Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pyörimisliikkeen suunta

Myötäpäivään
11
50%
Vastapäivään
0
Ei ääniä
Molempiin suuntiin
11
50%
 
Ääniä yhteensä: 22

NuoriDaavid

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mun on mahdotonta tajuta miten se voisi pyöriä vastapäivään. :(

:ohyeah:

Nyt se kääntyi. Meinasi jo itku tulla.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 23.10.2007 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En nyt jaksanut tarkastaa, mutta eiköhän tuo ole se sama pyörijä kuin oli jonkun galleriassakin. Molempiin suuntiin pyörii.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mua hallitsee kyl useimmiten pikkuaivot. Ja simpukka.
Edith

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Itsepäisesti vain ja ainoastaan myötäpäivään.
NuoriDaavid

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:Itsepäisesti vain ja ainoastaan myötäpäivään.
I feel your pain. Kyllä se lopulta kääntyy, mullakin meinaisi itku tulla, mutta kääntyi se!
Zeb

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ensin pyöri hetken myötäpäivään, mutta kääntyi sitten vastapäivään. Saan näköjään kätevästi käännettyä suuntaa aina sulkemalla silmät hetkeksi 8)
Edith

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Zeb kirjoitti: Saan näköjään kätevästi käännettyä suuntaa aina sulkemalla silmät hetkeksi 8)
Mä en. Mutta mulla on huomenna toimistopäivä. Jos ei ole muuta tekemistä, tuijottelen tätä sitten.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Heh, aluksi kymmenen sekuntia pyöri vallattomasti molempiiin suuntiin, sitten aivoni päättivät että myötäpäivään, eikä mikään muuta tuota päätöstä!
Tämä oli rationaalista käytöstä, eihän siinä ole mitään järkeä että pyöritään kaikkiin suuntiin? Tai sitten prosessori väsyi vääntämään ja näytönohjaimen vakauttamiseksi käytettiin vain toista ohjainta. Voitaisiin myös ajatella aivojeni analysoivan asioita tuolla tavalla, otetaan ensin myös vasen laskelmoiva puoli myös käyttöön ja lopuksi otetaan tunteellinen asenne tilanteeseen.
Voin näin sanoa koska olen huomannut juuttumista tiettyihin ratkaisumalleihin asioissa. Näin voin sanoa koska olen huomannut asioissa juuttumista tiettyihin ratkaisumalleihin. Näin voin sanoa koska olen huomannut tiettyihin ratkaisumalleihin juuttumista asioissa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lukihärö.
Luin ensisilmäyksellä otsikon näin: "Kumpi aviopuoliso hallitsee sinua". :shock:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:Lukihärö.
Luin ensisilmäyksellä otsikon näin: "Kumpi aviopuoliso hallitsee sinua". :shock:
Hei mustis sä päästit nyt liikkeelle ketjun tuhoamisviestin.
Nyt voidaan sitten etsiä piilomerkityksiä mullin keskustelunaihevalinnasta? :wink: Sinänsä testi antaa aivan normaaleja tuloksia, koska kukaan ei ole täysin oikea- tai vasenpuoliskorajoittunut, toinen puolisko vain dominoi. Tuossa aiemmassa vuodatuksessa tuli vain esiin itsestäni tietämiä asioita.Sitten vielä sen verran, että aivan pelkästään vasemmalla puoliskolla ei tule oikein toimeen, koska oikea"tunteva" aivopuolisko on aina havaintojenkin käsittelyssä mukana! Lisäksi kuvassa tyttö! Joka myös suuntaa ajattelua ja havainnointia tässä asiassa, tulisiko sama tulos jos kuvassa pyörisi kuutio tai vastaava? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Voitaisiin myös ajatella aivojeni analysoivan asioita
*tyrsk* Nyt Niba heti siivoamaan Herra Manalan monitori!
BettyB.

Re: Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua ?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Suvinen kirjoitti:Ei edes ankara tuijottaminen muuttanut suuntaa. Myötäpäivään tyttö pyörii, eikä minusta saa siis harkitsevaa ja järkevää tekemälläkään.
Tuijotappa hetki kuvan/näytön yli niin, että pyörivä mimmi näkyy juuri ja juuri näkökentässä. Noin sain sen kääntymään ja pystyin jopa vaihtelemaan suuntaa halutessani.
Vastaa Viestiin