Perkeleen pitkä perjantai...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kävi hassuja tänään. En saanut rytminvaihdokselta nukuttua kuin kaksi tuntia, joten olin salilla jo aamukuudelta ja sen jälkeen pistäydyin lähikauppaan. Parkkipaikalla kauppaan samaan aikaan tullut ikäiseni mies juoksi minut kiinni esitellen itsensä. Pelkäsin ihan hulluna, että olen nyt naarmuttanut jonkun autoa tai ajanut Rolexin yli tai vastaavaa mutta ei! Mies sanoi nähneensä minut jo pari kertaa aiemmin kaupassa ja minun painuneen hänen mieleensä sillä olen niin upea ilmestys. Nyt hän sitten rohkaistui ja pyysi minua ulos, tai edes puhelinnumeroa jatkoyhteyttä ajatellen.

Olin niin äimänä ja väsynyt etten osannut kuin änkytellä. Tuulipuvussa silmät punaisena valvomisesta olin niin maastoutunut massaan kuin olla voi, eikä hot and fabulous-leima oikein tuntunut omalle. Mies teki ihan normaalin vaikutelman, sporttinen ja muistutti kovasti kotikaupungin lätkäpelaaja Kimmo Kapasta ja oli ostanut vaarattomasti litran jugurtin. Selitin sitten elämäntilanteeni ja siitä huolimatta mies ehdottomasti halusi luoda jotain yhteyttä, enkä uupumukseltani osannut torjua kohteliasta huomiota. Tein sen mitä en kuuna päivänä baarissa vastaavassa tilanteessa tekisi, eli annoin tyypille numeroni.

Kesti tunnin ymmärtää ettei tämä nyt voi näin mennä, en mä voi ruveta tuttavaksi miehelle joka lähtökohtaisesti on tsekkaillut efektejä. Varsinkin kun tuli vielä tekstiviesti jossa toistettiin lukuisia hienoja piirteitäni. Lähetin sitten takaisin selityksen ja pyysin ettei kuitenkaan kannata ottaa kontaktia, sekin tuntui ihan jurpolle mutta pienempi paha kuitenkin kuin oma paikallisflirttaaja.

On nyt ainakin taas elävä esimerkki siitä miten ihmiset huomaavat toisensa muuallakin kuin kapakassa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vihtahousu

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Melnais kirjoitti:Kävi hassuja tänään..
Enpä noin ehkä sanois, kaakuna ainaskin hiffas sun mahtavan auran :wink: (niinku täysin heteropohjalta)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vihtahousu kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Kävi hassuja tänään..
Enpä noin ehkä sanois, kaakuna ainaskin hiffas sun mahtavan auran
Sanotko sä mun persettä auraksi?!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vihtahousu

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Melnais kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Kävi hassuja tänään..
Enpä noin ehkä sanois, kaakuna ainaskin hiffas sun mahtavan auran
Sanotko sä mun persettä auraksi?!
En... (se oli kaakuna)
Ota nyt kehut vastaan kuin iso tyttö :twisted:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaveri kävi piristämässä päivää koiransa kanssa. Vantaalla ei näköjään laiteta minkäänlaisia varoituskylttejä jos viljellään asfalttia.. J:n tyttöystävä oli käynyt koiran kanssa kävelyllä päivällä, ja n. 200m tienpengertä käveltyään tuli duunari vastaan ja totesi "kannattaa kävellä toisella puolen tietä". Koira on ihan tervassa/asfaltissa (mikä sen kostean tervamaisen mustan öljyaineen nimi nyt oli..). Äsken trimmasin koko vatsan nakuksi, jalat ihan tolpiksi, jalkapohjiin en uskaltanut koskea kun anturat on saman väriset kuin mömmö.. Raukka nuolee itseään kokoajan harmissaan.
Toivotaan vaan ettei esimies saa selville että hoidan ns. omia juttuja työajalla, joskin täällä on hirmuisen hiljaista.. Olihan toi pakko hoitaa.

Mä lähden nyt kauppaan, ja sieltä kotiin tekemään miehen pyytämää lihapullakastiketta *namz* Ruokaa!!

Taitaa tää ilta mennä ihan kotona kölliessä, ihan poikki koko eukko! Viikonloput vaan kaikille, katsotaan nyt olenko enää työn kautta koneen ääressä tulevaisuudessa :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:Taidanpa pitää Kitinästä ainakin hetken taukoa. Harvoin saa niin halolla päähän missään kuin tänään täällä. Jos ikinä. Toisinaan tulee ihan puun takaa jotain aivan absurdia. :shock: :shock: :shock:
Ai se, että mä tiedän sun leopardistringeistä?
aimohaiku

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tästäkin päivästä selvittiin hengissä. Työtehoseura olisi ylpeä.

Kuinka hyvä levy Faith No Moren "The Real Thing" onkaan. Tämänkin levyn julkaisemisesta 18 vuotta, niin se aika rientää. Tätä kuunneltiin riparilla.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja pix »

ou jee päästiin tampesteriin..kai tästä johonkin täytyy jossain vaiheessa liikahtaa mutta mihin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ei kotoa kun täältä taksin takapenkiltä. Vaimo on toisessa taksissa.
Honey, olet melkein lainsuojaton! ;-)

Minä siivosin kirjahyllyt ja vähän siirtelin tavaroita ja vein roskat ja juidat kierrätykseen. Myös poitsun leluja lajittelin ja tiskasin a lot. Huomenna sitten imurointi ja muut siivoilut, lukemista vältellessä keksii aina kaikkea ;)

Junnu saa kattoo Spaikkarin, vähän täytyy sivusilmällä väijyä mut tuskin siinä kovin pahoja kohtauksia oli..Herkkujakin ois, nam nam. Aamulla sitten pilatesta tai spinnausta, usoisin. Rauhallista iltaa täältä, kuulemiin :)
Prepare for the worstest.
prosessi

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Huomenna ovat ne entisen lukion synttärijuhlat, saa nähdä millaista siellä tällä kertaa on. Musta puku hankittu, jotta maitotahrat eivät erottuisi kovin selvästi, ja Elukka pääsee olemaan mukelon kanssa kaksin pidempään kuin tähän mennessä koskaan. Äitini oli ihmeissään, että miksi menen tuonne kun se vauvakin on, ja minulle taas ei missään vaiheessa ollut juolahtanut mieleenkään, että se olisi joku este. En tiedä kumpi meistä on outo.
BettyB.

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

prosessi kirjoitti:En tiedä kumpi meistä on outo.
Äitisi. Ei kai elämä pääty lapsen saantiin.
prosessi

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En tiedä kumpi meistä on outo.
Äitisi. Ei kai elämä pääty lapsen saantiin.
Sinänsä hassua, että todellisuudessa tuntuu että olen nykyään enemmän elossa kuin ennen mukeloa. Neuvolassa piti täyttää kysely synnytyksenjälkeisen masennuksen oireista, ja minun teki mieleni lisätä uusia vaihtoehtoja kysymyksiin, koska skaala oli välillä ei mitään muutosta -> volisen yötä päivää. Minulla oli lähes jokaisen kysymyksen kohdalla tullut muutos rajusti parempaan. Normaalioloissa vanhempieni tilanne sun muut tekisivät paljon pahempaa hallaa, mutta nyt uusia voimia löytyy koko ajan vain lisää. Jotenkin kummallista.
didi

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja didi »

Levoton olo täällä kans, mutta olen liian väsynyt tehdäkseni mitään. Olin töissä ihan täpinöissä, kun huomenna on ensimmäinen vapaapäivä muutamaan viikkoon.
masa

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Boys are stupid, throw rocks at them. Bitter sweet. Men play the game, women know the score.
Haluatsä kertoa meille jotain?
masa

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja masa »

Narttu nukahti, mä vedin päivällä päikkärit, ei väsytä, tissuttelen. Olen sisäisissä ja ulkoisissa kalsareissa. Onks tää nyt ns. ukkomiehen vaapaa-aikaa?
prosessi

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Boys are stupid, throw rocks at them. Bitter sweet. Men play the game, women know the score.
Haluatsä kertoa meille jotain?
Ehkä sen, että totuuskin on kiinni katsojan silmistä. Puhumattakaan siitä, että kukaan ei tiedä koko totuutta. Kukaan.
NuoriDaavid

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:Taidanpa pitää Kitinästä ainakin hetken taukoa. Harvoin saa niin halolla päähän missään kuin tänään täällä. Jos ikinä. Toisinaan tulee ihan puun takaa jotain aivan absurdia. :shock: :shock: :shock:

Ja ei, ND, et pääse voittamaan vetoasi, siitä pidän huolen.
No mitä mitä? Onko joku paljastanut, että exäsi BMI onkin nykyään yli 19?
Geetzu

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:No mitä mitä? Onko joku paljastanut, että exäsi BMI onkin nykyään yli 19?
:D :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

I feel your pain! :D
Prepare for the worstest.
BettyB.

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Boys are stupid, throw rocks at them. Bitter sweet. Men play the game, women know the score.
Haluatsä kertoa meille jotain?
Oho, täällähän on joku sohvapsyko kalsareissaan analysoimassa. Ei, en mä mitään erityistä halua kertoa. Ehkä sen vaan, että miehet on kusipäitä ja naiset ihania. Mut senhän te kaikki jo tiesittekin :h:
prosessi

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:Taidanpa pitää Kitinästä ainakin hetken taukoa. Harvoin saa niin halolla päähän missään kuin tänään täällä. Jos ikinä. Toisinaan tulee ihan puun takaa jotain aivan absurdia. :shock: :shock: :shock:

Ja ei, ND, et pääse voittamaan vetoasi, siitä pidän huolen.
No mitä mitä? Onko joku paljastanut, että exäsi BMI onkin nykyään yli 19?
No ilmankos Tix lähti karkuun. Ei tuollaista häpeää vain voi kestää.
prosessi

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:Ei, en mä mitään erityistä halua kertoa. Ehkä sen vaan, että miehet on kusipäitä ja naiset ihania. Mut senhän te kaikki jo tiesittekin :h:
Kusipäisyys ja tyhmyys kyllä ovat asioita, jotka on hyvin helppoa sotkea toisiinsa. Eivät kaikki miehet ole kusipäitä, osa niistä on vain tyhmiä. Nyt pitäisi vain päättää, että kumpia kohtaan tuntea enemmän myötätuntoa. Ei kumpienkaan elämä ainakaan helppoa ole.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perkeleen pitkä perjantai...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Hitonvittu kun tuli lyhyellä varoitusajalla illan suunnitelmien peruutus. YH ei saanu lapsenvahtia!
Juu, ans olla vaan semmosiin sekoilematta. mitään vieraan miehen mukuloita et kyllä rupea elättämään.
Elppis kirjoitti:Samalla työpaikalla?! Abua.. en mä vaan koskaan pystyis. Toi tuntuu alussa varmaan vaikealta olla samoissa hommissa.. ?
Mun työkaveripariskunta meni just kihloihin ja varas kirkon ens vuodelle. Ne on olleet yhdessä vähemmän aika kuin minä ja mies, ikäeroa on toistakymmentä vuotta silleen "väärinpäin" ja rouvalla on kaksi pientä lasta jo valmiiksi. Toivon heille kaikkea hyvää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin