Limainen lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei, mun on pakko tas tulla vieraisiin eli pois kotoani eli omasta ketjustani, MUTKU hiukan rajaa!

Maksaako KUKAAN mulle tekijänoikeusmaksuja LIMAISESTA lauantaista!

Mä en voi sille mitään, että se on vain tullut minusta lähtöisin, VAIKKAKIN oliko se mustis Elukka vai kuka kumma muu otus kun mun limanuljaskaksi kohotti!

Tuottajat saa tekijänoikeusrahat, toteuttajat, ohjaajat, ja myös alkulimat pitää ne saada, kele!

Stadin kotona limautuva Ameeba!!!
poikkeuksellisesti vieraissa huorimassa puolustamassa oikeuksiaan! :o
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetzu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihanaa nartuttelua! Mut ei pystykään strippaa, tuli häiriötekijöitä. Enkä tarkota Hirvosta!
mustanikki

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Lolita kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Enemmän yksityiskohtia, kiitos.
Mistä kohdasta? Miks sua kiinnostaa? Kuka sä edes olet?
Myönnetään, ei sikäli voisi vähempää kiinnostaa, mutta jos kirjoitat niin lukaisen kyllä.
Vihtahousu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hitto, Hirvonenhan osaa pelata jonkun verran. Kaikkea sitä elää näkemään. Ei tarvinnut paljoa stripata, villasukat voisin ottaa pois kohta :wink:
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

No nyt kyllä vituttaa ihan aikuisten oikeesti. Juhlat loppuivat minun osaltani jo puoli kymmeneltä, kun hermot menivät kertakaikkisesti. Päätin kerrankin oikein tarkkailla, että osoittaako kukaan kiinnostuksen merkkejä minuun, kitinän aiheeseen liittyvän ketjun takia. Silloin tajusin, että minut oli sijoitettu kaikkein idioottimaisimmalle paikalle kaikista niistä n. 800 istumapaikasta, pöydän nurkkaan luokkani pahimman pelimiehen viereen ja vastapäätä sitä heppua, jonka epäilen lukioaikaan olleen kiinnostunut minusta.

Herra pelimies käytti sitten minuun kovin SJP:mäistä tekniikkaa, jota normaalioloissa en olisi ollenkaan huomannut, mutta älysi sentään pitää turpansa kiinni poislukien juomien tarjoiluyrityksiä. Lopulta minusta tuli hänen suhteensa niin vainoharhainen, että join ensimmäisen kerran elämässäni mustaa kahvia, kun vaistomaisesti kieltäydyin jopa kahvimaidosta.

Vähemmän pelimies sitten puolestaan käytti puhetta, ja ylistettyään Askolaa sekä udeltuaan kaikenlaista elämästäni, hän löi minut ällikällä tökeröydellään. Kysyi, että minkä ikäinen mieheni on, ja vastattuani totesi, että hän yrittää profiloida tulevan tyttöystävänsä ikää. Kuulemma tämän pitäisi olla 3 vuotta meidän ikäistämme luokkakaveriani nuorempi, mutta 0 vuotta minua nuorempi. Ensimmäinen vastaus, joka juolahti mieleeni, oli "haista paska". En kuitenkaan sanonut sitä ääneen, koska sehän olisi ollut aivan absurdia.

Vähän sen jälkeen sankarillinen parivaljakko, joka mm. tiesi minulla olevan 3 kk ikäisen vauvan, päätti mennä tupakalle, jolloin minä lähdin karkuun. Eniten vitutti, että olin päätynyt juomaan osan ruokajuomista, joten en voinut ajaa suoraan kotiin, vaan oli pakko tulla bussilla vanhempieni luokse yöksi.

Miehet eivät ole ainoastaan joko kusipäisiä tai tyhmiä, vaan lisäksi he ovat käsittämättömän julkeita. Tapan kaikki.
BettyB.

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

prosessi kirjoitti:Miehet eivät ole ainoastaan joko kusipäisiä tai tyhmiä, vaan lisäksi he ovat käsittämättömän julkeita. Tapan kaikki.
Jesjes, tätä on ollut tänään liikkeellä! Oon niin messissä!! Aloitetaanko verilöyly täältä itäiseltä uudeltamaalta edeten kohti Hellsinkiä, vai ajattelitko hitaita täsmäiskuja?
Geetzu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Hoitakaa myös Stokis! Tai voin tulla jeesaa jos en nukahda.
BettyB.

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:^ Hoitakaa myös Stokis! Tai voin tulla jeesaa jos en nukahda.
Hei mullakin olis yks kohde siellä, kannatetaan!
mustanikki

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

prosessi kirjoitti: Miehet eivät ole ainoastaan joko kusipäisiä tai tyhmiä, vaan lisäksi he ovat käsittämättömän julkeita. Tapan kaikki.
Ei näin. Jätä eloon kaksi. Toinen hoitaa vauvaa, toinen pesee pyykit.
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Miehet eivät ole ainoastaan joko kusipäisiä tai tyhmiä, vaan lisäksi he ovat käsittämättömän julkeita. Tapan kaikki.
Jesjes, tätä on ollut tänään liikkeellä! Oon niin messissä!! Aloitetaanko verilöyly täältä itäiseltä uudeltamaalta edeten kohti Hellsinkiä, vai ajattelitko hitaita täsmäiskuja?
Taidan kuitenkin hakata niitä halolla päähän ja jättää kitumaan. Lähtöpisteeksi voisi ottaa vaikka Mannerheimin patsaan, Hellsingissä todennäköisyys osua aiheellisiin kohteisiin on varmaan suurempi kuin Itä-Uudellamaalla.
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

mustanikki kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Miehet eivät ole ainoastaan joko kusipäisiä tai tyhmiä, vaan lisäksi he ovat käsittämättömän julkeita. Tapan kaikki.
Ei näin. Jätä eloon kaksi. Toinen hoitaa vauvaa, toinen pesee pyykit.
Noi mä osaan tehä iteki. ttu.
Vihtahousu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Taco-time. Oluet alkaa loppua. Täytyy hidastella että pystyy vielä pelaan pokeria ohjelmien jälkeen.
mustanikki

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

prosessi kirjoitti: Noi mä osaan tehä iteki. ttu.
Niin siis ideahan oli jättää ne muitten tehtäväksi...mutta jos sä niin pidät siitä :>
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

mustanikki kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Noi mä osaan tehä iteki. ttu.
Niin siis ideahan oli jättää ne muitten tehtäväksi...mutta jos sä niin pidät siitä :>
Luuletko että ne keskittyisivät tekemään sitä mitä pyydetään? Tuskin.
mustanikki

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

prosessi kirjoitti: Luuletko että ne keskittyisivät tekemään sitä mitä pyydetään? Tuskin.
Eikös vaihtoehto ollut Kuolema (tm)? Tottelevaisuus nousee aika äkkiä sen vaihtoehdon edessä...
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

mustanikki kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Luuletko että ne keskittyisivät tekemään sitä mitä pyydetään? Tuskin.
Eikös vaihtoehto ollut Kuolema (tm)? Tottelevaisuus nousee aika äkkiä sen vaihtoehdon edessä...
No joo, mutta niitähän olisi silloin kaksi vastaan yksi, joten kapina olisi hyvinkin todennäköinen.
mustanikki

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

prosessi kirjoitti:
No joo, mutta niitähän olisi silloin kaksi vastaan yksi, joten kapina olisi hyvinkin todennäköinen.
Vain kaksi? Et Vaan Osaa
Rouva Pupu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pientä "miesvihaa" liikkeellä täällä?
Leffoja katsottu ja muuten vaan vedetty luNkisti. Kaipaan rommia, miksi unohdan aina käydä Alkossa.
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

mustanikki kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
No joo, mutta niitähän olisi silloin kaksi vastaan yksi, joten kapina olisi hyvinkin todennäköinen.
Vain kaksi? Et Vaan Osaa
En osaakaan. Sehän on huomattu jo aikaa sitten.
Vihtahousu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Rouva Pupu kirjoitti: Leffoja katsottu ja muuten vaan vedetty luNkisti. Kaipaan rommia, miksi unohdan aina käydä Alkossa.
Lisää muistiasi. Flirtissä on ihan tylsääkin ilman sua&rommia.
Rouva Pupu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vihtahousu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Leffoja katsottu ja muuten vaan vedetty luNkisti. Kaipaan rommia, miksi unohdan aina käydä Alkossa.
Lisää muistiasi. Flirtissä on ihan tylsääkin ilman sua&rommia.
Pitää ajatella positiivisesti, että on vaan harvinaista herkkua :) Samat jutut, samassa järjestyksessä. Olen paikallaan junnaava rätisevä levy ;)
Vihtahousu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Harvinaista jerkkua, jep :D
Kattoiskohan Roundersin vielä tähän, tuskin koska kohta alkaa jo väsyä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mun kummityttö tulee meille viideksi viikoksi! Sillä alkaa tässä kaupungissa maanantaina työharjoittelu, näkee sitäkin hiukan kun opiskelee toisella puolella maata... Nyt alkaa sit maailmanparantamisillat helvetin hyvässä seurassa! Päätettiin myös leikkiä turistia joku kerta ravintolassa, englannin opettajani kehotti kokeilemaan. Saa kuulemma huomattavasti parempaa palvelua.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Sukupuolten välinen sota riehuu näköjään taas, lyhytikäisen tulitauon jälkeen. Taidanpa panna kypärän päähäni ja mennä pommisuojaan odottelemaan, että tulitus lakkaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tulin juoksuhautaan, tytöt kertaa täällä epäonnistumisiaan?
Siinä eka granaatti.
Jostain juhlista luin ja osasin odottaa että paskaahan se oli, mutta jotta ennakko-odotukset täyttyisi..
Saako nauraa, ei saa, nauran kuitenkin..
Hyviä palkkakilpailuja!
Hyviä loppuäitä..
Ehkä vaan vituttaa kun unta en mä nää ♫
Onneksi voimme paskan haistaa tasapuolisesti..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin