Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kenen kaa et!

Brat Pitt
1
3%
Angelica Jolie
1
3%
Tix
9
28%
Geetzu
5
16%
Joulupukki
3
9%
Huoripukki
1
3%
Kimi Räikkönen
8
25%
Jenni Dahlman
4
13%
 
Ääniä yhteensä: 32

BettyB.

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti: Ehkä Jenni joutuu hakemaan lempeä konitohtoreilta tms, kun Kimble nusuttaa varikkokissoja.
Tod. näk. Ei nimittäin vaadi suuriakaan ponnistuksia löytää Jenniä kuumempia kissoja...
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja mdm »

Pitääks valita joku listalta? Noin for real vastaan Vesa-Matti Loiri.

*puistatus*
fuck me I'm fabulous
Rouva Pupu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti: Tod. näk. Ei nimittäin vaadi suuriakaan ponnistuksia löytää Jenniä kuumempia kissoja...
Kuten tuttuni kerran sanoi niin Jenni on ihan vitun itserakas kusipää, mutta kunnon kyytejä se antoi. Jenni on kyllä aina käynyt kuumana noihin ratsastusmiehiin, nuoresta asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Tod. näk. Ei nimittäin vaadi suuriakaan ponnistuksia löytää Jenniä kuumempia kissoja...
Kuten tuttuni kerran sanoi niin Jenni on ihan vitun itserakas kusipää, mutta kunnon kyytejä se antoi. Jenni on kyllä aina käynyt kuumana noihin ratsastusmiehiin, nuoresta asti.
Jenni on kyllä aika laudannäköinen, lantio ja uuma ainakin lehtikuvissa eivät kovinkaan seksikkäät, mutta jos jenni harrastaa määrää eikä laatua niin mitään voi. Ja ratsastuspiireissä kuitenkin raha lepää, hevosenpitokin kysyy pääomaa.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Se, että ei omista täydellistä vartaloa ei mitenkään kyllä sulje pois, etteikö kyytejä voisi antaa... Argh, aina kaikki haukkuu just tota böönaa ja meitsi se vaan ihmettelee. :D
Rouva Pupu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:^ Se, että ei omista täydellistä vartaloa ei mitenkään kyllä sulje pois, etteikö kyytejä voisi antaa... Argh, aina kaikki haukkuu just tota böönaa ja meitsi se vaan ihmettelee. :D
Ei sen ulkomuodossa mun mielestä ole mitään vikaa ja uskon, että hieroo piPeliä just oikein. Mutta kyllä se vaan on aika k...ä luonteeltaan, mutta soon vaan mun näkemys. Voihan se olla aikuistunut, ei voi tietää.
masa

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Argh, aina kaikki haukkuu just tota böönaa ja meitsi se vaan ihmettelee. :D
No se on kyllä niin hevosmainen kanttura kuin olla ja voi.
Geetzu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Mutta kyllä se vaan on aika k...ä luonteeltaan, mutta soon vaan mun näkemys. Voihan se olla aikuistunut, ei voi tietää.
Joo no en tiedä luonteesta, eikä se niin kiinnostakaan. Mun silmissä mimmi vaan on huomattavasti buenompi (livenä, en ees kattele kuvista missään) kuin hyvin suuri osa perustallaajista. Joskus aina unohdan arvosteluvapauden. :]
masa kirjoitti:No se on kyllä niin hevosmainen kanttura kuin olla ja voi.
Makueroja, jep...
Rouva Pupu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Joo no en tiedä luonteesta, eikä se niin kiinnostakaan. Mun silmissä mimmi vaan on huomattavasti buenompi (livenä, en ees kattele kuvista missään) kuin hyvin suuri osa perustallaajista. Joskus aina unohdan arvosteluvapauden. :]
Kuvat eivät tee hänelle oikeutta, eivät todellakaan.
Geetzu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Panisin! Tai vaikka tunkisin tohon väliin paijattavaks. Onko ees herttanen kuva onko, oikein naamalle istuttava. 8)

Kuva
Geetzu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Kuvat eivät tee hänelle oikeutta, eivät todellakaan.
Ja mä varmaan vähän kaunistelenkin sitä mielessäni koska useempi ku 4 tyyppiä on menny meissä ravintolahämyssä sekasin. Narsistinarttu saatana. :D
Rouva Pupu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Ja mä varmaan vähän kaunistelenkin sitä mielessäni koska useempi ku 4 tyyppiä on menny meissä ravintolahämyssä sekasin. Narsistinarttu saatana. :D
Sulla oli siis oma nauta ojassa, aijai. Mut pysyn kannassani kuvien suhteen.
masa

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Panisin!
Sehän on paljon maskuliinisemman näköinen kuin kimi :lol:

Olen nähnyt jennin mutaman kerran livenä, ja voin sanoa että takaapäin sitä ei naiseksi tunnista. Sillä ei meinaan ole vyötäröä lainkaan ja hartiatkin ovat kuin jani sievisellä.
Geetzu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei hei puhutakaan enempää Jenneistä jooko, mua vaivaa sellanen itsenisättiminen tänään kauheesti... Lähen jääkaapille saadakseni minäkin muotoja. 8)
Pyry-Matias

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:Olen nähnyt jennin mutaman kerran livenä, ja voin sanoa että takaapäin sitä ei naiseksi tunnista. Sillä ei meinaan ole vyötäröä lainkaan ja hartiatkin ovat kuin jani sievisellä.
Kuulostat aivan Tixiltä. Et varmaan panis, ethän 8)
BettyB.

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pöh, mielipiteitä vaan hei! Mut ei kosketa mun simpukkaa, ei niin sitten millään. Mut mua ei yleensäkään kosketa spanielisilmäistet hevosnaamat.
masa

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti: Kuulostat aivan Tixiltä. Et varmaan panis, ethän 8)
No panisin toki, mutta hevosmainen kanttura se on silti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:Olen nähnyt jennin mutaman kerran livenä, ja voin sanoa että takaapäin sitä ei naiseksi tunnista. Sillä ei meinaan ole vyötäröä lainkaan ja hartiatkin ovat kuin jani sievisellä.
Samaa katselin tänään Iltalehden kuvista, missä vyötärö, missä lantio? Varmaan on persekin ihan littana. En tykkää kyllä Jennin naamastakaan, tisseistä voisin tykätä, jos näkisin ihan alastomina.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nätti naamahan sillä on.

Mulla on kans hartiat suhteettoman leveät muuhun kroppaan verrattuna. En vaan voi sille mitään. Ei mitkään silikoonitkaan semmoseen auta :(
Geetzu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Nätti naamahan sillä on.

Mulla on kans hartiat suhteettoman leveät muuhun kroppaan verrattuna. En vaan voi sille mitään. Ei mitkään silikoonitkaan semmoseen auta :(
No nii just. Mut sua ne ei kehtaa haukkua, mikä on kiva. Ainainen ällöily on vaan pebattimesta. :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nätti naamahan sillä on.

Mulla on kans hartiat suhteettoman leveät muuhun kroppaan verrattuna. En vaan voi sille mitään. Ei mitkään silikoonitkaan semmoseen auta :(
No nii just. Mut sua ne ei kehtaa haukkua, mikä on kiva. Ainainen ällöily on vaan pebattimesta. :]
Mut hei Jenni on joku korsto karvanen? Mehän tehdään laupeudentyötä sitä haukkumalla, sitä paitti Ninnin hartia-arsenaali ei oo mikään peloitetekijä näillä markkinoilla, vaikkei Ninni niin pienikään ole, peppukin on paremman muotoinen ja isompi kuin Jennillä..
Vilkuilin Iltiksen Lööppiä eilen kaupat tehdessäni, Googlebotin siksari jää melkeen niitten muskeleitten varjoon mitkä Jenni levittää aurinkoon?
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mie en pane, mie rakastelen.

Ja jos oletetaan etä en olisi naimisissa ja olisin sinkku ja saisin valita emännän niin:

Kuva
Rouva Pupu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:Mie en pane, mie rakastelen.

Ja jos oletetaan etä en olisi naimisissa ja olisin sinkku ja saisin valita emännän niin
Onkos tuo se Jack Bauerin tytär?
Avatar
JackBauer
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 14.09.2006 18:26

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja JackBauer »

1108 kirjoitti: Ja jos oletetaan etä en olisi naimisissa ja olisin sinkku ja saisin valita emännän niin:

Kuva
Vittu.

Ampuisin teidät molemmat.

Ja sen jälkeen kiduttaisin.
Rouva Pupu

Re: Kenen kanssa et haluaisi paneskella?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

JackBauer kirjoitti: Vittu.

Ampuisin teidät molemmat.

Ja sen jälkeen kiduttaisin.
:h:
Vastaa Viestiin