Tammaton torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
William Somerset

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Zeb kirjoitti:Lisää kuumaverisiä tammoja? Minäkin tunnustaudun väsyneenä aamuäreäksi. Metkaa, ettei väsymys myöhempään ajankohtaan vaikuta enää yhtään samalla tavalla.
Mutta sä oletkin selkeästi kiltti tamma kuumaverisyydestä huolimatta. Menit kiltisti nukkumaankin kun käskettiin. Kuumaveristen tammojen aamuäksyily kuuluu asiaan. Niitä on sitten kiva sukia ja letittää vaikka harjaa, jotta ne saa leppymään.

Mitähän kaikkea kivaa sitä illaksi keksisi...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

William Somerset kirjoitti:
Mitähän kaikkea kivaa sitä illaksi keksisi...
Kaljaa?
Nyt penikseni on fantastinen!
Zeb

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

William Somerset kirjoitti:Mutta sä oletkin selkeästi kiltti tamma kuumaverisyydestä huolimatta. Menit kiltisti nukkumaankin kun käskettiin. Kuumaveristen tammojen aamuäksyily kuuluu asiaan. Niitä on sitten kiva sukia ja letittää vaikka harjaa, jotta ne saa leppymään.
Juu, ja olet varmaan kokeillut myös ruokkimista. Äksyinkin tamma leppyy yleensä kun pysyttelet itse rauhallisena ja tarjoat aamiaista. Kiltit ja rauhalliset miehet on ihan :h:
Elukka

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK III (?).
Väsy. Meni eilen myöhään AAnkalla katsellessa sosialisti-scifin mestariteosta Amfibiomies.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Mutta sä oletkin selkeästi kiltti tamma kuumaverisyydestä huolimatta. Menit kiltisti nukkumaankin kun käskettiin. Kuumaveristen tammojen aamuäksyily kuuluu asiaan. Niitä on sitten kiva sukia ja letittää vaikka harjaa, jotta ne saa leppymään.
Juu, ja olet varmaan kokeillut myös ruokkimista. Äksyinkin tamma leppyy yleensä kun pysyttelet itse rauhallisena ja tarjoat aamiaista. Kiltit ja rauhalliset miehet on ihan :h:
Aamupahoinvointia.
Nyt penikseni on fantastinen!
Zeb

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:Aamupahoinvointia.
:paijaa: Koska en usko että voisit olla raskaana, niin työdiagnoosini on krapula.
Geetzu

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mikään ei innosta tätä tammaa enempi ku töistä kotiutuva ORI, joka vedettyään hirmu-annoksen safkaa BB12/7:n äärellä huikkasee hyvätyöt ja lampsii makkariin sulkien vielä oven perässään. Vittu kello 9 illalla.

Mökötän tänään niin saatanasti. Oisko joku ennätys, etten oo saanu sanottua sille sanaakaan eilisen tai tän päivän aikana?? (hirmu-annoksensa aikana en pystyny ku nukutin tyttöä huoneessaan ja tänään se oli jo lähteny ku heräsin tytön aamukiukkuun)

Vituttaa. Taidan lähtee shoppailemaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen oli niin kiva fiilis muovitettuani puolimetriä kirjoja, vedettyäni possua naamaan ja Top Gearin alkaessa, että nappasin pari cl Meukowin V.S.O.P:ta ja voi pojat kun oli hyvää. Nyt vain kaikki maistuu omenalle, kahvikin.

Työt ei kiinnosta sitten tippaakaan ja virolaiset vain vittuilevat kun eivät ole lukeneet speksejä, luulevat että meikäläinen tekisi heidänkin hommansa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti:
Clay kirjoitti:Aamupahoinvointia.
:paijaa: Koska en usko että voisit olla raskaana, niin työdiagnoosini on krapula.
Vihjaatko, että olen ryypyn tarpeessa? Hmm, wiskiä olis kaapissa aamupalan verran, eli puoli pulloa. Jos kerran oikeen työtä tekevä diagnostikko suosittelee..
Nyt penikseni on fantastinen!
BettyB.

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voi huokaus että mun elämä on tällä hetkellä ankeaa.

*haaveilee orista*
Zeb

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:Vihjaatko, että olen ryypyn tarpeessa? Hmm, wiskiä olis kaapissa aamupalan verran, eli puoli pulloa. Jos kerran oikeen työtä tekevä diagnostikko suosittelee..
Tämän perusteella olet Zebin pakkovieroitusklinikan tarpeessa. Asia on työn alla ja olet ensimmäisenä jonossa, kunhan ND nyt hoitaisi tuon rahoituspuolen vaan kuntoon.
Geetzu

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:*haaveilee orista*
Voisin postittaa yhen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:*haaveilee orista*
Voisin postittaa yhen.
Salamia vai metukkaa? HAH! Mulla on kumpaakin, orista.
Zeb kirjoitti:
Clay kirjoitti:Vihjaatko, että olen ryypyn tarpeessa? Hmm, wiskiä olis kaapissa aamupalan verran, eli puoli pulloa. Jos kerran oikeen työtä tekevä diagnostikko suosittelee..
Tämän perusteella olet Zebin pakkovieroitusklinikan tarpeessa. Asia on työn alla ja olet ensimmäisenä jonossa, kunhan ND nyt hoitaisi tuon rahoituspuolen vaan kuntoon.
Kunhan vaan hoidat aamuryypyn KELAn korvauksen piiriin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Zeb

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:Kunhan vaan hoidat aamuryypyn KELAn korvauksen piiriin.
Ei mitään aamuryyppyjä tietenkään, mikä vieroitus se sellainen olisi?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Zeb kirjoitti:
Clay kirjoitti:Kunhan vaan hoidat aamuryypyn KELAn korvauksen piiriin.
Ei mitään aamuryyppyjä tietenkään, mikä vieroitus se sellainen olisi?
Saako edes ilokaasua? I'm in.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:*haaveilee orista*
Voisin postittaa yhen.
Paa tulee vaan, tulee akuuttiin tarpeeseen. Palautan viimestään ens viikolla.
William Somerset

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:Vituttaa. Taidan lähtee shoppailemaan.
No joskus orin on otettava omaa tilaa haluaa se tamma sitä tai ei. En minäkään halunnut eilen uhrata omia harrastuksiani parisuhteen alttarilla vain siksi, että tammani tallusti työmatkalle. Surutta laukkasin reikäpallon perään. No eipä tässä muutenkaan olla juuri muuta ehditty kuin sanoa iltaa ja huomenta viimeaikoina. Jokus ei edes hyvää yötä, niin kuin eilen. Mikäs siinä… Kohta voi rakastua uudestaan ja kokea uuden rakkauden huumaa. No ehkä asioita ei ole syytä päästää sille tolalle. Eiköhän asiaan tule korjaus kunhan työpaine helpottaa molemmin puolin.
BettyB.

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

William Somerset kirjoitti:Eiköhän asiaan tule korjaus kunhan työpaine helpottaa molemmin puolin.
Kuuluisia parisuhteen viimeisiä sanoja. Kohta hypätään vieraissa pedeissä ja sitä rataa... Ota sitä aikaa NYT!
Rouva Pupu

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Eiköhän asiaan tule korjaus kunhan työpaine helpottaa molemmin puolin.
Kuuluisia parisuhteen viimeisiä sanoja. Kohta hypätään vieraissa pedeissä ja sitä rataa... Ota sitä aikaa NYT!
Näinhän se menee. Tietää mitä pitäisi tehdä, mutta jättää tekemättä. Tai sitten tekee, liian myöhään.
William Somerset

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

BettyB. kirjoitti:Ota sitä aikaa NYT!
Jes määm!! Huoli pois, mulla on homma hanskassa. Trust me, I know what I'm doing. Esimerkki; olen suostunut kavaljeeraamaan häntä tulevalle Bryan Adamsin keikalle. Kyllä mä panostan, kyllä kyllä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyyh, puhukaa vaan Musesta. Vituttaa sekin, etten sinne päässyt. Tänä aamuna tekisi mieli heitellä tavaroita ja kirkua. Ainoa asia, joka ilahduttaa, on söpö pieni bonsaipuu, jonka ostin eilen työpöydälleni :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voihan sitä kai rakastua uudelleen siihen omaan vanhaankin ratsuun..? Vai hä?
Rouva Pupu

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

irmelianneli kirjoitti:Voihan sitä kai rakastua uudelleen siihen omaan vanhaankin ratsuun..? Vai hä?
Sitä luullakseni tuo WS tarkoittikin. Ja voi, ainakin miun mielestä.
Geetzu

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzu kirjoitti:Vituttaa. Taidan lähtee shoppailemaan.
Enpä lähekään, unohdin asuntolainan lähteneen poikkeuksellisesti shoppaustililtäni. Voi saatana kun vituttaa! Hitsi miten hassu tyttö mulla onneks on, kun äitiä vituttaa niin hän on itse enkeli ja saa rakastumaan pakastumaan... :h:

Tiedän tasan tarkkaan, että tää "kotiäitiys" vaatii taas vaan totuttelua. Kaipaan aikuista seuraa myös päiviin ja sitä on nyt sitten hommattava ihan itse, ei se mies sitä tuo tai hanki. Joskus ei vaan jaksaisi, we all know...
Pyry-Matias

Re: Tammaton torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:Lisää kuumaverisiä tammoja?
Yksi rinnakkain ja monta peräkkäin 8) Sillä oli kuulustelu heti aamusta, meni vähän tiukille toi agendamme. Mut ihan hyvä vaan, että toisella on luonnetta *yrittää ajatella positiivisesti*
Vastaa Viestiin