Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kolmas maailmansota ois kiva. :h:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Herra Manala

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mylwin kirjoitti:Kolmas maailmansota ois kiva. :h:
Vaan jos mä saan olla sun Führer.
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Pääsenkö nyt mukaan ja saanko pillua joltain muultakin kuin homoparilta?
On siellä näillä näkymin (itseni lisäksi) yks vapaamielinen sinkku, olisitte kyl oikeestaan aika oiva pari... hmmm...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Pääsenkö nyt mukaan ja saanko pillua joltain muultakin kuin homoparilta?
On siellä näillä näkymin (itseni lisäksi) yks vapaamielinen sinkku, olisitte kyl oikeestaan aika oiva pari... hmmm...
EI, en suostu! :D
Älä löi! En ole hurrit!
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Pääsenkö nyt mukaan ja saanko pillua joltain muultakin kuin homoparilta?
On siellä näillä näkymin (itseni lisäksi) yks vapaamielinen sinkku, olisitte kyl oikeestaan aika oiva pari... hmmm...
EI, en suostu! :D
Haha, en onneksesi ajatellut nyt sua, vaan yhtä puolalaista huippumallia :]
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
On siellä näillä näkymin (itseni lisäksi) yks vapaamielinen sinkku, olisitte kyl oikeestaan aika oiva pari... hmmm...
EI, en suostu! :D
Haha, en onneksesi ajatellut nyt sua, vaan yhtä puolalaista huippumallia :]
Ai perkule, onko sinne sellainenkin tulossa? Oot pitänyt mua pimennossa! Jääkö mulle sitten ketään jota viedä öiselle kelkka-ajelulle? Puhuuko hän suomea... ai ei, no ei se haittaa. :jouden:
Älä löi! En ole hurrit!
Bliss

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kimmen kirjoitti:Puhuuko hän suomea... ai ei, no ei se haittaa. :jouden:
Sähän voit kostoksi puhua ruotsia.
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Puhuuko hän suomea... ai ei, no ei se haittaa. :jouden:
Sähän voit kostoksi puhua ruotsia.
Miten olis vaan international language of love? Toimii aina. Testattu on.

Ja kyllä sä sen oot tavannu, kyseessä on Krystle.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:... kyseessä on Krystle.
Ai Krystle, en tiennyt huippumalli-taustasta tai että hän on puolalainen. :D
Älä löi! En ole hurrit!
Herra Manala

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:On siellä näillä näkymin (itseni lisäksi) yks vapaamielinen puolalainen huippumalli, olisitte kyl oikeestaan aika oiva pari... hmmm...
I'm in, I'm in! Pics or STFU!

Ai, tarkotatsä et mä oon pinnallinen?
Duckzilla

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Mietin ja pähkäilin, mutta en kekannut muuta kuin sen siitä-rasittava-jankutus-mistä-puute -itsestäänselvyyden eli oman kullan kainalooni (engl my own gold in my armpit).

Asiasta puheenollen: Nam! (fat chance, buddy)

EDIT: Likkinäinen rinkki korjattu uudestaan, mitä sviddua, näyttää ainakin editissä ihan ehjältä.

Tässä pelkkä linkki, josko toimis tällai:
http://www.city.fi/kuvagalleria/images.php?n=ddxxll
Viimeksi muokannut Duckzilla, 26.10.2007 12:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Duckzilla kirjoitti:Asiasta puheenollen: nam (fat chance, buddy)
Ei löytynyt. Kerro nyt mitä siellä oli!!
Duckzilla

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Nyt voi kattoa. :) (nörttiskillzikkäimmät teistä varmaan osasivat korjata linkin itsekin)
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Duckzilla kirjoitti:Nyt voi kattoa. :) (nörttiskillzikkäimmät teistä varmaan osasivat korjata linkin itsekin)
Et muuten korjannut sitä vieläkään... ;)

mut joo joo, osasin mä sen tsekata jo ekastakin, odotin vaan jotain kuvausta kun toi kohde oli aika... hmmm... erikoinen... tai siis ainakin erilainen millasista mä olin kuvitellut sun pitävän...
Googlebot

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Haluan sittenkin vittu autonavigaattorin! Tai ehkä Nokia-kapulan jossa sellainen on. Vanha työkännykkä ei suostunut tänäänkään menemään rikki vaikka iskeytyi kovaa lattiaan (koska en käytä nykyisin "nolon näköistä" vyökoteloa sen kuljettamiseen mukanani, ja alkkarinikin ovat lyhyet bokserimalliset).

Tosin en ole vakuuttunut saisinko GPS-kännykkää, ellei GPS sitten ole vakiovaruste kaikissa uudemmissa ja yleisimmissä business-tyylisissä Nokia-kännyissä. Pitäis varmaan tarkistaa mitä tarjotaan.

Ehdotuksia miten järjestän kännykälleni uskottavan tuntuisen onnettomuuden niin ettei SIM-kortti vioitu? Otaksun että se voi vaurioitua jos tiputan kännykän pönttöön, pitäisi keksiä kehystarina miksi SIM-kortti sattui sopivasti olemaan irti laitteesta onnettomuuden sattuessa.

Joo ei meillä ainakaan juuri nyt saa uutta huippukännykkää ihan tuosta vaan, periaate on että vaihdetaan uudempaan jos kännykkä ei toimi tai on este töiden tekemiselle. Sinänsä kannatan tuollaista periaatetta, ei työkännykän pitäisi olla mikään palkan päälle annettava palkinto.
Duckzilla

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Googlebot kirjoitti:Haluan sittenkin vittu autonavigaattorin!
Mut eikös sulla ole jo?
Duckzilla

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

BettyB. kirjoitti:toi kohde oli aika... hmmm... erikoinen... tai siis ainakin erilainen millasista mä olin kuvitellut sun pitävän...
Miten niin? :shock: Sehän on nätti ku housunnappi, silleen vähän Sophia Loren -tyyliin, ja sillä on Tissit. Millaisista sitten kuvittelit mun pitävän? Tosin tuon viimeisen kuvan ilme tuntuu sanovan joko "nyt aivastuttaa" tai "no sul ei ny ainakaan heru, nössö!".

Kyseessä on puhtaasti (tai okei, likaisesti) pintapuolinen kuvapohjainen nam-elämys. Henkilöhän ei kerro itsestään yhtikäs mitään profiilissaan. Paitsi horo-skooppinsa.
Herra Manala

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Duckzilla kirjoitti:Miten niin? :shock: Sehän on nätti ku housunnappi, silleen vähän Sophia Loren -tyyliin, ja sillä on Tissit. Millaisista sitten kuvittelit mun pitävän? Tosin tuon viimeisen kuvan ilme tuntuu sanovan joko "nyt aivastuttaa" tai "no sul ei ny ainakaan heru, nössö!".

Kyseessä on puhtaasti (tai okei, likaisesti) pintapuolinen kuvapohjainen nam-elämys. Henkilöhän ei kerro itsestään yhtikäs mitään profiilissaan. Paitsi horo-skooppinsa.
Ennenkuin alat ihan silmittömästi heruttamaan, kerrottakoon että kyseinen nainen on Haifa Wehbe, Libanonilainen supermalli-laulaja (use googlen kuvahaku). Kyseisten tunnuksien pitäjä on pitkäaikainen feikki, joka vaihtelee jatkuvasti nimeään (ja sukupuoltaan). Kaveri erehtyi kerran kommentoimaan kuvagalleriaani, niin näen joka kerta kun muuttaa nimimerkkiään (galleriakommentin antajan nimimerkki muuttuu).

Cityn ylläpito ei ole tuolle feikille halunnut tehdä yhtään mitään vaikka itse olen pistänyt kahteen otteeseen mailiakin heille tuosta vuorotellen naisia ja vuorotellen miehiä "vokottelevasta" feikistä. Cityssä kato saa kyllä harrastaa feikkaamista ja pöllittyjä profiilikuvia, mutta ei oletuskuvaa, joka ei ole selkeä kasvokuva itsestä.

FYI: http://www.city.fi/yhteisot/blogi/mr_manala/50497/
Viimeksi muokannut Herra Manala, 26.10.2007 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Duckzilla

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Herra Manala kirjoitti:Ennenkuin alat ihan silmittömästi heruttamaan
Ei kuulu tapoihini (silmittömästi) heruttaa. Silloin tällöin harvoin uskallan yrittää, ja yleensä saan siitä joko tiiliseinää (npc no response) tai sitten ihan perkeleesti turpiini, joko henkilöltä itseltään, tai joltain hänen ystävältään. No, oon mä kerran tai pari treffeillekin päässyt.

Mutta joo, vähän epämääräiseltä tuo vaikuttikin, kiitos kun selvensit asian.
BettyB. kirjoitti:toi kohde oli aika... hmmm... erikoinen... tai siis ainakin erilainen millasista mä olin kuvitellut sun pitävän...
No nyt tajusin. Kuvittelit minun siis pitävän semmoisista jotka ei oo feikkejä. Juu, se kyllä pitää paikkansa. :)
Rouva Numba

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Nämä tahtoisin:
Kuva
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja brona »

Kunnon joulu koristeineen ja kuusineen ja muine härpäkkeineen terveen äidin kera, kiitos.
...
prosessi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

brona kirjoitti:Kunnon joulu koristeineen ja kuusineen ja muine härpäkkeineen terveen äidin kera, kiitos.
Samis. Lisäksi haluan myös isäni olevan paikalla. Kyselin vanhemmiltani siitä ainoasta oikeasta joulupukista, ja kuulemma hän käy enää yhdessä paikassa joulupukkeilemassa, nimittäin lapsuusaikojeni puistossa, muutamaa päivää ennen joulua. Taidan mennä mukelon kanssa sinne kaihoilemaan.
Stinky

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eka joulu ihan kaksin misterin kanssa! Edelliset joulut ravattu siellä ja täällä, joten nyt nautitaan olosta näin. Kuusi pihalle, vähän koristeita sisälle ja paljon kynttilöitä. Takkaan tuli. Muuta en halua. Paitsi pörrösukkia ja suklaata.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^ Samikset <3

Paitsi ei kuusta, ei koristeita, ei takkaa, ei pörrösukkia, ei suklaata. Jonkun pienen kinkun joudun vissiin paistamaan *puistatus*. Ja joululahjaksi toivon tallentavaa tikipoksia ja uutta puhelinta (en saa kumpaakaan)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Rouva Numba kirjoitti:Nämä tahtoisin:
Kuva
Mummotossut! Äiti sai tuollaiset viime perjantaina kun jäi eläkkeelle. :D
Eikö sulle sopisi jotkut hieman nuorekkaammat?
Älä löi! En ole hurrit!
Vastaa Viestiin