Mussuton maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

William Somerset kirjoitti:Hajuvesi, hiukset, kynnet, hameen pituus... Toimii...
Entä wanhanaikainen huulipunaa kauluksessa -jekku?
Pyry-Matias

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Hajuvesi, hiukset, kynnet, hameen pituus... Toimii...
Entä wanhanaikainen huulipunaa kauluksessa -jekku?
Oisko toi jo liian ilmeinen eli lähinnä kelvoton yritys. Muijahan vois heltyä antaan säpiä tai jotain 8)
Rouva Pupu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti: Yep, happens all the time 8) Mut kyl tosta kannattaa kotona muijalle kertoa. Kehua tuojatarta seksikkääksi, piirakkaa mehukkaaksi ja sillee. Kyl sä osaat 8)
Soot ihan vallaton. Aina olet. Puss!
BettyB.

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Mut kyl tosta kannattaa kotona muijalle kertoa. Kehua tuojatarta seksikkääksi, piirakkaa mehukkaaksi ja sillee.
Ei sen tartte edes kertoa, kun kaikki me "muijat" osataan lukea itsekin palstalta. Daah!

Joopa joo, viikonlopun flunssa taitaa olla nitistetty ennen kuin se edes ehti alkaa. Vein Ampparin eilen talviteloille, ja sinänsä aika hassua, että ainoa toinen yhtä kilipäinen pakkasmotoristi, jonka matkalla kohtasin, oli lähin kolleegani. Aika moista. Mutta joo, sinne se jäi talliin itkemään mun perään. Amppari siis, ei kolleega.

Aamulla toinen kullannuppuni ilahdutti kovin, sillä naapurin raapatessa tuliterää Saabiaan, minä hyppäsin lämpimään Pikkumustaan ja painoin kaasua. Hah, sinne jäi nokanvarttaan pitkin mulkoileva rotko kiroamaan. Toivottavasti sen rakennekynnet lohkes.

Käyttäydyin viikonloppuna myös varsin idioottimaisesti tehden johtopäätöksiä omien preferenssieni mukaan. Totuus oli kuitenkin tarua ihmeellisempää, ja olen aamun anellut armoa anteeksi pyydellen. Joskus jopa minä olen väärässä. No, täytyy toivoa että vastapuoli on yhtä armollinen kuin itse aikanaan olin... Pliis? :h:

Urheilupuoli rassaa, sillä lepopäiviä on jo kolme takana, eikä tänäänkään vielä uskalla mennä treenaamaan, sen verta on kaktusta kurkussa. Mutta jps huomenna pääsis...
Bliss

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Entä wanhanaikainen huulipunaa kauluksessa -jekku?
Oisko toi jo liian ilmeinen eli lähinnä kelvoton yritys. Muijahan vois heltyä antaan säpiä tai jotain 8)
Niin, kato mä en tiedä, en ole ikinä kokeillut. Mitä luulet, olisinko mäkin saanut säälistä, jos olisin hiipinyt himaan huulipunaa kauluksissa?
Rouva Pupu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss kirjoitti: Mitä luulet, olisinko mäkin saanut säälistä, jos olisin hiipinyt himaan huulipunaa kauluksissa?
Oisit varmaan saanut, mutta et säälistä. Miehet on niin kovin helppoja.
prosessi

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Haasteelliseksi menee, saattaa yhdenkin kentän rakentaminen kestää vuosia. Eipähän ainakaan aika tule pitkäksi.
Lisähaaste: Pyri myös varmistamaan että tuohon tilanteeseen pääsee pelaamalla shakkia perinteisestä alkuasetelmasta lähtien, jos pelaajat vain pidättäytyvät syömästä toistensa nappuloita.
Ei onnaa, ehdottomasti liian vaikeaa.
Geetzu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Ei kannata hirveesti kehua mut silleen ND-tyylillä huomauttaa sentäs. Saattaa olla paita silitettynä ja BeeGee puunattuna aamuks.
Oisko noin?! Nyt mä olen vähän kahden vaiheilla, mennäkkö pyrden tyylillä vai geetzun tyylillä... Jaa-a...
Valitse pelimiehen tyyli! :D
William Somerset

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Mitä luulet, olisinko mäkin saanut säälistä, jos olisin hiipinyt himaan huulipunaa kauluksissa?
Oisit varmaan saanut, mutta et säälistä. Miehet on niin kovin helppoja.
Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin olisin vain suuttunut, että hän ei tuonut kiihkoloista naista mukanaan. Niin siis olettaen että kyseessä oli nainen, eikä Marilyn Manson. En olisi antanut, kummassakaan tapauksessa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Matti ja Paula!
(Lähes hauskinta nimittäin koko viikonlopussa oli Kimin mestaruushässäkkä, varsinkin kun eräs meni vahingossa etukäteen tsekkaamaan tulokset tekstititeeveeltä muiden kiusaksi. :evil: ) No, niinku tulikin jo eilen todettua..on se hyvä, etten joudu useammin katsomaan formulaa, se ON ehkä vähän liikaa mulle.

Noin muuten ei kuulu mitään erikoisen positiivista. Nyt on lokakuu, ja minusta näkee sen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti: En olisi antanut, kummassakaan tapauksessa.
Älä nyt ole niin vaikea.
Duckzilla

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Duckzilla kirjoitti:Vois mennä vaikka uimaan.
Enpäs mennytkään. Tuli kuppailtua liikaa netissä aamulla joten en olisi ehtinyt uimaan kuin ehkä vartin kun olisi jo ollut aika syöksyä töihin.

Huomenna sit.

Olkoon tämä sitten sellainen palautumisjakso, joka alkoi puolitoista viikkoa sitten kun rannejänne päjähti.
William Somerset

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Älä nyt ole niin vaikea.
Naisillakin pitää olla haastetta edessään. Edes joskus. Pitää olla vaikeasti tavoiteltava, niin herää naarasleijonassa taisteluhalu.
Geetzu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hitto miten tähän aikaan päivästä aina rupeaakin väsyttämään kun muksu jo päikkäröinyt ja niin tarmona... Kattelen kun se haravoi lehtiä pihalla ja juttelee linnuille, en millään saa itseäni tungettua seuraan, vaikka lupasin. Lääkärille menokin rupes vaan ahdistamaan yhtäkkiä, tai siis lähteminen tuntuu liian rasittavalta!

Vähän energiaa tänne heti nyt!

On varmaan ruvettava nukkumaan päikkäreitä, ei meinaa puhti riittää kuin puolikkaaseen työpäivään.
Rouva Pupu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti: Naisillakin pitää olla haastetta edessään. Edes joskus. Pitää olla vaikeasti tavoiteltava, niin herää naarasleijonassa taisteluhalu.
Se on taitolaji. Tietää koska olla helppo, koska vaikea. Muuten se ei toimi. Tai mistä minä mitään tiedän. Puss!
Rouva Pupu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Vähän energiaa tänne heti nyt!
*Lähettää Pupu energiaa*
Geetzu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:*Lähettää Pupu energiaa*
Peppuun ilmesty joku tupsu, kasvaakohan pian korvatkin? Viiksissä tuntuu kans jotain... Unohdin vaan pyyhkiä piimät niistä. Joo nyt mä pompin sinne pihalle! 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:*Lähettää Pupu energiaa*
Peppuun ilmesty joku tupsu, kasvaakohan pian korvatkin? Viiksissä tuntuu kans jotain... Unohdin vaan pyyhkiä piimät niistä. Joo nyt mä pompin sinne pihalle! 8)
Selvää tupsukorvaa en nää missään, ole siis en pelimies.

Pyyhin Netikettiin..
Enttu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Aarne welcome back :yo:
Googlebot

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Tix klo 03:04 kirjoitti:Tänään oli hel-ve-tin hyvä päivä. Ei, nowamuru, en aio mustanikkeillä. Pusss.
Ohhoh, onnea! Ja päivä vasta aivan aluillaan! Ties mitä onnea loppupäivä sinulle suokaan.
Duckzilla kirjoitti:Olkoon tämä sitten sellainen palautumisjakso, joka alkoi puolitoista viikkoa sitten kun rannejänne päjähti.
"Vatkatessa pitää olla varovainen", kuten isoäitini tapasi sanoa. Toivottavasti toinen käsi on kuitenkin toimintakykyinen.
Bliss

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Taidan alkaa pakata tavaraa pikkuhiljaa... muutto lähestyy.
Pyry-Matias

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Mitä luulet, olisinko mäkin saanut säälistä, jos olisin hiipinyt himaan huulipunaa kauluksissa?
Oisit varmaan saanut, mutta et säälistä. Miehet on niin kovin helppoja.
Kamalaa, yyberkamalaa, täytyi välillä ottaa rosvoja kiinni. En ehtinyt tuoreeltaan vastata. Siis joo, oisit saanut, oisit juu. Poitsus ois tosin vaatinut FFM-kimppajubinaa. Ei mies malta tyytyä yhteen, jos kaksi on listalla 8)
Pyry-Matias

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:Soot ihan vallaton. Aina olet. Puss!
Kuulostaa ihan maksetulta, mut puss takas 8)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Päivän saldo:
neljä viikkoa saikkua.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Onko ihan ok mennä lakkoon, jos on niin kamala nälkä, että heittää päässä ja sitäpaitsi sydäntä särkee lievästi?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin