työstä eläkkeelle, ansaitulle sellaiselle. Nyt siirryn ruokailemaan, yksin. Yksin ruokailu on kokolailla tylsää. Olisi aina mukavampaa jos olisi joku tamma jakamassa kauraa - sillälailla ystävällismielisesti. Aina ei tarvitse olla astuminen mielessä.
Pyry-Matias

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:Ihanaa!
Aika homoa 8)
NuoriDaavid

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Clay kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Alkoholin vierotusoireisiin voi vaikka kuolla. Et taida olla kovin pätevä tohon vierotushommaan.
Diapam-kyllästys on paras hoito vieroituksessa.
Kiitos, mutta otan wiskini mieluummin yleensä ilman pameja. Itse asiassa sattumalta luin juuri tuosta aiheesta eilen.
jåå, ei niitä keskenään sekoiteta :)

Mutta diapam-kyllästys oikeasti on hyvä hoito akuuttien vieroitusoireiden hoidossa. Se luonnollisesti toteutetaan valvovan silmän alla.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

William Somerset kirjoitti:Se on nimittäin niin, että kuumaverinen tammani lähtee työmatkalla ja jättää ukkokullat oman onnensa varaan. Paska tsägä, NOT! Tammaton torstai kuulostaa hyvältä. Entäs teistä?
Kutakuinkin samanlainen tilanne, jos noihin sukupuolimääritteisiin ei kiinnitetä huomiota. Ratsastamista ei ole kuitenkaan hyvä jättää väliin, joten kenties lukemisen lomassa ehtisimme suunnata tallille. Jos ei mamma tamman selkään, niin muksulle puolen tunnin heppailu voisi olla poikaa :)

Hei täällähän on kans pk-seutulaisia heppahulluja(Ninni, Safi?, Elppa, Camilla), vinkit ovat kiitos tervetulleita!=) Kaipailisin paikkaa, jossa on tosiaan tuo talutusratsastus muksulle ja mukava ilmapiiri muutenkin..Tuomarinkylä ja Vantaan Poni-Haka ainakin vaikuttavat kiinnostavilta, issikkapaikkoja olen kans tutkinut mutta niihin lienee julkisilla hieman hankalampi mennä. Kyyti kelpaisi, wink wink ;)
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti: Hei täällähän on kans pk-seutulaisia heppahulluja(Ninni, Safi?, Elppa, Camilla), vinkit ovat kiitos tervetulleita!=) Kaipailisin paikkaa, jossa on tosiaan tuo talutusratsastus muksulle ja mukava ilmapiiri muutenkin..Tuomarinkylä ja Vantaan Poni-Haka ainakin vaikuttavat kiinnostavilta, issikkapaikkoja olen kans tutkinut mutta niihin lienee julkisilla hieman hankalampi mennä. Kyyti kelpaisi, wink wink ;)
Vantaalla on kiva pienempi talli nimeltä Ratsutila Onnenapila (Riipilässä). Bussilla pääsee n. 400m päähän eikä hinnatkaan päätä huimaa.

Jeps, wittu mikä päivä taas. Eilen vedin ravintelissa niin järkyt ähkyt että oli eilen vielä klo 22 ihan täynnä. Kiitos vaan Sipsi seurasta, katotaan sitä lauantaita sit?

Kävin aamupäivästä shoppailemassa; ostin vain AAA-pattereita, mä oon saamaton. Laskuja maksettu miljuunan edestä joten ei tässä juhlita.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Voi apua mikä nostalginen itkupitkuherkistely-kohtaus... P-H:ssa on yhä pienen pieni Kerppu, jolla minäkin talutusratsastuksessa hieman nowskun poikaa vanhempana menin. :h:

Oli siellä muitakin tuttuja, onpas nyt herkkää... http://www.saunalahti.fi/~ponihaka/hepotponit.html
Stinky

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä haluan pitkän tukan. Tai ainakin olkapäille. Tai sitten vedän kaljuks.
On mulla onglemat...
Kamala reissuväsykin iski vasta nyt. Tahtos vaan kotiin, sauvakävelylle, saunaan ja unille kissojen kanssa.
Onneks huomenna on jo perjantai!!!
Savannah

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Kaksi asiaa. Sain ensimmäisen pikkujoulukutsun tänään. Ei vielä ole pikkujouluaika, eikä elokuussa kuulu alkaa miettiä vielä joulua. Toinen asia. Mikä ihme saa aikuisen miehen käymään vieraan naisen takamukseen kiinni keskellä päivää kaupungilla? Seuraava saa korkokengästä persuksiin. Todella ärsyttävää.
William Somerset

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Savannah kirjoitti:Ei vielä ole pikkujouluaika, eikä elokuussa kuulu alkaa miettiä vielä joulua.
Olenko minä edellä vai onko sulla kello pikkusen jäljessä?
Tix

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

William Somerset kirjoitti:Eiköhän asiaan tule korjaus kunhan työpaine helpottaa
Kuuluisimpia viimeisiä sanoja parisuhteessa 8)

Edit: noniin, wanha. Näköjään.
Savannah

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

William Somerset kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Ei vielä ole pikkujouluaika, eikä elokuussa kuulu alkaa miettiä vielä joulua.
Olenko minä edellä vai onko sulla kello pikkusen jäljessä?
reps Keskittyminen näemmä taas huipussaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Savannah kirjoitti:Kaksi asiaa. Sain ensimmäisen pikkujoulukutsun tänään. Ei vielä ole pikkujouluaika, eikä elokuussa kuulu alkaa miettiä vielä joulua. Toinen asia. Mikä ihme saa aikuisen miehen käymään vieraan naisen takamukseen kiinni keskellä päivää kaupungilla? Seuraava saa korkokengästä persuksiin. Todella ärsyttävää.
Yhteiskunta on muuttunut, jos haluaa jotain niin pitää vaikka varastaa.
Joskus käsi osuu jonkun naisen takamukseen mutta aina vahingossa, ilman tarkoitusta. Paitsi tietysti luvan kanssa, jos saa niin silloin ei vahingossa..

Ihmisten pitäisi tehdä töitä mutta kahvipöydässä tänään yksi nainen kyseli että milloinka työpaikan pikujolut pidetään? Vastaus, aina ne viikon varoitusajalla on järjestetty.
Pyyhin Netikettiin..
Savannah

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Niba kirjoitti: Yhteiskunta on muuttunut, jos haluaa jotain niin pitää vaikka varastaa.
Yhteiskunta on muuttunut niin, että kaiken voi saada varastamattakin.
1108

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

^soimassa ja työt sujuu leikiten!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nukahdan pystyyn!

Maitoa ei ole kahvinkeittoon - mä en tiedä mitä mä tekisin jotta pysyisin hereillä? Harjoittelijakin on väsy, istuu tossa vieressä silmät yhtä ristissä. Prkle!!

*läpsii itseään poskiin*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Musta piristää paremmin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ah, hiukan heikosti nukutusta yöstä huolimatta tänään oli oikeastaan vallan loistava päivä - johtuikohan siitä että yksikään tamma ei käynyt kunnolla edes mielessä?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

aasi kirjoitti:Ah, hiukan heikosti nukutusta yöstä huolimatta tänään oli oikeastaan vallan loistava päivä - johtuikohan siitä että yksikään tamma ei käynyt kunnolla edes mielessä?
Orit vaan mielessä?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Clay kirjoitti: Orit vaan mielessä?
Eikun yksi savi vaan... :h: :h: :h:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bossanova
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 11.08.2007 12:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Bossanova »

Olis viikonloppu! Ja tammaton se on.

Miksei tää oo Bossanovaton torstai? Nyt kaljat ja sitten höyrynä baanalle!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyyh. Veronpalautukseni olivat huvenneet yli viidelläsadalla eurolla :( Olin jo mielessäni tuhlannut ne monta kertaa. Kenkiin.
Vastaa Viestiin