Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Smashing Pumpkins : Siamese Dream
Smashing Pumpkins : Melon Collie and the infinite sadness
Guano Apes : Dont give me names
Guano Apes : Walking on a thin line
Guano Apes : Proud as a god
Kotiteollisuus : 7
Kotiteollisuus : Iankaikkinen
Korn : Korn
Korn : Follow the leader
30 Seconds to Mars : A beautiful lie
Hole : Live Through This
Zen Cafe : Laiska, tyhmä ja saamaton
...

Levyjä, saatana!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Lyrica

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Lyrica »

Paras lahja olisi se, että saisi olla rennosti ja viettää aikaa perheen kanssa.

Jos on kyse materiaalisesta jutusta, niin jotain hyvää musiikkia olisi kiva saada. Ja tietysti sitten se jokin kiva ylläri, jonka oma kulta lahjoittaa. :)
Pyry-Matias

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

McJanne kirjoitti: Ainiin ja ihmisille pahaa tahtoa JA SAATANA, HETKEN RAUHAA KOKO HEVONPASKAN IHMISKUNNALTA
numba?
Bliss

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Haluaisin aikamatkan noin 8 vuotta menneisyyteen.
prosessi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:Haluaisin aikamatkan noin 8 vuotta menneisyyteen.
Pysyvästi vai kävisitkö vain?
Bliss

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Haluaisin aikamatkan noin 8 vuotta menneisyyteen.
Pysyvästi vai kävisitkö vain?

Käväisisin. Olisinkohan enää tässä palatessani... :roll:
prosessi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Haluaisin aikamatkan noin 8 vuotta menneisyyteen.
Pysyvästi vai kävisitkö vain?

Käväisisin. Olisinkohan enää tässä palatessani... :roll:
Kuinka monta asiaa muuttaisit?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Kornisti ja kliseisesti: haleja, paljonpaljon haleja. Ehkä vähän suklaata.
Minä haluaisin Suvisen halittavaksi. Toisin suklaatakin.
Muistaessani sanon, että jos olet lähettänyt vonkuuviestejä ensitapaamistamme koskien Kitinässä sanottuun gatgutti-meiliini, sen salasanan olen autuaasti unohtanut. Lähetä päiväteekutsut [email protected] Selvennykseksi kaikille, että EMME ole pitäneet mitään yhteyttä Vielä.

Jos nyt en kuitenkaan rimaa suostu laskemaan ihan Suviseen asti, haluaisin yhden tuommoisen (Tonttulakilla tai Ilman):

Kuva
http://www.bravoerotica.com/just-teen-s ... erry-xmas/
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja brona »

Aiempi toive näyttää toteutuvan, ainakin äippä on ok. Nyt voikin toivoa vähän itsekkäämmin, että idulla olevasta jutusta tulisi totta. Ja paljon suklaakonvehteja. Ja lunta jouluksi.
...
Zeb

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Jos nyt en kuitenkaan rimaa suostu laskemaan ihan Suviseen asti, haluaisin yhden tuommoisen...
:D Kyllä sulla tuota huttua riittää. Laskemaan rimaa? Sinä? Meinasitko kaivaa sen mesosfääriin saakka?
prosessi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:Jos nyt en kuitenkaan rimaa suostu laskemaan ihan Suviseen asti, haluaisin yhden tuommoisen...
:D Kyllä sulla tuota huttua riittää. Laskemaan rimaa? Sinä? Meinasitko kaivaa sen mesosfääriin saakka?
Sen rima on ollut aurinkokunnan ulkopuolella, nyt harkinnassa on tiputtaa se Pluton tienoille.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:Jos nyt en kuitenkaan rimaa suostu laskemaan ihan Suviseen asti, haluaisin yhden tuommoisen...
:D Kyllä sulla tuota huttua riittää. Laskemaan rimaa? Sinä? Meinasitko kaivaa sen mesosfääriin saakka?
Sen rima on ollut aurinkokunnan ulkopuolella, nyt harkinnassa on tiputtaa se Pluton tienoille.
Millä korkeudella se LITOSfääri on?
Meitsiltä kuitenkin aikamoinen tason kyykkyyntyminen Suvisesta haaveilla. Kelatkaa vaikka tuohon joululahjakuvaani verraten!! Voisitte Kitinämisut kysyy Suviselta haluuko hän minua salaa ja kieliä sitten minulle. Niin ja PLUTOHAN on KORKEALLA aurinkokunnassa. (jonka keskustähti luonnollisesti Itse olen. "Bow down mister, or I´ll fuck your sister!"
Zeb

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Millä korkeudella se LITOSfääri on?
Muistaakseni huomattavasti lähempänä pintaa kuin mesosfääri.
prosessi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:Voisitte Kitinämisut kysyy Suviselta haluuko hän minua salaa ja kieliä sitten minulle.
Olen kysynyt. Ei halua.
Zeb

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Gat kirjoitti:Voisitte Kitinämisut kysyy Suviselta haluuko hän minua salaa ja kieliä sitten minulle.
Olen kysynyt. Ei halua.
Mistä ihmeestä sait mieleesi edes kysyä moista?
prosessi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Gat kirjoitti:Voisitte Kitinämisut kysyy Suviselta haluuko hän minua salaa ja kieliä sitten minulle.
Olen kysynyt. Ei halua.
Menit sit paljastaa!!
Sori, oon välillä vähän lörppä.
prosessi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Gat kirjoitti:Voisitte Kitinämisut kysyy Suviselta haluuko hän minua salaa ja kieliä sitten minulle.
Olen kysynyt. Ei halua.
Mistä ihmeestä sait mieleesi edes kysyä moista?
En ollut ihan täsmällinen, en kysynyt sanallisesti, kohdistin vain sielun silmäni Suviseen ja näin vastauksen vahingossa.
Zeb

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Olen kysynyt. Ei halua.
Menit sit paljastaa!!
Sori, oon välillä vähän lörppä.
Huijasitte mua!
Zeb

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:En ollut ihan täsmällinen, en kysynyt sanallisesti, kohdistin vain sielun silmäni Suviseen ja näin vastauksen vahingossa.
No joo, ymmärrän. Mietin vaan sitä kun Suvinen on SA:llekin ollut niin kiltti ja kärsivällinen, enkä nyt ainakaan itse osaisi sanoa kumpi on pahempi, G vai SA. Hyvä kolmaskin ällötysehdokas palstan äijistä vielä löytyisi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti:
En ollut ihan täsmällinen, en kysynyt sanallisesti, kohdistin vain sielun silmäni Suviseen ja näin vastauksen vahingossa.
Hähhäh, johan helpotti!! Nyt vaan norausta ja negausta kuukauden verran, ja Suvinen on kypsää pissilihaa!!

(Hmm.. onkohan Suvisella oma sauna tai minä päivänä saunavuoro?)
prosessi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:Hähhäh, johan helpotti!! Nyt vaan norausta ja negausta kuukauden verran
Täsmälleen, kannattaa olla huomioimatta ainuttakaan Kitinänaista vähintään kuukauden verran, mieluummin pidempäänkin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En ollut ihan täsmällinen, en kysynyt sanallisesti, kohdistin vain sielun silmäni Suviseen ja näin vastauksen vahingossa.
No joo, ymmärrän. Mietin vaan sitä kun Suvinen on SA:llekin ollut niin kiltti ja kärsivällinen, enkä nyt ainakaan itse osaisi sanoa kumpi on pahempi, G vai SA. Hyvä kolmaskin ällötysehdokas palstan äijistä vielä löytyisi.
Minulla on hyvät suhteet Mussukkaan. Kysykää vaikka!
Miksei muuten olisi? Ei Mussukka SA:sta pahaa ajattele. Mussukka ei pidä minua ällönä. Miksi ihmeessä hän niin ajattelisi? Hassu!!

Katsos, jos sinä Zeb, joka minun mielestäni olet jokseenkin ihan oikeasti jo ärsyttävä tosiaan itsekkyydessäsi, ajattelet jotakin, se EI TARKOITA, että olisit oikeassa tai että muut ajattelisivat niin!

SA
rautalankaa tarvitaan ja paksua rautalankaa!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti:
Gat kirjoitti:Hähhäh, johan helpotti!! Nyt vaan norausta ja negausta kuukauden verran
Täsmälleen, kannattaa olla huomioimatta ainuttakaan Kitinänaista vähintään kuukauden verran, mieluummin pidempäänkin.
Joo!! Kuuluuks täällä jotain ihme vikinää? Laitanko koneeni kiinni ja sutkin noreen?

Eikun Suvisen hyväntuulisuudesta päättelen, että Suvisella on ovulaatio taas suunnilleen kuukauden kuluttua.
prosessi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Gat kirjoitti:Hähhäh, johan helpotti!! Nyt vaan norausta ja negausta kuukauden verran
Täsmälleen, kannattaa olla huomioimatta ainuttakaan Kitinänaista vähintään kuukauden verran, mieluummin pidempäänkin.
Joo!! Kuuluuks täällä jotain ihme vikinää? Laitanko koneeni kiinni ja sutkin noreen?
Normaali keskustelu ja seksistinen huomioiminen ovat kaksi eri asiaa. En edes kehottanut laittamaan konetta kiinni, ja noraamisen muutin huomioimattomuudeksi. En vain tajua, että kun kerran osaat keskustella, miksi pilaat itseltäsi edellytykset siihen noilla ääliömäisillä vonkaamisilla, sillä tietenkin se vaikuttaa siihen, että onko ihmisillä intressejä keskustella yhtään mistään kanssasi. Tämä on keskustelupalsta eikä mikään Reeperbahn.
Bliss

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti: Kuinka monta asiaa muuttaisit?
Vain yhden, mutta kun se yksi mitä todennäköisimmin muuttaisi ketjureaktiona monta muuta.
Vastaa Viestiin