Mussuton maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Perkele, ei pitäisi tehdä lippukauppoja lähes letaalin kanuunan alaisena. Luulin ostaneeni kaksi lippua Rushin keikalle, mutta oikeasti hintaan kuuluikin vain yksi lippu. Tämä informaatio oli aivan selkeästi esillä, mutta enhän mä osannut edes lukea. Hiemanko hävetti ilmoittaa tyypille tekeväni oharit ja kehoittaa huudattamaan lippunsa uudestaan. Lisäksi piti soittaa ilouutiset kaverilleni, jonka eilen kutsuin juhlallisin sanankääntein kanssani keikalle. Hyvin vedetty...

Päivä mennyt aivan koomassa, viime yön unet oli tosiaan mitä oli. Onneksi jaksoin tehdä ryhtipeliliikkeen töistä päästyäni ja painelin pehkujen sijaan salille. Loppuilta onkin mennyt kotitöiden parissa reippaillessa ja nyt paneudun vielä hetkeksi opintojen alati kiehtovaan maailmaan; elävien kirjoissa siis taas ollaan. En juo taas enää koskaan viinaa! :wink:
Duckzilla

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Päivän loppusaldo: hämmentynyt, tyhjä ja vähän ahdistunut olo. :? Piti vastata täällä muutamaan minulle osoitettuun viestiin mutta nyt kun yritän, ei päähäni tule mitään. Pitää yrittää myöhemmin kun ajatukset ovat taas kasassa. Kiitos ja anteeksi.
Herra Manala

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Duckzilla kirjoitti:Päivän loppusaldo: hämmentynyt, tyhjä ja vähän ahdistunut olo. :? Piti vastata täällä muutamaan minulle osoitettuun viestiin mutta nyt kun yritän, ei päähäni tule mitään. Pitää yrittää myöhemmin kun ajatukset ovat taas kasassa. Kiitos ja anteeksi.
Sori jos ahdistuit mun tekniikkanörtteilykysymyksestä. Ei ollut tarkoitus. :-o

Hieno juttu että palasit.
BettyB.

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Hieno juttu että palasit.
Tulin tähän alle ihan vaan huomaamattomasti soittelemaan komppikitaraa ja viheltelemään...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

saira kirjoitti:Tulin sit mikroharjoituksiin Yliopistolle. Ainoana... Yksityistunti!!!
Uuh! Pöydän alla? Vai päällä?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Vadim kirjoitti:
saira kirjoitti:Tulin sit mikroharjoituksiin Yliopistolle. Ainoana... Yksityistunti!!!
Uuh! Pöydän alla? Vai päällä?
Oli kyl sen näköinen suunnilleen mun ikäiseni nainen opettajana, et olis hyvin voinu olla sekä alla että päällä, mut tylsästi vaan tehtiin pika pikaa tehtävät ja lähdettiin kotiin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Edith

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kävin kattoos tuon Musta jää -elokuvan, kun on jo ennalta maksettu opiskelijasarjalippu. Siinä oli taas toi kuvio, että yliopiston opettaja panee (tässä tapauksessa roolihahmon sanoin "pikkasen panee") oppilastaan. Tapahtuuko tollasta oikeesti niin paljon kuin kirjoissa ja elokuvissa kerrotaan? Kertokaa mulle!
didi

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja didi »

huh! Tähän päivään asti olen ajellut vain pienillä autoilla, mm fiatilla ja golffilla. Päätin sitten ottaa firmasta pakettiauton, jolla huristelin äsken kotiin. Pelotti niin maan perkeleesti, huomenna pitää pelätä sillä vielä takaisin töihin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Edith kirjoitti:Kävin kattoos tuon Musta jää -elokuvan, kun on jo ennalta maksettu opiskelijasarjalippu. Siinä oli taas toi kuvio, että yliopiston opettaja panee (tässä tapauksessa roolihahmon sanoin "pikkasen panee") oppilastaan. Tapahtuuko tollasta oikeesti niin paljon kuin kirjoissa ja elokuvissa kerrotaan? Kertokaa mulle!
Ei voi tietää, mä olen vasta Avoimessa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Duckzilla

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Herra Manala kirjoitti:Hieno juttu että palasit.
BettyB. kirjoitti:Tulin tähän alle ihan vaan huomaamattomasti soittelemaan komppikitaraa ja viheltelemään...
*5* Kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Siperia opettaa. Tuhlaajapojan paluu. Tms. :hep:

EDIT: *pohtii hetken*

Olipas muuten omituisen negatiivisesti sanottu tuo äskeinen. Kauhean negatiivinen minäkuva minulla vielä, nyt kun sitä vähän miettii. Menen ihan lukkoon kun minua kohtaan ollaan ystävällisiä.

Tuntuuhan se kivalta että minua on täällä kaivattu. Kiitos teille. :) Mutta nyt nukkumaan ja treenaamaan mielessä sosiaalisia tilanteita. Guten Acht, eli hyvää kahdeksikkoa.

*poistuu takavasemmalle tajuten että tuo äskeinenkin kuulosti tosi omituiselta. No äh!*
Zeb

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti: Jimmy Beamista on vaikea sanoa mitään.
Vai että Jimmy Beamiksi on nimensä vaihtanut :D

Ketuttaa kun en löydä tästä typerästä digiboksihässäkästä enää Eurosporttia. Onko sellainen vielä olemassa? Muuttunut maksulliseksi? Olis tehny mieli katsoa snookeruusintoja kuten vanhaan kunnon aikaan.
Herra Manala

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:Ketuttaa kun en löydä tästä typerästä digiboksihässäkästä enää Eurosporttia. Onko sellainen vielä olemassa? Muuttunut maksulliseksi?
Taloyhtiökohtaista. Joissain maksullinen, joissain ei. Joissain jopa niin hölmösti, että näkyy maksutta analogipuolella kaapelin kautta, mutta digipuolella kanava on maksullinen. Itsellä mm. juuri näin, mutta mulla onkin onneksi digipuolella porvarikanavapaketti.
Zeb

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:Taloyhtiökohtaista. Joissain maksullinen, joissain ei. Joissain jopa niin hölmösti, että näkyy maksutta analogipuolella kaapelin kautta, mutta digipuolella kanava on maksullinen. Itsellä mm. juuri näin, mutta mulla onkin onneksi digipuolella porvarikanavapaketti.
Täytyy sitten varmaan alkaa porvariksi. Formuista ei niin kuolemaksi väliä, mut snooker ja ratsastus olisi syytä nähdä. Muista perversioistani mainittakoon vielä yöllinen golfin kyttääminen... En tajuu miten sekin pienen katselun jälkeen muuttui totaalitylsästä vallan mielenkiintoiseksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Taloyhtiökohtaista. Joissain maksullinen, joissain ei. Joissain jopa niin hölmösti, että näkyy maksutta analogipuolella kaapelin kautta, mutta digipuolella kanava on maksullinen. Itsellä mm. juuri näin, mutta mulla onkin onneksi digipuolella porvarikanavapaketti.
Täytyy sitten varmaan alkaa porvariksi. Formuista ei niin kuolemaksi väliä, mut snooker ja ratsastus olisi syytä nähdä. Muista perversioistani mainittakoon vielä yöllinen golfin kyttääminen... En tajuu miten sekin pienen katselun jälkeen muuttui totaalitylsästä vallan mielenkiintoiseksi.
Golfia tulee murheilukanavalta PALJON, maksuton ilmeisesti lähetyksetkin..
Rohmuloita tullee Anal-plussalta..
Tykkään golffaamisesta tai ainakin harjoitusviheriöillä oli hauskaa..
Katsominen onkin pikkuisen toinen asia..

Digiboxing! yläkoukku alakoukku turpaan vaan.. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Soot ihan vallaton. Aina olet. Puss!
Kuulostaa ihan maksetulta, mut puss takas 8)
Joo, edelleen odottelen sitä 50egee tilille!
Vastaa Viestiin